ویزای توریستی

برترین رستوران های کره جنوبی

برترین رستوران های کره جنوبی

برترین رستوران های کره جنوبی به غذاهای خود افتخار می کنند و یک رابطه عاشقانه پایدار با غذاها و مشتریان خود دارند. اخیراً طعم ها، غذاها و مواد تشکیل دهنده کره ای جایگاهی در فرهنگ غربی پیدا کرده است. دیگر سخت نیست غربی هایی را پیدا کرد که از گرمای گیمچی خوب لذت ببرند. امروزه بولگوگی، بیبی‌ باپو کباب کردن به سبک کره ای امروزه رایج است. اما کره ای ها نیز ذائقه غذاهای غربی را توسعه داده اند و یافتن رستوران های بین المللی عالی در سئول، بوسان، حتی ججو از راه دور کار سختی نیست. این رستوران ها به مشتریان جوان کره ای، خانواده های ثروتمند کره ای و خارجی ها پاسخ می دهند.

آنهایی که بودجه کمی دارند نیازی به نگاه کردن به مغازه‌ های کوچک گوشه ‌ای برای خوردن غذاهای ارزان‌ قیمت ندارند و کره ‌ای ‌ها (و تعداد فزاینده ‌ای از غربی‌ ها) دوست دارند نیمه ‌شب برای خوردن یک میان وعده قبل از رفتن به خانه به غرفه ‌های چرخ دستی هجوم ببرند. در ادامه این نوشتار اطلاعات کاملی درباره برترین رستوران های کره جنوبی، انواع مختلف آنها و غذاهای مختلف در این کشور جمع آوری شده است.

آشنایی با انواع مختلف برترین رستوران های کره جنوبی

بهترین هتل ها دارای رستوران های غربی، ژاپنی و کره ای هستند. اگرچه طبق استانداردهای کره ای گران هستند. اما بازدیدکنندگان کره جنوبی واقعاً باید سعی کنند از سد زبانی عبور کنند و غذاهای کره ای را تجربه کنند. رستوران‌ های کره‌ ای، از ارزان ‌ترین تا گران ‌قیمت‌ ترین رستوران ‌های کره ‌ای، ارزش زیادی دارند و برخی از بهترین غذاها را در تمام آسیا ارائه می‌ کنند. بیشتر رستوران‌ ها برای ناهار و شام باز هستند و معمولاً بعد از ظهر از ساعت 3 تا 5 بعدازظهر استراحت می ‌کنند. رستوران‌ هایی که سرگرمی ‌های شبانه دارند معمولاً از ساعت 8 شب موسیقی زنده خود را شروع می ‌کنند و اغلب بعد از نیمه شب تعطیل می ‌شوند.


در زیر انواع رستوران هایی وجود دارد که احتمالاً گردشگران در کره جنوبی با آنها روبرو خواهند شد:

نام رستورانتوضیحات
Bulgogijipرستوران های گوشت کبابی
Saengson Hoejipرستوران های ماهی خام
Samgyetangjipرستوران های سوپ مرغ
Mandujipرستوران های پیراشکی
Bunsikjipرستوران های نودل
Baekbanjipرستوران های برنج بخارپز
Bosintangjipرستوران های سوپ گوشت
Shantungرستوران های چینی شانتونگ
Japaneseرستوران ‌های ژاپنی

شایان ذکر است که رستوران های چینی شانتونگ در کره جنوبی بسیار محبوب هستند. آنها با یک پلاک درب قرمز یا سبز پوشیده شده با یک نوار قرمز پارچه مشخص می شوند و رشته های گندم خانگی با سس های مختلف یک غذای لذیذ را ایجاد می کند. Jjajangmyeon شامل گوشت خوک، غذاهای دریایی و سبزیجات است که در یک سس شیرین و ترش لوبیا سیاه سرخ شده اند. رستوران های چینی بزرگتر منوی متنوع تری دارند. علاوه بر این، رستوران‌ های ژاپنی کامل با سوشی، ساشیمی و تمپورا (ماهی و سبزیجات سرخ ‌شده کوبیده) در سرتاسر سئول هستند و حتی در بندر جنوبی بوسان رایج‌ تر هستند.

آشنایی با انواع مختلف برترین رستوران های کره جنوبی

معرفی برترین رستوران های کره جنوبی

با توجه به تنوع بسیار زیاد غذایی در کره جنوبی، رستوران های زیادی در این کشور وجود دارند که می توانند در لیست برترین رستوران های کره جنوبی قرار بگیرند. افرادی که به کره جنوبی سفر می کنند، معمولا می خواهند طعم غذاهای محلی را بچشند، از غذاهای شگفت انگیز در رستوران های بین المللی درجه یک لذت ببرند و از مهمان نوازی برترین رستوران های کره جنوبی بهره مند شوند.

لیست برترین رستوران های کره جنوبی به صورت زیر است:

نام رستوراننوع غذاهاشهر
Deiraهندی، عربی، آسیایی، گیاهی و پاکستانیدئگو
Lableاروپایی، ایتالیایی، فرانسوی و گیاهیبوسان
Nekkid Wingsآمریکاییسئول
Gobsangآسیایی و کره ایسئول
Tastes Jejuمجارستانی و اروپاییججو
Clamاسپانیاییبوسان
The Cubeایتالیایی، آمریکایی، آسیایی و کره ایبوسان
N.Fourseasonباربیکیو، آسیایی، کره ای و گریلسئول
Nookبین المللی، باربیکیو، آسیایی و کره ایسئول
han6gamکره ایسئول

همانطور که در جدول بالا مشخص می باشد، تعداد زیادی از برترین رستوران های کره جنوبی در سئول واقع شده اند. سنت های غذایی سئول به قرن ها قبل باز می گردد، از کاسه های دلچسب سئولئونگ تانگ (سوپ استخوان گاو) که در رستوران های دنج یافت می شود تا غذاهای ساده وگان معابد بودایی. اما صحنه ناهار خوری پایتخت کره در دهه گذشته تغییراتی را تجربه کرده است، زیرا سرآشپزها هم به ظاهر و هم به درون نگاه می کنند تا با ذائقه و انتظارات در حال تکامل مشتریان هماهنگی داشته باشند. رستوران ‌های سئول به دلیل لذت ‌های آشپزی مبتکرانه و طعم ‌های معتبر مورد تحسین گردشگران و منتقدان غذا قرار گرفته ‌اند.

در نمودار زیر به رتبه بندی برترین رستوران های کره جنوبی اشاره شده است:

رتبه بندی برترین رستوران های کره جنوبی

آشنایی بیشتر با غذاهای کره جنوبی

کره جنوبی کشوری در شرق آسیا است که بخش جنوبی شبه جزیره کره را تشکیل می دهد. این کشور از شمال با کره شمالی هم مرز است و این دو کشور توسط منطقه غیرنظامی کره از هم جدا شده اند. شایان ذکر است که برخی از غذاها توسط دو کره مشترک است. در سال ‌های اخیر، کره جنوبی بیشتر به خاطر فناوری خود شناخته شده است تا مواد غذایی. با این حال، به لطف غذاهای لذیذ مانند کیمچی، که به یک حس جهانی تبدیل شده است، همه چیز در حال تغییر است.

جزئیات مهاجرت به کره جنوبی

در اینجا لیستی از غذاهای کره جنوبی است که باید امتحان کرد:

  • Hoeddeok (پنکیک شربتی شیرین)
  • Bulgogi (کباب ترشی گوشت گاو)
  • Samgyeopsal (نوارهای گوشت خوک)
  • Japchae (نودل سرخ شده)
  • Kimchi (سبزیجات تخمیر شده)
  • Ddukbokki (کیک برنجی تند)
  • Sundubu-jjigae (خورش توفو نرم)
  • Bibimbap (برنج مخلوط)
  • Seolleongtang (سوپ استخوان گاو)
  • Haemul Pajeon (پنکیک سبزیجات غذاهای دریایی)

از لحاظ تاریخی، غذاهای کره ای طی قرن ها تغییر اجتماعی و سیاسی تکامل یافته است. این کشور که از سنت های کشاورزی و عشایری باستانی در جنوب منچوری و شبه جزیره کره سرچشمه می گیرد، تعامل پیچیده ای از محیط طبیعی و روندهای فرهنگی مختلف را پشت سر گذاشته است. غذاهای برنجی و کیمچی از غذاهای اصلی کره ای هستند. در یک غذای سنتی، هم مخلفات (بانچان) و هم غذاهای اصلی مانند جوک، بولگوگی یا نودل را همراهی می کنند. به دلیل نفوذ تاریخی آمریکا، خورش بودای جیجی یا ارتش کره به یکی از غذاهای محبوب آن تبدیل شده است. با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، متقاضیان می توانند نه تنها با برترین رستوران های کره جنوبی، بلکه با روش های مهاجرت به این کشور و همچنین سایر کشورهای دنیا آشنا شوند و انجام امور مربوطه را به مشاورین مجرب ما بسپارند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *