مهاجرت

وکیل مهاجرت در کردستان

فرٖایند اخذ وکیل مهاجرت در کردستان

شهروندان ایرانی در غرب کشور علاقه مند به اخذ ویزا توسط وکیل مهاجرت در کردستان هستند زیرا بایستی این مسیر حساس توسط یک وکیل مهاجرت انجام شود. البته یک وکیل مهاجرت خبره دارای توانایی ها و تخصص خاصی است که در صورت عدم تسلط وی بر امور مهاجرتی باعث بروز مشکلات عدیده ای در روند کار موکل خواهد شد. یک اقدام اشتباه در روند اخذ ویزا، یک مدرک ترجمه نشده و نقص پرونده باعث ریجکت شدن درخواست موکل و از دست دادن شانس مهاجرت برای همیشه خواهد شد. بدین جهت انتخاب یک موکل خبره از مهم ترین مسایل برای مهاجرت می باشد. از همین رو مقاله وکیل مهاجرت در کردستان برای سهولت امور مهاجرتی هموطنان غرب کشور توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

انتخاب وکیل مهاجرت در کردستان

انتخاب وکیل مهاجرتی در شهرهای مختلف در مقایسه با انتخاب وکیل مهاجرت در تهران دارای مزایا و محدودیت ها و در نهایت دارای تفاوت های زیادی است. در ادامه این مقاله مزایا و محدودیت های انتخاب یک وکیل مهاجرت در کردستان را در مقایسه با تهران اعلام می کنیم. یکی از مزایای انتخاب وکیل مهاجرت در کردستان دسترسی راحت و امکان رفت و آمد حضوری آسان است. از طرفی انتخاب وکیل مهاجرت در شهرستان ها محدودیت هایی دارد که به شرح ذیل است:

  • یک وکیل مهاجرت در شهرستان ها ممکن است از جدید ترین اخبار مربوط به سفارتخانه ها مطلع نشود.
  • حضور همه سفارتخانه های کشورها در تهران باعث می شود در نهایت باز هم نیاز به حضور فیزیکی در پایتخت باشد.
  • کارشناسان مهاجرتی در شهرستان ها معمولا در خصوص یکی از کتیگوری های مهاجرت اطلاع دارند و در خصوص نیاز نسبت به سایر روش ها مانند سرمایه گذاری یا بورسیه دانشگاه های اروپا اطلاع کافی نداشته باشند.
  • ممکن است یک کارشناس مهاجرتی در شهرستان ها از قوانین همه کشورها مطلع نباشد و فقط در مورد چند کشور مهم مثل آلمان اقدام نماید.
  • وکیل مهاجرتی در شهرستان ها به دلیل فاصله با تهران و سفارت خانه های کشور های مختلف که در تهران واقع شده، نمی تواند به صورت مداوم و دائمی پیگیر امور موکلین در سفارت خانه ها باشد.
  • اکثر موسسات آموزش زبان که نیاز به ترجمه مدارک ندارند در تهران واقع شده (مانند مرکز آموزش زبان آلمانی گوته) و این نیز یکی از دلایل لزوم حضور موکل در تهران است.

انتخاب وکیل مهاجرت در کردستان

بهترین کارشناسان مهاجرت در ایران

یکی از معروف ترین موسسات مهاجرتی ایران که سال ها تجربه کاری دارد و دفتر مرکزی آن در بلوار میرداماد تهران واقع شده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است. این موسسه به زودی شعبه کردستان را افتتاح خواهد کرد. همچنین افرادی که توانایی و تخصص امور مهاجرتی دارند و در استان کردستان هستند می توانند جهت همکاری در افتتاح و فعالیت این شعبه در کردستان رزومه خود را به آدرس ایمیل safiran.soroush.saadat@gmail.com ارسال نمایند.

از طرفی بخش زیادی از موکلین این موسسه اهل استان خوزستان و استان کردستان هستند و از طریق تماس تصویری و اسکایپ به صورت مداوم با کارشناسان این موسسه حقوقی در ارتباط هستند. شما می توانید به صورت رایگان از طریق تماس تلفنی به پاسخ سوالات مهاجرتی خود از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دست یابید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *