ویزای تحصیلی

كار دانشجويی در هنگ كنگ

كار دانشجويی در هنگ كنگ

كار دانشجويی در هنگ كنگ دارای شرایط خاصی است و افرادی که ویزای تحصیلی هنگ کنگ را کسب می کنند نمی توانند به سادگی در این کشور مشغول به کار شوند. کار کردن در منطقه ادرای هنگ کنگ به عنوان یک دانشجو شرایط خاصی را به همراه دارد که متقاضیان و دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در هنگ کنگ را دارند حتما باید از این شرایط اطلاعات کافی داشته باشند. همانطور که می دانید تحصیل در کشورهای خارجی و یا دانشگاه های معتبر دنیا با هزینه های مختلفی همراه است. اکثر افرادی که مایل به مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی هستند قصد دارند هزینه های تحصیل خود را با روش های مختلف کاهش دهند. شما عزیزان می توانید برای مطلع شدن از شرایط كار دانشجويي در هنگ كنگ و قوانین مرتبط آن با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا انتهای این نوشتار همراه باشید.

  • آیا امکان کار ضمن تحصیل در هنگ کنگ وجود دارد؟
  • دانشجویان در این کشور چگونه می توانند به درآمد دست یابند؟
  • هزینه زندگی دانشجویی در این کشور چقدر است؟
  • مزایای تحصیل در هنگ کنگ چیست؟

درباره كار دانشجويی در هنگ كنگ

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، متقاضیان مجاز نیستند در طول دوره تحصیل خود در دانشگاه های هنگ کنگ مشغول به کار به صورت پرداختی یا بدون حقوق در هنگ کنگ شوند. به طور کلی، در خارج از زمینه ها و فرصت های شغلی که دانشگاه یا کارهایی که کارفرما توافق دانشگاه و اداره مهاجرت به متقاضیان ارائه می دهد، آنها نمی توانند مشغول به کار شوند. با این وجود، تعدادی از موارد استثنائی وجود دارد که به دانشجویان بین المللی و مشخص شده اجازه می دهد تا در زمینه تحصیلی مربوط به خود در هنگ کنگ، تجربه های کاری کاملی کسب کنند. این موارد استثنائی به صورت زیر است:

شرایط كار دانشجويی در هنگ كنگ با کارآموزی

دانشجویان و متقاضیان خارجی دانشگاه های هنگ کنگ که برنامه های معتبر تمام وقت در سطح کارشناسی یا بالاتر از آنها که دوره تحصیلی آنها کمتر از یک سال تحصیلی نباشد، می توانند در دوره های کارآموزی مربوط به دوره تحصیل یا برنامه درسی را که توسط موسساتی که در آن مشغول به تحصیل هستند شرکت کنند. مدت زمان دوره کارآموزی با مدت زمان و دوره تحصیلی متقاضیان مطابقت دارد و ممکن است از یک تا 4 سال متفاوت باشد. دانشجویان و متقاضیان خارجی برنامه های تحصیلی دانشگاه های هنگ کنگ که دوره های تحصیلی و برنامه های تحصیلی معتبر آنها از دو سال تحصیلی کمتر نباشد، می توانند اقدام به پذیرش دوره های کارآموزی که اجباری، تحصیلی یا برنامه درسی کنند و لازم به ذکر است که تأیید شرایط آنها توسط مؤسساتی است که در آن مشغول به تحصیل هستند.

جدا از شرکت در دوره کارآموزی در هنگ کنگ، برخی از موسسات با همکاری سازمان های متنوع میزبان در ارائه فرصت های ارزشمند کارآموزی خارج از هنگ کنگ برای دانشجویان برای به دست آوردن تجربه کار در زندگی واقعی و همچنین تقویت قرار گرفتن در معرض دیدگاه ها و چشم اندازهای جهانی، برنامه های کارآموزی در خارج از کشور را ارائه می دهند. اگر می خواهید فرصت های کارآموزی خارج از کشور را به دست آورید، برای جزئیات بیشتر با دفتر بین المللی یا دفتر شغلی خود تماس بگیرید.

شرایط كار دانشجويی در هنگ كنگ با کارآموزی

كار دانشجويی در هنگ كنگ در مشاغل نیمه وقت تابستانی

دانشجویان و متقاضیان خارجی دانشگاه های هنگ کنگ (به استثنای دانشجویان انتقالی) برنامه های تحصیلی تمام وقت معتبر در سطح کارشناسی یا بالاتر از آنها که دوره تحصیلی آنها کمتر از یک سال تحصیلی نباشد، می توانند در طول مدت زمان اقامت خود در منطقه اداری هنگ کنگ مشغول به کار پاره وقت در دانشگاه به مدت بیش از 20 ساعت در هفته در طول سال و همچنین اشتغال در ماه های تابستان از اول ژوئن تا 31 اوت بدون محدودیت در رابطه با ساعات کار و محل کار شوند. با کار دانشجویی در هنگ کنگ دانشجویان این منطقه اداری می توانند بخش بزرگی از هزینه های خود را پرداخت کنند. دانشجویان واجد شرایط از دوره کارآموزی، مشاغل پاره وقت در دانشگاه و یا کار در تابستان بصورت جداگانه توسط نامه عدم اعتراض از نوع و شرایط شغلی دانشجو مطلع می شوند.

شرایط تحصیل در هنگ کنگ

آموزش عالی پس از دبیرستان با کیفیت بالا در هنگ کنگ با قیمت مناسب ارائه میشود. شهریه سالانه دانشجویان خارجی برای برنامه های کارشناسی ارشد از 15400$ (دلار) تا 20.800$ (دلار) است. هزینه های تحصیل در هنگ کنگ نسبت به هزینه های تحصیل در مراکز تحصیلی ایالات متحده یا انگلیس بسیار کمتر می باشند. علاوه بر این، بورس های تحصیلی کامل و جزئی برای دانشجویان برجسته برای تأمین بودجه آموزش خود جهت تحصیل در دانشگاه های هنگ کنگ در دسترس هستند. بیشتر برنامه های دوره کارشناسی در دانشگاه های معتبر هنگ کنگ چهار سال طول می کشند. رشته های تخصصی (به عنوان مثال مطالعات پزشکی، مطالعات بهداشتی، و غیره) و یا رشته های مشترک نیاز به سپری کردن یک الی 2 سال اضافه تحصیلی داشته باشند. برخی از دانشجویان خارجی ممکن است نیاز به سپری کردن دوره پایه داشته باشند که آنها را برای تحصیلات دانشگاهی بهتر آماده کند.

برای کاهش هزینه های تحصیل در دانشگاه های هنگ کنگ، دانشجویان می توانند از کار دانشجویی در هنگ کتگ که شرایط آن در بخش های قبلی ذکر شد و همچنین بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی در دانشگاه های این منطقه اداری بهره مند شوند. بیشتر بورسیه ها و برنامه های اعطای جوایز توسط خود مؤسسات، از جمله دولت انجام می شود.

اگر می خواهید در مورد جزئیات (از جمله صلاحیت بودن) بورس های تحصیلی مختلف و طرح های جوایز موجود اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید مستقیماً با امور دانشجویان یا دفتر بین المللی مربوطه در هنگ کنگ تماس بگیرید. دانشجویان بین المللی برای مهاجرت به هنگ کنگ از طریق تحصیل می توانند اقدام به کسب ویزای تحصیلی این منطقه اداری کنند. به یاد داشته باشید که به پایان رساندن دوره تحصیلی دبیرستان و یا متوسطه و و همچنین داشتن مدرک زبان معتبر برای تحصیل در هنگ کنگ الزامیست.

مهاجرت تحصیلی به منطقه اداری هنگ کنگ

برای مهاجرت تحصیلی به منطقه اداری هنگ کنگ متقاضیان اقدام به کسب قبولی در دانشگاه مورد نظر کنند سپس درخواست خود را برای کسب ویزای تحصیلی هنگ کنگ از طریق تکمیل فرم های مربوطه ارائه دهند. پس از کسب ویزای دانشجویی، متقاضی می تواند بلیط هواپیما خود را به هنگ کنگ بخرد. به یاد داشته باشید که قبل از مهاجرت متقاضی باید محل سکونت خود را در هنگ کنگ تعیین کند. در هنگ کنگ، دانشجویان خارجی می توانند برای اقامت داخل یا خارج از دانشگاه انتخاب کنند. هموطنان عزیزی که به فکر کسب اطلاعات از شرایط مهاجرت تحصیلی و یا مهاجرت کاری به کشورهای پیشرفته آسیایی و یا کشورهای مدرن اروپایی و آمریکایی هستند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *