ویزای توریستی

برترین هتل های کانادا

برترین هتل های کانادا

با توجه به شرایط آب و هوایی متنوع، برترین هتل های کانادا در نقاط مختلف این کشور واقع شده اند و در تمام فصل های سال آماده پذیرش مسافران هستند. کانادا از جنگل بارانی آرام Great Bear، در لبه غربی کشور، تا کوه های ناهموار تورنگات در شرقی ترین استان لابرادور دارای برخی از بکرترین محیط های طبیعی روی کره زمین است. جای تعجب نیست که بهترین هتل های تفریحی کشور در این محیط های فضای باز خیره کننده پیدا می شوند. کانادا کشوری بزرگ (دومین کشور بزرگ جهان) است که هیچ کمبودی در مکان های زیبا ندارد. با آبشارهای دیدنی، سواحل باشکوه، ماجراجویی های استثنایی حیات وحش، سفرهای نفس گیر با قطار، مناظر خیره کننده، جزایر شگفت انگیز و شهرهای پر جنب و جوش، جای تعجب نیست که تعطیلات در کانادا اغلب یک سفر به یاد ماندنی باشد.

از جمله موارد برجسته می‌توان به کوه ‌های سرگیجه‌آور در کوهستان راکی، سواحل ناهموار غرب، فرهنگ فرانسوی در شرق، بیابان وسیع منطقه یوکان و تورنتو بین ‌المللی اشاره کرد. مشخص کردن یک مقصد در این کشور پهناور دلهره آور است، چه برسد به یک هتل. با گزینه های بسیار از بریتیش کلمبیا تا کبک، راهنمای کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط یافتن استراحتگاه و بهترین هتل های کانادا که سفر گردشگران را آسان خواهد کرد، ساده می کند.

هزینه یک شب اقامت در برترین هتل های کانادا

یکی از دغدغه های اصلی گردشگران و مسافرانی که کانادا Canada را برای سفر خودشان انتخاب کرده اند، یافتن یک محل اسکان و استراحت است. در این بین اطلاع دقیق از هزینه اقامت در کانادا برای گردشگران بسیار مهم و حیاتی است. صد البته که قیمت هتل ها در این کشور به عوامل مختلفی مثل محل و موقعیت هتل، فصل سفر، امکانات و خدمات هتل و نیز نوع هتل (درجه بندی هتل) و غیره بستگی دارد. مطمئنا قیمت هتل های موجود در شهرهای بزرگ و اصلی کانادا مثل تورنتو، ونکوور و مونترال بالاتر از دیگر شهرهای این کشور است. با این حال به خاطر شهرت و محبوبیت این شهرها و نیز فراهم بودن انواع امکانات و خدمات است که اغلب گردشگران خارجی اقامت در هتل های اینگونه شهرها را به شهرهای کوچکتر کانادا ترجیح می دهند.

به همین دلیل ما در قالب جدول زیر به بررسی آخرین قیمت های برترین هتل های کانادا در هم شهرهای بزرگ و هم شهرهای کوچک می پردازیم، تا از این طریق به یک مقایسه خوبی از قیمت هتل های کانادا برسیم:

نوع اقامتشهرهای بزرگ کاناداشهرهای کوچک کانادا
متوسط هزینه اقامت شبانه در یک هتل متوسط150$ الی 250$300$ الی 500$
متوسط هزینه اقامت شبانه در یک هتل لوکس80$ الی 150$200$ الی 400$

هتل Fairmont Banff Springs از برترین هتل های کانادا

هتل مشهور جهانی Fairmont Banff Springs در قلب پارک ملی بنف، یک میراث جهانی یونسکو، به عنوان یک نقطه عطف در شهر کوهستانی زیبا بنف، آلبرتا قرار دارد. این هتل که به عنوان قلعه در کوه های راکی کانادا شناخته می شود، بیش از 125 سال است که میزبانی افسانه ای را برای مهمانان خود ارائه می دهد. هتل Fairmont Banff Springs با 768 اتاق و سوئیت مهمان، یک استراحتگاه بزرگ است، اما امکانات اقامتی عالی و خدمات دقیق و شخصی، تجربه ای صمیمی را تضمین می کند. در هتل Fairmont Banff Springs مسافران از اتاق‌ های دنج در گوشه ‌های آرام قلعه گرفته تا سوئیت ‌های جادار با چشم ‌انداز وسیع کوه آلبرتا حق انتخاب دارند. توصیه می شود مهمانان این هتل برای تسکین عضلات دردناک در حمام معدنی، از آبگرم Willow Stream استفاده کنند و از پایانی عالی برای یک روز دلربا لذت ببرند.

در جدول زیر به امکانات و فعالیت های موجود در هتل اشاره شده است:

امکانات هتلفعالیت های موجود
مرکز تجاریدوچرخه سواری کوهستان
دسترسی معلولانتور دوچرخه سواری
غذاخوری خوب در محلقایق سواری
مرکز تناسب اندامگردشگری زیست محیطی
برنامه های کودکانگلف
مجاز به حیوانات خانگیاسب سواری
استخر سرپوشیده و استخر در فضای بازجت اسکی
امکانات اسپااسکی روی آب
زمین تنیس در محل

هتل Fairmont Banff Springs از برترین هتل های کانادا

هتل Hazelton از لوکس ترین و برترین هتل های کانادا

باید گفت که هتل Hazelton، منحصر به فردترین هتل پنج ستاره تورنتو، استاندارد جدیدی را در سبک، جزئیات و خدمات ارائه می دهد. این هتل که یکی از برترین هتل های کانادا است، مقصد بسیاری از افرادی می باشد که برای تجارت یا کار در کانادا در تورنتو ساکن می شوند. فضای داخلی جذاب و دراماتیک هتل Hazelton توسط طراحان مشهور بین المللی یابو پوشلبرگ طراحی شده است و این هتل را به یک کاتالیزور فرهنگی در قلب یک شهر پر رونق تبدیل کرده است. با ترکیب منحصر به ‌فرد اتاق ‌های خیره ‌کننده، مجموعه ‌های هنری هیجان ‌انگیز، اتاق نمایش خصوصی، و غذاهای کلاس جهانی در رستوران The Hazelton ‘ONE’ اثر Mark McEwan، هتل Hazelton مفتخر است که به مهمانان در هتلی بی‌ رقیب که برای مهمانان پیشرفته طراحی شده است، خوش آمد بگوید.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Hazelton در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Hazelton در بخش های مختلف

هتل Hazelton دارای 77 اتاق از بزرگ ‌ترین، مجلل ‌ترین و پیشرفته ‌ترین اتاق‌ های شهر است. با خدمات غذاخوری 24 ساعته در اتاق، اتاق‌ های عالی، امکانات لوکس L’Occitane، دربان Les Clefs d’Or شناخته شده بین ‌المللی، استخر، اتاق نمایش خصوصی، سالن بدنسازی خصوصی، اتاق ‌های بخار اکالیپتوس و یک تیم اسپا در کلاس جهانی، هتل Hazelton پذیرای مهمانان برای تجربه اقامت فوق العاده می باشد. با اقامت در هتل Hazelton، مهمانان نهایت تجمل و حسی که مطمئناً آرامش بخش، سرگرم کننده و پر خاطره خواهد بود را تجربه خواهند کرد.

هتل Magnolia یکی دیگر از برترین هتل های کانادا

هتل Magnolia با ظرافت بی انتها، تجربه بی نظیری از هتل لوکس را در قلب شهر، تنها چند قدمی بندر داخلی ویکتوریا، ارائه می دهد. این هتل دنیایی از خدمات شخصی ‌شده، اتاق‌ های مجهز، غذاخوری‌ های خوب، و تجربه‌ های آبگرم آرام می باشد. هتل Magnolia در قلب مرکز شهر ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، یک هتل برنده جوایز است که خدمات شخصی بزرگی دارد. این هتل که به عنوان یکی از برترین هتل های کانادا شناخته می شود، اتاق های زیبا و بی نظیر، اسپا نفیس، غذاخوری ها و خدمات شخصی عالی تجربه ای بسیار عالی را ایجاد می کند. در مجاورت لابی هتل، هفت اتاق درمان و سالن استراحت بزرگ از جذاب‌ترین مکان ‌های مرکز شهر برای یک استراحتگاه اسپا در طول اقامت مهمانان در ویکتوریا هستند. با کارت کلید اتاق در هر زمانی که مهمانان بخواهند می توانند به مرکز تناسب اندام در طبقه دوم دسترسی داشته باشند.

مهمانان می توانند در هتل Magnolia ظرافت بی انتها را از لحظه ای که پا به لابی گذاشتند، تجربه کنید. پنجره‌ های کف تا سقف اتاق‌ های روشن و جادار را با نور طبیعی پر می ‌کنند و بسیاری از اتاق ‌ها دارای منظره ‌ای عالی از ویکتوریا زیبا هستند.

اتاق های هتل Magnolia عبارتند از:

  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های Signature
  • اتاق های Diamond
  • اتاق Signature Diamond

معرفی هتل Fairmont Royal York در کانادا

در زمان افتتاح در سال 1929، هتل Fairmont Royal York در تورنتو به عنوان بلندترین ساختمان در کشورهای مشترک المنافع بریتانیا بود. هتل بزرگ قدیمی، که اکنون به نام Fairmont Royal York شناخته می شود، هنوز به دلیل سبک مجلل خود شناخته می شود و در واقع، جایی است که ملکه الیزابت دوم هنگام بازدید از تورنتو در آن اقامت کرده است. مهمانانی که در اتاق ‌های بوتیک لوکس Fairmont Gold اقامت می ‌کنند، دسترسی خصوصی به Gold Lounge طبقه هجدهم دارند، که دارای سالن استراحت روی پشت ‌بام، مرکز تناسب اندام، برنامه ‌های غذایی شخصی ‌شده و گزینه منحصر به فرد رایحه‌ درمانی زیر دوش است. اتاق ‌های زیبا و به‌ سبک مسکونی شامل مجموعه ‌ای از امکانات مجلل، از جمله صبحانه و میان‌ وعده عصر و خدمات کامل دربان هستند.

چه افراد برای یک جلسه در تورنتو باشند یا صرفاً در حال استراحت باشند و از مناظر شهر دیدن کنند، هتل Fairmont Royal York دیدنی همه چیز مورد نیاز مهمانان را دارد. با داشتن محیط مجلل، اتاق‌ ها و سوئیت‌ های مهمان، یک دربان آگاه و حتی یک مرکز تجاری مجهز، Fairmont Royal York بهترین هتل مرکز شهر تورنتو و یکی از برترین هتل های کانادا است. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا هموطنان گرامی را از تمامی شرایط و هزینه های سفر یا مهاجرت به کانادا مطلع و آگاه سازند.

سوالات تخصصی درباب برترین هتل های کانادا

در بخش موخره به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • هتل Fairmont Banff Springs از برترین هتل های کانادا چگونه است؟ هتل مشهور جهانی Fairmont Banff Springs در قلب پارک ملی بنف، یک میراث جهانی یونسکو، به عنوان یک نقطه عطف در شهر کوهستانی زیبا بنف، آلبرتا قرار دارد. این هتل که به عنوان قلعه در کوه های راکی کانادا شناخته می شود، بیش از 125 سال است که میزبانی افسانه ای را برای مهمانان خود ارائه می دهد. هتل Fairmont Banff Springs با 768 اتاق و سوئیت مهمان، یک استراحتگاه بزرگ است، اما امکانات اقامتی عالی و خدمات دقیق و شخصی، تجربه ای صمیمی را تضمین می کند. در هتل Fairmont Banff Springs مسافران از اتاق‌ های دنج در گوشه ‌های آرام قلعه گرفته تا سوئیت ‌های جادار با چشم ‌انداز وسیع کوه آلبرتا حق انتخاب دارند.
  • معرفی هتل Fairmont Royal York در کانادا چگونه است؟ در زمان افتتاح در سال 1929، هتل Fairmont Royal York در تورنتو به عنوان بلندترین ساختمان در کشورهای مشترک المنافع بریتانیا بود. هتل بزرگ قدیمی، که اکنون به نام Fairmont Royal York شناخته می شود، هنوز به دلیل سبک مجلل خود شناخته می شود و در واقع، جایی است که ملکه الیزابت دوم هنگام بازدید از تورنتو در آن اقامت کرده است. مهمانانی که در اتاق ‌های بوتیک لوکس Fairmont Gold اقامت می ‌کنند، دسترسی خصوصی به Gold Lounge طبقه هجدهم دارند، که دارای سالن استراحت روی پشت ‌بام، مرکز تناسب اندام، برنامه ‌های غذایی شخصی ‌شده و گزینه منحصر به فرد رایحه‌ درمانی زیر دوش است. اتاق ‌های زیبا و به‌ سبک مسکونی شامل مجموعه ‌ای از امکانات مجلل، از جمله صبحانه و میان‌ وعده عصر و خدمات کامل دربان هستند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *