ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی

رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی

تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی یکی از فرصت های مناسب برای رسیدن به شغل در این حوزه در سطح بین الملل است. افراد زیادی در جهان به این دلیل وارد دانشگاه می شوند که بتوانند به شغل خوبی دست پیدا کنند و به همین دلیل است که می توان رشته ای مانند بازرگانی بین الملل را به عنوان یکی از رشته های ارزشمند در آینده شغلی خود خواند. در حال حاضر دانشگاه های اقتصاد و مدیریت این رشته را در صدر رشته های مهم خود برای ارائه قرار می دهند. از همین رو می توان به علاقمندان به رشته های گروه اقتصاد توصیه کرد تا این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

کره جنوبی یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر به شدت مورد توجه علاقمندان به مهاجرت قرار گرفته است و افراد زیادی تمایل دارند تا در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند. باید به این نکته اشاره کرد که شرایط مهاجرت به این کشور خاص است و به راحتی نمی توان به همگان توصیه کرد تا این کشور را برای زندگی و تحصیل خود انتخاب کنند. محدودیت های تحصیل در کره جنوبی بسیار زیاد هستند و بدون آگاهی در این مسیر گام برداشتن سبب می شود تا فرد خسارت های زیادی را متحمل شود. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های کره جنوبی برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی چقدر است؟
  • آیا می توان کره جنوبی را به عنوان مقصد مناسبی برای مهاجرت معرفی کرد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی

برای این که فردی بتواند در رشته بازرگانی بین الملل به ادامه تحصیل در کره جنوبی مشغول شود، شاید بهتر است که به زبان کره ای نیز تسلط داشته باشد. دانشگاه های کمی در کره جنوبی امکان تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی را می دهند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد زیادی بتوانند در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند. اکثر دانشگاه های کره جنوبی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا اما امکان تحصیل به زبان انگلیسی را نیز فراهم کرده اند و می توان با آسودگی خاطر بیشتری آن ها را انتخاب کرد.

دانشگاه های این کشور مقطع تحصیلی کارشناسی در رشته بازرگانی بین الملل را 4 ساله دانسته و تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی ارشد را در یک دوره 2 ساله امکان پذیر ساخته اند. باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر کره یکی از کشورهای برتر آسیایی برای تحصیل در رشته بازرگانی است.

جایگاه دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی

کره جنوبی یکی از کشورهای پیشرفته آسیایی در زمینه آموزش دانشگاهی است و به همین دلیل است که مهاجرت به کره جنوبی در سال های اخیر متقاضیان زیادی پیدا کرده است. دانشگاه های این کشور در سطح آسیا نیز رتبه های مناسبی پیدا کرده اند و می توان با نگاهی به جایگاه دانشگاه های این کشور این موضوع را به خوبی دریافت.

برترین دانشگاه های کره جنوبی در رشته بازرگانی بین الملل

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته های تحصیلی است که دانشجویان می توانند آن را در مقطع کارشناسی تا دکترا تجربه کنند و شرایط مالی تحصیل در هر مقطع تحصیلی به طور کلی متفاوت از دیگری است. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که کره جنوبی شهریه ای در حدود 5200$ تا 11500$ (دلار) را برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته است و دانشجویان می توانند با استفاده از شرایط خود دانشگاه مورد نظر را پیدا کنند.

از طرف دیگر، هزینه های زندگی در کره جنوبی قرار دارد و دانشجویان باید به آن نیز توجه کنند چراکه کره کشوری نه چندان ارزان قیمت برای زندگی است و می توان هزینه های زندگی در آن را نیز در حدود 900$ تا 1200$ (دلار) در ماه دانست که البته از طریق کار دانشجویی، بخشی از آن قابلیت تامین را خواهد داشت.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی

شرایط کار یک کارشناس امور بازرگانی در کره جنوبی

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که کره جنوبی یکی از کشورهایی است که به ندرت نیروی کار خارجی را استخدام می کند و تنها افراد با تخصص های عالی می توانند ویزای کاری آن را به دست اورند. شرایط برای تحصیل کردگان در این کشور متفاوت است و می توان برای آن ها فرصت های بهتری را متصور شد. در حال حاضر یک کارشناس امور بازرگانی در کره جنوبی، درآمدی در حدود 3570000KRW (وون) را به دست می آورد و به همین دلیل می توان آن را درآمدی متناسب برای زندگی سطح خوب در این کشور دانست. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه برای “رشته بازرگانی بین الملل در کره جنوبی

  1. Yas گفت:

    سلام
    اگه رشته کارشناسی مدیریت نباشه میتونیم برای کارشناسی ارشد اپلای کنیم ؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر رشته اقتصاد و رشته های مانند اون رو خونده باشید ممکن هست اجازه تحصیل رو بگیرید و در غیر این صورت ممکن نیست

  2. آناهیتا گفت:

    سلام. میخواستم بپرسم کدوم دانشگاه ها در کره جنوبی که رشته های مدیریت بازرگانی و گرایش اون ها در مقطع کارشناسی ارشد رو دارند ، بورسیه فول فاند رو هم ارائه میدن به دانشجوهای بین الملل(چه از طرف دولت چه خود دانشگاه)

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اکثر دانشگاه هایی که توی مقاله ازشون یاد شده این کار رو می کنند. با این حال همه چیز بستگی داره به این که شما چه رزومه ای دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *