ویزای توریستی

برترین رستوران های کرواسی

برترین رستوران های کرواسی

برترین رستوران های کرواسی در دریای آدریاتیک در جنوب شرقی اروپا واقع شده اند، به طور چشمگیری رو به رشد می باشند. این کشور مکان فوق ‌العاده ‌ای برای کشف جاذبه‌ های فرهنگی، نقاط دیدنی توریستی و رستوران ‌های فوق ‌العاده است. در کرواسی، می توان رستوران های عالی با غذاهای لذیذ محلی، غذاهای آبکاری شده زیبا، محصولات تازه پخته شده، استیک های مرغوب، غذاهای دریایی لذیذ، ماکارونی خوش طعم و تعداد بی شماری از گزینه های دیگر پیدا کرد. علاوه بر این، در لیست برترین رستوران های کرواسی می توان رستوران های مختلفی با منوی غذا برای بچ ه‌ها و رژیم ‌های غذایی خاص، فضایی معمولی برای اوقاتی آرام، محیطی پیچیده برای تجربه ‌ای عالی و مواردی از این دست وجود دارد. با سفر به کرواسی، می توان بهترین غذاهای مدیترانه ای را در برترین رستوران های این کشور تجربه کرد.

در کنار مقاصد زیبایی مانند ایتالیا، تقریباً هیچ کشوری به اندازه کرواسی محبوبیت ندارد، به ویژه در میان اتریشی ها. زیبایی روستایی در دریای آدریاتیک با خط ساحلی زیبا، خلیج های منزوی، جزایر متنوع و غذاهای آفتابی همراه با مهمان نوازی محلی، گردشگران را مجذوب خود می کند. در زیر لیستی از انواع برترین رستوران های کرواسی وجود دارد که توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای کمک به متقاضیان گرامی در انتخاب مکان مناسب برای هر سلیقه و میل خود آماده شده است. کرواسی یک رویای غذایی است که به حقیقت پیوسته است، با بسیاری از بهترین رستوران‌ ها در دریای آدریاتیک که در یک خلیج کوچک پنهان شده ‌اند و منحصراً با قایق قابل دسترسی هستند و تأیید برتری آنها در قالب یک ستاره میشلن، ماجراجویی را هیجان ‌انگیزتر می ‌کند.

وعده های غذایی در کرواسی

برای کروات ‌ها مهم ‌ترین وعده غذایی روز ناهار (ručak) است تا شام (večera)، اگرچه برترین رستوران های کرواسی به خارجی‌ هایی عادت دارند که در زمان ناهار غذای سبک ‌تر و در شب زیادتر می ‌خورند و طیف کاملی از غذاها را در طول روز ارائه می‌ دهند. وعده‌های غذایی اصلی معمولاً در رستوران یا کونوبا خورده می ‌شوند و کونوبا به احتمال زیاد دکور عامیانه دارد اما اساساً همان طیف غذا را سرو می‌کند. gostiona (مهمانخانه) نسخه آماده تر از یک رستوران است. غذاهای خیابانی در کرواسی پدیده بزرگی نیست. برای نسخه کرواسی فست فود، پیتزا به احتمال زیاد ساده ترین چیز برای یافتن است. با این حال، شیرینی‌ های بورک در کرواسی رایج ‌ترین نوع غذای خیابانی در کرواسی است. در حالی که معمولاً با گوشت یا پنیر پر می شود، گاهی اوقات نسخه های شیرین تر شبیه اشترودل موجود است.


غذاهای گیاهی هرگز یکی از نقاط قوت کرواسی نبوده است، اما اگر میهمانان به اندازه کافی دقت کنند معمولاً غذاهای کافی برای انتخاب در منوی رستوران ها وجود دارد. با این حال، گیاهخواران سختگیر باید احتیاط کنند که بسیاری از مواردی که به نظر گزینه های گیاهی خوب هستند، مانند سوپ های لوبیا، همیشه با ماهی یا آب گوشت درست می شوند. حتی در رستوران ‌های خوب، یافتن غذاهایی که به ‌عنوان گیاه ‌خواری تبلیغ می ‌شوند و به نظر می ‌رسد حاوی ژامبون یا مرغ هستند، غیرمعمول نیست. شایان ذکر است که سبزیجات کبابی خوش طعم ممکن است روی همان کباب غذاهای گوشتی پخته شده باشند، پس توصیه می شود گیاهخواران حتما در این زمینه به طور کامل تحقیق کنند. با این حال، گیاهخواران می توانند از غذاهای بدون گوشت که به عنوان پیش غذا یا مخلفات فهرست شده اند، یک وعده غذایی خوش طعم بسازند.

شرایط کلی مهاجرت به کرواسی

برترین رستوران های کرواسی از نوع کرواتی

در رستوران های کرواتی در کرواسی غذاهای کرواسی ناهمگون است و به عنوان غذاهای مناطق شناخته می شود، زیرا هر منطقه از کرواسی سنت آشپزی متمایز خود را دارد و ریشه آن به دوران باستان باز می گردد. تفاوت در انتخاب مواد غذایی و اشکال پخت و پز بیشتر بین غذاهای سرزمین اصلی و مناطق ساحلی قابل توجه است. غذاهای سرزمین اصلی بیشتر با اسلاوهای اولیه و تماس های اخیر با غذاهای مجارستانی و ترکی مشخص می شود و از گوشت خوک برای پخت و پز و ادویه هایی مانند فلفل سیاه، پاپریکا و سیر استفاده می شود. منطقه ساحلی تحت تأثیر یونانیان استو غذاهای رومی و همچنین غذاهای بعدی مدیترانه، به ویژه ایتالیایی (به ویژه ونیزی). در غذاهای ساحلی از روغن زیتون، گیاهان و ادویه جات مانند رزماری، برگ بو، پونه کوهی، مرزنجوش، دارچین، میخک، جوز هندی و پوست لیمو و پرتقال استفاده می شود.

سنت های آشپزی دهقانان بر اساس تغییرات تخیلی از چندین ماده اولیه (غلات، محصولات لبنی، گوشت، ماهی، سبزیجات، آجیل) و روش های پخت و پز (خورش، کباب کردن، کباب کردن، پختن) است، در حالی که آشپزی بورژوازی شامل رویه های پیچیده تر و استفاده از انتخاب گیاهان و ادویه جات ترشی جات شده است. چاشنی بخشی از سنت آشپزی کرواتی در همه مناطق است و غذاها و دستور العمل های دیگر کشورهای یوگسلاوی سابق نیز در کرواسی محبوب هستند.

در جدول زیر به رتبه بندی برترین رستوران های کرواسی از نوع کرواتی اشاره شده است:

رتبه بندینام رستوران
1Heritage
2Restoran Lanterna na Dolcu
3Pri Zvoncu
4La Struk
5Plac
6Batak Grill Cvjetni
7Purger
8Trilogija Fino&Vino

برترین رستوران های کرواسی از نوع ایتالیایی

تنها نزدیکی کرواسی به ایتالیا، آن سوی دریای آدریاتیک نیست، به این معنی که بسیاری از رستوران های ایتالیایی این کشور کیفیت مناسبی دارند و مواد تازه نیز حیاتی هستند. شایان ذکر است که غذاهای سنتی کرواسی شباهت هایی با غذاهای ایتالیایی دارند و با این حال، غذاهای کرواسی تفسیر و طعم خاص خود را دارند. برخلاف مثلاً زادار یا ایستریا، زاگرب داخلی در زمان‌ های اخیر توسط ایتالیا اشغال نشده بود. بنابراین سرآشپزهای آن به جای اینکه توسط نسل قدیمی آموزش داده شوند، مجبور شده اند روش های کاملاً متعادل ریزوتو و سس پاستا را بیاموزند و نتایج آن به طرز شگفت آوری عالی می باشد.

برترین رستوران های کرواسی از نوع ایتالیایی

برترین رستوران های ایتالیایی کرواسی عبارتند از:

  1. Carpaccio
  2. Gallo
  3. Nokturno
  4. Paesano
  5. Pasta Lab
  6. Vita Bella
  7. Orka Restaurant
  8. Trattoria Carmen
  9. Trattoria Leone
  10. Pizzeria Mamma Margherita

جای تعجب نیست که غذاهای ایتالیایی در برترین رستوران های کرواسی یکی از خوشمزه ترین غذاها می باشند. غذاهای ایتالیایی و سنت های غذایی ایتالیایی اثری را در تمام جهان به جا گذاشته اند و این غذاها در سراسر کرواسی مورد ستایش قرار می گیرند. غذاهای ایتالیایی (مانند پاستا ایتالیایی، پیتزا، ژلاتو یا نیمفردو) به طور گسترده در بین مردم و همچنین گردشگران موقتی کرواسی مورد استقبال قرار می گیرند. چشیدن طعم اصلی غذاهای ایتالیایی در مناطق مختلف کرواسی، یک تجربه فوق العاده است.

معرفی رستوران های مکزیکی در کرواسی

رستوران ‌های مکزیکی قطعاً به ‌اندازه رستوران ‌های مدیترانه ‌ای سنتی کرواسی در این کشور رایج نیستند، اما وقتی هوس افراد برای چیزهای عجیب و غریب و تند بیدار می‌ شود، تغییری با طراوت هستند. رستوران های مکزیکی را می توان در شهرهای اصلی کرواسی یافت که غذاهای سنتی مکزیکی را با طعم های متنوع، ادویه های بی نظیر و دکوراسیون رنگارنگ ارائه می دهند. غذاهای لذیذ، فضای داخلی گرم و فضای جشن، چیزی است که گردشگران را وادار به بازگشت به رستوران های مکزیکی کرواسی می کند. در حالی که اکثر مردم تصور می کنند تنها غذاهای مکزیکی در رستوران های مکزیکی در کرواسی تاکو، بوریتو و ناچو است، اما غذاهای اصیل مکزیکی در این رستوران ها بسیار فراتر از این سه گزینه است. افرادی که عاشق غذاهای تند هستند، احتمالاً مکزیکی غذای مورد علاقه آنها در کرواسی خواهد بود.

در حالی که غذاهای مکزیکی از ترکیبی از غذاهای تند و ملایم ‌تر تشکیل شده است، غذاهای گرم زیادی وجود دارد که می توان در رستوران های مکزیکی کرواسی سفارش داد و بسیاری از رستوران‌ ها از به چالش کشیدن خود برای ایجاد گرم‌ ترین وعده ‌های غذایی ممکن لذت می‌ برند. مانند بسیاری از غذاها، غذاهای مکزیکی مملو از غذاهای مختلف است که همگی به روش خاص خود منحصر به فرد و خاص هستند. به هر حال، این آشپزی غنی از تاریخ است، بنابراین منطقی است که گزینه های مختلف زیادی در آن وجود دارد.

در نمودار زیر به امتیازات برترین رستوران های مکزیکی در کرواسی اشاره شده است:

برترین رستوران های مکزیکی در کرواسی

رستوران های فرانسوی و برترین رستوران های کرواسی

رستوران های فرانسوی زیادی در لیست برترین رستوران های کرواسی قرار می گیرند به همین دلیل در این بخش به بررسی برترین رستوران های فرانسوی در کرواسی می پردازیم. غذاهای بسیار محبوب در برترین رستوران های فرانسوی به دلیل تکنیک ‌ها و طعم ‌های پیچیده آشپزی مورد احترام هستند، به حدی که بر غذاهای بی پایان دیگر در سراسر جهان تأثیر گذاشته اند. بسیاری از تکنیک های فرانسوی در حال حاضر روشی ضروری و طبیعی برای پخت و پز هستند. برای لذت بردن از آشپزی فرانسوی نیازی نیست افراد در نزدیکی یک رستوران کوچک در پاریس زندگی کنند. رستوران های فرانسوی در تمامی نقاط دنیا در دسترس می باشند و همچنین در کرواسی نیز آماده ارائه بهترین خدمات به میهمانان هستند.

ویزای توریستی کرواسی در دستان تو

برخی از برترین رستوران های فرانسوی کرواسی عبارتند از:

  1. Alegria
  2. Jolie Petite Pattiserie
  3. French Tacos Tkalciceva
  4. Jack’s Wings and Things
  5. Trajbar Restaurant
  6. M Makarun
  7. Cafe Frei Split
  8. Fetis bistro&deli
  9. Asa Casa
  10. Mabel

هموطنان محترم می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط سفر به بهترین کشورهای شنگن و همچنین سایر کشورهای دنیا با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *