مهاجرت

وکیل مهاجرت در همدان

ویژگی های یک وکیل مهاجرت در همدان

امروزه افرادی زیادی در استان همدان به دنبال اخذ ویزا از طریق وکیل مهاجرت در همدان می باشند چرا که به اهمیت و حساسیت امر مهاجرت و اخذ ویزا پی برده اند. در شرایط کنونی دریافت ویزا برای مهاجرت از حساسیت خاصی برخوردار بوده و دشواری های متعددی سد راه علاقه مندان به مهاجرت می شود. دقت نظر شدید افسران سفارت بر تبعه ایرانی هنگام مصاحبه باعث شده افزاد زیادی به دلیل نقص مدارک و یا عدم پاسخ گویی صحیح به آفسیر سفارت از دریافت ویزا با بمانند. به همین دلیل انتخاب وکیل در روند مهاجرت بسیار حیاتی بوده و ریسک ریجکت شدن و هزینه های اضافه در مسیر دریافت ویزا را تا حد زیادی کاهش می دهد. ما، در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در ادامه مطالب این صفحه در خصوص روند مهاجرت و ویژگی های یک وکیل مهاجرت در همدان نکاتی را ارائه خواهیم کرد.

ویژگی های یک وکیل مهاجرت در همدان

وکلای مهاجرتی افرادی هستند که اشراف کامل به تمامی قوانین مهاجرتی دارند و می توانند با توجه به اطلاعات فردی هر شخص بهترین مسیر مهاجرت اعم از مهاجرت تحصیلی به اروپا یا سایر نقاط جهان، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری و تمکن مالی را انتخاب نمایند. همچنین وکیل مهاجرتی باید شرایط ویزای همه کشورها را بداند تا بهترین کشور بر اساس شرایط فرد را انتخاب نماید. مثلا  برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در یک کشور دیگر را دارند می توانند از یک وکیل مهاجرت مجرب در خصوص بهترین کشورهای اروپا و کشور های حاشیه خلیج فارس برای سرمایه گذاری مشاوره دریافت کنند. این وکیل باید نسبت به موارد زیر اطلاع کامل داشته باشد:

  • تجارت جهانی
  • حقوق بین الملل تجارت
  • قوانین گرین کارت
  • ثبت شرکت در کشورهای قدرتمند اقتصادی جهان
  • مدارک لازم جهت اثبات تمکن مالی
  • قوانین بیمه
  • اسناد طرح توجیحی
  • پتانسیل های سرمایه گذاری در کشورهای مختلف جهان
  • قوانین سرمایه گذاری مشارکتی در کشورهای اتحادیه اروپا

امکان حضور وکیل مهاجرت در همدان

امکان حضور وکیل مهاجرت در همدان

یکی از موسسات حقوقی که در زمینه امور مهاجرت به صورت تخصصی فعالیت می کند و با سال ها تجربه و کادری متخصص و متعهد تمام کشورهای دنیا را جهت خدمات مهاجرت و اخذ ویزا پوشش می دهد، موسسه سفیران سروش سعادت است. هم اکنون موکلین همدانی زیادی جهت اخذ ویزا برای اقامت در سایر کشورهای جهان از طریق این موسسه اقدام نموده اند. بدین جهت این موسسه به زودی شعبه استان همدان را افتتاح خواهد نمود. البته در حال حاضر هموطنان همدانی از طریق اسکایپ و تماس تلفنی با مشاوران ما در ارتباط هستند.

هرچند یک متقاضی مهاجرت برای اخذ ویزای مهاجرتی می بایست برای جلسات مصاحبه با آفیسر سفارت، مراحل انگشت نگاری و ارائه مدارک و یا برای آموزش دوره زبان های مخنلف مانند زبان آلمانی در موسسه گوته نیازمند این هستند که به پایتخت کشور رفت و آمد کنند. دفتر مرکزی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بلوار میرداماد تهران واقع شده است. همچنین افرادی که در استان همدان دارای تخصص کافی در حوزه امور مهاجرت هستند می توانند رزومه خود را جهت همکاری در افتتاح دفتر در استان همدان به آدرس  safiran.soroush.saadat@gmail.com ایمیل نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *