ویزای کاری

بازار کار رشته Front End Developer در فرانسه

بازار کار رشته Front End Developer در فرانسه

در حال حاضر فرصت های کاری مختلفی در بازار کار رشته Front End Developer در فرانسه در اختیار متخصصان رشته های علوم کامپیوتر و IT قرار دارد. و آنها از این طریق می توانند اقامت خانوادگی خود در یکی از بهترین کشورهای اروپایی را به دست آورند. منتها این گروه از کارجویان خارجی برای موفقیت در بازار کاری فوق العاده رقابتی علاوه بر نیازمندی به تهیه و تنظیم یک رزومه (CV)+ کاور لتر قدرتمند همچنین بایستی به قدر کافی به زبان فرانسه نیز مسلط باشند. چرا که آشنایی و تسلط به زبان فرانسه به آنها در مرحله انجام مصاحبه و افزایش شانس استخدامشان کمک خواهد کرد. در ادامه نیز با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا بیشتر با شرایط کاری متخصصان رشته Front End Developer در کشور فرانسه آشنا شوید.

درباره وضعیت بازار کار رشته Front End Developer در فرانسه

در حال حاضر نرخ بیکاری در کشور فرانسه نسبت به متوسط اتحادیه اروپایی بالاست. بر طبق گزارش موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی، در حال حاضر نرخ بیکاری کشور فرانسه روی عدد 7.1% ایستاده است. با این حال بازار کار برخی از رشته مشاغل در کشور فرانسه از رونق خیلی خوبی برخوردار بوده و نرخ بیکاری در آنها خیلی خیلی پایین تر است. یکی از این بازارها نیز بازار کار رشته های IT و مهندسی کامپیوتر در کشور فرانسه است. برای پی بردن به این واقعیت کافی است که سری به بازار کار رشته Front End Developer زده و با صف شرکت های آگهی دهنده برای استخدام برنامه نویسان Frontend آشنا شوید. در حال حاضر برخی از معروفترین این شرکت ها در کشور فرانسه عبارتند از:

شرکترشته شغلی آگهی شده
CEDE Labsمهندس Frontend
Capsule Socialمهندس Frontend
Dailymotionمهندس Front End- مهندسی تجربه کاربر
Hivebriteمهندس Front End
Licorn Societyمهندس React
CrowdStrikeمهندس Frontend (کار از راه دور)

درباره وضعیت بازار کار رشته Front End Developer در فرانسه

شرایط ورود به بازار کار Front End Developer در فرانسه

واقعیتی که درباره بازار کار رشته Front End Developer در فرانسه میتوان گفت اینکه این بازار کاری فرصت های کاری خوبی در اختیار کارجویان قرار داده است. چرا که رشته Front End Developer تحت دسته مهندسان کامپیوتر در لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه جا گرفته است اما کارجویان خارجی برای موفقیت در امر کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در فرانسه نیازمند تامین یکسری شرایط هستند که در لیست زیر به آنها اشاره می شود:

مدرک تحصیلی: یکی از پیش نیازهای استخدام متخصص رشته Front End Developer در فرانسه داشتن مدرک آکادمیک می باشد. در این رابطه حداقل مدرک مورد نیاز مدرک لیسانس در رشته های علوم کامپیوتری میباشد. چرا که مدرک تحصیلی علاوه بر بالا بردن بخت استخدامی Developer ها همچنین باعث ارتقاء سطح درآمدی آنها نیز می شود. مثلا همان طوریکه در نمودار پایینی هم ملاحظه می شود، بالاترین درصد افزایش حقوق با 29+% در فرانسه مربوط به متخصصان دارای مدرک فوق لیسانس می باشد:

تاثیر تحصیلات بر میزان درآمد متخصصان Front End Developer در فرانسه

سابقه حرفه ای: از دیگر عوامل مهم در زمینه موفقیت Developer ها برای ورود به بازار داشتن سابقه کاری آنهم بالای 2 سال می باشد. چرا که این سابقه کاری در امر جذب Developer ها به بازار کار رشته Front End Developer در فرانسه و نیز ارتقاء سطح دستمزد آنها در صورت استخدامشان در شرکت فرانسوی خیلی اثرگذار است. همانگونه که در نمودار پایین هم مشاهده می شود بیشترین درصد افزایش حقوق متخصصان این رشته در فرانسه متعلق به Developer های با سابقه کاری بالای 5 سال می باشد:

تاثیرسابقه کار بر میزان درآمد متخصصان Front End Developer در فرانسه

مهارت های لازم: یک متخصص رشته Front End Developer جهت اثبات شایستگی های خود به کارفرمای فرانسوی نیاز مبرمی به تکنولوژی های مربوط به Front End Developer دارد. این تکنولوژی های ضروری و پر کاربرد برای متخصصان Front End Developer عبارتند از:

مهارت های متخصصان Front End Developer در فرانسه

درآمد متخصصان رشته Front End Developer در فرانسه؟

یکی از مواردی که برنامه نویسان و Developer های خارجی قبل از ورود به بازار کار رشته Front End Developer در فرانسه باید بدان توجه کنند، سطح درآمدی این متخصصان می باشد. همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، متوسط دستمزد سالیانه یک متخصص Front End Developer در کشور فرانسه در حدود €40000 (یورو) می باشد. اما با توجه به سابقه کاری اشان حداقل درآمد این متخصصان در فرانسه حدود €20900 (یورو) و حداکثر درآمدی آنها نیز در حدود €72400 (یورو) می باشد:

رنج درآمدی متخصصان Front End Developer در فرانسه

کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در فرانسه

بهترین شیوه برای شروع پروسه کاریابی در فرانسه این است که ابتداء متقاضی/ کارجو CV خود را که شامل یک یا دو صفحه با بخش هایی مثل سابقه حرفه ای، مدرک تحصیلی، مهارت ها و غیره است، تهیه کند. سپس از طریق وب سایت های کار یا jOob websites به کاریابی در فرانسه بپردازد. برای این منظور نیز کارجوی رشته Front End Developer می تواند از شیوه های جستجوی کار در فرانسه 2022 به صورت زیر استفاده کند:

  • سایت های کاریابی عمومی به زبان فرانسوی: مثل Pole Emploi و APEC
  • وب سایت های کاریابی در فرانسه: ABG، L Agriculture Recrute، Emplois Verts، IAPA، Indeed France، Keljob، Les Jeudis، Monster و غیره
  • بازار کار مشاغل انگلیسی زبان: مثل Jobs in Paris، Momji و Next Station و غیره
  • آژانس های کاریابی معتبر
  • سفارتخانه ها و موسسات خارجی
  • روزنامه ها و مجلات
  • شبکه های اجتماعی

شرایط ویزای Front End Developer در فرانسه

طبق قوانین و مقررت مهاجرت به فرانسه، کارجویان و متقاضیانی می توانند برای اخذ ویزای کاری فرانسه اقدام کنند که از قبل یک پیشنهاد کاری از کارفرمای فرانسوی داشته باشند. نظر به اینکه رشته برنامه نویسان همانند رشته Front End Developer جزء رشته های شغلی با مهارت خیلی بالا دسته بندی می شود از همین رو نیز این متقاضیان می توانند مستقیم برای اخذ کارت آبی اتحادیه اروپایی یا EU Blue Card اقدام نمایند.

این کارت اقامتی در فرانسه با اعتبار 1 الی 3 سال به متخصصان و یا نیروهای کار خیلی ماهر اعطاء می شود. و جالب است بدانید که با این کارت اقامتی شما پس از 18 ماه در فرانسه بعدا می توانید در دیگر کشورهای اروپایی نیز کار کنید. همچنین پس از 5 سال اقامت در فرانسه می توانید برای اخذ کارت اقامت EC بلند مدت نیز اقدام کرد. همچنین دارندگان کارت آبی اتحادیه اروپایی می توانند برای اخذ مجوز کار افراد با استعداد اقدام کنند. برای طرح سوالات خود در باب اخذ ویزای کار فرانسه 2022 می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *