ویزای توریستی

برترین هتل های آذربایجان

برترین هتل های آذربایجان

بررسی برترین هتل های آذربایجان مهمترین موضوعی می باشد که مسافران و توریست هایی که قصد دارند به این کشور سفر کنند باید انجام دهند. قبل از سفر به هر کشور خارجی، موضوعات مختلفی از جمله آب و هوای کشور مقصد، بهترین شهرها برای اقامت، بهترین جاذبه های گردشگری، واحد پول و غیره مورد بررسی قرار می گیرند که یکی از مهمترین این موضوعات، بررسی هتل های برتر کشور مقصد می باشد و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار اطلاعات بسیار مهمی درباره برترین هتل های آذربایجان جمع آوری کرده اند که می تواند برای مسافرانی که قصد سفر به کشور را دارند، بسیار مفید باشد. در آذربایجان مکان های دیدنی بی شماری وجود دارد و زیبایی بی نظیر این کشور موجب جذب گردشگران زیادی به این کشور شده است و در سال های اخیر شاهد افزایش چشمگیر تعداد گردشگران در آذربایجان بوده ایم.

آذربایجان که بین اروپای شرقی و آسیای غربی قرار دارد، کشوری غنی از میراث است و به خاطر مناظر کوهستانی رویایی خود شناخته شده است. احاطه شده توسط کشورهایی مانند ارمنستان، روسیه، گرجستان، ترکیه و ایران، آذربایجان محل تلاقی فرهنگ ها و مکانی غنی برای بازدید می باشد. تعداد گردشگران آذربایجان همچنان در حال افزایش است و از آنجایی که مسافران با بودجه کم گرفته تا گردشگران لوکسی که به دنبال سپری کردن اوقات فراغت خود در آذربایجان هستند، بیشتر و بیشتر مردم به این فکر می کنند که در کدام یک از برترین هتل های آذربایجان ساکن شوند. با افزایش توریسم در آذربایجان، جای تعجب نیست که هیچ کمبودی در گزینه های اقامتی احتمالی وجود ندارد که متناسب با بودجه و مکان های مختلف بسته به هدف سفر مسافران باشد و این راهنما به تفکیک برترین هتل های آذربایجان کمک می کند.

برترین هتل های آذربایجان و توریسم در این کشور

آذربایجان پس از سال‌ ها صرف بازسازی شهرها و شهرت خود، به عنوان یک مقصد گردشگری عالی و محل ملاقات عالی برای سفرهای مختلق در حال ظهور است. آذربایجان که در دریای خزر قرار دارد، به طور گسترده بخشی از اروپا و آسیا محسوب می شود. آذربایجان به عنوان سرزمین آتش شناخته می شود و شامل امپراتوری های تاریخی باستانی است که با مدرنیته ملتی در هم تنیده است که در حال تحول سریع است. پایتخت آن، باکو، ترکیبی از پدیده های معماری مانند پاریس و دبی را ارائه می دهد و به سرعت در حال تغییر است. در اطراف مرکز شهر قدیمی، عمارت‌ های زیبا و خیابان‌ های عابر پیاده مملو از درختان و بوتیک ‌های منحصر به ‌فرد قرار دارند که همگی به حس بی‌ نظیر شهر می‌ افزایند و تمامی این موارد موجب افزایش تعداد بازدیدکنندگان و توریست های خارجی در آذربایجان شده اند.

نمودار زیر توزیع بازدیدکنندگان آذربایجان را بر اساس کشور مبدا نشان می دهد:

توزیع بازدیدکنندگان آذربایجان را بر اساس کشور مبدا

با این حال، قبل از انجام هر کاری، توصیه می شود مسافران با برترین هتل های آذربایجان آشنایی کامل داشته باشند و بهترین محل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

برخی از برترین هتل های آذربایجان که در بخش های بعدی به بررسی آنها خواهیم پرداخت عبارتند از:

  • هتل Merchant
  • هتل Four Seasons
  • هتل Fairmont
  • هتل Capitol

هزینه ها و امکانات هتل هایی که در لیست بالا مشاهده می شوند متفاوت می باشد و در ادامه اطلاعات کامل درباره هتل های ذکر شده ارائه خواهد شد.

هتل Merchant یکی از برترین هتل های آذربایجان

باکو که به عنوان یکی از بهترین شهرهای آذربایجان برای کار شناخته می شود، دارای بهترین هتل های این کشور نیز می باشد. هتل Merchant باکو یکی از برترین هتل های آذربایجان می باشد که طراحی بسیار ظریف و خیلی شیک و دیزاین داخلی فوق العاده دارد و در ژانویه 2020 افتتاح شده است. این هتل دارای رستوران، مرکز تناسب اندام، بار و وای فای رایگان می باشد که در 300 متری برج دختر و 600 متری کاخ شیروانشاهان واقع شده است. این ملک در 1.6 کیلومتر میدان آزادی، 1.9 کیلومتری تا پارک آپلند و 2.1 کیلومتر از میدان فواره ها فاصله دارد و دارای یک میز پذیرش 24 ساعته، خدمات دربان و انبار چمدان را برای مهمانان فراهم می کند. این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می دهد.

هر اتاق دارای دستگاه قهوه ساز است، در حالی که اتاق های منتخب دارای بالکن هستند و سایر اتاق ها چشم انداز شهر را نیز دارند. در هتل Merchant باکو هر اتاق دارای ملحفه و حوله است. مهمانان اقامتگاه می توانند از یک صبحانه کامل انگلیسی ایرلندی یا آمریکایی لذت ببرند. برج های شعله 2.2 کیلومتر و موزه فرش آذربایجان 2.9 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. این هتل با فضای داخلی درجه یک درست در قلب شهر قدیمی واقع شده است و اتاق ها پر از امکانات هستند و لابی پر زرق و برق برای نوشیدنی های مختلف عصرانه عالی است.

در جدول زیر به امتیازات هتل Merchant باکو در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Merchant باکو
بخش هاامتیاز از 5
نظافت و پاکیزگی4.9
کارکنان و خدمات4.9
امکانات رفاهی4.7
شرایط ملک و امکانات4.9
دوستی با محیط زیست4.8

هتل Four Seasons در لیست برترین هتل های آذربایجان

هتل Four Seasons باکو دارای زیبایی لذت بخش می باشد و مناظر عالی این هتل 5 ستاره مشرف به دریای خزر و منطقه شهر قدیمی باکو با کاخ شیروانشاهان، دارای رستوران و سالن استراحت، بار و استخر سرپوشیده است. اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند و هر اتاق روشن و جادار در هتل Four Seasons باکو دارای فضای داخلی منحصر به فرد، تلویزیون صفحه تخت و نمایی از شهر یا دریا است. حمام ها دارای پانل های مرمری و دوش هستند. غذاهای ایتالیایی در رستوران Zafferano سرو می شود. مسافران نوشیدنی‌ های آرامش ‌بخش را می‌توانند در سالن پیازا میل کنند. شایان ذکر است که مجموعه ای از درمان های زیبایی در مرکز اسپا ژاله در طبقه بالای چهار فصل ارائه می شود، از جمله حمام، سونا و ماساژ.

در هتل Four Seasons همچنین باشگاه ورزشی مجهز و استخر شنا برای تمامی مسافران وجود دارد. مرکز خرید پارک بولوار 2 دقیقه رانندگی تا هتل فور سیزن باکو، مرکز خرید بندر باکو 6 دقیقه با ماشین و موزه هنر آذربایجان 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. فرودگاه حیدر علیف در 30 کیلومتری هتل قرار دارد و در صورت درخواست خدمات شاتل ارائه می شود. این هتل دارای 171 اتاق مجهز با امکانات کامل می باشد و امتیاز کلی هتل هتل Four Seasons باکو 9.5 از 10 می باشد.

هتل Four Seasons در لیست برترین هتل های آذربایجان

هتل Fairmont از زیباترین و برترین هلت های آذربایجان

هتل Fairmont فضای آرامش بخش دارد وگردشگران می توانند با اقامت در این هتل 5 ستاره، از مناظر زیبای شهر باکو و دریای خزر بهره مند شوند. اتاق ‌های مدرن این هتل با تهویه مطبوع، دارای دکوراسیون معاصر و تلویزیون های مجهز هستند. مرکز درمان‌ هتل Fairmont باکو بسیار مجلل می باشد و شامل حمام، سونا و ماساژ می باشد. یک میز کار بزرگ، مینی بار کاملاً مجهز و پنجره های پانوراما نیز در همه اتاق ها تعبیه شده است. شایان ذکر است که برخی از اتاق ‌های این هتل به سالن طلایی Fairmont دسترسی دارند. همچنین انواع غذاها در رستوران Le Bistro Fairmont با غذا های بین المللی و غذا های محلی سرو می شود. علاوه بر این، مجموعه ای از دسرها و همچنین سالاد، ساندویچ و سوشی در کافه بالکن ارائه می شود.

با منظره خارق‌العاده دریای خزر و آهنگ‌ های ساکسیفون جاز کلاب را که به زیبایی با ملودی‌ های پیانو تنظیم شده‌ اند، در روزهای هفته برای محیطی دنج جاز فریب می‌ دهند. در آخر هفته ها، دی جی های با استعداد، فضای شگفت انگیزی را در سراسر پیست رقص ایجاد می کنند. مسافران می‌توانند در تنها سالن سینمای IMAX باکو، پارک سینما فلیم تاورز، که در همان ساختمان Fairmont باکو، برج ‌های شعله، واقع شده است، لذت ببند. مهمانان همچنین می توانند در استخر شنا کنند یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنند. شایان ذکر است که فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 27 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

معرفی هتل Capitol آذربایجان

یکی دیگر از برترین هتل های آذربایجان، هتل Capitol می باشد که دارای رستوران، سالن نوشیدنی های مختلف و چشم‌ انداز شهر است و در باکو و در کمتر از 1 کیلومتری مرکز خرید گنجلیک واقع شده است. این ملک با داشتن اتاق های خانوادگی، تراس را نیز برای مهمانان فراهم می کند. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان می باشد و اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام خصوصی دارد و تمامی اتاق های مهمان دارای کمد لباس هستند. مهمانان هتل Capitol می توانند از صبحانه های متنوع لذت ببرند. شایان ذکر است که در این هتل با مرکز فرهنگی حیدر علی اف 2.4 کیلومتر و میدان آزادی 3.6 کیلومتر فاصله دارد.

در جدول زیر به امتیازات هتل Capitol باکو در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات هتل Capitol
بخش هاامتیاز از 5
نظافت و پاکیزگی5
کارکنان و خدمات4.1
امکانات رفاهی4.5
شرایط ملک و امکانات4.5
دوستی با محیط زیست4.7

تمامی متقاضیان می توانند قبل از سفر یا مهاجرت به آذربایجان با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند و اطلاعات خود در هر زمینه از برترین هتل های آذربایجان گرفته تا روش های مهاجرت به این کشور تکمیل کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *