ویزای توریستی

مراکز خرید ارمنستان

اطلاع از مراکز خرید ارمنستان با توجه به رفت و آمد بسیار ایرانیان به این کشور امر مهمی است که باید با جزئیات بررسی شود. بخصوص از این جهت که شاید بسیاری از هموطنان گرامی از مراکز خرید بزرگ در ایروان که جزو بزرگ ترین و مدرن ترین مجتمع ها هستند اطلاعی نداشته باشند. ایروان پایتخت ارمنستان است. ایروان یکی از قدیمی ترین شهرهای مسکونی جهان و شهر تضاد است. در آن جا می‌توان میخانه سنتی یا Pandoks را که گوشت باربیکیو می ‌فروشد را درست در کنار بارها و کافه‌ های اروپایی شیک پیدا نمود. همچنین به دلیل ساختمان هایی که با خاکستر آتشفشانی به رنگ صورتی ساخته شده اند این شهر به عنوان “شهر صورتی” شناخته می شود. ایروان مرکز فرهنگ ارمنی می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر به راهنمایی علاقه مندان به ارمنستان در مورد مراکز خرید این کشور می پردازند.

بزرگترین مراکز خرید پایتخت ارمنستان به گزارش Move2Armenia

وب سایت Move to ARMENIA در مقاله ای با عنوان “پنج مورد از بزرگ ترین مراکز خرید در ایروان”، مراکز خرید مورد نظر خود را به صورت زیر معرفی نموده است:

نامآدرسساعات فعالیتوب سایت
Dalma Garden Mallhighway Tsitsernakaberdi, 310:00-22:00dalma.am
Yerevan MallArshakunyats Ave, 3410:00-22:00yerevanmal.am
Rossia Mallst. Tehran Mets, 1610:00-22:00russiamall.am
Tashir Street Shopping GalleryNorthern Ave, 6/210:00-22:00tashirstreet.am
Rio Mallst. Vahram Papazyan, 810:00-22:00https://riomall.am/public/

Dalma Garden Mall اولین مرکز خرید در ارمنستان و هنوز هم یکی از محبوب ترین ها است. همه مارک های معروف بازار در این مرکز خرید وجود دارند: زارا، مانگو، Levis، Bershka، Pull&Bear، Nike و غیره. در طبقه زیر زمین این مرکز خرید، Jysk، معادل دانمارکی Ikea با مبلمان سبک اسکاندیناوی و در طبقه دوم، Muy Mucho با وسایل دکوری زیبای خانه وجود دارد. یک سوپر مارکت مواد غذایی به نام ایروان سیتی و یک هایپرمارکت تجهیزات ZigZag Megastore نیز وجود دارد. در بین خرید، می توان در سالن مرکزی کنار فواره استراحت کرد (گاهی اوقات در آن جا کنسرت برگزار می شود)، در کافه فرانسوی La Boulangerie de Paris یک کروسانت خورد یا در ایوان روباز فودکورت غذا میل نمود.

Yerevan Mall یک مرکز خرید و سرگرمی بزرگ در نزدیکی ایستگاه راه آهن است. بسیاری از برندهای محبوب پوشاک مانند LC Waikiki و لوازم آرایشی مانند MAC در این مرکز ارائه می شوند. این مرکز دارای فضای وسیعی برای تفریح کودکان است. در طبقه دوم یک سینمای جدید و در طبقه اول یک سوپرمارکت فرانسوی Carrefour قرار دارد. همچنین می توان در فودکورت غذا خورد.

جزئیات بیشتر مراکز خرید پایتخت ارمنستان به گزارش Move2Armenia

Rossia Mall بزرگ ترین مرکز خرید در مرکز شهر ایروان است. انتخاب لباس در این مرکز محدود است: Terranova، LC Waikiki، OVS و فروشگاه های چند برندی وجود دارند. اما این مرکز خرید می تواند به یک منطقه بازی خوب برای کودکان به نام Play Space ببالد. همچنین یک کافه برای غذای سریع و یک رستوران وجود دارد که در آن می توان جشن تولد کودکان را ترتیب داد. یک مرکز واکسیناسیون رایگان نیز در این مرکز خرید وجود دارد. شهروندان روسیه نیز می توانند با واکسن های Sputnik V، Moderna و Pfizer واکسینه شوند.

Tashir Street Shopping Gallery نیز یک مرکز خرید در مرکز شهر ایروان است. این مرکز در زیرزمین واقع شده است و برای رسیدن به آن باید از یکی از پله برقی ها پایین رفت. در آن جا چند برند آشنا وجود دارد، اما چندین فروشگاه چند برندی با برندهای محلی نیز وجود دارد. این مرکز خرید دارای دکوراسیون قابل توجهی است: اشیای هنری در سراسر این گالری زیرزمینی به نمایش گذاشته شده است. در انتهای خیابان Tashir، Tashir Pizza قرار دارد – یکی از رستوران های زنجیره ای معروف پیتزا فروشی ارمنی.

جزئیات بیشتر مراکز خرید پایتخت ارمنستان به گزارش Move2Armenia

Rio Mall یک مرکز خرید کوچک در نزدیکی ایستگاه مترو دروژبا است. در میان فروشگاه های لباس آن، شایان ذکر است که Lacoste، Guess و US Polo وجود دارند. YOURS و Befree نیز وجود دارند. در این مرکز خرید، مجموعه وسیعی از عطرها و لوازم آرایشی در فروشگاه های Rough و Global Beauty وجود دارد. همچنین در Rio Mall یک اگزوتاریوم وجود دارد که در آن حیوانات عجیب و غریب کمیاب زندگی می کنند، به عنوان مثال، یک ایگوانا. همچنین در این مرکز می توان اسکیت بازی کرد یا به سینما رفت.

بهترین مراکز خرید در ایروان ارمنستان به گزارش trip101

وب سایت Trip101 در مقاله ای با عنوان “هشت مورد از بهترین مراکز خرید ایروان، ارمنستان”، مراکز خرید مورد نظر خود را به ترتیب زیر معرفی کرده است:

نامآدرسوب سایتساعات فعالیت
Metronome Shopping Center6 Kajaznuni St, Yerevan, Armeniametronome.am10 صبح تا 10 شب (همه روزه)
Rossia Mall16 Tigran Mets Ave, Yerevan 0010, Armeniarossiamal.am/en/10 صبح تا 10 شب (همه روزه)
Tashir Street Shopping Gallery2 Northern Ave, Yerevan, Armenia10 صبح تا 10 شب (همه روزه)
Yerevan Mall34 Arshakunyats Ave, Yerevan 0026, Armeniayerevanmall.am10 صبح تا 10 شب (همه روزه)
Dalma Garden Mall3 Tsitsernakaberd Hwy, Yerevan 0082, Armeniadalma.am10 صبح تا 10 شب (همه روزه)
RIO Mall8 Vahram Papazyan St, Yerevan 0012, Armeniariomall.am/public/10 صبح تا 10 شب (همه روزه)
Mega Mall MasivGai 16 Gai Ave, Yerevan, Armeniamegamallarmenia.am10 صبح تا 10 شب (همه روزه)
Rich Plaza12/5 Sevan Street, Yerevan, Armenia9 صبح تا 7 بعد از ظهر (همه روزه)

برترین مراکز خرید پایتخت ارمنستان که نباید از دست داد

وب سایت THINGS TODO در گزارشی با عنوان “ده مرکز خرید در ایروان که نباید از دست دهید” منتشر نموده، مراکز خرید مورد نظر خود را به ترتیب زیر معرفی کرده است:

  • Metronome Shopping Center
  • Dalma Garden Mall
  • Yerevan Mall
  • Rossia Mall
  • Tashir Street Shopping Gallery
  • Rio Mall
  • Surmalu
  • Aloe Lab
  • am Online Eco Shop

هزینه های زندگی در ارمنستان

“مرکز خرید ایروان” از بزرگترین و بهترین مراکز خرید ارمنستان

مرکز خرید ایروان (Yerevan Mall)، واقع در خیابان آرشاکونیاتس، بزرگ ترین مرکز خرید در کل ارمنستان است. این مرکز در سال 2014 با مدیریت گروه شرکت های گلکسی افتتاح شد. بعدها در سال 2015، Carrefour (یک هایپر مارکت) در این مرکز خرید افتتاح شد (اولین و تنها هایپرمارکت Carrefour در ارمنستان در این مرکز خرید واقع است). جزیره گنج کاپیتان کید (Captain Kid’s Treasure Island)، بزرگ ترین مرکز سرگرمی سرپوشیده در کل ارمنستان، در داخل این مرکز خرید قرار دارد. اگر کسی به فیلم علاقه دارد، باید در KinoPark، یک سینمای نوآورانه، تماشا کند. همچنین تنها فروشگاه Mango Man در کل کشور ارمنستان نیز در این مرکز قرار دارد.

"مرکز خرید ایروان" از بزرگترین و بهترین مراکز خرید ارمنستان

مرکز خرید ایروان روزانه پذیرای هزاران بازدیدکننده از سراسر ارمنستان است تا از بازدید بیش از 127 فروشگاه و جاذبه از جمله بزرگ ترین ZARA در منطقه، تنها فروشگاه ZARA HOME و Mango Man در ارمنستان لذت ببرند. آن ها می توانند صرف غذا و سرگرمی منحصر به فرد در کافه ها و فودکورت را تجربه کنند و از جاذبه هایی مانند مواردی که در بالا گفتیم یا سایر موارد لذت ببرند. در صورتی که علاقه مند به سفر یا مهاجرت به ارمنستان هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز برترین هتل های ارمنستان از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

پرسش های کلیدی درباره مراکز خرید در ارمنستان

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا مراکز خرید در این کشور به صورت شبانه روزی فعال هستند؟ اکثر این مراکز خرید، تا ساعت 22 فعالیت می کنند.
  • آیا هزینه های خرید اجناس در این مراکز بالا است؟ اجناس مربوط به نمایندگی ها با هزینه های سنگین تری در دسترس هستند. با این حال، استفاده از این فروشگاه ها می تواند هزینه های مقرون به صرفه تری نسبت به ترکیه داشته باشد.
  • مهم ترین مراکز خرید این کشور درکجا واقع شده اند؟ مهم ترین این مراکز خرید در ایروان قرار گرفته اند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *