اخبار مهاجرتی

کاهش محدودیت های پیوست به خانواده در بریتانیا

کاهش محدودیت های پیوست به خانواده در بریتانیا

کاهش محدودیت های پیوست به خانواده در بریتانیا با تلاش های پیوسته به نتیجه رسید و امروزه قوانین در این کشور تغییر کرده است. کشورهای مختلف، محدودیت هایی مختلفی را برای پیوست به خانوداه اعمال کرده اند. این محدودیت ها به گونه ای تنظیم می شود که دولت اطمینان داشته باشد که شهروندان خارجی پس از ورود به این کشور از نظر مالی تامین می شوند.

حال دولت بریتانیا قوانینی تصویب کرده است که بر اساس آن فرد تنها در صورتی می تواند درخواست پیوست به خانواده خود را ارائه کند که 38700£ (پوند) دریافتی داشته باشد. این مسئله واکنش های صریحی را به همراه داشته است و نگرانی هایی در رابطه با امنیت خانواده به وجود آورده. بر اساس داده های به دست آمده، حدود 27% از شهروندان بریتانیا چنین درآمدی به دست می آورند. بر این اساس، شرایط پیوست به خانواده به ویژه برای افرادی که با یک شهروند خارجی ازدواج می کنند بسیار سخت تر می شود.

در حال حاضر محدودیت مالی در حدود 18600£ (پوند) در نظر گرفته شده است اما پس از پذیرش کاهش محدودیت های پیوست به خانواده در بریتانیا، مبلغ مورد نیاز را به 29000£ (پوند) کاهش داده اند. این شرایط هنوز هم پیوستن به خانواده سخت تر شده است اما می توان گفت که هنوز ممکن به نظر می رسد. در شرایط کنونی، می توان این موضوع را اشاره کرد که بریتانیا به طور کلی، سیاست هایی برای محدودیت هرچه بیشتر مهاجرت را تصویب کرده است.

آشنایی با شرایط مهاجرت به انگلستان

باید در نظر داشت که این محدودیت بیشتر برای دانشجویان اعمال شده است. آن ها با این شرایط نخواهند توانست به راحتی خانواده خود را به بریتانیا منقل کنند برنامه ریزی های دولت بریتانیا در سال گذشته برای ورود 606000 نفر بوده است اما امروز آگاهی های به دست آمده نشان می دهد که بیش از 745000 نفر به جمعیت بریتانیا از طریق مهاجرت افزایش پیدا کرده است.

اگر شما نیز در تلاش برای مهاجرت به کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *