ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در ایسلند

تخصص بیماری های تنفسی در ایسلند

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایسلند اگرچه با محدودیت های زیادی همراه است اما مخاطبین بسیار زیادی دارد. افرادی که ایسلند را برای تحصیل خود در نظر دارند، بسیار بیشتر از ظرفیت دانشگاه های این کشور برای دریافت پذیرش به عنوان دانشجوی خارجی هستند. در چنین شرایطی می توان به این نکته اشاره کرد که بسیاری از افراد به جای این که بتوانند پذیرش تحصیلی دریافت کنند، درخواستشان رد می شود و در نتیجه با ناکامی روبرو می شوند. با این حال در صورتی که فردی رزومه تحصیلی قدرتمند در اختیار داشته باشد، می تواند پذیرش خود را دریافت کرده و بهترین شرایط تحصیلی را در این کشور در اختیار داشته باشد.

در حال حاضر رشته تخصص بیماری های تنفسی همان مقطع دکترای تخصصی این رشته است و به همین دلیل است که دانشجویان برای ورود به این رشته باید پیش درآمدهای مشخصی را تجربه کرده باشند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که این رشته با توجه به بحران های به وجود آمده بر اثر آلودگی های جهانی و همچنین شیوع بیماری کرونا، بسیاری از افراد با مشکلات تنفسی روبرو شده اند ودر نتیجه کمبود هایی در این زمینه ایجاد شده است که با تحصیل در همین رشته می توان این کمبودها را جبران کرد. در راستای توجه به این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایسلند پرداخته اند.

  • آیا ایسلند مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است؟
  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایسلند چگونه است؟
  • آیا ایسلند مقصد مناسبی از نظر مالی برای تحصیل است؟
  • شرایط رسیدن به کار در حوزه تخصص بیماری های تنفسی در ایسلند چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایسلند

برای افرادی که قصد تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی را دارند، این مسئله بسیار حائز اهمیت است که بتوانند مدرک کارشناسی ارشد خود در این رشته را ارائه کنند. این بزرگترین مانعی است که در مسیر مهاجرت تحصیلی به کشور ایسلند در این رشته وجود دارد. در این رشته می توان به زبان انگلیسی نیز به ادامه تحصیل پرداخت و این نیز خود امتیازی برای انتخاب ایسلند به عنوان مقصد مهاجرتی برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است.

طول دوره تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی برای دانشجویان خارجی معمولا 7 الی 8 ترم تحصیلی است و دانشجویان پس از پایان این دوره می توانند به عنوان یک پزشک متخصص به فعالیت خود ادامه دهند و از حالت کارشناس خارج می شوند. باید در نظر داشت که در حال حاضر هیچ یک از دانشگاه های ایسلند در رتبه بندی های جهانی جایگاهی را در اختیار ندارد و به همین دلیل نمی توان آن ها را به عنوان یک گزینه ایده آل برای تحصیل در نظر گرفت ولی باید اشاره داشت که از نظر کیفیت آموزش، ایسلند یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در منطقه شمال اروپا است.

برخی از مهم ترنی نکاتی که در رابطه با تحصیل در ایسلند باید به آن اشاره داشت عبارتند از:

نکات تحصیل در ایسلند

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایسلند

افرادی که رشته تخصص بیماری های تنفسی را برای تحصیل خود در ایسلند انتخاب می کنند نیز هزینه های کمی برای ادامه تحصیل خود پرداخت می کنند و این مسئله ای است که می تواند تمایل به مهاجرت به این کشور را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایسلند برای دانشجویان خارجی در هر سال تحصیلی در حدود 1200€ تا 2100€ (یورو) در سال است و این مبلغی است که در کمتر کشوری می توان آن را یافت.

در سوی دیگر هزینه های زندگی در این کشور قرار دارد که به مانند اکثر کشورهای پیشرفته اروپایی بین 800€ تا 1100€ (یورو) در ماه است و به سبک زندگی افراد بستگی دارد. در چنین شرایطی فرد این فرصت را خواهد داشت که به صورت نیمه وقت در این کشور کار کند و درآمد کافی برای گذران زندگی خود را تامین کند. به همین دلیل می توان گفت که مهاجرت به ایسلند برای دانشجویان خارجی کم هزینه است.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایسلند

شرایط کار یک متخصص ریه در ایسلند

بعد از پایان یافتن دوره تحصیل در این کشور، فرد این فرصت را خواهد داشت که بتواند به جستجوی کار بپردازد و درآمدی در حدود 1110000ISK (کرون ایسلند) به دست آورد. باید به این نکته اشاره کرد که شرایط کار در این کشور در حال حاضر بسیار مناسب است و به همین دلیل است که ایسلند یکی از کشورهایی است که مورد توجه قرار دارد. با این حال باید در نظر داشت که جمعیت این کشور کمتر از یک میلیون نفر است و به همین دلیل است که محدودیت های شدید کنترل جمعیت نیز در آن اعمال می شود و به راحتی نمی توان اقامت آن را به دست آورد. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیر برای مهاجرت خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *