ویزای تحصیلی

بورس تحصیلی سنگاپور

بورس تحصیلی سنگاپور

تحصیل در دانشگاه های سنگاپور از راه های مهاجرت است، متقاضیان اگر شرایط لازم را داشته باشند می توانند بورس تحصیلی سنگاپور را به دست آورند. در این کشور مراکز آموزشی بسیار معتبری وجود دارد و سطح آموزشی در این مراکز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. برای پوشش هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور اخذ بورس تحصیلی سنگاپور یکی از گزینه های بسیار خوب می باشد. اگر قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارید بهتر است بدانید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تمامی مراحل در کنار شما می باشد.

تحصیل در کشور سنگاپور در 2022

سنگاپور یکی از ثروتمندترین و موفق ترین کشورهای دنیا به لحاظ شرایط اقتصادی و اجتماعی می باشد. با توجه به بالا بودن فرصت های شغلی، دانشجویان پس از فارغ التحصیلی شانس خوبی برای کاریابی در سنگاپور دارند. نرخ بیکاری در این کشور به شرح نمودار ذیل می باشد:

نرخ بیکاری در سنگاپور

در سنگاپور نیز همانند بسیاری از کشورها، دانشگاه ها به صورت دولتی و خصوصی می باشند. 34 دانشگاه در این کشور به صورت خصوصی و 6 دانشگاه به صورت دولتی فعالیت می کنند، برخی از این دانشگاه ها در لیست برترین دانشگاه ها در دنیا دیده می شوند. متقاضیان می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی (لیسانس، فوق لیسانس و دکتری) در این کشور ادامه تحصیل دهند. برای متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های سنگاپور را دارند، الزامی نمی باشد که در آزمون های GMAT و GRE شرکت نمایند.

برای اخذ پذیرش از برخی از دانشگاه ها نیز نیازی به ارائه مدرک زبان IELTS و TOEFL نمی باشد. جهت تحصیل در این کشور متقاضیان باید ابتدا پذیرش دانشگاه را به دست آورند، به این منظور باید مدارکی آماده شده و ارائه شود. این مدارک در سال 2022 عبارتند از:

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • مدارک تحصیلی پیشین و ریز نمرات (این مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه و ارائه شود)
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • متقاضی باید انگیزه اش را از تحصیل در دانشگاه و کشور سنگاپور نوشته و تحت عنوان انگیزه نامه ارائه دهد.
  • ارائه رزومه
  • ارائه توصیه نامه های دریافت شده از اساتید

مهمترین بورس تحصیلی سنگاپور

در این کشور بورسیه های تحصیلی مختلفی ارائه می شود. بیشتر بورس تحصیلی سنگاپور در مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری اعطاء می شود. مهمترین بورسیه های تحصیلی سنگاپور به شرح ذیل می باشند.

  • بورسیه تحصیلی کالج شلتون سنگاپور
  • کمک هزینه تحصیلی دانشگاه ملی سنگاپور
  • بورس تحصیلی سینگا سنگاپور
  • کمک هزینه تحصیلی دانشگاه فناوری نانیانگ سنگاپور

کمک هزینه تحصیلی کالج شلتون در سنگاپور

یکی از بورسیه های تحصیلی سنگاپور، بورس کالج شلتون می باشد. این بورسیه به دانش آموزان موفق اعطاء خواهد شد. بورسیه کالج شلتون در 3 نوع مختلفی ارائه می شود که با توجه به شرایط دانشجو به فرد تعلق خواهد گرفت. با دریافت این بورسیه تحصیلی امکان تحصیل در دانشگاه های آمریکا و اروپا برای متقاضیان فراهم می شود.

بورس تحصیلی سینگا در سنگاپور

بورس دانشگاه ملی سنگاپور

این دانشگاه جزء یکی از دانشگاه هایی می باشد که رنکینگ بالایی دارد. در میان دانشگاه های سراسر دنیا که رشته های تحصیلی فنی و مهندسی را ارائه می دهند، دانشگاه ملی سنگاپور رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. دانشگاه های کوشا و موفق در طول تحصیلشان مستعد دریافت بورسیه تحصیلی می باشند.

بورس تحصیلی سینگا در سنگاپور

یکی از مهمترین بورس های تحصیلی سنگاپور، بورس سینگا می باشد. این بورس توسط دولت این کشور به دانشجویان خارجی و بین المللی موفق اعطاء می شود. این بورسیه برای دانشجویان مقطع تحصیلی دکتری می باشد و تفاوتی ندارد که دانشجو در کدام رشته تحصیلی مشغول به تحصیل می باشد.

جهت اخذ این بورسیه تحصیلی باید در اولین قدم مدارک مورد نیاز را در سایت این دانشگاه آپلود نمایید، اگر استادی تمایل به همکاری با شما داشته باشد؛ از طرف دانشگاه برای متقاضی درخواست مصاحبه به صورت مجازی ارسال می شود. بعد از مصاحبه اگر شما توسط استاد تایید شوید می توانید به کشور سنگاپور سفر کنید. بعد از آن شما باید در مصاحبه حضوری شرکت نمایید، اگر در این مرحله نیز موفق شوید تایید استاد را به دست آورید، بورس تحصیلی سینگا به شما تعلق می گیرد. با اخذ این بورس ماهانه 2000$ تا 2500$ (دلار آمریکا) را دریافت می کنید.

بورس دانشگاه فناوری نانیانگ

در دانشگاه نانیانگ رشته های فنی و مهندسی ارائه می شود و در زمینه ارائه این رشته رتبه 10 ام را در دنیا به دست آورده است. بورس تحصیلی دانشگاه فناوری نانیانگ یکی از بهترین بورس تحصیلی سنگاپور می باشد. این بورسیه به دانشجویان موفق تمامی رشته ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری اعطاء خواهد شد. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که موفق به اخذ این بورسیه تحصیلی شده اند مبلغ 12000$ تا 15000$ (دلار آمریکا) دریافت می کنند. دانشجویان دکتری مبلغی بین 20000$ تا 25000$ (دلار آمریکا) دریافت خواهند کرد.

باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به نیاز دانشجو و شرایط علمی وی، بورسیه به او تعلق خواهد گرفت. بورسیه نانیانگ در مدت 12 ماه به دانشجو پرداخت خواهد شد، اگر شخصی شرایط لازم را داشته باشد می تواند به مدت 12 ماه دیگر نیز از این بورسیه استفاده نماید. همانطور که مطالعه کردید بورس تحصیلی سنگاپور در انواع مختلفی ارائه می شود. اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید باید اطلاعات بیشتری در رابطه با مهاجرت تحصیلی به دست آورید. به این منظور می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور را مطالعه نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *