ویزای کاری

معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند

معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند

کشور نیوزلند از نظر علم پزشکی در رتبه های جهانی خوبی قرار دارد و آموزش های پزشکی برای پزشکان و پرستاران با کیفیت مطلوب ارائه می شود. پس معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند با توجه به بازار کار مناسب برای این رشته در این کشور پیشرفته انتخاب عاقلانه ‌ای می باشد. نیاز به داروسازان در نیوزلند از سال های گذشته بسیار قابل لمس و مشخص بوده است؛ به این دلیل با پرداخت حقوق های بالا سعی در جذب داروسازان دارند.

نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است. در حدود 4.3 میلیون نفر جمعیت و کمی بیش از 268000 کیلومتر مربع مساحت دارد. این مقاله در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و توسط کارشناسان مجرب به منظور ارائه اطلاعاتی در رابطه با معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند تهیه و تنظیم شده است.


کار بدون نیاز به معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند

در نیوزلند برای اخذ مدرک کارشناسی در رشته داروسازی باید دوره لیسانس را که (BPharm) نامیده می شود. این دوره 4 سال به طول می انجامد را باید پشت سر بگذارد. پس از اخذ مدرک کارشناسی داروسازی دوره ‌های کارآموزی را که یک سال و یک ماه به طول می انجامد. این دوره را باید در موسسات معتبر دارویی باید بگذرانند. به طور کلی تحصیل داروسازی در نیوزلند فرصت های شغلی مناسبی برای دانشجویان این کشور پس از فارغ التحصیلی فراهم خواهد کرد. نیوزلند دانشگاه های پزشکی و دارویی مطرح دارد که 2 نمونه از آن ها را در زیر برای شما معرفی کرده ‌ایم:

  • دانشگاه اوتاگو نیوزلند
  • دانشگاه اوکلند نیوزلند

هدف از معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند

سالانه بیش از صدها دانشجوی بین المللی از نقاط مختلف جهان، با اهداف گوناگونی برای معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند اقدام می کنند. به عبارت دیگر دانشجویان بین المللی به صورت هدفمند برای این کار برنامه ریزی می کنند. برخی از اهداف معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند عبارت اند از:

  • دریافت دانش پایه در زمینه علوم زیستی
  • کسب دانش خاص از رشته های مورد نیاز برای مطالعه دارو و سایر محصولات بهداشتی
  • یادگیری کار تیمی و کسب تکنیک های ارتباطی
  • مقدمه ای برای توسعه حرفه ای مستمر در نیوزلند
  • آموزش در فرآیند علمی

اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزلند در 2024

بعد از پذیرفته شدن در دانشگاه ‌های داروسازی کشور نیوزلند و تحصیل 4 ساله مدرک لیسانس و همزمان جواز کار برای دانشجویان در نیوزلند ارائه می شود. پذیرش دانشجویان در سال دوم کارشناسی داروسازی باید توسط کمیته مخصوص پذیرش دانشجویان داروسازی در نیوزلند تعیین و تایید شود. متقاضیان به صورت گزینشی از بین افرادی که معیارهای لازم را دارند و واجد شرایط هستند بر اساس نمره متوسط در مقالات علوم پزشکی انتخاب می شود. به طور کلی در 2024 مراحل اخذ پذیرش در دانشگاه های داروسازی نیوزلند به شرح زیر است:

  • گذراندن دوره علوم بهداشت و درمان در یک دانشگاه معتبر در داخل یا خارج از نیوزلند
  • تمام واحدهای درسی به علاوه مقالات علوم پزشکی باید با حداقل نمره %65 گذرانده شود.

کار بدون نیاز به معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند

هزینه تحصیل داروسازی در نیوزلند

تحصیل داروسازی در مقطع لیسانس در کشور نیوزلند 4 سال به طول می انجامد. با گذراندن دوره های آموزشی مشخص در دانشگاه اوکلند یا معادل آن مدرک GPA صادر می ‌شود که معیار صلاحیت متقاضیان در نیوزلند می باشد. هزینه تحصیل با توجه به دانشگاهی که متقاضیان در آن به تحصیل بپردازند یا شهری که در آن زندگی می کنند می تواند متفاوت باشد. تحصیل در اوکلند در دوره داروسازی کامل حدود 31000$ (دلار نیوزلند) و در دانشگاه های خصوصی نیوزلند 90000$ (دلار نیوزلند) هزینه دربرخواهد داشت.

کار ضمن تحصیل داروسازی در نیوزلند

با توجه به کیفیت آموزشی مطلوب دانشگاه های نیوزلند تحصیل به زبان انگلیسی در این دانشگاه ها ممکن است. برای دانشجویان بین ‌المللی پل ارتباطی خوبی برای کار در اروپا محسوب می شود. میانگین هزینه ‌های ذکر شده به عنوان هزینه تحصیل داروسازی در نیوزلند بدون احتساب هزینه های زندگی مانند مسکن و غذا یا پوشاک می باشد. همواره امکان کار ضمن تحصیل برای دانشجویان در کشور نیوزلند فراهم است. حداقل 20 ساعت در مقطع کارشناسی و 40 ساعت در مقطع دکترا می باشد. سیستم آموزشی نیوزلند بسیار شبیه و بر اساس سیستم آموزشی انگلستان است به همین جهت هزینه های آن بسیار پایین است. نیوزلند کشوری است که با توجه به هزینه ‌ای که برای تحصیل و زندگی پرداخت می کنید امکانات رفاهی مطلوب و خوبی در اختیار شما خواهد گذاشت.

مراحل معادل ‌سازی مدرک داروسازی در نیوزلند

شرکت در امتحانات معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند یکی از مهم ترین مراحل شروع کار داروسازی در کشوری مانند نیوزلند است. امتحانات معادل سازی مدرک داروسازی شامل دروس زیست شناسی، بیوفیزیک، شیمی، گیاه شناسی، آناتومی بدن و غیره می باشند و دانشگاه به دانشگاه تفاوت دارند. توجه داشته باشید مدارک زیر اصلی ترین مدارک برای معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند می باشد و باید به کنسولگری و دانشگاه ‌های این کشور تحویل شود:

  • ارائه مدرک کارشناسی داروسازی همراه با ترجمه معتبر
  • ارائه شناسنامه ترجمه شده و گذرنامه با اعتبار
  • ارائه اسناد مربوط به تسلط به زبان انگلیسی
  • پرداخت هزینه ‌های مربوط به بررسی معادل سازی در نیوزلند
  • ارائه مدارک تمکن مالی و گواهی گردش حساب 3 ماهه معتبر
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی و عدم ابتلا به بیماری های مسری

به غیر از مدارک فوق ممکن است نسبت به شرایطی که متقاضیان دارند یا دانشگاهی که قصد ادامه تحصیل در آن را دارند مدارک دیگری نیز برای معادل ‌سازی از دانشجویان محترم درخواست شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به نیوزلند یا اخذ ویزای کاری نیوزلند با کارشناسان متخصص و وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید. همکاران ما با سال ها تجربه در زمینه امور مهاجرتی و اخذ انواع ویزا شما را تا رسیدن به سرزمین دلخواهتان همراهی و راهنمایی خواهند کرد.

سوالات کلیدی در خصوص معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات کلیدی شما عزیزان در خصوص معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها عبارت اند از:

  • برای معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند از کجا باید اقدام کنیم؟ تمامی دانشجویان بین المللی که به دنبال معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند هستند، می توانند از طریق سایت آموزش و پرورش نیوزلند، و یا از طریق دانشگاه مربوطه اقدام نمایند.
  • روند معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند چگونه است؟ روند معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند، بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی و آمریکایی، کار بسیار دشواری می باشد. زیرا داریا بوروکراسی های اداری گسترده ای در زمینه های مختلف می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *