ویزای تحصیلی

رشته طراحی داخلی در دانمارک

رشته طراحی داخلی در دانمارک

رشته طراحی داخلی در دانمارک یکی از گزینه هایی است که علاقمندان این رشته می توانند برای زندگی آینده خود استفاده کنند. دانمارک یکی از کشورهایی است که امتیازهای زیادی در اقامت آن وجود دارد و افراد زیادی تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کنند. در شرایط کنونی می توان گفت که دانمارک یکی از کشورهایی است که تحصیل با کیفیت را در اختیار همگان قرار داده است و افراد زیادی می توانند با انتخاب این کشور به عنوان مقصد نهایی خود، از نظر اقامتی نیز امتیازهای زیادی را به همراه داشته باشد. یکی از محدودیت هایی که انتخاب دانمارک به عنوان مقصد تحصیلی به همراه دارد، تعداد محدود دانشگاه های با کیفیت بالا در این کشور است.

رشته طراحی داخلی به عنوان یکی از رشته های هنری، در جهان امروز مخاطبان بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی در مسیر دریافت پذیرش در این رشته دچار مشکلاتی می شوند. علت اصلی وقوع چنین اتفاقی آن است که آن ها بدون اطلاع دقیق از شرایط خود اقدام به انتخاب دانشگاه می کنند و در نتیجه در این مسیر مشکلات فراوانی برای آن ها به وجود می آید. در حال حاضر و به دلیل اهمیت بالای این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در این مقاله شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در دانمارک خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در دانمارک چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های دانمارکی برای تحصیل در رشته طراحی داخلی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در این کشور برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • آیا شرایط مناسبی برای کار به عنوان طراح داخلی در دانمارک وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته طراحی داخلی در دانمارک

برای تحصیل رشته طراحی داخلی در دانمارک مسیر مشخصی وجود دارد و متقاضیان تحصیل در این رشته باید این مسیر را به درستی طی کنند. یکی از معایب انتخاب رشته طراحی داخلی در دانمارک به ویژه در مقطع کارشناسی آن است که دانشجویان تنها می توانند زبان دنیش را انتخاب کنند و در نتیجه ممکن است بسیاری نتوانند با تسلط به این زبان خود را آماده ورود به این کشور بدانند. فرایند تحصیل رشته های مختلف در این کشور به گونه ای است که دانشجویان پس از دریافت مدرک تحصیلی خود می توانند در بازارهای کار جهانی فعالیت کنند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد سختی های فراگیری زبان دنیش را نیز می پذیرند.


تحصیل رشته طراحی داخلی در دانمارک در مقطع کارشناسی حداقل 4 ساله است و دانشجویان پس از آن می توانند وارد مقطع کارشناسی ارشد و سپس دکترای تخصصی این رشته شوند. خوشبختانه در مسیر ورود به دانشگاه های دانمارک در این رشته، آزمون های ورودی در نظر گرفته نشده است و دانشجویان می توانند با در اختیار داشتن رزومه خود، در این مسیر گام بردارند.

فرایند انتخاب دانشگاه ارائه کننده رشته طراحی داخلی در دانمارک

برای انتخاب دانشگاه های دانمارک در رشته طراحی داخلی،  توجه به جایگاه دانشگاه های این کشور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. دانشگاه های زیادی در دانمارک این رشته را ارائه می کنند اما تنها 5 دانشگاه در این کشور رتبه های مناسب در اختیار دارند و سایر دانشگاه های دانمارکی را نمی توان به بسیاری از افراد توصیه کرد. در حال حاضر، بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته طراحی داخلی در دانمارک عبارتند از:

برترین دانشگاه های رشته طراحی داخلی در دانمارک

شرایط کلی تحصیل در دانمارک

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در دانمارک

مهاجرت به دانمارک برای تحصیل، در حدود یک دهه است که از حالت رایگان خود خارج شده و امروزه همه شهروندان غیر اروپایی برای تحصیل در این کشور باید هزینه های نسبتا زیادی را پرداخت کنند. در چنین شرایطی، باید به افراد توصیه کرد که تنها در صورت دارا بودن رزومه های سطح اول برای این کشور اقدام کنند تا شانس بیشتری برای دریافت پذیرش از دانشگاه های تراز اول این کشور داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته طراحی داخلی در دانمارک

هزینه های در دانمارک از طریق کار دانشجویی و بورسیه که گاهی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد قابلیت تامین دارد اما بخش اعظمی از این هزینه ها باید از طریق سرمایه اولیه شخص پرداخت شود. مهم ترین هزینه ها برای تحصیل رشته طراحی داخلی در دانمارک عبارتند از:

نوع هزینهمبلغ به یورو
کمترین شهریه رشته طراحی داخلی6320€
بیشترین شهریه رشته طراحی داخلی17500€
هزینه زندگی ماهانه به سبک دانشجویی950€
درآمد یک دانشجو با 20 ساعت کار1000€

کار یک طراح داخلی در دانمارک

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که کار کردن در دانمارک از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می توان آن را بهترین گزینه ممکن در شمال اروپا دانست. این مسیر از طریق تحصیل به سادگی قابل طی شدن است و می توان گفت که محدودیت های آن در کمترین مقدار خود قرار دارد. در حال حاضر یک طراح داخلی در دانمارک می تواند به طور تقریبی 38100DKK (کرون دانمارک) در ماه درآمد کسب کند که به نسبت متوسط درآمد در این کشور، مبلغی مناسب به حساب می آید. در صورتی که شما نیز در جستجوی بهترین مسیر برای مهاجرت خود به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

چند پرسش درباره رشته طراحی داخلی در دانمارک

دانمارک یکی از بهترین کشورهای جهان است و به همین دلیل در رابطه با تحصیل در رشته های مختلف این کشور نیز پرسش هایی مطرح می شود. در این رابطه برخی از پرسش ها عبارتند از:

  • دوره تحصیلی این رشته آموزشی در دانمارک به چه زبانی ارائه می شود؟ اکثر دوره های آموزشی در این رشته در مقطع کارشناسی به زبان دنیش است. در مقطع کارشناسی ارشد، یافتن دوره های انگلیسی زبان نیز ممکن است.
  • آیا هزینه های تحصیل این رشته در دانمارک بالا است؟ بله! تحصیل در دانمارک به طور کلی هزینه های بالاتری به همراه خواهد داشت و به همین دلیل است که باید آن را به صورت ویژه تری مورد توجه قرار داد.
  • مزیت اصلی تحصیل این رشته در کشوری همچون دانمارک چیست؟ طراحی داخلی یکی از رشته های بسیار مهم در جهان امروز است. در دانمارک فرصت های کاری بسیاری در این رابطه وجود دارد. فرد پس از دوره تحصیلی خود می تواند امتیازهای اضافه اقامتی به دست آورد.
  • آیا دانشگاه های دانمارک در این رشته مناسب هستند؟ بله چند دانشگاه بسیار خوب در رشته طراحی داخلی در دانمارک وجود دارد و دانشگاه کوپنهاگن بهترین ان ها است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *