ویترین

ویزای کاری تونگا

ویزای کاری تونگا

ویزای کاری تونگا یکی از انواع ویزاهایی است که می توان از آن برای رسیدن به موفقیت و کاریابی در این کشور استفاده کرد و به اقامت در آن رسید. تونگا یکی از کشورهایی است که از نظر اقتصادی فاصله قابل توجهی با کشورهای اقیانوسیه دارد. در چنین شرایطی ممکن است تمایل به کار کردن در این کشور به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کند. محدودیت هایی برای بسیاری از مهاجران در این کشور به وجود می آید که باید به آن توجه ویژه داشت. روند مهاجرت به این کشور از سایر مسیرها نیز چندان مناسب نیست و نباید به سادگی آن را انتخاب کرد.

  • محدودیت های دریافت ویزای کاری تونگا چیست؟
  • مدارک لازم برای دریافت ویزای کار در این کشور چیست؟
  • آیا تونگا مقصد مناسبی برای زندگی است؟
  • مهاجرت کاری به این کشور چه امتیازهایی به همراه دارد؟
  • ویزای کاری تونگا چه امتیازهایی را به همراه دارد؟

افرادی که می خواهند در یک کشور خارجی به کار مشغول شوند، باید به این نکته توجه کرده باشند که ویزای کاری برای آن ها یک الزام است. بسیاری از کشورهای جهان، ویزای کاری خود را به شهروندان خارجی ارائه نمی کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که انتخاب تونگا به عنوان مقصد کاری، می تواند این امتیاز را به همراه داشته باشد. محدودیت هایی که در تونگا برای شهروندان خارجی وجود دارد اما باید مورد توجه قرار گیرد. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، شرایط دریافت ویزای کاری تونگا را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

روند دریافت ویزای کاری تونگا

ویزای کاری تونگا یکی از انواع ویزای این کشور است که در اختیار نیروی کاری قرار می گیرد که به صورت داوطلبانه یا در ازای دریافت دستمزد، قصد کار کردن در تونگا را دارد. همچنین در صورتی که فرد بخواهد یک کسب و کار جدید در تونگا ایجاد کند نیز باید برای دریافت این ویزا اقدام کند. افرادی که می خواهند یک کسب و کار را شروع کنند، باید ابتدا برای ویزای توریستی اقدام کنند ولی باید سفارت این کشور را نسبت به اقدام در این زمینه آگاه سازند.


برای به دست آوردن ویزای کاری تونگا، داشتن یک پیشنهاد کاری از این کشور الزامی است. در حقیقت می توان گفت که فرد برای این که بتواند ویزای کاری تونگا را به دست آورد، باید در مرحله اول، یک کارفرما در این کشور را راضی کند که برای او یک دعوتنامه کاری ارسال کند. برای به دست آوردن این دعوتنامه کاری از تونگا، کارفرما باید همه پروسه های قانونی را شخصا طی کند تا مجوزهای لازم برای کار یک شهروند خارجی را دریافت کند. افراد غیر متخصص از همین رو شانسی برای دریافت ویزای کاری این کشور نخواهند داشت.

جزئیات کامل دریافت ویزای کاری آلمان

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار در تونگا

برای این که فرد بتواند ویزای این کشور را از طریق کار به دست آورد، به مدارک نسبتا زیادی نیاز خواهد داشت. افرادی که باید این ویزا را در دست داشته باشند، باید مدارک زیر را به سفارت این کشور ارائه کنند:

  • یک فرم تکمیل شده برای ویزای کاری
  • یک پاسپورت معتبر که 6 ماه پس از تاریخ ویزا نیز اعتبار داشته باشد
  • دو کپی رسمی از صفحه اطلاعات پاسپورت
  • گواهی سلامت پزشکی از یک دکتر که در ماه منتهی به دریافت ویزا اخذ شده باشد
  • گواهی عدم سوء سابقه قضایی از مراجع قانونی
  • سند رسمی اجازه کار از وزارت کار، تجارت و صنایع

شرایط دریافت ویزای کار انگلستان

در صورتی که فرد تمایل دارد بیش از یک مدت کوتاه و تا سقف 2 سال در این کشور کار کند، باید مدارک زیر را نیز ارائه کند:

  • قرارداد کاری
  • اسنادی که نشان دهد فرد دوره تحصیلی مناسبی را طی کرده است
  • گواهی ثبت شرکت در تونگا

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار در تونگا

پروسه ای برای دریافت روادید کار در تونگا

متقاضی باید ابتدا درخواست خود را به وزارت کار، تجارت و صنایع ارسال کند که بتواند مجوز کار دریافت کند. از طریق همین پروسه است که فرد با دیگر مراحل رسیدن به ویزای کار در این کشور آشنا خواهد شد. زمانی که فرد این مجوز را دریافت کرد، می تواند برای دریافت ویزای کاری اقدامات لازم را انجام دهند.

پروسه دریافت ویزای کاری تونگا

فرد باید همه مدارک مورد نیاز خود را به زبان انگلیسی ارائه کرده باشد. در صورتی که فرد مدارک خود را به زبان دیگری دریافت کرده باشد، همه مدارک بازید به زبان انگلیسی ترجمه کند و اصل آن را نیز ارائه کند. در چنین شرایطی است است که فرد می تواند به ویزای خود دسترسی داشته باشد. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

چند پرسش درباره ویزای کاری تونگا

برخی از مهم ترین سوالاتی که درباره ویزای کاری چنین کشوری مطرح می شود عبارتند از:

  • دریافت ویزای کاری تونگا چقدر زمان لازم دارد؟ حداقل یک ماه زمان لازم خواهد بود تا فرد به ویزا دسترسی پیدا کند
  • آیا می توان در لحظه ورود به تونگا درخواست ویزای کار دارد؟ خیر فرد باید حتما در کشور خود برای دریافت ویزای کاری اقدام کند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *