ویزای کاری

بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

اگر در زمینه های هنری مانند موسیقی، هنر نقاشی و غیره استعداد دارید و به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان  گزینه های مختلفی در دسترس است. شما به عنوان هنرمند ابتدا بایستی شرایط مهاجرتی، شرایط کاری و میزان درآمد حاصل از رشته هنری خود را پیش از مهاجرت بررسی بفرمایید و سپس برای مهاجرت و زندگی در کشوری دیگر اقدام نمایید. در این زمینه با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

اتریش بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

یکی از بهترین کشورهای مهاجرتی برای هنرمندان و نویسندگان کشور اتریش است. در صورت مهاجرت هنرمندان به کشور اتریش می توانید کارهای هنری خود را در نمایشگاه های مطرح به فروش برسانید. همچنین می توانید در خصوص ثبت کارهای هنری خود را در وب سایت یا گالری حضوری در کشور اتریش به ثبت برسانید. در صورتی که هنرمندان در کشور اتریش از طریق فروش سایت یا گالری درآمدی کسب نمایند، بایستی مدارکی را پیش از ثبت گالری یا فروش اینترنتی به دولت کشور اتریش ارائه دهند. شرایط دستیابی به اقامت کشور اتریش از طریق مهاجرت هنرمندان ابتدا در 2 سال ثبت می گردد و سپس به صورت اقامت دائم و به صورت 5 سال خواهد بود.

پیدا کردن کار در اتریش به عنوان هنرمند

منبع: ehne

کانادا بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

کانادا کشوری مهاجرپذیر است که توانسته طی سال های اخیر آمار مهاجرتی خوبی در خصوص مهاجرت هنرمندان به ثبت رسانده است. کشور کانادا پذیرای هنرمندان در زمینه های مختلف طراحی، نویسندگی، هنرهای دستی، نقاشی و سایر هنرهای مربوط به هنر تجسمی بوده است. کانادا در جهت مهاجرت هنرمندان و اخذ اقامت دائم روش خوداشتغالی را برای متقاضیان فراهم نموده است. البته در خصوص دریافت ویزای خوداشتغالی هنرمندان در کشور کانادا بایستی در سیستم امتیاز بندی امتیاز بالایی دریافت نمایید. سن، میزان تحصیلات، سابقه کاری، سطح زبان جزء فاکتورهای امتیازبندی در خصوص مهاجرت هنرمندان به کشور کانادا می باشد.

سایت کاریابی هنری در کانادا

منبع: سایت nationwidevisas

استرالیا بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

اگر بخواهید از طریق رشته هنری به عنوان هنرمند وارد کشور استرالیا شوید بایستی از طریق روش های مختلف ویزای قانونی دریافت نمایید. از آنجایی که استرالیا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت هنرمندان است، 3 نوع ویزا را برای مهاجرت هنرمندان در نظر گرفته است که این ویزاها عبارتند از ویزای هنری یا subclass 408، ویزای مهارتی یا subclass 189 و subclass 190، ویزای موقت کاری.

استرالیا بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

ویزای هنری که در واقع همان ویزای subclass 408 است. با اخذ این ویزا در خصوص انجام پروژه های هنری خود می توانید در مدت کوتاهی در کشور استرالیا اقامت داشته باشید. اگر هنر شما مطابق با نیازهای هنری کشور استرالیا باشد می توانید ویزای مهارتی یا subclass 189 یا subclass 190 را دریافت نمایید که به عنوان هنرمند به صورت دائم در کشور استرالیا اقامت داشته باشید. اگر هم کار هنری شما مورد توجه شرکتی در استرالیا قرار گرفت می توانید از طریق شرکت مورد نظر در کشور استرالیا ویزای موقت کاری جهت ورود و اقامت موقت جهت کار هنری خود دریافت نمایید.

سایت کاریابی برای هنرمندان در استرالیا

منبع: سایت homeaffairs

آمریکا بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

جهت مهاجرت هنرمندان به کشور آمریکا بایستی ویزای O1 را دریافت نمایید. اگر در خصوص برگزاری نمایشگاه یا گالری هنری برای اخذ ویزای O1 آمریکا اقدام می نمایید بایستی مدارکی مورد تایید جهت برگزاری مهاجرت ارسال نمایید. در صورت تایید مدارک ویزای شما به عنوان هنرمند جهت مهاجرت به آمریکا صادر می گردد.

شرایط دریافت ویزای O-1 آمریکا برای افراد دارای توانمندی خاص

منبع: سایت uscis

هلند بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

در خصوص مهاجرت هنرمندان به کشور هلند بایستی در کشور هلند کارفرمایی پیدا کنید که برای شما دعوتنامه کاری مرتبط با کار هنری شما ارسال نماید. در نامه درخواست کاری شما تمامی اطلاعات از جمله مدت میزانی که جهت کار هنری در کشور هلند اقامت خواهید داست ثبت می گردد.

منبع: سایت whizstorm

فرانسه بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

اگر در رشته هنری طراحی مد و لباس مهارت دارید کشور فرانسه جزء بهترین کشورهای مهاجرتی برای هنرمندان محسوب می گردد. همچنین در صورتی که شما بتوانید دولت کشور فرانسه را متقاعد سازید که کار هنری شما در زمینه اقتصاد و رشد بسیار تاثیرگذار است، با اخذ اقامت دائم کشور فرانسه شما موافقت خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر مطالعه شود: شرایط مهاجرت با فرانسه

سوئد بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

همانطور که می دانید کشور سوئد جزء بهترین کشورها برای مهاجرت هنرمندان است اما شرایط پذیرش رشته هنری متفاوتی دارد. در مرحله اول در خصوص مهاجرت به کشور سوئد از طریق برنامه ویزای هنرمندی باید به دولت کشور سوئد اثبات کنید که رشته هنری یا گالری هنری شما درآمدزایی بالایی دارد. از طرفی هم ارائه مدارکی مانند تقدیرنامه های هنری الزامی است.

منبع: سایت whatpassport

دانمارک بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

اگر پیشنهاد کاری از کشور دانمارک دارید و هنرمندی هستید که در کشور دانمارک می توانید رشد کنید، این فرصت را از دست ندهید. نکته حائز اهمیت این است که شما با اخذ ویزای هنرمندان در کشور دانمارک امکان اخذ ویزای همراه به صورت همزمان را نیز خواهید داشت. البته ویزای جاب آفری که در خصوص ورود هنرمندان به کشور دانمارک دریافت می کنید دارای اعتبار یک ساله است و به مدت یک سال اجازه اقامت در خاک کشور دانمارک را خواهید داشت که مدت زمان جهت اقامت قابل تمدید خواهد بود.

ترکیه بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان

اگر به دنبال مهاجرت به کشوری نزدیک به ایران هستید، فراموش نکنید که کشور ترکیه برای هنرمندان برنامه مهاجرتی مناسبی در نظر گرفته است. در خصوص اخذ ویزای هنرمندی جهت مهاجرت به کشور ترکیه بایستی مدرک تحصیلی مطابق به رشته هنری و لیست هدایا و جوایز دریافتی را به زبان ترکی جهت اخذ ویزا ارائه دهید.

مشاوره تخصصی برای مهاجرت به بهترین کشور برای هنرمندان

جهت انتخاب کشور برای مهاجرت از طریق ویزای هنرمندی مباحث فوق گردآوری شده است. همچنین در خصوص انتخاب رشته هایی که جهت مهاجرت برای هنرمندان مناسب است تعدادی از رشته ها مورد بررسی قرار گرفته است که در لیست زیر مشاهده می فرمایید:

  • رشته های معماری و طراحی داخلی
  • هنر دستی یا صنایع گردشگری
  • انیمیشن و هنرهای کامپیوتری
  • طراحی مد و لباس
  • ساخت فیلم و تیزر
  • موسیقی و موزیک سازی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به بهترین کشورها ابتدا شرایط عمومی شما را جهت مهاجرت بررسی می نماید و در نهایت قرارداد شما با کشوری که برای شما مناسب است منعقد می گردد.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *