هزینه زندگی

مکان های دیدنی آلمان

مکان های دیدنی آلمان

مکان های دیدنی آلمان در شهرهای مختلف این کشور در دسترس هستند و توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می نمایند. آلمان که به خاطر تاریخ مشهور جشنواره اکتبر و جنگ جهانی دوم معروف است، همچنین خانه برخی از زیباترین مناظر اروپا، قلعه های افسانه ای، و مکان های تاریخی مهم است. آلمان که در قلب اروپا قرار دارد، قدرتمندترین اقتصاد این قاره را حفظ می کند. پربازدیدترین مقصد آلمان، پایتخت آن، برلین است. برلین شهری غرق در تاریخ، مملو از بناهای تاریخی، بناهای قدیمی و موزه‌ ها است. از شهرهای مهم دیگر می توان به کلن، درسدن، فرانکفورت، مونیخ، هامبورگ و نورنبرگ اشاره کرد. همه این شهرها مکان های تاریخی، موزه ها و صحنه های هنری و فرهنگی قابل توجهی را ارائه می دهند. جاذبه‌ آلمان امروز در قلب اروپا واقع شده و قدرتمندترین اقتصاد این قاره را حفظ می کند.

با این حال، احتمالاً بیشتر به خاطر جنگ جهانی دوم و زمان ‌های اخیر کشور که به شرق و غرب تقسیم شد، شناخته شده است. در این کشور بزرگ اروپایی فرهنگ، زیبایی طبیعی و تاریخ بسیار قدیمی ‌تری برای کشف وجود دارد. اگرچه این کشور بسیار کمتر از سایر کشورهای اروپایی شناخته شده است، اما از زمان اتحاد مجدد، آلمان به عنوان یک مقصد مسافرتی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. بسیاری از دیگر شهرهای بزرگ آلمان به عنوان شهرهای مستقل یا به عنوان پایتخت پادشاهی ها به تنهایی دارای تاریخ پر افتخار هستند. در ادامه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به برجسته ترین مکان های دیدنی آلمان اشاره خواهند کرد و هموطنان عزیز را با این مکان های دیدنی آشنا خواهند ساخت.

برلین در صدر لیست مکان های دیدنی آلمان

برلین یک ایالت فدرال و پایتخت آلمان، به طور گسترده با تاریخ جنگ جهانی دوم و تقسیم آلمان شرقی و غربی توسط دیوار برلین در طول جنگ سرد مرتبط است. از زمان فروریختن دیوار در سال 1989، برلین امروز یک شهر وسیع و متحد است که از نظر گروه‌ های قومی مختلف و دارای جاذبه ‌های دیدنی، فرهنگ و زندگی شبانه فراوان است. بسیاری از گردشگران به سمت سازه های تاریخی معروف برلین جذب می شوند که شامل دروازه براندنبورگ، رایشستاگ و یادبود هولوکاست می شود. اگرچه بیشتر دیوار برلین تخریب شد، اما برخی از بخش‌هایی هنوز در نزدیکی ایست بازرسی چارلی و رایشستاگ وجود دارد. برلین به دلیل تمرکز بالای موزه‌ها، یعنی جزیره موزه که مجموعه ‌ای از موزه‌ ها را تشکیل می ‌دهد که آثار چشمگیر، معابد و حتی روستا های بازسازی ‌شده بسیاری از تمدن ‌های باستانی جهان را در خود جای داده است، مورد احترام است.

با این حال، برلین همه چیز در مورد تاریخ نیست. برلین با دو باغ ‌وحش، دریاچه ‌های شنا، پارک‌ های عمومی و ده‌ ها مکان تفریحی شبانه، امکانات فراوانی را برای همه اعضای خانواده فراهم می‌کند. این شهر همچنین میزبان جشنواره‌ های سالانه مانند شب طولانی موزه ‌ها، کارناوال فرهنگ‌ ها و جشنواره فیلم برلین است. پایتخت آلمان دارای تاریخ و فرهنگ غنی است. برلین که در طول جنگ جهانی دوم و جنگ سرد به شدت شکسته شده بود، خود را به شهری بین‌المللی با فرهنگ‌ ها و معماری ‌های متنوع بازسازی کرده است. تمامی این عوامل موجب افزایش تعداد گردشگران در برلین شده اند.

در نمودار زیر به تعداد گردشگران برلین اشاره شده است:

تعداد گردشگران برلین

همچنین برجسته ترین جاذبه های گردشگری برلین عبارتند از:

  • دروازه براندنبورگ
  • رایشستاگ
  • یادبود هولوکاست
  • گالری سمت شرق
  • جزیره موزه
  • کلیسای یادبود

مونیخ یکی دیگر از مکان های دیدنی آلمان

مونیخ یکی دیگر از مکان های دیدنی آلمان می باشد و با این که افراد زیادی اقدام به مهاجرت به آلمان می کنند تا در این شهر زندگی کنند، اما جاذبه های گردشگری مونیخ نیز موجب جذب گردشگران بی شماری می شوند که هر ساله برای بازدید از این شهر اقدام به سفر به آلمان می کنند. مونیخ که به عنوان خاستگاه جشنواره اکتبر مشهور جهان شناخته می شود، یک مرکز بین المللی بزرگ برای تحقیق و فناوری است. مونیخ، پایتخت ایالت باواریا، مرفه ترین شهر آلمان است که دارای دانشگاه های تحقیقاتی، شرکت های جهانی مانند BMW و موزه های علوم پیشرفته مانند موزه آلمان است.

بهترین دانشگاه های مونیخ براساس رتبه بندی عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در مونیخرضایت دانشجویان (امتیاز از 5 نمره)
Ludwig Maximilian University of Munich14.7
Technical University of Munich24.1
Munich University of Applied Sciences34.2
Academy of Fine Arts, Munich44.3
Munich School of Philosophy54.9
University of Television and Film Munich64.7
Catholic University of Applied Sciences, Munich74.6

این شهر پر جنب ‌و جوش یکی از بهترین صحنه‌ های فرهنگی آلمان را ارائه می دهد که چندین سالن اپرا و تئاتر پیچیده مانند تئاتر ملی را ارائه می‌ کند. مرکز شهر ترکیبی جذاب از معماری کلاسیک و مدرن است که در کلیسا های تاریخی، دیوارهای قرون وسطایی و کاخ های سلطنتی و همچنین مراکز خرید شلوغ و گالری های هنری پر شده است. مونیخ همچنین سهم خود را از فضاهای سرسبز، که شامل باغ انگلیسی، یکی از بزرگترین پارک های عمومی جهان است، ارائه می دهد. مونیخ خانه تیم های ورزشی متشکل از بسکتبال، هاکی روی یخ و یک باشگاه فوتبال قهرمانی است.

مونیخ یکی دیگر از مکان های دیدنی آلمان

فوسن از بهترین مکان های دیدنی آلمان

یکی دیگر از مکان های دیدنی آلمان که بسیار محبوب است، فوسن می باشد. فوسن که در نقطه ‌ای خوش منظره در پای کوه‌ های آلپ قرار دارد، آخرین ایستگاه در جاده رمانتیک است و می‌ توان آن را درست در جنوب باواریا، فقط یک کیلومتر از مرز اتریش پیدا کرد. در حالی که این شهر مسحور کننده به خودی خود ارزش کاوش را دارد، اکثر مردم برای دیدن سه قلعه افسانه ای که در نزدیکی آن قرار دارند، بازدید می کنند. اگرچه قلعه های Hohenschwangau و Hohes Schloss با موقعیت‌ های برجسته خود در بالای تپه، معماری شگفت ‌انگیز و برج‌ های با شکوه، چشمگیر به نظر می ‌رسند، اما جاذبه واقعی فوسن قلعه نویشوانشتاین است.

فوسن یک شهر قدیمی زیبا و به خوبی حفظ شده دارد که ساختمان ‌های زیبا و خوش رنگ و کلیسای سنت مانگ در قرن نهم را در خود جای داده است. تپه ‌ها و کوه‌ های مجاور نیز مسیرهای طبیعت بی ‌شماری برای بازدید کنندگان دارند که مناظر خیره ‌کننده را به رخ می‌ کشند.

آشنایی با جنگل سیاه در جنوب غربی آلمان

جنگل سیاه که به خاطر جنگل های تاریک و انبوهی که دره ها، تپه ها و کوه های آن را پوشانده است، در گوشه جنوب غربی آلمان قرار گرفته است، یکی از دیدنی ‌ترین و محبوب‌ ترین مکان‌ های دیدنی آلمان می باشد که مناظر طبیعی و شهرها و روستا های جذاب بسیاری را در خود جای داده است. در میان محدودیت‌ های آن، رودخانه‌ های روان، دریاچه ‌های درخشان و علفزارهای پر از گل و همچنین تعداد بی ‌شماری از مسیرهای پیاده ‌گردی دوست ‌داشتنی و مسیرهای دوچرخه ‌سواری که مسافران از مناظر خیره‌کننده عبور می‌ کنند، قرار دارد. رشته کوه های جنگلی نیز سهم عادلانه ای از شهرهای تاریخی دارد. فرایبورگ، جواهر جنگل سیاه و شهر آبگرم بادن بادن سهم زیادی از بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

علاوه بر این، صومعه ‌های چند صد ساله و همچنین تاکستان‌ های دیدنی، قلعه ‌های افسانه ‌ای و استراحتگاه ‌های اسکی مدرن را می‌توان در جنگل سیاه که یکی از مکان های دیدنی آلمان است، پیدا کرد. متقاضیان می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند و علاوه بر مکان های دیدنی آلمان، از شرایط کار در آلمان، تحصیل در آلمان، شروع کسب و کار در آلمان و سایر امور و همچنین اخد ویزای این کشور اطلاعات کامل و دقیق کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *