ویزای توریستی

برترین رستوران های بلژیک

برترین رستوران های بلژیک

آشنایی با برترین رستوران های بلژیک برای مسافرین خارجی می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد تا بتوانند وعده غذایی خود را کنترل کنند. این کشور به خاطر تنقلات خوشمزه خود، مانند شکلات بلژیکی، وافل، نوشیدنی های عالی و خیلی چیزهای دیگر معروف است. بروکسل و بروژ از شهرهای معروف بلژیک هستند که اکثر رستوران های بلژیکی در آنها قرار دارند. این شهرها فرصت های متعددی را برای لذت بردن از غذاهای سنتی بلژیکی به همراه تنقلات مختلف ارائه می دهند. برترین رستوران‌ های بلژیکی راهی برای خوشحال کردن هر عاشق غذا با مجموعه‌ای از اقلام غذایی منحصر به ‌فرد خود در همه جای کشور وجود دارد. در این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی برترین رستوران های بلژیک و همچنین غذاهای این کشور می پردازند. بلژیک به عنوان یک کشور کوچک، پر از رستوران های درجه یک جهانی است.

برخی از رستوران های برتر بلژیک تبدیل به مراکز غذاخوری خوب شده اند و ستاره های میشلن خود را از دهه 80 حفظ کرده اند. در این راهنمای غذاخوری، متخصصان ما همه غذاخوری های مورد علاقه خود را در بلژیک جمع آوری کرده اند. در بین برترین رستوران های بلژیک می توان از رستوران‌ های ستاره‌ دار میشلن گرفته تا کافی ‌شاپ ‌های مختلف را یافت که ارائه دهنده بهترین غذاهای دنیا هستند یکی از بهترین راه ها برای تجربه یک کشور غذا خوردن است. چه گردشگران در حال گشت و گذار در خیابان های جذاب بروکسل یا گشت و گذار در کانال های رمانتیک بروژ باشند، هرگز از غذاهای خوشمزه و برترین رستوران های در بلژیک دور نیستند. این کشور اروپایی ممکن است در سرتاسر جهان به خاطر شکلات و وافل ‌های خود شناخته شود، اما غذاهای بلژیکی چیزهای بیشتری نیز دارد.

برترین رستوران های بلژیک و غذاخوری در این کشور

هر کشوری یک صحنه غذایی دارد و این غذاها از یک مکان به مکان دیگر متفاوت است. صحنه غذا اغلب بازتابی از تاریخ و فرهنگ یک کشور و محصولاتی است که به طور طبیعی در دسترس آنها می باشد. با این حال، صحنه غذا در یک کشور هرگز فقط مربوط به یک مکان نیست، زیرا سفر و جوامع چند فرهنگی تأثیر زیادی بر روند غذا دارند. بنابراین، برخی از برترین رستوران ‌های یک کشور، غذاهای مختلف را از سراسر جهان به نمایش می ‌گذارند یا بر روی غذاهای ترکیبی با تأثیرات فرهنگی مختلف تمرکز می ‌کنند. هنگام صرف غذا در بلژیک، مجموعه وسیعی از رستوران ‌های برجسته را می توان دید که برخی از آنها منوهایی پیرامون محصولات محلی و فصلی ایجاد می ‌کنند و برخی دیگر منوهایی با غذاهای بین‌ المللی ارائه می دهند.


محبوب ترین غذاها در بلژیک عبارتند از:

  • سیب زمینی سرخ کرده
  • صدف
  • میگو
  • وافل
  • شکلات

بلژیک که با وافل، شکلات، سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی های گوناگون شناخته می شوند، دارای صحنه های غذاخوری استثنایی، سرشار از استعداد و مکان های هیجان انگیز هستند. بلژیک با چیدن بهترین غذاهای فرانسوی و نوآوری در هویت آشپزی خود، مقصدهای باورنکردنی برای لذت بردن از خلاقیت برخی از بهترین سرآشپزهای اروپا هستند. رستوران ‌های بزرگ در بروکسل سرآشپزهای با استعدادی دارند که اشتهای سیری ناپذیری برای خلاقیت و آزمایش دارند. بروکسل به عنوان یک نقطه داغ آشپزی در اروپا ظاهر شده است. در برترین رستوران های بلژیک که ستاره ‌های میشلن دریافت کرده اند، می توان غذای عالی را در منوهای مختلف را امتحان کرد یا غذاهای کلاسیک بلژیکی دلچسب را میل کرد.

جزئیات هزینه زندگی در بلژیک

غذاها در برترین رستوران های بلژیک

غذاهای بلژیکی، به ویژه غذاهای برترین رستوران های بروکسل و والونیا، در سرتاسر جهان مورد توجه قرار می ‌گیرند و در بیشتر اروپا از نظر کیفیت پس از فرانسوی ‌ها در رتبه دوم قرار دارند و در واقع بسیاری احساس می ‌کنند که از جایگاه برابری برخوردار است. برای چنین کشور کوچکی، تنوع استانی شگفت ‌انگیزی وجود دارد، اما به طور کلی درست است که بگوییم گوشت خوک، گوشت گاو، شکار، ماهی و غذاهای دریایی، به ویژه صدف ‌ها، اقلام اصلی هستند که اغلب با کره، خامه و سبزی ‌ها یا گاهی اوقات برخی نوشیدنی ها پخته می ‌شوند. در برترین رستوران های بلژیک سوپ نیز رایج است، یک غذای دلچسب مانند خورش که یک وعده غذایی رضایت ‌بخش و با قیمت مناسب می باشد. سرآشپزهای بلژیکی بهتر اغلب دارای آشپزی ترکیبی هستند و در بسیاری از غذاهای دیگر، به ویژه غذاهای مدیترانه ای غوطه ور می شوند.

کم ‌هزینه ‌ترین مکان ‌ها برای غذا خوردن در بلژیک، کافه های این کشور هستند. تعدادی از این کافه ها در کنار هر میدان اصلی در هر شهر کوچک قرار دارند و غذاهای اولیه مانند مرغ، پاستا، سوپ، کروک مونسیه یا استیک را ارائه می دهند. در این کافه ها، قیمت ‌ها معمولاً بسیار معقول هستند و می توان برای غذاهای معمولی ‌تر حدود 12€ (یورو) و برای غذاهای با ارزش‌تر 17€ (یورو) در نظر گرفت. البته گردشگران خارجی اغلب در محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری بلژیک هزینه بیشتری می پردازند. به طور کلی، و به ویژه در والونیا، کیفیت این غذاها به طور منظم عالی و بخش های مشخصاً قابل توجه است. در شهرهای بزرگ، این کافه ها در مکان‌ های تخصصی ‌تر و به همان اندازه ارزان ‌تر فعالیت می ‌کنند و در درجه اول غذاهای ماکارونی و پیتزا و غذاهای مشابه را در منوهای خود قرار می دهند.

غذاها در برترین رستوران های بلژیک

آشنایی با برترین رستوران های بلژیک

بلژیک ممکن است کوچک باشد، اما وقتی صحبت از غذا و خوراکی و برترین رستوران ها به میان می ‌آید، این کشور مطمئناً می ‌داند که چگونه باید تلاش کند. در واقع، غذاهای بلژیکی به دلیل غذاهای لذیذی که کاملاً با مواد باکیفیت و طعم غنی و شدید ترکیب می شوند، در سراسر جهان مورد احترام هستند و این فقط در مورد شکلات، وافل و سیب زمینی سرخ شده نیست. برعکس، با مراجعه به برترین رستوران های بلژیک دنیای آشپزی متنوعی را کشف خواهند کرد که طعم ها و تکنیک های آشپزی کشورهای همسایه فرانسه، آلمان و هلند را در خود جای داده است. غذاهای خوب و دلچسب که با مهارت های عالی تهیه می شوند، اساساً مواردی هستند که برترین رستوران های بلژیک را معرفی می کنند. در این بخش قصد داریم به معرفی برترین رستوران های بلژیک بپرداریم.

برترین رستوران های بلژیک عبارتند از:

نام رستوراننوع رستوران
Comme Chez Soiغذاهای فرانسوی، بلژیکی و گیاهی
The Janeغذاهای اروپایی، دریایی، بلژیکی و گیاهی
Hof van Cleveغذاهای بلژیکی و گیاهی
Castorغذاهای دریایی، فرانسوی، بلژیکی و گیاهی
Bartholomeusغذاهای دریایی، فرانسوی، بلژیکی و گیاهی
Le Parloirغذاهای فرانسوی، بلژیکی، معاصر و گیاهی
Sjalotteغذاهای بین المللی، دریایی، بلژیکی و گیاهی
De Levensboomغذاهای گیاهی
Restaurant Jinjiangغذاهای چینی، آسیایی و گیاهی
Russopizzaغذاهای ایتالیایی، پیتزا و گیاهی
Shokudoغذاهای ژاپنی، سوشی و گیاهی
COLONEL LOUISEغذاهای فرانسوی، استیک و باربیکیو
De Kuiperغذاهای بلژیکی

قبل از مراجعه به برترین رستوران های بلژیک، گردشگران حتما باید با هزینه های مربوطه آشنا شوند و از میانگین قیمت در رستوران های مختلف این کشور اطلاعات کامل داشته باشند. در هر رستوران با سطوح مختلف، متوسط قیمت غذاها متفاوت می باشد.

در نمودار زیر به طور دقیق به متوسط قیمت غذا در انواع مختلف رستوران های بلژیک اشاره شده است:

متوسط قیمت غذا در انواع مختلف رستوران های بلژیک

معرفی محبوب ترین غذاها در بلژیک

در بلژیک، غذا یک معامله بزرگ است و با این حال این کشور به تازگی به عنوان یک مقصد خوراکی شناخته می شود. غذاهای معمولی بلژیکی در خارج از کشور چندان شناخته شده نیستند و فراتر از تنقلات کلاسیک، مانند شکلات، نوشیدنی های مختلف و وافل بلژیکی، بیشتر مردم نمی‌ توانند یک غذای سنتی بلژیکی را نام ببرند، چه رسد به اینکه بدانند کجا آن را بخورند. فرهنگ غذایی بلژیک شامل گوشت، سیب زمینی، تره فرنگی، مارچوبه و نوشیدنی های محلی است. صدف با سیب زمینی سرخ شده یک غذای کلاسیک است و در هر رستورانی یافت می شود. وافل و سیب زمینی سرخ شده از میان وعده های کلاسیک هستند. به طور کلی، همانطور که ذکر شد، بلژیک با وافل، سیب زمینی سرخ کرده، شکلات و نوشیدنی های خود معروف است و می توان درهر زمانی از روز در رستوران ها و کافه های مختلف بلژیک وافل میل کرد.

از شرایط مهاجرت به بلژیک با خبر باش

وافل معروف ترین صبحانه بلژیکی است اما حقیقت ماجرا این است که خوردنی ترین و معروف ترین غذای صبحانه بلژیک نان با پنیر، مربا، عسل، پنیر خامه ای یا نوتلا است. پنیر متنوعی که بلژیکی ها معمولا ترجیح می دهند از آن لذت ببرند گودا است. اگرچه بلژیک غذاهای ملی متمایز زیادی دارد، اما بسیاری از غذاهای محبوب بین المللی مانند همبرگر و اسپاگتی بولونیز نیز در بلژیک محبوب هستند و بیشتر آنچه بلژیکی ها می خورند در کشورهای همسایه نیز مصرف می شود.

برخی از غذاهایی که در زبان بلژیکی با دستور العمل های چند صد ساله درست می شوند عبارتند از:

  • ماسل
  • کوفته
  • خورش فلاندری
  • میگوی خاکستری
  • مارماهی سبز

با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هموطنان محترم می توانند با رستوران ها و هتل های برتر بلژیک جهت سفر به این کشور بیشتر آشنا شوند.

چند پرسش کلیدی درباره رستوران های بلژیک

از جمله مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه باید به آن پاسخ داد عبارتند از:

  • آیا رستوران های بلژیک هزینه های سنگینی به همراه دارند؟ به نسبت بسیاری از کشورهای هم رده بلژیک، هزینه های در این کشور کمی بالاتر است.
  • بهترین رستوران های بلژیک کدامند؟ اکثر رستوران های جهانی که به صورت زنجیره ای اداره می شوند، در این کشور شعبه های فعال دارند.
  • آیا رستوران های حلال در بلژیک وجود دارد؟ بله در اکثر شهرهای این کشور، دسترسی به رستوران های حلال نیز وجود دارد.
  • آیا همه وعده های غذایی در رستوران های بلژیک ارائه می شوند؟ بله محدودیتی از این بابت در این کشور وجود ندارد.
  • آیا پرداخت انعام در بلژیک الزامی است؟ بله به هنگام محاسبه صورت حساب، باید درصد مشخصی از مبلغ غذا را به عنوان انعام پرداخت کرد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *