ویترین

کار در تونگا

کار در تونگا

کار در تونگا یکی از شاخص هایی است که برای زندگی در این کشور باید به آن توجه ویژه داشت و آن را مورد ارزیابی قرار داد. در حال حاضر افرادی که می خواهند این کشور را برای زندگی طولانی مدت خود انتخاب کنند، باید اندیشه کافی درباره کار در این کشور را داشته باشند. قوانین خاصی در این کشور برای کار کردن وجود دارد که باید آن ها را نیز مورد ارزیابی قرار داد. افرادی که می خواهند در این کشور کار کنند، باید محدودیت های آن را از نظر اقتصادی و دستمزد نیز در نظر داشته باشند. استانداردهای زندگی در این کشور نیز نامناسب است و نمی توان از آن نیز به عنوان یک امتیاز یاد کرد.

  • شرایط کار در تونگا مناسب است؟
  • متوسط درآمد در تونگا چقدر است؟
  • آیا می توان تونگا را به عنوان مقصد مناسبی برای زندگی معرفی کرد؟
  • آیا سطح درآمد در این کشور برای زندگی کردن و تامین مخارج کافی است؟
  • قوانین کار در این کشور چه شرایطی را برای افراد ایجاد می کند؟
  • پروسه مهاجرت کاری به تونگا چگونه است؟

روند مشخصی برای کار کردن در تونگا وجود دارد که باید آن ها را پله به پله طی کرد. کشورهای کمی وجود دارد که بدون پروسه مشخصی اجازه دهند تا یک نیروی کار خارجی وارد بازار کار شوند. تونگا نیز یکی از کشورهایی است که سخت گیری های خاص خود را در این زمینه اعمال می کند. برای درکی بهتر از این مسئله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی روند کار در تونگا خواهند پرداخت.

بررسی سطح درآمد در تونگا

همه افرادی که می خواهند در یک کشور خارجی کار کنند، باید آگاهی کاملی نسبت به شرایط درآمدی خود داشته باشند. در حال حاضر می توان گفت که تونگا یکی از کشورهایی است که سطح درآمد در آن چندان مناسب نیست. بسیاری از شهروندان این کشور درآمدی کمتر از متوسط هزینه های زندگی در این کشور دریافت می کنند.


در شرایط کلی، متوسط درآمد در تونگا را می توانند به شرح زیر دانست:

  • متوسط سطح درآمد در این کشور در حدود 1661TOP (پاآنگای تونگا)
  • کمترین سطح درآمد در حدود 476 TOP(پاآنگای تونگا)
  • بالاترین سطح درآمدی در حدود 8046 TOP(پاآنگای تونگا)

در چنین شرایطی است که فرد باید قدرت و تخصص کافی را در اختیار داشته باشد تا بتواند به دستمزد کافی برای زندگی در این کشور دسترسی داشته باشند. باید اشاره کرد، هر 1 TOP(پاآنگای تونگا) در حدود 0.4$ (دلار) است.

بررسی سطح درآمد در تونگا

بررسی قوانین کاری در تونگا

یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن توجه داشت، قوانینی است که در تونگا برای کار وجود دارد. به طور کلی، این کشور برای کار زنان شرایط مناسبی ندارد. بانک جهانی این کشور را با شاخص های زیر، یکی از کشورهای ضعیف جهان برای کار زنان معرفی کرده است.

شرایط کار زنان در تونگا

برای مثال در تونگا برای پدران هیچ مرخصی زایمانی وجود ندارد و زنان باردار نیز پس از وضع حمل، می توانند تنها به مدت 30 روز مرخصی دریافت کنند. افرادی که به بیماری دچار می شوند نیز در طول یک سال تنها 10 روز می توانند از مرخصی با حقوق استعلاجی استفاده کنند. این ها همه باعث شده است تا استانداردهای حمایتی از نیروی کار در تونگا به سطح کمینه خود سقوط کند.

شرایط کلی کار در مجارستان

همچنین افزایش حقوق از طریق اضافه کار در این کشور نیز در سطح کمی قرار دارد. در بسیاری از کشورهای جهان این رقم بین 1.5 تا 2 برابر حقوق ساعتی است که در تونگا به 1.25 رسیده است.

شرایط اقتصادی کار در تونگا

افرادی که می خواهند در تونگا کار کنند، باید شرایط اقتصادی موجود در این کشور را به خوبی بشناسند. یکی از شاخص های مهمی که باید مورد توجه قرار داد، نرخ بیکاری در تونگا است. این مسئله را می توان در نمودار زیر به خوبی ادراک کرد.

نرخ بیکاری در تونگا

روند کار در ایتالیا

روند صعودی افزایش نرخ بیکاری در این کشور به گونه ای است که می تواند نگران کننده باشد. جمعیت این کشور کمتر از 120هزار نفر است و نمی توان به راحتی آن را نادیده گرفت. افرادی که می خواهند در این کشور کار کنند، باید به شدت در حرفه خود متخصص باشند تا مجوزهای قانونی کار را نیز به دست آورند. در حال حاضر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما پیشنهاد می کنند تا سایر کشورهای در دسترس برای کار را انتخاب کنید. کشورهایی که می توان از طریق آن ها به زندگی با کیفیت و اقامت بلند مدت دسترسی پیدا کرد.

سوالاتی درباره کار در تونگا

مهم ترین پرسش هایی که درباره کار در تونگا مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا تونگا مقصد مناسبی برای کار در خارج از کشور است؟ در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که تونگا از نظر کیفیت زندگی شرایط مناسبی ندارد و باید به آن توجه داشت.
  • متوسط درآمد در تونگا چقدر است؟ سطح درآمد متوسط در این کشور را می توان بین 440$ تا 550$ (دلار) در ماه ارزیابی کرد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *