ویزای توریستی

مکان های دیدنی آفریقای جنوبی

مکان های دیدنی آفریقای جنوبی

مکان های دیدنی آفریقای جنوبی به طور شگفت آوری متنوع و زیبا می باشند و افراد بسیاری را به خود جذب می نماید. جمهوری آفریقای جنوبی که در نوک جنوبی قاره آفریقا قرار دارد، مناظر و آب و هوای بسیار متفاوتی را در بر می گیرد، از قله های خاردار سرد کوه های دراکنزبرگ گرفته تا وسعت بی آب گرم صحرای کالاهاری. این کشور دارای سه پایتخت، پرتوریا، بلومفونتن و کیپ تاون است که هر کدام مسئول اداره یک شاخه از دولت هستند. این کشور تقریباً به اندازه فرانسه و اسپانیا در مجموع یا تقریباً دو برابر اندازه تگزاس است.

آفریقای جنوبی که نزدیک به 53 میلیون نفر زندگی می‌کند، توسعه ‌یافته‌ ترین کشور آفریقا محسوب می‌شود که آسایش و راحتی امکانات مدرن و زیرساختی مستقر را به بازدیدکنندگان ارائه می ‌دهد. آفریقای جنوبی با 20 پارک حفاظت شده ملی و ذخیره‌گاه بازی، بهشت ​​ماجراجویانی است که می‌خواهند حیات وحش آفریقا را نیز کشف کنند.

آفریقای جنوبی تمام ویژگی هایی را دارد که مسافران در یک مقصد تعطیلات آرزوی آن را دارند مانند آب و هوای خوب، مناظر زیبا، سواحل عالی، اقامتگاه های مدرن و غذاهای عالی. نوک جنوبی آفریقا نیز مجموعه ‌ای عجیب از ماجراجویی ‌های یک‌بار در زندگی را ارائه می‌دهد، از آفرود در سافاری گرفته تا غواصی با کوسه‌ های سفید بزرگ. به سختی می توان مقصد دیگری را برای تعطیلات نام برد که تنوع زیادی را ارائه می دهد. با 11 زبان رسمی و میراثی که به هزاران سال پیش باز می گردد، سطح تنوع به فرهنگ منطقه نیز گسترش می یابد. در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار خوبی درباره مکان های دیدنی آفریقای جنوبی جمع آوری کرده اند که برای هر فردی که به فکر سفر به آفریقای جنوبی است، می تواند اطلاعات بسیار مفیدی می باشد.

کیپ تاون در صدر لیست مکان های دیدنی آفریقای جنوبی

شهر مادر، با سواحل باشکوه، مناظر کوهستانی باشکوه و مردمی صمیمی، یک نقطه برجسته در هر فهرست سطلی آفریقای جنوبی است. شاید این تنها دومین شهر بزرگ کشور باشد، اما به راحتی یکی از شناخته شده ترین شهرهای جهان است و در صدر لیست مکان های دیدنی آفریقای جنوبی قرار می گیرد. کیپ تاون که در نوک جنوب غربی استان کیپ غربی آفریقای جنوبی قرار دارد، از آب و هوای معتدل و مدیترانه ای و محیط طبیعی دیدنی برخوردار است. در کنار کوه تیبل و مشرف به جزیره بدنام رابن، کیپ تاون مقداری از همه چیز از جمله تاریخ، طبیعت، فرهنگ را دارا می باشد. به عنوان پایتخت قانونگذاری آفریقای جنوبی، مجالس پارلمان در مرکز شهر کیپ تاون موقعیت خوبی دارد.

کیپ تاون در ابتدا به عنوان یک ایستگاه تدارکاتی برای کشتی های هند شرقی هلند که به سمت شرق حرکت می کردند، تأسیس شد. این مکان زیبا در سواحل آفریقای جنوبی قرار دارد و مناظر خیره کننده خلیج و اقیانوس با کوه تیبل به عنوان پس زمینه ای خوش منظره را ارائه می دهد. به دلیل مناظر برجسته، آب و هوای معتدل و امکانات توریستی عالی، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در آفریقا به حساب می آید.

برترین جاذبه های گردشگری کیپ تاون عبارتند از:

  • ساحل مویزنبرگ
  • قلعه امید خوب
  • کرستنبوش
  • کیپ پوینت
  • ویکتوریا و آلفرد واترفرانت
  • ساحل کلیفتون
  • جزیره روبن

تمامی این جاذبه ها که در لیست مکان های دیدنی آفریقای جنوبی قرار می گیرند موجب افزایش تعداد گردشگران در این کشور می شوند.

در نمودار زیر به میزان رشد گردشگران آفریقای جنوبی اشاره شده است:

میزان رشد گردشگران آفریقای جنوبی

پارک ملی کروگر یکی از مکان های دیدنی آفریقای جنوبی

پارک ملی کروگر یکی از معروف ترین محیط های حفاظت از حیات وحش آفریقای جنوبی، رویای عاشقان حیات وحش است. کروگر که در شمال شرقی کشور واقع شده است، بخش عظیمی از اکوسیستم ‌ها را پوشش می ‌دهد که انواع حیات وحش را از مراتع و جنگل ‌های انبوه گرفته تا بیشه ‌ها و بستر رودخانه ‌های خشک پشتیبانی می‌کنند. در حالی که این پارک در سال 1898 تأسیس شد، تنها در دهه 1920 بود که این پارک به روی عموم باز شد. نقاط برجسته پارک ملی کروگر که یکی از مکان های دیدنی آفریقای جنوبی شامل می باشد شامل لکه ‌بینی اسب آبی و کروک از منظر رودخانه کروکودیل و بازدید از ویرانه ‌های بازسازی ‌شده عصر آهن روستای ماسورینی است.

پارک ملی کروگر گل سرسبد پارک های ملی آفریقای جنوبی است و به عنوان بهترین تجربه سافاری شناخته می شود و نزدیک به 2 میلیون هکتار زمین که 352 کیلومتر (20000 کیلومتر مربع) از شمال به جنوب در امتداد مرز موزامبیک امتداد دارد. سافاری در پارک بزرگ کروگر طیف منحصر به فردی از لژهای بازی لوکس، سافاری ها، فعالیت ها و تورها را ارائه می دهد تا تجربه حیات وحش مسافران را باور نکردنی کند.

از ویژگی های پارک ملی کروگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی هاتوضیحات
حیات وحش بی نظیربا طیف متنوعی از دیگر حیات‌ وحش ‌های بومی، این منطقه همه چیز را دارد.
درایوهای بازیدرایوهای بازی وسایل نقلیه که بهترین راه برای نزدیک شدن به این حیوانات با شکوه است.
اقامتگاه های فوق العاده سافاریاقامتگاه‌ های خصوصی مشهور و دارای رتبه بالا در این منطقه.
بسته های همه جانبهبرای راحتی کامل، اکثر بسته های مسافرتی شامل همه چیز هستند و وعده های غذایی، نوشیدنی، فعالیت ها و موارد دیگر را به عنوان بخشی از قیمت ارائه می دهند.

دراکنزبرگ از مکان های دیدنی آفریقای جنوبی

دراکنزبرگ یک رشته کوه در استان کوازولو ناتال آفریقای جنوبی است. دراکنزبرگ که اغلب توسط مردم محلی به برگ خلاصه می‌شود، به معنای کوه‌ های اژدها است. با دیدن عظمت و بزرگی این کوه ها معنای چنین نام دراماتیکی از بین نمی رود. این منطقه که بخشی از گریت اسکارپمنت است، ترکیبی از آبشارها و مسیرهای پیاده‌ روی را در خود جای داده است که به بخش‌های شمالی و جنوبی تقسیم شده‌ اند. دراکنزبرگ جنوبی برای ماجراجویان است. از طریق مرتفع ‌ترین میخانه آفریقا، در گذرگاه Sani Pass که به لسوتو محصور در خشکی منتهی می‌شود، مسافران می توانند رانندگی کنند، یا برای تورهای کوهنوردی و کوهنوردی چالش برانگیز ثبت ‌نام کنند.

رشته کوه دراکنزبرگ یکی از دیدنی ترین شگفتی های طبیعی آفریقای جنوبی است که مجموعه ای از نفس گیرترین مناظر قابل تصور را به نمایش می گذارد. این بلندترین رشته کوه در کشور است که به ارتفاع 3482 متری از سطح دریا می رسد.

دراکنزبرگ از مکان های دیدنی آفریقای جنوبی

معرفی مسیر باغ یکی از جاذبه های دیگر آفریقای جنوبی

یکی از زیباترین مسیرهای رانندگی در جهان، مسیر باغ از کنار دهکده ‌های ساحلی، محیط های حفاظت از حیات وحش، جنگل‌ ها، تالاب‌ ها و سواحل ماسه‌ ای سفید می ‌گذرد، با آبی درخشان اقیانوس هند درست در کنار مسافران. این مسیر توریستی که از خلیج Mossel تا سنت فرانسیس امتداد دارد، همان چیزی است که بیشتر بازدید کنندگان بین ‌المللی را به آفریقای جنوبی جذب می‌کند. در طول مسیر باغ چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد که دشوار است هر پنج دقیقه یکبار مسافران توقف نکنند. مسافران حداقل به پنج روز، اگر نه بیشتر، نیاز دارند تا از مسیر باغ نهایت استفاده را ببرند. دهکده عجیب ویلدرنس با ساحل آرامش را کاوش کنند، بانجی پرش از بلندترین پل تجاری بانجی در رودخانه استورمز و نزدیک شدن به فیل های آفریقایی در پارک فیل کنیسنا را تجربه کنند.

خلیج پلتنبرگ، علاوه بر سواحل، مجموعه ‌ای از فرصت‌ های تماشای حیات وحش و مسیرهای پیاده‌ روی در منطقه حفاظت ‌شده رو به‌ دریا رابرگ را ارائه می‌ دهد. در فاصله کمی دورتر، مسافران می‌توانند پرندگان استوایی را در یکی از بزرگترین پرندگان پرواز آزاد جهان در Birds of Eden ببینند یا در جنگلی که توسط خزمیمون ها و میمون های کپوچین در Monkeyland احاطه شده است قدم بزنند. اگر هموطنان عزیز علاوه بر مکان های دیدنی آفریقای جنوب قصد دارند با شرایط و روش های مهاجرت به این کشور مانند مهاجرت برای تحصیل در آفریقای جنوبی، مهاجرت برای کار یا سایر روش ها آشنا شوند، می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که آماده ارائه خدمات عالی هستند، تماس حاصل فرمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *