ویزای کاری

موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ

موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ

موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ پلی جهت ورود سریع به بازار کسب و کار است که به صورت تخصصی اطلاعاتی در خصوص یافتن کار در اختیار متقاضیان قرار میدهند. مهاجرت کاری به کشور لوکزامبورگ یکی از انواع روش های مهاجرت به این کشور است که با قواعد و قوانینی همراه است. لوکزامبورگ از کم جمعیت ترین و ثروتمند ترین کشورها در قاره اروپا است که دارای مرزهای زمینی مشترک با کشور آلمان، کشور فرانسه و کشور بلژیک می باشد، به دلیل جمعیت کم کشور لوکزامبورگ این کشور مقصد بسیاری از علاقه مندان کار و زندگی در اروپا است.

لازم به ذکر است که لوکزامبورگ عضوء اتحادیه اروپا است و در منطقه شنگن جای گرفته است و برای کار و درآمد زایی با توجه به خدمات ویژه بسیار ایده آل است. در ادامه به کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ کسب کنید.

  • شرایط کار در لوکزامبورگ چگونه است؟
  • آیا در این کشور موسسات کاریابی می توانند خدمات ارائه کنند؟
  • محدودیت های کار در این کشور چیست؟
  • آیا می توان برای کار دانشجویی از این موسسات استفاده کرد؟

شرایط کار به کمک موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ

پیش از آنکه به معرفی موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ بپردازیم سعی داریم به طور مختصر شرایط کار در این کشور را بررسی کنیم. لوکزامبورگ مهمترین مرکز بانکداری خصوصی در منطقه یورو محسوب می شود به طوری که بخش اعظم اقتصادی این کشور مرتبط با خدمات مالی و امور بانکی است. لوکزامبورگ در بخش صنعتی در حوزه هایی مثل: آهن آلات، فولاد، لاستیک و مواد شیمیایی فعالیت دارد. از ویژگی های اصلی اقتصاد لوکزامبورگ می توان به درآمد بالا با رشد رونق اقتصادی، سطح بالایی در نوآوری، تورم پایین و بازار پایدار اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت نرخ بیکاری در کشور لوکزامبورگ پایین است. متقاضیانی که قصد دارند کار در کشور لوکزامبورگ را تجربه کنند باید بدانند که مشاغلی مثل: تجزیه و تحلیل تجارت، زنجیره تامین، فرآیند تجارت، حسابداری، خرده فروشی، خدمات اجتماعی و… از جمله مشاغل مورد نیاز در این کشور است.

متقاضیان برای کار در این کشور باید بسته به نوع کار زبان لوکزامبورگی، زبان آلمانی، زبان فرانسوی یا زبان انگلیسی را فرا بگیرند. در رابطه با قوانین کار در کشور لوکزامبورگ می توان گفت تمامی کارکنان باید در طول هفته به مدت 40 ساعت (روزانه 8 ساعت) مشغول به کار باشند، ساعت اضافه کاری بسته به نیاز کارفرما و طی توافق بین کارفرما و نیروی کار تعیین می شود. به طور کلی ساعت اضافه کاری نباید به گونه ای باشد که ساعت کار در طول روز از 10 ساعت بیشتر شود، به ازای هر ساعت اضافه کاری حقوق و دستمزد بیشتری به فرد تعلق می گیرد علاوه بر آن اگر کارفرما از کارکنان بخواهد در آخر هفته (روز یکشنبه) و یا روزهای تعطیل رسمی مشغول به کار شوند باید به ازای هر ساعت کار 40% الی 70% بیشتر از حقوق عادی را به فرد پرداخت کند.

انواع روش های کاریابی در لوکزامبورگ

برای یافتن کار در کشور لوکزامبورگ روش های مختلفی مثل: موسسات معتبر کاریابی، سایت های کاریابی و روزنامه های محلی منتشر شده وجود دارد. موسسات کاریابی متقاضیان را جهت یافتن شغلی مرتبط با رشته تحصیلی و تخصص یاری می کنند، تمامی متقاضیان به عنوان فردی که جویای کار است می توانند در این موسسات ثبت نام کنند که در ادامه بیشتر در این رابطه توضیح خواهیم داد. روزنامه های محلی که به معرفی مشاغل مورد نیاز در لوکزامبورگ می پردازند هر شنبه منتشر می شوند لازم به ذکر است که متقاضیان خارجی و بین المللی می توانند این مقالات را به صورت آنلاین مطالعه کنند. اما کاریابی در لوکزامبورگ از طریق وب سایت های معتبر کاریابی در این کشور امکان پذیر است، در جدول زیر به معرفی برخی از معتبرترین وب سایت های کاریابی در لوکزامبورگ می پردازیم.

سایت های کار انگلیسیوب سایت کاریابی در لوکزامبورگ
www.jobsinluxembourg.euwww.jobsearch.lu
www.multilingualcareers.euwww.jobs.lu
www.jobluxembourg.lu
www.monster.lu
www.indeed.lu
www.jobsearch.lu
www.optioncarriere.lu

معرفی موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ

معرفی موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ

در واقع میتوان گفت کاریابی از طریق موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ بهترین راه یافتن کار در این کشور است. برخی از موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ به صورت رایگان فعالیت می کنند اما برخی دیگر برای خدمات رسانی مبلغی را از متقاضیان دریافت می کنند. مهمترین موسسات کاریابی در کشور لوکزامبورگ عبارتند از:

  • Angloinfo Jobs: از برترین موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ است که برای کاریابی به متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به کشور لوکزامبورگ را دارند توصیه می شود. خدماتی که موسسه آنگلو اینفو جابز ارائه می دهد عبارتند از: امکان جست و جو کار در لوکزامبورگ از طریق این موسسه از راه دور امکان پذیر است، ارسال رزومه کاری به کارفرما مربوطه، امکان جست و جو فرصت های کاری صنعتی از طریق این موسسه وجود دارد.
  • hays Luxembourg: یکی دیگر از آژانس های کاریابی که امکان یافتن شغل در زمینه های صنعتی، امور مالی و ساخت و ساز را به صورت تخصصی برای متقاضیان فراهم کرده است موسسه هیز لوکزامبورگ است، لازم به ذکر است که این موسسه خدمات خود را در زمینه مشاغل نیمه وقت و تمام وقت ارائه می کند.
  • GRLS: این موسسه کاریابی برای یافتن شغل در زمینه های مهندسی معماری، بیمه، امور مالی و بانکداری مشاوره و خدمات ارائه می کند.
  • LUX INTERIM: موسسه لوکس اینتریم خدماتی در زمینه های آموزش در شغل های مربیگری، آموزش در زمینه کسب و کار مشاوران، آموزش های چاپ و نوشت افزار، بازاریابی و طراحی، گرافیک و تبلیغات و حمل و نقل ارائه می کند.
  • TAPLOW: این آژانس کاریابی در زمینه های دارویی و علوم زندگی، تکنولوژی و ارتباطات، سرمایه های انسانی، زیر ساخت و انرژی و خدمات مالی خدمات و مشاوره های در نظر گرفته شده را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

دستمزد و موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ

یکی از مسائل مورد توجه برای متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به خارج از کشور را دارند در رابطه با میزان حقوق و دستمزد است، میانگین حقوق و دستمزد در سال 2022 در کشور لوکزامبورگ 15200€ (یورو) تعیین شده است. حقوق و دستمزد بر اساس عوامل مختلفی مثل: موقعیت شغلی، نوع تخصص، مدرک تحصیلی و سوابق کاری تعیین می شود بالاترین حقوق ارائه شده در کشور لوکزامبورگ 67300€ (یورو) و پایین ترین حقوق ارائه شده 2060€ (یورو) است. شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای مهاجرت کاری به کشور لوکزامبورگ به ویزای کار این کشور نیاز دارند برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در لوکزامبورگ را مطالعه کنید.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مهاجرت کاری به این کشور به مطالعه مقاله مهاجرت کاری به لوکزامبورگ بپردازند. علاوه بر مطالعه مقالات تخصصی در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید برای دریافت مشاوره های تخصصی و انجام پرونده های مهاجرتی خود با تیم مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در لوکزامبورگ

  1. مبین گفت:

    سلام دوست عزیز ببخشید سایت کارفرمایی برای شغل معلمی هست اگر هست میشه سایت ها رو بگید
    هرچی میگردم نمی توانم پیدا کنم فقط یک دونه رو پیدا کردم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      لوکزامبورگ کشور کوچکی هست و به همین دلیل فرصت های شغلی کمی توی این کشور در دسترس هست

  2. مبین گفت:

    سلام میتوان در سایت اینترنتی کارفرمایی را پیدا کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله سایت هایی که معرفی شده برای شما مناسب هست تا بتونید در رشته خودتون کارفرماها را پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *