ویترین

خرید ملک در تایوان

خرید ملک در تایوان

خارجی ها می توانند اقدام به خرید ملک در تایوان کنند، اما از آنجایی که تایوان از نظر فنی بخشی از جمهوری خلق چین است، چین می تواند محدودیت های مختلفی را برای آنها اعمال کند. خرید ملک در تایوان می تواند گیج کننده و استرس زا باشد. این یکی از مهمترین تصمیماتی است که یک فرد می توان در زندگی خود بگیرد. تایوان، کشوری در شرق آسیا که از شمال غربی با جمهوری خلق چین، از شمال شرقی با ژاپن و از جنوب با فیلیپین همسایه است، به دلایلی در میان مهاجران محبوب است. از غذاهای محلی لذیذ آن گرفته تا سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی سازمان یافته آن (این کشور در زمینه های خاصی از پزشکی یک رهبر جهانی است)، این کشور چیزهای زیادی برای ارائه دارد. تایوان اغلب در نظرسنجی های مهاجرتی در مورد بهترین کشورها برای زندگی خوب عمل می کند.

تایوان همچنین در گزارش شادی جهانی سازمان ملل متحد به عنوان شادترین کشور در شرق و جنوب شرق آسیا رتبه بندی می شود. ممکن است بدانید خرید ملک در تایوان ارزان تر از بسیاری از کشورهای غربی است. اگرچه ممکن است در مقایسه با درآمد متوسط ​​تایوانی چندان ارزان به نظر نرسد، اما بیش از 80% از جمعیت تایوان خانه خود را دارند. در این نوشتار، فرآیند شرایط و هزینه های خرید ملک در تایوان به طور کامل توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند و هموطنان عزیز می توانند تا انتهای این راهنما از بهترین اطلاعات در این زمینه بهره مند شوند.

فرآیند خرید ملک در تایوان

افراد و شرکت های خارجی مجاز به خرید املاک و مستغلات تایوانی با تایید دولت هستند، که با ثبت نام در وزارت امور اقتصادی (MOEA) قابل دستیابی است و مشروط به وجود یک ترتیب متقابل که به تایوانی ها اجازه می دهد در کشور اصلی فرد سرمایه گذاری کنند، یا در محلی که شرکت او دفتر مرکزی دارد. خارجی ها فقط می توانند زمین را برای اهداف شخصی، سرمایه گذاری و رفاه اجتماعی خریداری کنند. انتظار می رود که یک خریدار خانه تغییر مالکیت یک ملک را در اداره ثبت زمین مربوطه ثبت کند.

مواردی که باید برای تغییر مالکیت ملک در تایوان اعلام شوند عبارتند از:

  • گواهی ثبت
  • تاریخ انتقال
  • اندازه ملک
  • مالک زمین و ساختمان
  • عنوان حق (در صورت وجود)

ثبت نام معمولاً از طریق دفتر اسناد رسمی انجام می شود و پس از ثبت نام در اداره ثبت اسناد، تغییر عنوان ملک 1 روز طول می کشد. کل فرآیند ثبت ملک حدود 5 روز طول می کشد تا با 3 روش تکمیل شود. برای خرید خانه های بالای 35 سال در تایوان، متقاضیان معمولاً به پیش پرداختی بالاتر از 20% نیاز دارند و برای خانه های زیر 35 سال، معمولاً حدود 20٪ پیش پرداخت یا کمتر نیاز دارند.

خرید ملک در اسپانیا مسیری برای مهاجرت به اروپا

دریافت وام جهت خرید ملک در تایوان

برای یک خارجی تقریبا غیرممکن است که وام مسکن بدون یک ضامن تایوانی دریافت کند. اگر مردم تایوانی قادر به خرید ملک یا دریافت وام مسکن در کشور مبدا مهاجر باشند، با توافق متقابل ممکن است قادر به انجام این کار در تایوان بود. در صورتی که یک فرد با یک شهروند تایوانی ازدواج کرده باشد، آسان‌ترین کار این است که ملک را به نام آنها بگذارد. به این ترتیب فرد احتمالا واجد شرایط وام مسکن صاحب خانه اول خواهد بود که نرخ آن 3٪ است. بهترین مکان برای شروع جستجوی وام مسکن بانک متقاضی خواهد بود. اگر فرد رابطه طولانی مدت با آنها داشته باشد و سابقه درآمد خوبی دارد، ممکن است وی را در نظر بگیرند، اما متقاضی همچنان به یک ضامن تایوانی نیاز خواهد داشت.

وام های خرید ملک در تایوان

بدون شک، برای اکثر مهاجران دریافت وام مسکن از طریق بانک های تایوانی دشوار است. اما به طور کلی اگر متقاضی با یک فرد تایوانی ازدواج کرده باشد و یا کشور زادگاه متقاضی یک توافق متقابل داشته باشد که به اتباع تایوانی اجازه خرید ملک را می دهد، نتیجه به احتمال زیاد به نفع متقاضی خواهد بود. لازم به ذکر می باشد که در تایوان گاهی اوقات شرکت های ساختمانی برای خانه های جدید وام کوچکی بدون بهره ارائه می دهند که در مدت زمان کوتاهی بازپرداخت می شود. انواع خاصی از خانه وجود دارد که برای خرید آن در تایوان افراد نمی توانند وام بگیرند، به همین دلیل معمولاً ارزان تر هستند. تا زمانی که افراد پول نقد زیادی نداشته باشند، معمولا نمی توانند آن را بخرند.

این خانه ها عبارتند از:

نوع خانهتوضیحات
سازه های غیرقانونی طبقه بالاخانه هایی که بدون مجوز در طبقات بالای ساختمان ساخته شده اند.
سکونتگاه های صنعتیخانه هایی هستند که در یک منطقه صنعتی ساخته شده اند.

هزینه خرید ملک در تایوان

در نمودار زیر به هزینه های خرید ملک در تایوان که باید توسط خریدار (براساس قیمت خرید ملک) پرداخت شود اشاره شده است:

هزینه های خرید ملک در تایوان

هزینه های معامله رفت و برگشت شامل کلیه هزینه های خرید و سپس فروش مجدد ملک، هزینه های وکلا، حق الزحمه دفاتر اسناد رسمی، هزینه های ثبت نام، مالیات، حق الزحمه نمایندگان و غیره می باشد. سند از انتقال مالکیت ملک از طریق فروش اخذ می شود، مگر در مواردی که مالیات بر ارزش زمین در حال افزایش باشد. در نتیجه مالیات سند فقط از ساختمان ها گرفته می شود نه از زمین. مالیات سند در زمان انتقال توسط خریدار قابل پرداخت است. شایان ذکر است که حق تمبر برای فروش، مبادله، اهدا یا تقسیم اموال غیرمنقول انجام شده در قلمرو تایوان به میزان 0.1٪ از ارزش قرارداد اعمال می شود. انتقال مالکیت زمین ثبت شده و بهسازی ساختمانی به مبلغ 0.1% ارزش رسمی زمین اعمال و انتقال مالکیت زمین ثبت شده و بهسازی ساختمانی به مبلغ 0.1% ارزش رسمی زمین اعمال می شود.

شایان ذکر است که هزینه های حقوقی خرید ملک در تایوان قابل مذاکره و به طور کلی حدود 167$ (دلار آمریکا) است. طبق قانون مدیریت دلالی املاک که توسط اداره امور اراضی وزارت تایوان تهیه شده است، هزینه های نمایندگی قابل پرداخت توسط فروشنده یا خریدار یا هر دو نمی تواند از 6٪ قیمت معامله شده برای هر یک از آنها تجاوز کند. معامله ملک واحد در عمل، خریدار حدود 1٪ تا 2٪ و فروشنده حدود 3٪ تا 4٪ از قیمت معامله را پرداخت می کند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت هموطنان عزیز می باشند تا انجام تمامی امور مهاجرتی و حقوقی متقاضیان را به عهده بگیرند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *