ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در سنگاپور

رشته حسابداری در سنگاپور

تحصیل در رشته حسابداری در سنگاپور و البته در برخی از دانشگاه های این کشور می تواند فرد را به بالاترین کیفیت آموزش و دانش برساند. سنگاپور یکی از کشورهای شرقی آسیا است که در طول یک دهه تحولات چشمگیری را به چشم دید و همین مسئله سبب شده است تا سنگاپور یکی از پیشرفته ترین کشورهای مسلمان در جهان باشد. اقتصاد این کشور امروز در جهان بسیار قدرتمند است و دانشگاه های آن مهم ترین منبع پرورش متخصصین در زمینه های مختلف بوده است. دانشگاه های سنگاپور در رشته های مختلف تحصیلی از جمله حسابداری جایگاه بسیار ویژه ای در جهان آموزش دارند و این مسئله می تواند بر جذابیت این کشور برای تحصیل در رشته حسابداری بیافزاید.

تحصیل در کشور سنگاپور به دانشجویان خارجی این فرصت را می دهد که هرچه سریع تر آماده ورود به بازارهای کار جهانی شوند. دانشگاه های سنگاپور این فرصت را در اختیار دانشجویان قرار می دهند که رزومه تحصیلی خود را به صورت قابل توجهی تقویت کنند و تحصیل در رشته حسابداری نیز فرد را به فرصت های بیشتر شغلی می رساند. در جهان امروز نمی توان شرکت یا یک نهاد را مشاهده کرد که از خدمات حسابداری استفاده نکند و به همین دلیل است که تحصیل در این رشته می تواند افراد را به شغل های مناسب برساند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به همین دلیل تلاش خواهند کرد تا مزایای تحصیل در رشته حسابداری در سنگاپور را مورد بررسی قرار دهند.

  • چگونه می توان در رشته حسابداری در دانشگاه های سنگاپور به ادامه تحصیل پرداخت؟
  • هزینه تحصیل در کشور سنگاپور چقدر است؟
  • چگونه می توان به عنوان یک حسابدار در کشور سنگاپور کار کرد؟
  • متوسط درآمد یک حسابدار در کشور سنگاپور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در کشور سنگاپور

جایگاه علمی دانشگاه های سنگاپور با یک دهه قبل قابل مقایسه نیست و این امتیازی است که از طریق تلاش های فراوان به دست آمده است. امروزه کشور سنگاپور در بسیاری از رشته های تحصیلی به عنوان یک تولید کننده علم شناخته می شود و چه بهتر که دانشجویان در چنین شرایطی به ادامه تحصیل بپردازند. همین مسئله کافی است تا دانشجویان با رزومه های متوسط، برای دریافت پذیرش از دانشگاه های رده اول سنگاپور دچار مشکل شوند. رشته حسابداری یکی از رشته های تحصیلی است که دانشگاه های دولتی سنگاپور در جهان به عنوان دانشگاه های برتر جهانی شناخته می شوند.

دانشگاه ملی سنگاپور، رتبه 9 جهان در رشته حسابداری را به دست آورده است و دانشگاه تکنولوژی نانیانگ نیز با اختلاف بسیار کمی از نظر امتیازی رتبه 17 را به خود اختصاص داده است. این مسئله می تواند مزید بر علت شود که افراد تنها با رزومه های تحصیلی قوی برای اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور اقدام کنند. دانشگاه مدیریت سنگاپور نیز رشته حسابداری را ارائه می کند اما در این رشته رتبه 76 را به دست آورده است.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در کشور سنگاپور

هزینه تحصیل رشته حسابداری در سنگاپور

اگرچه تحصیل در کشور سنگاپور از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما باید به این نکته نیز توجه داشت که دانشجویان برای تحصیل در این کشور باید بودجه ای مناسب نیز در اختیار داشته باشند. متوسط هزینه تحصیل در کشور سنگاپور در رشته حسابداری برای دانشجویان خارجی در حدود 21000$ تا 38000$ (دلار) در سال است. البته در دانشگاه های برتر این کشور، دانشجویان توان استفاده از وام های دانشجویی را خواهند داشت و می توانند پس از پایان دوره تحصیل خود نسبت به بازپرداخت آن ها اقدام کنند.

در کنار هزینه های تحصیل در این کشور، دانشجویان باید به هزینه های نه چندان ارزان زندگی در این کشور نیز توجه داشته باشند. به طور متوسط، برای زندگی در سنگاپور، یک دانشجو به مبلغی در حدود 800$ تا 1400$ (دلار) در ماه نیاز خواهد داشت و این مبلغ برای زندگی در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز کفایت می کنند. دانشجویان خارجی در سنگاپور می توانند به مدت 16 ساعت در هفته در این کشور کار کنند و از این طریق هزینه های زندگی دانشجویی خود را تامین کنند.

متوسط درآمد یک حسابدار در کشور سنگاپور

افرادی که در سنگاپور تحصیل کرده باشند، از این توانایی قانونی برخوردار هستند که پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، به عنوان نیروی کار در این کشور بمانند. شرط اصلی برای رسیدن به این هدف آن است که فرد بتواند یک قرارداد کاری در این کشور به امضا برساند. در کشوری مانند سنگاپور که از نظر اقتصادی بسیار قدرتمند است، طبیعی است که حسابداران فرصت های شغلی بسیار زیادی را در اختیار داشته باشند و این یکی از مهم ترین مزیت های تحصیل در کشور سنگاپور در رشته حسابداری است.

حسابداران در سنگاپور علاوه بر این که فرصت های شغلی فراوانی را پیش روی خود دارند، از درامد بالایی نیز برخوردار هستند. متوسط درآمد در کشور سنگاپور به عنوان یک حسابدار، در نمودار زیر قابل مشاهده است.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور سنگاپور

دسترسی به چنین درآمد در کشور سنگاپور به معنای رسیدن به رفاه اقتصادی نسبی است و می تواند سطح زندگی مناسبی را برای شاغلان در این زمینه ایجاد کند. با این حال باید در نظر داشت که تحصیل در سنگاپور هزینه های بسیاری را برای دانشجویان به همراه خواهد داشت و تنها افرادی می توانند در این کشور تحصیل کنند که توان مالی بالایی داشته باشند. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و از تجربیات ایشان در زمینه های مختلف بهرمند شوید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *