ویترین

اعزام دانشجو به پالائو

اعزام دانشجو به پالائو

اعزام دانشجو به پالائو یکی از گزینه هایی است که نمی توان به راحتی آن را به بسیاری توصیه کرد و در بسیاری از موارد باید آن را نادیده گرفت. پالائو یکی از کشورهایی است که نباید برای تحصیل در دانشگاه آن را انتخاب کرد و به همین دلیل است که اعزام دانشجو به آن مطرح نیست. در حال حاضر دانشگاهی در این کشور برای تحصیل وجود ندارد و تنها یک دانشکده از دانشگاه اقیانوس آرام در آن واقع شده است. با توجه به جایگاه علمی این دانشگاه، هرگز نباید در این مسیر گام برداشت.

دریافت مدرکی معتبر برای تحصیل در خارج از کشور بسیار مهم است و پالائو نمی تواند چنین امکانی را در اختیار فرد قرار دهد. گزینه های متعدد دیگری وجود دارد که باید برای تحصیل به سمت آن ها رفت و برای روشن شدن این مطلب، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی شرایط جایگزین های بهتر اعزام دانشجو به پالائو پرداخته اند.

  • چرا تحصیل در پالائو مناسب نیست؟
  • بهترین گزینه ها برای اعزام دانشجو به خارج از کشور کدامند؟
  • چه راهکارهایی به جای تحصیل در پالائو برای رسیدن به استرالیا وجود دارد؟
  • مسیر مهاجرت به استرالیا از طریق پالائو هموارتر است؟

شرایط اعزام دانشجو به استرالیا به جای پالائو

همانطور که گفته شد، برای تحصیل در پالائو در مقاطع دانشگاهی، گزینه ای وجود ندارد. به همین دلیل است که نباید کسی برای پروسه اعزام دانشجو، آن را انتخاب کند. مسیر مهاجرت به استرالیا نیز با تحصیل در این کشور هموارتر نخواهد شد و این خود یک نکته مهم به حساب می آید.


چرا نباید استرالیا را به طور مستقیم برای تحصیل خود انتخاب کرد؟! بهترین گزینه برای علاقمندان به زندگی در استرالیا آن است که بتوانند همین کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند. در سیستم امتیازبندی ویزای کاری استرالیا، تنها تحصیل در همین کشور است که امتیازهای اضافه به همراه خواهد داشت و حتی با تحصیل در نیوزلند نیز نمی توان به برتری خاصی دست پیدا کرد. به دانشجویان توصیه می شود تا استرالیا را برای تحصیل خود انتخاب کنند مگر در مسیر دریافت ویزای تحصیلی این کشور با چالش هایی روبرو باشند.

افرادی که از نظر سنی شرایط مناسبی نداشته باشند، می توانند گزینه های دیگری را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند که این گزینه ها اکثرا در اروپا واقع شده است. دانشگاه های اروپایی می توانند امکان ادامه تحصیل را برای دانشجویان خارجی فراهم کنند و شرایط و محدودیت های سنی کمتری دارند.

امتیازهای اعزام دانشجو به استرالیا

اعزام دانشجو به ایتالیا به جای پالائو

ایتالیا یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که با انتخاب آن می توان برای خود امتیازهای زیادی به دست آورد. برخی از مهم ترین این امتیازهای برای دانشجویان ایرانی عبارتند از:

مزایای تحصیل در ایتالیا برای ایرانیان

برای اعزام دانشجو به ایتالیا، فرد باید یک دیپلم 12 ساله داشته باشد تا بتواند واجد شرایط تحصیل شود. برای ورود به مقطع کارشناسی، در برخی از رشته های تحصیلی، آزمون ورودی در نظر گرفته شده است ولی برخی از دانشگاه ها از روی لیست نمرات دبیرستانی فرد تصمیم به ارائه مدرک می کنند. باید در نظر داشت که تحصیل در ایتالیا می تواند با توجه به کیفیت آموزش و عضویت در حوزه شنگن، یک برگ برنده به حساب آید.

فرایند تحصیل در رومانی به جای پالائو

افرادی که نتوانسته اند رزومه تحصیلی خوبی در اختیار داشته باشند، می توانند با انتخاب رومانی به عنوان مقصد نهایی خود برای تحصیل، گام موثری رو به جلو بردارند. باید در نظر داشت که هزینه های تحصیل در این کشور نیز در اکثر رشته ها کمتر از 4000$ (دلار) در سال است. دانشجویان امکان استفاده از کار دانشجویی را نیز خواهند داشت و این نیز یک برگ برنده دیگر در رومانی به حساب می آید.

فرایند تحصیل در رومانی به جای پالائو

رومانی با وجود این که در حوزه شنگن قرار نگرفته است اما می تواند یکی از گزینه های ایده آل برای دریافت اقامت اروپایی باشد. حتی دریافت ویزای کاری استرالیا از طریق این کشور بسیار ساده تر از ایران به حساب می آید و این نیز نکته ای ارزشمند به حساب می آید.

شرایط اعزام دانشجو به رومانی

مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نمی توانند اعزام دانشجو به پالائو را به هیچ عنوان تایید کنند و گزینه های بیشماری را برای جایگزینی آن در نظر دارند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیرادر تماس باشید.

بررسی چند پرسش درباره اعزام دانشجو به پالائو

افرادی که می خواهند در این مسیر گام بردارند، معمولا با پرسش هایی در ذهن خود روبرو می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • چرا پروسه اعزام دانشجو به پالائو توصیه نمی شود؟ با توجه به این که در این کشور هیچ دانشگاه معتبری وجود ندارد، می توان گفت که مهاجرت تحصیلی به این کشور منطقی نیست.
  • چه کشورهایی بهترین گزینه برای جانشینی اعزام دانشجو به پالائو هستند؟ باید رزومه تحصیلی فرد در این زمینه مورد ارزیابی قرار گیرد و قطعا شرایط مالی، برنامه آینده فرد برای زندگی و روحیات او نیز برای انتخاب مقصد نهایی حائز اهمیت خواهد بود.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *