مهاجرت

وکیل مهاجرت در تهران

وکیل مهاجرت در تهران

همه ساله افراد زیادی با کمک وکیل مهاجرت در تهران اقدام به اخذ ویزا برای دریافت اقامت و زندگی در کشورهای مرفه اعم از اروپا و آمریکا مینمایند. باتوجه به این که زبده ترین وکلای مهاجرتی ایران در پایتخت کشور قرار دارند یافتن یک وکیل با تجربه در تهران کار چندان دشواری نخواهد بود. البته همواره باید مراقب سوءاستفاده گران در تمام حوزه ها باشید. پیشنهاد می نماییم قبل از انتخاب وکیل مهاجرتی خود در مورد شاخصه های یک وکیل متخصص اطلاع کسب کنید. ما برای خوانندگان و متقاضیان وکیل مهاجرت در تهران در ادامه این صفحه ویژگی های یک وکیل مهاجرتی متخصص را بیان می نماییم و همچنین در خصوص پروسه مهاجرت نیز توضیحاتی ارائه خواهیم داد. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره در جستجوی راهی برای سهل نمودن مسیر مهاجرت موکلین خود هستند.

  • آیا برای مهاجرت به خارج از کشور باید وکیل داشت؟
  • چرا در مسیر مهاجرت حضور یک وکیل مورد نیاز است؟
  • آیا می توان بدون حضور وکیل مهاجرت به خارج سفر کرد؟
  • امتیازات حضور وکیل مهاجرت در این پروسه چیست؟
  • آیا وکیل مهاجرت می تواند مهاجرت را تضمین کند؟

بهترین کشورها برای مهاجرت با راهنمائی وکیل مهاجرت

هموطنان زیادی هستند که بنا به اهداف و علایق متفاوتی که دارند درصدد مهاجرت به کشورهای خارجی و شروع فعالیت خود هستند. برخی ها دانشجو بوده و بدنبال آرزوهای خود جهت تحصیل در دانشگاه های کشورهای خارجی هستند. بعضی از افراد جزء دسته کارگران ماهر بوده و به دنبال کاریابی و اخذ ویزای کار خارجی هستند. عده ای نیز تمکن مالی خوبی داشته و به دنبال اخذ اقامت و تابعیت کشورهای خارجی ازطریق سرمایه گذاری در آن کشورها می باشند. مثلا به لحاظ سرمایه گذاری و اخذ اقامت خارجی، وکیل مهاجرت می تواند بهترین کشورهای خارجی برای سرمایه گذاران ایرانی را با کمک شاخص آزادی اقتصادی (Economic Freedom) به صورت زیر معرفی کند:

کشورهای برتر جهان برای سرمایه گذاری

مثلا در نمودار فوق، کشور سنگاپور با شاخص آزادی اقتصادی حدود 89.4% بهترین شرایط برای سرمایه گذاری و شروع یک بیزینس جدید را دارد. پس از سنگاپور نیز کشورهای هنگ کنگ و نیوزلند در رده های بعدی برترین کشورها برای سرمایه گذاری و انجام بیزینس در جهان قرار دارند.

شناخت راه های مهاجرت به کمک وکیل مهاجرت در تهران

پروسه مهاجرت یکی از پیچیده ترین مسائل حقوق بین الملل خصوصی است. هر فرد برای مهاجرت به اروپا یا سایر کشورهای دیگر جهت ادامه زندگی این حق را دارا می باشد که درخواست اخذ ویزا از سفارت کشور مورد نظر را نماید. به طور کلی 6 حالت بای اقدام به مهاجرت در کشور دیگر وجود دارد.

  • اقدام از طریق پروسه پناهندگی (درصد ریسک بسیار بالایی دارد)
  • اقدام به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • اخذ ویزای تحصیلی
  • اخذ ویزای کاری (جستجوی کار، دعوت به همکاری، پذیرش موقت کاری)
  • اقامت از طریق تمکن مالی
  • اقامت از طریق تولد فرزند و یا ازدواج

این که یک فرد از چه طریقی جهت اخذ ویزا اقدام نماید بستگی به شرایط فردی او دارد و آن قدرها هم ساده نخواهد بود. گاهی بعضی افراد به دلیل عدم توانایی، رزومه کافی و یا سن بالا احتمال دریافت ویزای کاری آن ها در حد صفر خواهد بود. بدین جهت یک وکیل مهاجرتی خبره از طریق ویزای تحصیلی فرزندان و پتانسیل اقامت ویزای همراه برای چنین شخصی اقدام می کند. به همین دلیل پیشنهاد می نماییم در وهله اول نزد وکیلی که نسبت به 6 روش اصلی مهاجرتی اشراف کامل دارد مشورت نمایید.

شناخت راه های مهاجرت به کمک وکیل مهاجرت در تهران

همچنین یک وکیل متخصص باید در خصوص ویزای تحصیلی اطلاع کامل داشته باشد، دانشگاه ها را بشناسد، هزینه های زندگی در هر کشور برای دانشجویان را بداند و از طرفی اگر لازم باشد باید در خصوص ویزای کاری اقدام نماید. یک وکیل مهاجرتی با تجربه در خصوص اخذ ویزای کاری بایستی از موارد زیر مطلع باشد.

  • مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سفارت خانه
  • آشنایی کامل با سوالات مورد نظر آفیسر در جلسه مصاحبه سفارتخانه
  • ارتباط با شرکت های تجاری در اروپا
  • آشنایی از قوانین کار در اروپا و سایر کشورها
  • اطلاع از شرایط ویزای جستجوی کار

بهترین وکیل مهاجرت در تهران

یکی از معتبر ترین مراکز امور مهاجرتی در تهران که از سابقه کاری بالایی برخوردار است و بیش از پنج سال در حال فعالیت می باشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است. این موسسه از مراحل ابتدایی مهاجرت یعنی اولین تماس رایگان جهت اخذ مشاوره تا مراحل نهایی یعنی مصاحبه با آفیسر سفارت و اخذ ویزا و سفر به کشور مقصد توسط یک تیم حرفه ای حمایت می نماید. این موسسه در بلوار میرداماد تهران واقع شده و تمام کشورهای جهان را برای مهاجرت ایرانیان عزیز پوشش می دهد. همچنین سایر افرادی که تخصص کافی در زمینه امور مهاجرتی دارند جهت همکاری با موسسه می توانند رزومه خود را به آدرس safiran.soroush.saadat@gmail.com ایمیل نمایند.

سوالاتی در خصوص وکیل مهاجرت در تهران

بسیاری از افرادی که متقاضی امر مهاجرت هستند، تمایل دارند که پروسه مهاجرتی خود را به دست یک وکیل بسپارند. سوالاتی که یک فرد در این رابطه باید بتواند پاسخ آن را بیابد، عبارتند از:

  • وظیفه اصلی وکیل مهاجرتی چیست؟ وظیفه اصلی یک وکیل مهاجرت آن است که مسیر مهاجرتی متقاضی به کشور مورد نظر را هموار سازد.
  • چگونه می توان به وکیل مهاجرت اعتدام کرد؟ بندهای قرارداد و نحوه ثبت شرکت اصلی ترین عواملی هستند که می تواند پروسه مهاجرتی فرد را ایمن سازد.
  • آیا انتخاب یک وکیل مهاجرتی، انجام مهاجرت را قطعی می سازد؟ خیر، هیچ پروژه مهاجرتی قطعی نیست. وکیل مهاجرتی می تواند پروسه مهاجرتی را به صورت صحیح و ساده تر انجام دهد.
  • ویژگی های وکیل مهاجرتی خوب چیست؟ یک وکیل مهاجرتی خوب باید اطلاعات بروز در اختیار داشته باشد و بتواند با توجه به شرایط متقاضی بهترین گزینه را به وی معرفی کند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *