ویزای کاری

بازار کار رشته های مدیریت در ایرلند

بازار کار رشته های مدیریت در ایرلند

یکی از روش های مهاجرت به ایرلند مهاجرت کاری می باشد و بازار کار رشته های مدیریت در ایرلند به شدت مورد توجه علاقه مندان به کار قرار می گیرد. با توجه به سوالات متداول متقاضیان در رابطه با بازار کار رشته های مدیریت در ایرلند، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تصمیم دارند در مقاله فوق به بررسی شرایط و قوانین کار و بازار کار رشته های مدیریت در ایرلند بپردازند.

در طی چند سال اخیر با توجه به شرایط کار و زندگی در ایران افراد زیادی تصمیم به مهاجرت گرفته اند، مهاجرت کاری به ایرلند می تواند یکی از انتخاب های متقاضیان باشد. تحصیل و کار در رشته های مدیریت و تجارت در کشور ایرلند طرفداران زیادی دارد، همچنین باید به این نکته اشاره کرد با توجه به شرایط اقتصادی در این کشور فرصت های شغلی بسیاری خوبی برای متقاضیان خارجی و بین المللی وجود دارد.

  • شرایط ورود به بازار کار رشته مدیریت در ایرلند چیست؟
  • آیا شهروندان ایرانی می توانند به عنوان مدیر وارد کشور ایرلند شوند؟
  • شرایط تحصیل رشته مدیریت در کشور ایرلند چیست؟
  • آیا می توان با کار در حوزه مدیریت در ایرلند به درآمد بالا دست پیدا کرد؟
  • آیا کار در ایرلند منجر به اقامت این کشور خواهد شد؟

شرایط بازار کار رشته های مدیریت در ایرلند در 2022

کشور ایرلند با یکی از پایین ترین نرخ های قانونی مالیات، یک رژیم مالیاتی جذاب را برای مشاغل ارائه می دهد. بیشتر از هزار شرکت چند ملیتی در این کشور وجود دارند که به دلیل سودآوری سعی در افزایش امکانات خود دارند. در رابطه با بازار کار رشته های مدیریت در ایرلند می توان گفت کارمندان باید مالیات بر درآمد و سهم بیمه را با توجه به شرایط فردی و میزان حقوق پرداخت نمایند. متقاضیانی که از سایر دانشگاه های دنیا فارغ التحصیل نشده باشند باید برای ورود به بازار کار مدیریت در ایرلند مدرک تحصیلی ارائه نمایند. مدرک تحصیلی از مقطع کارشناسی، حداقل مدرک تحصیلی لازم برای ورود به بازار کار رشته های مدیریت می باشد.

در طول چند سال اخیر اقتصاد این کشور شاهد رشد 2% بوده است، با توجه به افزایش سپرده های جاری شهروندان، کاهش نرخ بدهی و کاهش نرخ بیکاری پیش بینی می شود که اقتصاد این کشور در حال پیشرفت و بهبودی می باشد. همانطور که می دانید رشته های مدیریت دارای گرایش های زیادی می باشد و متقاضی باید با توجه به رشته تحصیلی در مشاغل مربوطه مشغول به کار شود.

به عنوان مثال دانشجویی که از رشته تحصیلی مدیریت دولتی فارغ التحصیل شده است باید در قسمت هایی مانند تشکیلات و روش ها، کارشناس اداری و امور کارکنان، برنامه ریزی پرسنلی و غیره مشغول به کار شود، دانشجویان فارغ التحصیلی از رشته مدیریت بازرگانی می توانند در مشاغلی مثل بررسی اقتصادی طرح های صنعتی، کنترل پروژه، طراحی و تجزیه و تحلیل سیستم و غیره مشغول به کار شوند. سطح درآمد مدیران در ایرلند طی سال 2022 به شرح نمودار ذیل است:

سطح درآمد مدیران در ایرلند

قوانین بازار کار رشته های مدیریت در ایرلند

در کشور ایرلند نیز همانند سایر کشورها در دنیا قوانین و شرایطی برای کار وضع شده است، متقاضیان برای ورود به بازار کار مدیریت در ایرلند باید از این قوانین آگاهی داشته باشند. برای کار در این کشور لازم است متقاضی از کارفرمایی در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت نماید. پس از دریافت دعوت نامه شغلی متقاضی باید ویزای کاری ایرلند را کسب نماید، طول مدت بررسی درخواست فرد برای ارائه ویزا کار 90 روز می باشد، پس متقاضی باید 90 روز پیش از تاریخ سفر به این کشور درخواست خود را ارائه نماید. جهت اخذ ویزای کاری لازم است فرد مدارک ذیل را تهیه کرده و در زمان مصاحبه به سفارت خانه یا کنسولگری این کشور ارائه نماید.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه دعوت نامه شغلی دریافت شده از کارفرمایی در کشور ایرلند
  • ارائه رزومه (CV) کامل و دقیق
  • ارائه پاسپورت معتبر و مدارک شناسایی
  • ارائه مدرک زبان معتبر (با حداقل نمره IELTS 6.5)
  • ارائه مدارک تحصیلی و ریز نمرات
  • ارائه رسید از هزینه های پرداخت شده مربوط به ویزا

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ویزای کار ایرلند می توانید به مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری ایرلند مراجعه کرده و مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

قوانین بازار کار رشته های مدیریت در ایرلند

تحصیل در رشته مدیریت در ایرلند

یکی از روش های دیگر برای کار در کشور ایرلند، مهاجرت تحصیلی به این کشور می باشد. مهاجرت تحصیلی یکی از طرق رایج برای مهاجرت به ایرلند می باشد. متقاضیانی که قصد تحصیل ادامه تحصیل در رشته مدیریت دارند، می توانند پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های ایرلند ویزای تحصیلی خود را به ویزا کاری تبدیل نمایند و مشغول به کار شوند. دانشجویانی که از دانشگاه های ایرلند فارغ التحصیل شوند به راحتی وارد بازار کار رشته های مدیریت در ایرلند می شوند و پس از گذشت زمان تعیین شده و پرداخت مالیات اقامت دائم و پس از آن تابعیت این کشور را دریافت می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط اقامت پس از فارغ التحصیلی مقاله اقامت پس از تحصیل در ایرلند را مطالعه نمایید. برای تحصیل در ایرلند لازم است متقاضی پذیرش یکی از دانشگاه های این کشور را دریافت نماید.

پس از آن باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی انجام دهد. جهت اخذ ویزای تحصیلی لازم است مدارکی مانند دریافت فرم مربوطه به صورت آنلاین و تکمیل آن، ارائه مدرک اخذ پذیرش از دانشگاه، ارائه پاسپورت معتبر با حداقل یک سال اعتبار، بیمه پزشکی، یک قطعه عکس پاسپورتی و ارائه رسید از هزینه های پرداخت شده به سفارت خانه این کشور ارائه شود. در این نوشتار سعی داشتیم به بررسی موضوع بازار کار مدیریت در ایرلند بپردازیم، برای مهاجرت کاری یا مهاجرت تحصیلی به کشور ایرلند در رشته های مدیریت لازم است فرد پیش از انجام اقدامات لازم با کارشناسان در این زمینه مشورت نماید. کارشناسان و وکلاء مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند اطلاعات لازم در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار دهند، برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *