ویزای توریستی

برترین هتل های عمان

برترین هتل های عمان

در لیست برترین هتل های عمان از ماجراجویی‌ های کوهستانی گرفته تا استراحت‌ های خانوادگی، گزینه های مختلف برای اقامت وجود دارد. عمان به ‌عنوان یکی از محبوب‌ ترین مقاصد خاورمیانه، به دلیل فرهنگ باستانی و زیبایی طبیعی شگفت ‌انگیز خود، بازدیدکنندگانی را از سراسر جهان به خود جذب می‌ کند. افرادی که به تجمل علاقه دارند مطمئناً از گزینه های اقامت در عمان راضی خواهند بود زیرا بسیاری از هتل های پیشرو برای یک شیخ بازدید کننده مناسب هستند. در این راهنما کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به برخی از برترین هتل های عمان اشاره می کنند که می تواند اطلاعات بسیار مفیدی برای مسافرانی باشد که در حال برنامه زیری برای سفر به این کشور هستند. اقامت در عمان، مهمان نوازی سنتی را با لمس مدرن، از استراحتگاه های ساحلی مجلل گرفته تا کمپ های صحرایی با الهام از بادیه نشینان همراه می کند.

این سلطان نشین خواب آلود ممکن است اغلب توسط مسافران خلیج عربی به نفع همسایگان پر زرق و برق آن نادیده گرفته شود. اما دبی، دوحه و ریاض نمی توانند با نگاه اجمالی آرام و ماورایی به عربستان قدیمی که سفر به عمان فراهم می کند، رقابت کنند. عمان کشوری کاملاً امن است که در منطقه ای متلاطم واقع شده است و باید در لیست سفر هر مسافری باشد. مناظر باشکوه و فرهنگ شگفت ‌انگیز آن الهام‌ بخش اسطوره‌ ها، افسانه ‌ها و رویاهایی است که هنوز تخیل را در بر می‌گیرد. عمان دارای کوه های دیدنی، بیابان ها، سواحل زیبا، روستاهای بی نظیر و حیات وحش است.

هتل Chedi از زیباترین و برترین هتل های عمان

هتل Chedi مسقط در 21 هکتار باغ در امتداد ساحل در لبه شمالی آرام شهر، برداشتی مدرن از سبک عمانی در ساختمان ‌های کم ‌مرتبه سفید و مینیمالیستی است. هتل Chedi دارای آب ‌نماها، محوطه ‌سازی واضح و لابی شیک به سبک چادر می باشد و 158 اتاق مهمان و سوئیت جادار با طراحی چوبی غنی، پنجره ‌های بزرگ و سقف‌ های بلند برای احساسی مطبوع هستند. امکانات اتاق های هتل Chedi عبارتند از سیستم موسیقی Bose، دستگاه نسپرسو و لوازم بهداشتی Acqua di Parma. هتل Chedi، خانه طولانی ‌ترین استخر خاورمیانه، آهنربایی برای مسافران صلح طلب با ایده ‌آل‌ های بالا است.

نمودار زیر شامل امتیازات هتل Chedi در بخش های مختلف می باشد:

امتیازات هتل Chedi در بخش های مختلف

هتل Chedi با داشتن بزرگترین استخر در کل خاورمیانه، یک زمین بازی شیک برای بزرگسالان مرفهی است که می‌خواهند فرصتی برای رها کردن بچه ‌ها در خانه و استراحت با سبکی داشته باشند. این هتل تنها ده دقیقه با ماشین از مسجد جامع سلطان قابوس و همچنین مجموعه ای از جاذبه های محبوب دیگر فاصله دارد و امکانات رفاهی فراوانی را برای مهمانان فراهم می کند. هتل Chedi دارای بسیاری از سبک های سنتی عمانی است، از دربان هایی که لباس کامل عمانی می پوشند تا فرش های مجلل و دیگر وسایل تزئینی. باغ هتل به سبک ژاپنی همیشه تمیز است و مکانی دلپذیر برای تفریح مهمانان فراهم می ‌کند، در حالی که این سایت با ساحل خصوصی، زمین‌ های تنیس و حتی یک زمین گلف برای کسانی که می‌خواهند از تعطیلات خود لذت ببرند، کامل است.

هتل INTERCONTINENTAL از برترین هتل های عمان

هتل INTERCONTINENTAL مسقط که در 35 هکتار از باغ های خرما سرسبز بین کوه های هاجر و شن های ساحل خلیج فارس قرار دارد، در قلب پایتخت عمان واقع شده است. این هتل دارای اتاق های قدیمی است (اگرچه هتل در حال حاضر در حال بازسازی برخی از اتاق های مهمان است) که در امتداد ساحل واقع شده است، اما ساحل آن عمومی است. هتل INTERCONTINENTAL مسقط از نظر امکانات رفاهی بسیار غنی بوده و دارای دو زمین تنیس، یک استخر 25 متری (82 فوت) المپیک، یک استخر تفریحی، یک سالن بدنسازی کاملا مجهز، سونا و جکوزی می باشد.

این هتل با داشتن مجموعه ای خوب از امکانات تفریحی و نزدیکی به مناطق تجاری اصلی مسقط و فاصله 15 دقیقه ای با فرودگاه، در بین مسافرانی که برای کار در عمان به این کشور سفر می کنند و مهمان هایی که برای تفریح به به عمان سفر می کنند، بسیار محبوب است. در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل INTERCONTINENTAL مسقط اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق کینگ با منظره شهر و بالکن$152 الی 199$
اتاق با 2 تخت 2 نفره با منظره شهر و بالکن$152 الی 199$
اتاق استاندارد$152 الی 199$
اتاق کینگ با منظره شهر در طبقه بالا$163 الی 212$
اتاق با 2 تخت 2 نفره با منظره شهر در طبقه بالا$163 الی 212$
اتاق کینگ با منظره دریا و بالکن$185 الی 237$
اتاق با 2 تخت 2 نفره با منظره دریا و بالکن$185 الی 237$
اتاق کینگ با منظره دریا در طبقه بالا$196 الی 249$
اتاق با 2 تخت 2 نفره با منظره دریا در طبقه بالا$196 الی 249$

هتل INTERCONTINENTAL از برترین هتل های عمان

هتل Kempinski یکی دیگر از برترین هتل های عمان

یکی دیگر از برترین هتل های عمان هتل Kempinski مسقط می باشد. پایتخت عمان، مسقط شهری با دیوارهای باستانی است که در دریای عرب واقع شده است و مکانی چه برای تجارت یا تفریح، جذاب برای بازدید است. طراحی خیره کننده هتل Kempinski مسقط، که در جامعه مدرن الموج در فاصله 10 دقیقه از فرودگاه یافت می شود، با نمایی برگرفته از مناظر قدیمی مسقط، لابی از ستون های سفید و سر به فلک کشیده و سالن رقص خود نمایی می کند. فانوس های هتل Kempinski به سبک عربی معاصر هستند و هتل دارای 310 اتاق و سوئیت می باشد که همگی با رنگ ‌های گرم طراحی شده‌ اند و جلوه ‌ای دنج و آرامش ‌بخش می ‌دهند.

اتاق های هتل Kempinski مسقط عبارتند از:

  • اتاق سوپریور
  • اتاق دلوکس با منظره ریزورت
  • اتاق دلوکس با منظره دریا
  • اتاق Execuitve
  • اتاق گرند دلوکس با منظره ریزورت
  • اتاق گرند دلوکس با منظره دریا
  • اتاق خانوادگی

شامل بیش از شش کیلومتر ساحل شنی سفید، در میان آب های درخشان خلیج عمان، هتل Kempinski مسقط به مهمانان این امکان را می دهد تا در تعطیلات لوکس بی دردسر با مهمان نوازی بارز عمانی لذت ببرند. در هتل Kempinski، مکان ‌های زیادی برای نوشیدن و غذا خوردن وجود دارد و هتل دارای آشپز خاص خود است. شایان ذکر است که آشپزخانه هتل Kempinski از نظر انتخاب و کیفیت پذیرایی بسیار عالی می باشد. دکوراسیون معاصر در سراسر هتل، از جمله اتاق‌ ها و سوئیت‌ های شیک و چندین رستوران در سطح جهانی که غذاهای متنوع، از بهترین غذاهای خیابانی تایلندی تا غذاهای لذیذ شمال هند سرو می‌کنند، اجرا می ‌شود.

معرفی هتل Six Senses Zighy در عمان

میان کوه‌ ها و آب ‌های نیلگون خلیج عمان، هتل (خلیج) Six Senses Zighy از یک مکان آرام و دیدنی در شبه جزیره مسندم عمان، واقع در ساحل شنی مایلی برخوردار است. این محیطی است که با وعده پاراگلایدر به داخل استراحتگاه، امکانات فوق‌ العاده و اقامتگاه خیره‌ کننده، تجربه ‌ای خارق ‌العاده را ایجاد می ‌کند.

هتل (خلیج) Six Senses Zighy ترکیبی از معماری معاصر و سنتی عمانی می باشد و دارای مجموعه ویلاهای دوبلکس، The Retreat وBeit Musandam و The Private Reserve که هر کدام دارای یک استخر خصوصی، خدمات پیشخدمت 24 ساعته هستند و اکثر آنها یک خانه تابستانی عربی دارند. علاوه بر این، مجموعه ‌ای از ویلاها دارای یک سوئیت اسپا اختصاصی با ویژگی‌های خاص Six Senses، از جمله زیرزمین‌ نوشیدنی های شخصی و Sleep with Six Senses هستند که برای اطمینان از لذت بردن مهمانان از بهترین خواب قابل تصور در طول اقامتشان اختصاص داده شده است.

پایداری و تندرستی دو بخش جدایی ناپذیر از تجربه هتل Six Senses Zighy هستند، بنابراین مهمانان باید انتظار داشته باشند که از محصولات باغ ارگانیک استراحتگاه، به‌ علاوه برنامه ‌های دگرگون‌ کننده شخصی‌ شده که برای درمان بدن و همچنین ذهن طراحی شده ‌اند، لذت ببرند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا هموطنان عزیز را با شرایط سفر و همچنین مهاجرت به عمان به طور کامل آشنا سازند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *