ویزای توریستی

برترین هتل های مجارستان

برترین هتل های مجارستان

بدون در نظر گرفتن مقصد گردشگران، برترین هتل های مجارستان در نقاط مختلف این کشور آماده ارائه بهترین خدمات به گردشگران هستند. فرقی نمی ‌کند مهمانان از پایتخت بوداپست دیدن کنند، شهری کوچک‌ تر مانند سگد یا یک شهر آبگرم روستایی، مجارستان هتل ‌های مجللی دارد که مهمانان می‌توانند در آنها کاملا مجلل زندگی کنند و قبل از سفر خود اقدام به رزرو اتاق در برترین هتل های مجارستان کنند. مجارستان، کشوری محصور در خشکی در اروپای مرکزی، مقصدی عالی برای مسافرانی است که به دنبال احساس آرامش هستند. این کشور به لطف ترکیبی از سبک های معماری و حومه شهر سرسبز، از نظر بصری خیره کننده است. مجارستان، یکی از جالب ‌ترین کشورهای جهان از نظر معماری، جشنی از بناهای هنر نو، باروک، نئوکلاسیک، قرون وسطی و رومی را به نمایش می ‌گذارد که برخی از آنها به عنوان محل اقامت برای بازدیدکنندگان عمل می ‌کنند.

جاذبه مهم دیگر ملی چشمه های آب گرم آن است که بیش از 300 مورد از آن ها وجود دارد. این حمام ها و آسایشگاه های باستانی که برای اهداف دارویی، درمانی و تفریحی مفید هستند، مکان فوق العاده ای برای استراحت هستند و به معنای واقعی کلمه فرهنگ های محلی را نیز جذب می کنند. در این راهنما، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی برترین هتل های مجارستان می پردازند که در سطح بین المللی برجسته هستند.

هتل Corinthia از لوکس ترین و برترین هتل های مجارستان

ظرافت Corinthia بسیار برازنده است و نمای نئوکلاسیک شروع می شود که به لابی مرمری خامه ای و پلکانی جلب توجه باز می شود و آتریوم های شیشه ای و سنگ مرمر سبک به این هتل مجلل حس و فضایی دلپذیر می دهد. هتل Corinthia با بهره مندی از یک موقعیت مرکزی در بلوار بزرگ، یک پایگاه مناسب برای کشف بوداپست و همچنین اقامتگاه های پیچیده و راحت ارائه می دهد. مهمانان هتل Corinthia می توانند از امکانات یک اسپا رویال با استخری خیره کننده با ستون های کورینتی، سوناهای فنلاندی، وان های مجهز، اتاق بخار و منوی کامل درمان ها به همراه یک آبمیوه مکمل لذت ببرند. یک باشگاه ورزشی 24 ساعته نیز در هتل Corinthia وجود دارد.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Corinthia اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق سوپریور کینگ با دسترسی با اسپا$192 الی 279$
اتاق سوپریور توئین با دسترسی با اسپا$192 الی 279$
اتاق دلوکس با دسترسی با اسپا$235 الی 333$
اتاق Executive با دسترسی به اسپا و Executive Club$310 الی 387$
سوئیت Junior با دسترسی به اسپا و Executive Club$419 الی 589$
سوئیت Junior با دسترسی به اسپا و Executive Club$445 الی 622$
سوئیت Executive با دسترسی به اسپا و Executive Club$576 الی 786$

هتل Párisi Udvar از برترین هتل های مجارستان

هتل Párisi Udvar بوداپست، که از جمله مجموعه های Unbound از برند هتل داری Hyatt می باشد، یکی از مرکزی ترین و دیدنی ترین هتل ها در قلب بوداپست است. این هتل نمادین، پاساژ خرید آرت نوو را به هتلی مجلل تبدیل می‌ کند که در آن مهمانان از خدمات درجه یک در محیطی غیرقابل خوردن لذت می ‌برند. سبک Art Nouveau در سراسر هتل Párisi Udvar با 110 اتاق ادامه دارد و سطوح به شیک تلفیقی از جزئیات گوتیک و الهام گرفته از مورها را به نمایش می گذارند. برای کسانی که می خواهند سبک و تجمل را به سطح بالاتری ببرند، سوئیت رزیدنس پاریس دارای بیش از 290 متر مربع فضای خصوصی با خیره کننده ترین مناظر شهر است. درون اسپای آرام هتل Párisi Udvar مهمانان می توانند استراحت کنند که همچنین به آنها امکان انتخاب انواع خدمات بهداشتی و زیبایی سفارشی را می دهد.

در جدول زیر به رتبه بندی هتل Párisi Udvar در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Párisi Udvar در بخش های مختلف

در هتل Párisi Udvar برای مهمانان پر انرژی تر، دسترسی به یک استودیوی تناسب اندام با فناوری پیشرفته 24 ساعته در دسترس است. انرژی و حال و هوای کلان شهر در امکانات غذاخوری هتل Párisi Udvar منعکس شده است، جایی که مردم با فرهنگ های مختلف در آن حضور دارند و غذاهای بی شماری برای انواع مختلف سلیقه ها سرو می شود. توصیه می شود افرادی که در هتل Párisi Udvar اقامت دارند خوراکی های شیرینی که در شیرینی پزی ارائه می شود، لقمه های سبک در کافه و غذاهای لذیذ در براسری را امتحان کنند. هتل Párisi Udvar با اتاق های کنفرانس درجه یک و با تکنولوژی بالا، برای مهمانان تجاری با هدف مهاجرت به مجارستان به همان اندازه که برای کسانی که در اوقات فراغت در اینجا اقامت می کنند مناسب است.

هتل Aria یکی دیگر از برترین هتل های مجارستان

در فاصله 15 دقیقه ای از Váci utca و در سایه کلیسای سنت استفان، هتل Aria یک هتل مجلل با موقعیت مکانی عالی و خدمات درجه یک است که در لیست برترین هتل های مجارستان قرار می گیرد. ممکن است از نام آن حدس زد که یک تم موسیقی در این هتل برتر وجود دارد و در واقع، یکی از ویژگی های کلیدی آن پیانوی عصر فضا در حیاط باغ باشکوه است. ورودی و لابی هتل Aria دارای یک فرش با طرح کیبورد، کلیدهای سه گانه و ویولن های آویزان از سقف و وسایل نور است و هر بال با یک ژانر موسیقی متفاوت طراحی شده است و هر اتاق به هنرمند متفاوتی از لیست تا لوئیس آرمسترانگ اختصاص دارد. میهمانان هتل Aria می توانند در اسپا با استخر زیبا، اتاق بخار، سونا، سالن بدنسازی و طیف وسیعی از درمان ها استراحت کنند.

در هتل Aria، غذا خوردن و نوشیدن موضوع موسیقی را با رستوران استرادیواری، کافه و کتابخانه Satchmo و باغ موسیقی ادامه می ‌دهد.

در لیست زیر به اتاق های هتل Aria اشاره شده است:

  • استودیوLiszt
  • اتاق های Luxury
  • اتاق تراس با تخت یورو کینگ
  • اتاق Sunroom با منظره شهر
  • سوئیت Opera با منظره شهر
  • اتاق های Aria Singature با منظره شهر
  • سوئیت Romeo and Juliet Opera با بالکن
  • اتاق های Grand Luxury (2 تختخواب) با منظره شهر
  • اتاق های Aria Singature با منظره حیاط باغ موسیقی
  • اتاق های 4 نفره (71 متر مربع) با منظره حیاط باغ موسیقی
  • سوئیت دو خوابه La Traviata با تراس

هتل Aria یکی دیگر از برترین هتل های مجارستان

هتلNew York Palace از زیباترین هتل های مجارستان

هتلNew York Palace که در سال 1894 تکمیل شد، یکی از زیباترین ساختمان های بوداپست است. با تلفیق هماهنگ کلاسیک و مدرن، فضای داخلی هتل New York Palace دارای فضاهای عمومی وسیع و مجلل است که شامل سنگ های مرمر، ستون های پرآذین و تذهیب است. این محل اقامت بزرگ با لوازم و تجهیزات مدرن است و زمانی که مرکز زندگی ادبی شهر بود. هم اکنون در طبقه همکف هتلNew York Palace کافه نیویورک واقع شده است که با تزئینات آراسته از ستون های مرمر حکاکی شده، نقاشی های دیواری، و مجسمه های طلایی و رایحه قهوه عالی، به عنوان یکی از جاذبه های اصلی هتلNew York Palace به شما می رود. در هتلNew York Palace ، عظمت در آبگرم مجلل که توسط کریستال های سواروسکی بی شماری تجلیل شده و دارای استخر، جکوزی و سونا است، ادامه دارد.

نمای مرمری هتلNew York Palace با کنده کاری های پرآذین و یک برج ساعت مزین شده است، در حالی که در داخل، ستون های چشمگیر، لوسترها و نقاشی های دیواری مهمانان را به دورانی دیگر می برد. هتلNew York Palace دارای 185 اتاق مهمان و سوئیت است و دسترسی به مترو، تراموا و اتوبوس از این هتل برای مهمانان بسیار آسان است. متقاضیانی که قصد دارند درباره برترین هتل های مجارستان اطلاعات بیشتری کسب کنند و یا از شرایط سفر و ویزای توریستی مجارستان آگاه شوند، می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

سوالات پرتکرار در خصوص برترین هتل های مجارستان

در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات کلیدی شما عزیزان در خصوص برترین هتل های مجارستان پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها عبارت اند از:

  • برترین هتل های مجارستان عمدتا در کدام شهرها هستند؟ نکته قابل توجه در خصوص برترین هتل های مجارستان این است که، اغلب آنها در پایتخت این کشور، شهر بوداپست متمرکز شده اند.
  • آیا برای رزرو اقامتگاه در برترین هتل های مجارستان باید قبل زا سفر به این کشور اقدام کرد؟ تمامی مسافران می توانند حین ورود به مجارستان نیز در برترین هتل های این کشور اقامت داشته باشند. اما توصیه می شود که قبل از ورود به این کشور برای رزرو اقامتگاه در برترین هتل های مجارستان اقدام نمایید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *