ویزای کاری

درآمد در آمریکا

درآمد در آمریکا

درآمد در آمریکا بالاتر از سطح جهانی است و این امر به همراه کیفیت زندگی بالا، آمریکا را به بهشت گمشده مهاجران خارجی تبدیل می سازد. بر اساس گزارشات در سال 2024، میانگین درآمد کار در آمریکا حدود 7920$ (دلار آمریکا) می باشد و از این لحاظ آمریکا جزو پر درآمدترین کشورهای جهان قرار می گیرد. از طرفی قرارگیری دلار در بین ارز های با ارزش و تاپ دنیا در کنار دستمزد های بالا جاذبه و رقابت شدیدی در ورود به بازار کار این کشور به وجود آورده است.

  • شرایط کار یک کارگر ساده در آمریکا به چه صورتی است؟
  • میانگن درآمد ماهانه کارگران آمریکایی چقدر است؟
  • آیا مخارج زندگی در آمریکا با سطح درآمدی کارگران آمریکا همخوانی دارد؟
  • شرایط لازم جهت اخذ ویزای کار آمریکا چیست؟
  • درآمد کارگر در آمریکا چقدر است؟
  • آیا درآمد یک کارگر در آمریکا در سال 2024 با سال 2023 متفاوت است؟
  • درآمد روزانه کارگر در آمریکا چقدر است؟

اقتصاد آمریکا یک اقتصاد قوی و فوق پیشرفته با وجود فرصت های بی شمار کاری برای متقاضیان خارجی است. متقاضیانی که به سبب داشتن تخصص یا مهارت بالا صلاحیت لازم برای ورود به بازار کار آمریکا را دارند می توانند با اخذ ویزای کاری آمریکا وارد بازار کار این کشور شوند. این دسته از متقاضیان در ادامه با دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند علاوه بر اخذ اقامت دائم خود اقامت دائم اعضای خانواده خود را نیز کسب کنند.

سوالاتی در باب درآمد ماهیانه در آمریکا

یکی از روش های متداول مهاجرتی در دنیا مهاجرت به آمریکا از طریق کار و از پر متقاضی ترین ویزاهای بین المللی، اخذ ویزای کار آمریکا است. اما در این راستا سوالاتی ممکن است توسط متقاضیان کار در آمریکا مطرح گردد که در اینجا به آنها پاسخ داده می شود:

  • میانگین ماهیانه درآمد در آمریکا چقدر است؟ به لحاظ درآمد در سطح بین المللی، آمریکا در رتبه چهارم دنیا قراردارد. بر طبق گزارش اداره آمار کار (BLS)، حقوق سالانه کار در آمریکا حدود 95100$ (دلار آمریکا) می باشد. بر این اساس میانگین حقوق در آمریکا حدود 7920$ (دلار آمریکا) می باشد.
  • شرایط کار در کشور آمریکا به چه صورتی است؟ ایالات متحده یکی از برترین کشورهای جهان از نظر شرایط کار می باشد. ساعت کاری استاندارد، میانگین درآمدی بالا، سیستم تامین اجتماعی مدرن و فراگیر، سیستم بازنشستگی پیشرفته و غیره همگی حکایت از وضعیت مطلوب کار در این کشور می باشد.
  • لیست مشاغل مورد نیاز آمریکا کدامند؟ مشاغل مورد نیاز آمریکا عموما در بخش های بهداشتی، خدماتی و کار مهندسی در آمریکا می باشد که در این مقاله به جزئیات مربوط به آن می پردازیم.
  • شرط اخذ ویزای کار آمریکا چیست؟ شرط اصلی برای اخذ ویزای کار آمریکا (H1-B Visa) داشتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر می باشد.
  • گران ترین و ارزانترین شهر آمریکا کدامند؟ گرانترین شهر آمریکا هاوایی با رتبه هزینه 9 و ارزانترین شهر آمریکا میسی سی پی با رتبه هزینه 86.1 می باشد.

درآمد یک کارگر ساده در آمریکا

درآمد سالانه برای یک کارگر تمام وقت با حداقل دستمزد 15080$ (دلار) با حداقل دستمزد فعلی فدرال 7.25$ (دلار) است. با این حال، بسیاری از ایالت ها حداقل دستمزد خود را دارند، از جمله 29 ایالت که در حال حاضر بالاتر از نرخ فدرال است. حداقل دستمزدها از ایالتی به ایالت دیگر بسیار متفاوت است، از حداقل دستمزدها به نرخ فدرال تا ایالت هایی با حداقل های بالاتر. واشنگتن و ماساچوست بالاترین حداقل دستمزد فعلی ایالتی را با 11$ (دلار) در ساعت دارند.

اطلاعات بیشتر: درآمد رشته های پزشکی در آمریکا

یک کارگر ساده در آمریکا چقدر درآمد دارد؟

بر اساس تجزیه و تحلیل وب سایت مالی شخصی، در هاوایی، دستمزد کارگران مجرد 112411$ (دلار) بالاترین در ایالات متحده است. میانگین درآمد ایالات متحده برای کارگران مجرد و تمام وقت 57200$ (دلار) به ازای هر داده اداره کار است. با این حال، طبق داده های، در می سی سی پی، دستمزد زندگی فقط 45906$ (دلار) است. به طور مشابه، ماساچوست، کالیفرنیا و نیویورک به دستمزدهای زندگی نسبتاً بالایی نیاز دارند، عمدتاً به دلیل این واقعیت است که بوستون، لس آنجلس و نیویورک سیتی برخی از بالاترین هزینه های مسکن را در این کشور دارند.

وضعیت درآمد یک کارگر در آمریکا

مطابق گزارش به روز حاصله از اداره آمار کار آمریکا (BLS) تا سال 2024، میانگین درآمد ماهیانه در آمریکا برای هفته کاری 40 ساعته درست در نیمه اول سال 2024 برابر 7920$ (دلار آمریکا) بوده است. این سطح درآمدی معادل حدود 95100$ (دلار آمریکا) در سال می باشد. این میزان درآمد در حقیقت 2.7% بالاتر از درآمد در مدت مشابه می باشد. به لحاظ درآمد سطح جهانی نیز آمریکا در رده چهارم دنیا قرار دارد.

با این حال، سطح درآمدی در آمریکا اساسا با توجه به به مکان و نیز نوع شغل می تواند کاملا متفاوت باشد. پس آن سطح حقوقی که ممکن است در ایالتی به عنوان سطح حقوق خوب تلقی شود امکان دارد در ایالت دیگر چنین نباشد. همچنین درآمدها متناسب با رشته یا تخصص کاری ممکن است بسیار متفوت باشد. مثلا افرادی که در مشاغل تخصصی همانند مدیریت کار می کنند به طور متوسط سالیانه درآمدی حدود 66820$ (دلار آمریکا) کسب می کنند. در حالی که افراد در مشاغل خدماتی درآمد سالیانه در حدود 30524$ (دلار آمریکا) دارند.

فاکتورهای موثر بر درآمد کارگر در آمریکا

همانطوری که در مطالب فوق بیان شد میانگین حقوق در آمریکا حدود 7920$ (دلار آمریکا) است که یکی از برترین سطوح درآمدی در بین کشورهای جهان می باشد. ناگفته پیداست که عوامل و فاکتورهای مختلفی بر روی درآمد در آمریکا تاثیر می گذارند. از مهمترین این فاکتورها می توان به نوع شغل و سطح تحصیلات و نیز سن کارگران اشاره کرد.

در جدول زیر می توان بیشتر با تاثیرات انواع فاکتورها بر روی درآمد ماهیانه در آمریکا آشنا شد:

میانگین درآمد در آمریکا بر حسب نوع شغل به دلار آمریکامشاغل خدماتی 30524$مشاغل حرفه ای 66820$
بالاترین سطح درآمدی بر اساس سن به دلار آمریکازنان در سن 35 تا 44 سال 47996$مردان در سن 55 تا 64 سال 61048$
میانگین درآمدی بر حسب سطح تحصیلات به دلار آمریکامدرک تحصیلات تکمیلی$81848
مدرک کارشناسی$70200
مدرک متوسطه یا دبیرستان$38428
بدون مدرک تحصیلی$30056

شرایط کار در آمریکا

به لحاظ شرایط کار، ایالات متحده جزو معدود کشورهای جهان می باشد که بیش از 80% کارگران و کارمندان این کشور از شرایط کاری موجود در این کشور اظهار رضایتمندی می کنند. نرخ بیکاری پایین یکی از شاخصه های مهم اقتصاد ایالات متحده می باشد. در حال حاضر، نرخ بیکاری در آمریکا در حدود 3.7% می باشد این نرخ بیکاری مخصوصا بعد از شیوع کرونا ویروس در نوع خود بهترین نرخ آمریکاست. میانگین ساعت کاری در آمریکا حدود 40 ساعت می باشد. میانگین درآمد سالانه در این کشور حدود 95100$ (دلار آمریکا) می باشد. تعداد حداقل روزهای مرخصی مجاز در آمریکا بسته به شغل و شرکت استخدام کننده بین 10 الی 20 روز می باشد. به طور میانگین، درایالات متحده 8 روز تعطیل عمومی وجود دارد.

بیمه تامین اجتماعی و درمان رایگان برای کلیه کارگران و اعضای خانواده آنها در آمریکا فراهم است. اما نکته اساسی و قابل توجه درباره شرایط کار در آمریکا وجود قانون مرخصی استعلاجی خانوادگی یا Family and Medical Leave Act می باشد. بر اساس این قانون، والدینی که نوزاد تازه متولد دارند می توانند تا 12 هفته از مرخصی بدون حقوق استفاده کنند. در این مورد بخصوص، کارفرمایان می توانند حقوق و مزایای بیشتری برای کارمندان واجد شرایط خود تهیه نمایند.

درآمد کارگر ساده در آمریکا

در حال حاضر، دستمزدها بر اساس ایالت ها متفاوت است، به طوری که برخی از شهرها بیش از 2 برابر حداقل فدرال را اجباری می کنند و سایر ایالت ها با شرایط زیر 7.25$ (دلار) است. کارمندانی که تحت پوشش قوانین حداقل دستمزد ایالتی و فدرال قرار دارند، حق دریافت بالاتر از حداقل دستمزد را دارند. 12%از کارگران ساعتی خدمات غذا حداقل دستمزد یا کمتر را دارند که بالاترین نرخ در بین هر نوع شغلی است. حداقل حقوق کارگر ساده در آمریکا ساعتی 15$-20$ (دلار) در برخی ایالات است.

کارکنان خدمات غذا نیز در مقایسه با سایر مشاغل، بیشتر از سایر مشاغل ساعتی دریافت می کنند، به طوری که بیش از نیمی از کارکنان خدمات غذا (سرویس، آشپز، صندوق دار و غیره) دستمزد ساعتی دریافت می کنند. پس از کارگران خدمات غذایی، مشاغل مراقبت شخصی، از جمله مانیکور، آرایشگاه و متخصصین زیبایی، با 3.2% بالاترین میزان کارگران ساعتی با حداقل دستمزد یا کمتر از آن را دارند.

درآمد کارگر ساده در آمریکا

درآمد در ایالت های مختلف آمریکا

اتباع کشورهای خارجی که به کار در آمریکا هستند، باید قبل از اعزام به این کشور درآمد در آمریکا را در ایالات های مختلف این کشور بررسی کنند. زیرا ایالات های آمریکا با توجه به شرایط زندگی در آنها حقوق های گوناگونی را به صورت ماهیانه به اتباع خارجی ارائه می دهند. البته لازم به ذکر است که ایالت متحده آمریکا از دیرباز، به دلیل رشد بالای اقتصادی این کشور در حوزه های مختلف، دستمزد ماهیانه مطلوبی را برای اتباع خارجی از کشورهای مختلف جهان در نظر گرفته است.

پس بنابراین به دلیل بالا بودن میزان درآمد در آمریکا، این کشور بهترین مکان برای زندگی و کار می باشد. همچنین به دلیل افزایش ناگهانی تعدا مشاغل خانیگ در ایالات متحده آمریکا، میانگین حوقو در تمامی ایالت های آمریکا به شدت افزایش یافته است. این عامل سبب شده تا افرادی زیادی سالانه به این نقطه زیبا از جهان مهاجرت کنند. به طور مثال، حقوق ماهیانه در آمریکا در طول ماه، در مکان های قوی این کشور مانند واشنگتن و ماساچوست همواره در حد مطلوبی باقی می ماند.

ایالات متحده آمریکا به 50 ایالت تقسیم می شود که در جدول زیر میزان درآمد ماهیانه افراد در برخی از این ایالت ها را بررسی خواهیم کرد:

مهمترین ایالت های آمریکامیزان درآمد (دلار آمریکا)
آلاسکا89000$
آریزونا106000$
کالیفرنیا112000$
کلرودا101000$
فلوریدا112000$
هاوایی93900$

درآمد کارگر در آمریکا

درآمد کارگر در آمریکا براساس جنسیت و سن و نوع کار و ایالات مختلف است. متوسط ​​درآمد مردان در سال 2024 52612$ (دلار) بود. متوسط ​​درآمد زنان 39688$ (دلار)، 75% از درآمد مردان، برای کارگران تمام وقت بود. خانوارهای واشنگتن دی سی بالاترین درآمد متوسط ​​را در سال 2024 با 101027$ (دلار) داشتند. خانوارها در می سی سی پی با 52719$ (دلار) کمترین درآمد متوسط ​​خانوار را داشتند. خانواده های دو نفره کمترین میانگین درآمد خانواده را دارند و به طور متوسط ​​80329$ (دلار) درآمد دارند. خانواده های چهار نفره با درآمد 113919$ (دلار) به طور متوسط ​​بیشترین درآمد را از نظر تعداد خانواده دارند.

میانگین درآمد در ایالات متحده در هر ماه یا سال به طور گسترده ای در صنایع، مشاغل، سن، تجربه و تحصیلات، و مکان های جغرافیایی متفاوت است. طبق آخرین ارقام اداره کار و آمار، متوسط ​​درآمد در ایالات متحده آمریکا در هر ماه 6228$ (دلار) یا 74738$ (دلار) در سال است. از سال 2023-2024، حداقل حقوق ناخالص در ایالات متحده آمریکا 27.77$ (دلار) در ساعت است. حقوق ها از 45060$ تا 335200$ (دلار) در سال متغیر است و شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می شود. درآمد متوسط ​​89000$ (دلار) در سال است، به این معنی که 50٪ از جمعیت ایالات متحده کمتر از 89000$ (دلار) در سال درآمد دارند. در حالی که بقیه بیشتر از میانگین درآمد دارند.

ویزای کار آمریکا یا H1-B Visa چیست؟

شهروندان خارجی جهت کار و کسب درآمد در آمریکا نیازمند اخذ ویزای کار این کشور هستند. در واقع در آمریکا انواع مختلف ویزای کار موقتی وجود دارد که هریک اجازه اقامت آمریکا برای مدت زمان خاص یا محدودی را فراهم می کنند. اما توسط اخذ گرین کارت کاری شما به عنوان مقیم دائمی آمریکا شناخته می شوید.

برخی از انواع ویزای کاری آمریکا در سال 2024 عبارتند از:

  • ویزای L-1 برای کارگران و مالکان خارجی که مایل به انتقال و کار در یک شرکت آمریکایی هستند
  • روادید E2 و E1: مخصوص سرمایه گذاران و تجار
  • ویزای H-1B: ویژه مشاغل تخصصی
  • ویزای H-2B: ویژه کارگران غیر کشاورزی
  • گرین کارت EB-1: ویزای مهاجر استاد یا محقق معروف
  • اجازه گرین کارت EB-2: مبتنی بر قابلیت یا مهارت استثنائی
  • مجوز گرین کارت EB-3: حرفه ای ها و کارگران ماهر
  • مجوز گرین کارت EB-4: مهاجران خاص شامل کارکنان مذهبی

اما همانطور که بیان شد ویزای کار مخصوص فارغ التحصیلان و متخصصان دانشگاهی در آمریکا ویزای H1-B می باشد. شرط اخذ این نوع ویزا داشتن پیشنهاد کاری است. کارفرمای آمریکایی قبل از درخواست ویزا از طرف شما مسئول تحویل درخواست کارگر غیر مهاجر یا فرم I-129 به اداره مهاجرت و تابعیت آمریکا (USCIS) و نیز اخذ تاییدیه از اداره کار (DOL) می باشد. پس از تایید USCIS شما مجاز به درخواست ویزا از طریق سفارت آمریکا می باشید. جهت اطلاع از مدارک لازم برای اخذ ویزای کار آمریکا در سال 2024 با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در باب متوسط درآمد در امریکا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب متوسط درآمد در امریکا می باشیم:

  • فاکتورهای موثر بر حداقل درآمد در آمریکا چیست؟ میانگین درآمد در آمریکا حدود 7920$ (دلار آمریکا) است که یکی از برترین سطوح درآمدی در بین کشورهای جهان می باشد. ناگفته پیداست که عوامل و فاکتورهای مختلفی بر روی درآمد در آمریکا تاثیر می گذارند. از مهمترین این فاکتورها می توان به نوع شغل و سطح تحصیلات و نیز سن کارگران اشاره کرد.
  • حقوق ماهانه یک کارگر در امریکا چقدر است؟ درآمد کارگر در امریکا به طور میانگین 2.773$ (دلار آمریکا) می باشد.
4.3/5 - (23 امتیاز)

320 دیدگاه برای “درآمد در آمریکا

  1. mehdi amiri گفت:

    باسلام،من یک لوکوموتیوران پایه یک مسافری هستم،با۲۰سال سابقه ی کار و دارای دوفرزند
    میخواستم بدونم ازطریق شغل خودم میتونم مهاجرت کنم وهمین شغل روادامه بدم؟؟باتشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید ولی باید حتما مدارک مرتبط با شغل خودتون رو داشته باشید.
      شما حتما باید دعوتنامه کاری داشته باشید

  2. شیدا گفت:

    سلام میخواستم بدونم کسی ک با لاتاری بره تا چندسال حق اومدن ب ایران رو نداره؟
    و اینکه برای کسی ک حرفه ای بلد نیست میشه ب راحتی کار پیدا کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      محدودیتی برای بازگشت نیست
      کسی که حرفه ای بلد نباشه، در هیچ جا نمی تونه کار خوبی پیدا کنه به ویژه در کشوری مثل آمریکا که به شدت رقابتی هست.

  3. H گفت:

    سلام من مدرک دکترای m b a دارم می خواستم بدونم با این مدرک میشه ی کار دولتی در امریکا پیدا کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می شه، البته اگر DBA شما از طریق کنکورهای دانشگاهی باشه نه دوره هایی که دانشگاه ها به صورت جداگانه برگزار می کنن

  4. مهسا گفت:

    سلام برای کار اداری با مدرک دکترای mba میشه کار پیدا کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله میشه ولی باید بتونید از ایران یک کار خوب برای خودتون پیدا کنید

  5. مهران گفت:

    سلام من گواهینامه پایه یک دارم و هیچ سابقه کاری ندارم چطوری باید در اونجا استخدام بشم؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بدون سابقه کاری امکان کار در کشوری مانند آمریکا فراهم نمیشه مگر این که کسی برای شما درخواست ارسال کنه

  6. سینا گفت:

    سلام من 20 سالمه دارای مدرک مربیگری بین المللی تکواندو ایلتس دارم و دیپلم هنر هم دارم از کدام راه میتونم به امریکا کهاجرت کنم و درامد تقریبی سالانه یک مربی تکواندو چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای این شرایط سنی خیلی سخت بشه کار پیدا کرد
      بای دبا باشگاه های ورزشی در ارتباط باشید تا شاید براتون پیشنهاد کاری ارسال کنند

      1. نازی بیگی گفت:

        سلام من یکماه هست که آتلانتا هستم با توجه به اینکه سیتیزن بورن امریکا هستم چه مزایایی دارم و دولت الان چه جوری میتونه بهم کمک کنه برای پیدا کردن کار و خونه

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما از طریق تولد می تونید پاسپورت این کشور رو دریافت کنید.
          با داشتن پاسپورت، همه امکانات شهروندی ین کشور رو می تونید به دست بیارید

    2. اذرگون گفت:

      باز خدا رو شکر وضعیت کارگران در امریکا بهتره در ایران کارگران امنیت شغلی نداره ،

  7. حمید گفت:

    سلام من برنده لاتاری هستم میخواستم بدونم حقوق یک اشپز در امریکا چقدره و ایا میشه به راحتی جایی برای کار پیدا کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به طور عمومی می شه گفت 50هزار دلار در سال ولی باید در نظر بگیرید که مهارت شما می تونه تاثیر بذاره در این که کدوم رستوران ها به شما پیشنهاد می دن

  8. آرش گفت:

    سلام و خسته نباشین.
    من فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد دارم ۸ سال سابقه کار در این زمینه دارم و در حال حاضر ۳۶ سالمه، مجرد و ناشنوا هستم، با این شرایط میتونم در آمریکا اقامت بگیرم؟ اگه میتونم با چه روشی میتونم مهاجرت کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسیر ساده نیست و می تونه برای شما سخت باشه.
      باید بتونید یک پیشنهاد کاری دریافت کنید از آمریکا. در حقیقت شما باید سایت های کاریابی در آمریکا رو پیدا کنید و از طریق اون ها مدارک خودتون رو برای کارفرمای آمریکایی ارسال کنید تا ببنید آیا اون ها پذیرش می کنند یا خیر.
      در مورد ناشنوا بودن هم حتما باید در رزومه خودتون ثبت کنید.

  9. Saeed گفت:

    سلام من میخوام برای pro wrasling برم لطفا میشه راهنمایی کنید ک چجوری میتونم برای این کار برم؟
    و البته 11 سال به صورت حرفه ای تکواندو کار کردم و سابقه ورزشی هم دارم حدودا 6 یا 7 تا مدال کشوری و سابقه حضور تو تیم ملی رو هم داشتم با این شرایط میتونم برم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک پیشنهاد از تیم های ورزشی در این کشور داشته باشید که بتونید در آمریکا ورزش رو ادامه بدید.
      برای اون مسابقاتی که شما به دنبالش هستید هم آکادمی هایی وجود داره که شما باید مدارک و رزومه خودتون رو برای اون ها ارسال کنید وشاید بتونید از این طریق دعوت نامه بگیرید

  10. Saeed گفت:

    سلام من میخوام برای pro wrasling برم لطفا میشه راهنمایی کنید ک چجوری میتونم برای این کار برم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید رزومه خودتون رو برای آکادمی های مرتبط با این موضوع ارسال کنید و در صورتی که با شما موافقت بشه، می تونید وارد بشید.

  11. محمدحسین ذکانی گفت:

    سلام اگه کسی تو لاتاری برنده بشه و بتونه به خاک کشور آمریکا برسه چقدر هزینه میخواد تا اونجا خونه داشته باشه یا ماشین بخره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هزینه خرید هر متر مربع ملک در شهرهای شناخته شده آمریکا از 4500$ (دلار) شروع می شه و به راحتی به 13000$ (دلار) هم می رسه و بستگی داره شما در کدوم شهر قصد زندگی دارید و چه متراژی ملک می خواهید.
      قیمت خودرو هم به قیمت روز و نوع خودرو ربط داره

  12. ali گفت:

    سلام
    من لاتاری برنده شدم میخواستم بدونم امکان بازکردن یک مغازه فروش لباس یا مشابه اون وجودداره ودرامداون ماهی چقدره ؟اجاره مغازه هابامتراژحدود 20مترچقدردرماه است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز هر ایالت آمریکا رو می شه به صورت یک کشور جدا مورد بررسی قرار داد. هزینه ها و درآمدها در شهرهای مختلف آمریکا به شدت متغیر هست و بستگی داره که شما در کدوم شهر قصد اقامت دارید

  13. کوروش گفت:

    سلام من مدرک دانشگاهی ليسانس مکانیک سیالات دارم حرفه ای هم که تقریبا ده ساله دارم انجام میدم تعمیرات موبایل هست هم نرم افزار هم سخت افزار مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات سخت افزار موبایل هم دارم به غیر از لاتاری چه راهی هست برای مهاجرت به امریکا؟؟ ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق حرفه ای که دارید هم مهاجرت کنید ولی حقیقت امر این هست که خیلی مسیر سختی هست.
      اگر بتونید کارشناسی ارشد پذیرش بگیرید، می تونید مسیر ساده تری طی کنید که البته به سن شما بستگی داره

  14. احمد گفت:

    سلام‌ خداقوت. من دو مدرک کارشناسی بهداشت و کارشناسی کاردرمانی دارم. آیا قبل از ورود به آمریکا باید کار مناسب رو اونجا پیدا کنم؟ یا می تونم اول مهاجرت کنم بعد دنبال کار باشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید دلیل مهاجرتتون قبل از درخواست ویزا کاملا مشخص باشه.
      اگر از طریق کار قصد دارید مهاجرت کنید، باید ابتدا یک پیشنهاد کاری و قرارداد امضا شده داشته باشید و بعد وارد این کشور بشید

  15. جواد گفت:

    سلام آیا صنایع چوبی و دستی در آمریکا جایگاه خوبی نسبت ب ایتالیا داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در آمریکا شرایط بهتری وجود داره

  16. علی گفت:

    سلام روز شما بخیر جناب داوری عزیز
    بنده کارمند بانک هستم 43سال سن دارم ، 21 سال سابقه کار و با مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری مالی از دانشگاه علمی و کاربردی معدل بالای 18 ،
    * خواستم بدونم اگر لاتاری برنده بشم حدودا چقدر میتونم درآمد داشته باشم .( ظاهرا درآمریکا تمام خانواده باید مشغول به کار باشند تا بتونن از پس هزینه هایی مثل : اجاره مسکن و خوراک و پوشاک و رفاهی و… بر بیان و ) * یک سوال دیگه اینکه خانواده من 4 نفره هست برای زندگی در سطح متوسط در ماه چقدر باید درآمد داشته باشم . ممنون میشم پاسخ بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که شما لاتاری برنده بشید، به همراه خانواده پروسه مهاجرت به آمریکا رو طی خواهید کرد.
      باید به این نکته اشاره کنم که شما نمی تونید انتظار داشته باشید که مجدد به عنوان نیروی کار در بانک مشغول بشید و ممکن هست در زمینه های دیگه به کار برسید.
      در رابطه با کار کردن، بله درست هست! برای این که بتونید زندگی خوبی داشته باشید، بهتر هست که همسرتون هم بتونن توی این کشور کار کنند تا بتونید زندگی مناسب تری برای خودتون تشکیل بدید

  17. zeynab athari گفت:

    سلام ببخشید من دارم دوره آرایشگری یاد میگیرم و اینکه میخام برم آمریکا هم کار کنم هم آموزش بدم شرایطش چیه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تنها در صورتی که مدرک شما مورد تایید آمریکا باشه و همچنین سابقه کاری مناسب داشته باشید می تونید اقدام به مهاجرت کنید

  18. ‌کلانی گفت:

    سلام
    من فعلا مقیم آلمان هستم با قبولی سه ساله پاس آلمان را هنوز ندارم اما کارت سه ساله داخلی با پاس سه ساله آبی برای سفر رو هم دارم آیا میتوانم به آمریکا سفر کنم ؟
    در صورت توان سفر به آمریکا با همین اسناد خود(یعنی سه ساله) میتوانم اونجا کار کنم یا نه؟
    با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید سفر توریستی به این کشور داشته باشید.
      برای کار کردن باید قوانین کار در آمریکا رو رعایت بفرمایید. با سفر توریستی به این کشور امکان کار وجود نخواهد داشت.

  19. جلال گفت:

    سلام
    من یک معلم رسمی هستم با ۹ سال سابقه کاری و ۳۷ سال سن و دارای همسر و دو فرزند.آیا شرایط مناسب برای مهاجرت را دارم؟ ویا آسانترین روش برای اخذ اقامت آمریکا برای من چی هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیلی سخت می تونید از این طریق مهاجرت کنید.
      توصیه می کنم حتما با مشاورین ما با شماره02191003232 در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند

  20. شهرام گفت:

    سلام ببخشید لیسانس حسابداری دارم آیا مدرک کشور ما مورد تایید آمریکا هست یا نه؟
    اگه هست برای ترجمه اقدام کنم وگرنه بیخودی هزینه نکنم.
    البته بنده دو تا مدرک دانشگاهی دارم و اگه مورد تایید آمریکا باشه بهتره هر دو رو ترجمه کنم تا موقعیت بهتری داشته باشم تا در صورت کم بودن بازار کار یکی از مدرک ها از مدرک دیگم استفاده کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله مورد تایید هست فقط یک مسئله ای که هست این که دانشگاه محل تحصیل شما از اهمیت بالایی برخوردار هست

  21. منصور گفت:

    درود
    وقتتون بخیر
    مهندس عمران هستم با تخصص ۱۹ ساله در نظارت راهسازی و آسفالت و همچنین مدرک پایه ۱ نظارت سازه از مسکن و شهرسازی .دارای دو فرزند ۴.۵ و ۲.۵ ساله
    سوالم از خدمتون این هست چطور میتونم برای کار و در نهایت اقامت در کمترین زمان اقدام کنم؟
    با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      لطفا سنتون رو بفرمایید

  22. علی خادم گفت:

    سلام وقتتون بخیر.من یک برنامه نویس هستم و پنج تا زبان برنامه نویسی بلدم،کارشناسی ارشد دارم. میتونم در آمریکا اقامت داشته باشم و اینکه حداقل حقوق برنامه نویسی مثل من چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید بتونید با شرکت های مختلف در این زمینه مذاکره و مکاتبه کنید و در صورتی که طرح شما مورد قبول واقع شد، می تونید اقدام کنید برای ورود.
      قبل از این که بتونید وارد این کشور بشید، در قرارداد شما ذکر می شه که میزان درآمدتون چقدر خواهد بود

  23. جواد گفت:

    سلام خوبين؟ من كارشناسي ارشد برنامه سازي راديو تلويزيون هستم با اين تخصص اميدي هست در امريكا بشه كار پيدا كرد؟ ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کسی نمی تونه به شما بگه که قطعا کار پیدا نخواهید کرد.
      در نظر داشته باشید که پیدا کردن کار در هر حرفه ای به این دلیل که شما خارج از این کشور هستید، سخت خواهد بود

  24. احمد گفت:

    برا برنده لاتاری با کارشناسی ارشد حسابداری شغل به راحتی پیدا میشه ؟
    اینجا کارمند دارایی هستم
    ی سوال دیگه بعد از اوکی شدن زندگی در آمریکا امکان اینکه پدر و مادر رو برای زندگی به اونجا بیان هست یا خیر ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به مهارت های شما داره و این مسئله رو نمیشه به راحتی پاسخ داد.
      بله میشه برای پدر و مادر هم درخواست داد ولی نیاز به زمان و تمکن مالی مناسب داره

  25. احمد گفت:

    بنده لاتاری برنده شدم.اینجا شغل دولتی دارم
    بنظرتون ارزش رفتن داره ؟
    مدرک تحصیلی و سابقه شغلیم کمک میکنه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ارزش داشتن یا نداشتن یک کمیت کیفی هست و نمی شه به راحتی درباره زندگی شما این موضوع رو بیان کرد.
      امروزه خیلی ها دنبال مهاجرت به آمریکا هستند و یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین مسیرها رو شما الان در اختیار دارید

    2. S گفت:

      میشه بفرمایید چطور برای لاتاری ثبت نام کردید؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        در زمان مقرر می تونید ثبت نام کنید

  26. مهدی گفت:

    سلام
    میخواستم بپرسم که حقوق یک دیپلم ماشین ابزار یا همون تراشکاری در امریکا چقدر هست ؟
    بعد میشه اول برای کار رفت به آمریکا یکی یا دو سال کار کرد بعد همون جا ویزاتو عوز کنی ویزای تحصیلی بگیری

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      زمانی که شما ویزای کاری دریافت می کنید، نیازی ندارید که ویزای تحصیلی بگیرید و می تونید به راحتی تحصیل کنید با همون ویزای کار خودتون
      اما برعکسش صادق نیست.

  27. ابوالفضل گفت:

    سلام من بعد از لیسانسم تصمیم دارم، گرین کارت بگیرم و به ارتش آمریکا بپیوندم، چقدر هزینه میخواد، شرایط مالی مناسب نیست،ولی کار میکنم برای رفتن فقط، بنظر شما چیکار کنم،بهترین روشش چیه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از چه طریقی می خواید وارد آمریکا بشید؟
      اگر ادامه تحصیل هست که باید هزینه های تحصیل خودتون رو بدید.
      از طرفی اگر برای کار در آمریکا قصد مهاجرت دارید باید یک پیشنهاد کاری ارائه کنید

    2. ابولفضل گفت:

      سلام برای کسی که نه میخواد واسه ادامه تحصیل بره نه پیشنهاد شغلی داره چطوره شرایط؟
      و هزینه تقریبی برای مهاجرت به آمریکا چقده با وکیل و غیره
      باتشکر

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        لاتاری ثبت نام کنید یا این که از طریق سرمایه گذاری در آمریکا اقدام کنید.
        مقاله مهاجرت به آمریکا رو مطالعه کنید، اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می ده

  28. مریم گفت:

    سلام
    میزان حقوق ها و در آمدهایی که میفرمایید پس از کسر مالیات هست یا قبل از کسر؟
    و سوال بعدیم اینه که ویزای L-1 B رو میشه به کرین کارت تبدیل کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متوسط حقوق ماهیانه است.
      ممکن هست بتونید این ویزا رو تمدید کنید ولی قطعی نیست. این ویزا معمولا یک ساله ارائه میشه و اگر بتونید تمدیدش کنید می تونید اقامت هم بگیرید.

  29. Shayan گفت:

    سلام
    من دیپلم مکانیک دارم و سنم21سال هستش و مهارت کاری ندارم من با چه نوع ویزای میتونم وارد آمریکا بشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما میتونید برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنید

  30. اسماعیل کریمی گفت:

    سلام یک نفر تو میامی دارم بهم میگه میتونم ویزای کار برات بگیرم کار بیزینس مشغول هستش به نظر شما حتی اگر کمترین حقوق را بگیریم از پس یه سوئیت خیلی کوچک و پایین شهر بر میام یا نه ممنون از شما دوست عزیز

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام در صورتی که حداقل حقوق برای شما در نظر گرفته نشه، نمی تونید در این کشور کار کنید.
      برای زندگی در سطح پایین حداقل حقوق کافی هست

  31. مبین گفت:

    سلام من یکی از عمو هام وعمه هام در آمریکا زندگی می کنند برادر هم تو آمریکا به نظرتون اگر دعوتنامه بفرستن.میشه منم برم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید برای مدتی توی این کشور باشید ولی اقامت دائم باید یک پروسه دیگه رو طی کنید

  32. Møbin گفت:

    سلام
    برای مثال؛ اگر با ویزای گردشگری بریم امریکا و همونجا ازدواج کنیم با بچه دار شیم حق شهروندی را ارائه میکنند؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پروسه دریافت این ویزاها طولانی تر از زمانی است که شما بتونید ویزای خودتون رو تبدیل کنید. باید حتما به کشور مقصد خودتون برگردید و بعد از طریق سفارت های تعیین شده، مجدد اقدام کنید

  33. مریم گفت:

    سلام 29 سالمه ام و 3 ساله که دبیر پیمانی تربیت بدنی در دبیرستان هستم.لیسانس و ارشدم هم از دانشگاه تهران هست با معدل 18.80. مربیگری والیبال هم دارم اما نمیدونم با مدرک ایران میشه کار کرد یا نه. چه کار مرتبط با مدرکم میتونم پیدا کنم و حقوقش چقدره؟
    سطح زندگی متوسط به بالا میشه اونجا؟
    حقوق الانم4 میلیونه.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید بتونید از این کشور یک پیشنهاد کاری دریافت کنید.
      حقوق شما بسته به مدرسه ای که از شما درخواست می کنه برای کار فرق می کنه

  34. بلوچ گفت:

    باعرض سلام خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز…..بنده در زمینه سایبری فعالیت وتخصص دارم یعنی میشه گفت آمریکا ب نیروی حملات ضد سایبری وجنگ الکترونیک چقد درامد میده درماه یادر سال…..ممنون از زحمات بیکرانتون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید در زمینه امنیت شبکه فعالیت کنید و ماهیانه حدود 18000$ (دلار) حقوق دریافت کنید

  35. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر میانگین حقوق طلا و جواهر ساز در امریکا چقدره بعد شرکت هایی هستند که بشه از طریق اونا درخواست کار گرفت ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 6200$ (دلار) در ماه.
      باید در رابطه با مراکزی که به شما پیشنهاد کاری می دن تحقیق کنید

  36. امیر گفت:

    سلام من آهنگساز و مهندس میکس موزیک هستم خواستم بدونم متوسط چقدر با این کار میشه توی آمریکا درآمد داشت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد این گروه از مشاغل بسیار متغیر هست و برای شما هم می شه حدودا 42000$ تا 68000$ (دلار) در سال رو تخمین زد

  37. مرتضی گفت:

    سلام
    ایا مدرک کارشناسی مکانیک سیالات از دانشگاه‌های علمی کاربردی،در امریکا ارزشی دارد یا خیر؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام باید این مسئله بررسی بشه چون بعضی از دانشگاه ها مورد تایید هستند

  38. ناشناس گفت:

    سلام
    عمه من تو آمریکا زندگی میکنه اگه دعوت نامه بفرسته میتونم اقامت داعم رو بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با ویزای توریستی خیر، اگر کفالت شما رو قبول کنند یا از طریق دیگه به شما کمک کنند برای ورود بله

      1. ناشناس گفت:

        میشه بیشتر توضیح بدین

        1. امیر جلالی گفت:

          شما اگر بخواهید به اقامت دائم آمریکا برسید، باید از یکی از طرق تعیین شده وارد این کشور بشید.
          برای مثال اگر تحصیل رو انتخاب کنید، بعد از تحصیل می تونید کار کنید و از این طریق اقامت بگیرید.
          اگر برای کار برید راحت تر pr می گیرید.
          حالا این مسئله خیلی مهم هست که شما از چه دعوتنامه ای می خواهید استفاده کنید. اگر دعوتنامه شما توریستی باشه، به اقامت دائم نمی رسید

  39. ناشناس گفت:

    سلام کارگر سر ساختمون مثل روز مزد چقد در آمد داره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این دسته از افراد معمولا درآمد ساعتی دریافت می کنند و حداقل دستمزد 7.5$ (دلار) در ساعت هست

  40. یلدا گفت:

    سلام حقوق ی کاردیولوژیست سالانه چقدر میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 29000$ (دلار)

  41. حسین گفت:

    درود بر شما
    بنده در لاتاری ثبت نام کردم امیدوارم برنده بشم.لیسانس برق قدرت دارم .مهارت در کارهای فنی دارم .با زن و بچم بخوام برم میتونم موفق بشم؟زبان هم دارم کار میکنم. آیا در حال حاظر در آمریکا کسی یارانه میگیره؟
    در حال حاظر هم در شرکت کار میکنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      لاتاری یک شانس هست و ربطی به مهارت های شما نداره
      اگر منظورتون یارانه نقدی هست نخیر نمی گیرن اونجا

  42. saeed گفت:

    سلام من دانشجوی ارشد معماریم تو یکی از بهترین دانشگاه های ایران شرایط پذیرشم برای آمریکا راحت هست چه کاری چه تحصیلی دکترا و دستمزد یک معمار متخصص در آمریکا چقدر است؟ سپاس …

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 10000$ دلار در ماه

  43. عبدلله گفت:

    می خواستم شرایط پناهندگی سیاسی را در آمریکا بدونم به چه صورتی هست چه راهکاری برای پناهندگی سیاسی در آمریکا وجود دارد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ما در این زمینه خدماتی ارائه نمی کنیم و اطلاعات دقیقی نداریم

  44. علی گفت:

    سلام برایه مبارزه آزاد میتونم برم آمریکا باید چیکار کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      میشه منظورتون رو از مبارزه آزاد توضیح بدید؟

  45. سماواتی گفت:

    سلام وقت بخیر.من اپراتور داروسازی هستم .میخواستم بدونم درآمد اپراتور داروسازی در آمریکا ماهیانه چقدر میباشد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      36000$ تا 42000$ (دلار) در سال

  46. ایمان گفت:

    سلام وقتتون بخیر . کار برای کارگری مثل کار در رستوران میشه پیدا کرد در آمریکا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای این کار شما باید مراحل بسیار سختی رو پشت سر بگذارید افرادی که تخصص داشته باشند راحت تر می تونن به کار در آمریکا دست پیدا کنند

      1. sajad گفت:

        سلام خسته نباشید
        من ۲۵ سالمه نماکار ساختمان ام
        برام تو امریکا کار پیدا میشه و در امدش چقدره ؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما باید یک کارفرما توی آمریکا پیدا کنید که به شما درخواست کار بده و حقوق دریافتی شما رو هم ایشون مطرح می کنه

  47. مهرداد گفت:

    سلام من ارایشگر هستم در امدش تو امریکا چقدر هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بسته به تخصص شما بین 20900$ تا 69000$ (دلار) در سال

  48. سارا کریم پور گفت:

    سلام من عضو هیات علمی دانشگاه هستم بیش از ۲۳ سال سابقه تدريس و مدیریت دارم و خانم هستم و ۵۰ سال سن دارم آیا امکان اینکه بتونم در امریکا معلم بشم وجود دارد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بخاطر شرایط سنی و این که سابقه کار بالا دارید که شما رو به بازنشستگی نزدیک می کنه، کارتون کمی سخت خواهد بود اما می تونید با دانشگاه های مختلف در این کشور مکاتبه کنید برای رسیدن به کار

  49. عبداله رضااهرابی گفت:

    با سلام خدا قوت
    من مربی آموزش فنی و حرفه ای با ۵۲ سال سن ولی سرحال . رشته تحصیلی ام برق و مقطع کارشناسی که تابلو برق فشار ضعیف مسکونی و صنعتی رو قورت میدم و تنظیمات کلیدهای تابلو های فشار متوسط رو خوب بلدم الان از ۹۴ روی طراحی سیستم های خورشیدی ( نیروگاه های فتوولتاییک ) با نرم افزار و سخت افزار کار میکنم و چند تا نیروگاه کار کردم ،(از۵ کیلو وات تا ۱۵ کیلو وات) میخواستم ببینم میتونم برای مهاجرت از طریق کار اقدام کنم . خیلی سپاسگزارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق یک شرکت حامی که در این زمینه فعالیت می کنه یک پیشنهاد کاری دریافت کنید

    2. Amir گفت:

      شرایط کار و زندگی چگونه هست برای یه شخص مجرد ۳۲ ساله
      با وجود داشتن پاسپورت ترکیه

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        به همین سادگی نمیشه در این رابطه صحبت کرد. شما باید تخصص داشته باشید تا راحت به کار برسید. تحصیلات، تسلط به زبان و خیلی عوامل دیگه. آمریکا یکی از کشورهایی هست که به راحتی این استانداردها رو در اختیار شما قرار می ده

  50. Mohsen گفت:

    سلام خوبین .جناب داوری شرایط ازدواج با دختر آمریکایی در ایران به چه صورت میباشد و مدارک های مورد نیاز چی هستند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای ازدواج باید بتونید ازدواج خودتون رو بر اساس قانون ثبت کنید. دقت داشته باشید که حقیقی بودن ازدواج درجه اهمیت بیشتری نسبت به ثبت اون داره.

  51. نسيم گفت:

    سلام و وقت بخير
    من فوق ليسانس رياضي دارم و حدود هشت ساله كه در دانشگاههاي سراسري به صورت حق اتدريس، تدريس مي كنم، شرايط مهاجرت به آمريكا براي بنده چطور هستش؟ و تدريس رياضي در آمريكا ساعتي چند دلار هستش؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک پیشنهاد کار در آمریکا در اختیار داشته باشید تا بتونید از طریق کار وارد این کشور بشید

  52. امیررضاصالحی گفت:

    سلام جناب من ۲۴ سالمه لیسانس عمران دارم.از ۱۲ سالگی ام کارای تخصصی انجام دادم در حال حاظر پیمانکار حفاری.تحکیم.بتن ریزی.الماتوربندی هستم میخواسم ببینم من با چه روشی میتونم اونور شروع ب کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید هم برای ادامه تحصیل اقدام کنید و هم این که شرایط کاری رو بررسی کنید.

  53. محمدرضا معلمی گفت:

    سلام
    من 38 سالمه و استاد زبان انگلیسی با تیتیسی هستم، لیسانس ترجمه زبان انگلیسی به فارسی هم دارم. 6 سال تجربه مدیریت آموزشگاه زبان هم دارم. حرفه ی اصلیم هنریه و استاد منبت و کنده کاری روی چوب هستم. سبکم هم بیشتر کارهای نود هست که در ایران اصلا کارایی که نداره ممکنه بگیرنم به خاطرش. تجربه کارهایی مثل نقاشی ساختمون، نقاشی صنعتی، جوشکاری هم دارم. میخواستم ببینم شانسم برای کدوم یکی از مهارت هام بیشتره؟ کمی آشنایی زبان فرانسه و اسپانیایی هم دارم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما بهتر هست در زمینه کارهای هنری خودتون فعالیت داشته باشید

  54. محسن گفت:

    سلام دوست دختر من آمریکاییه و در میشیگان ساکن هست.امکانش هست که ایشون برای من دعوت نامه بفرسته؟
    خودش در صنعت مدلینگ کار می‌کنه.البته بیزینس های دیگری هم داره.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله ایشون می تونه برای شما دعوتنامه ارسال کنه

  55. علی گفت:

    سلام من خیاط هستم بیام اونجا میتونم کار کنم زندگی خوبی دلشته باشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید بتونید یک پیشنها کاری از این کشور دریافت کنید

  56. رضا گفت:

    سلام

    حقوق کاشی کار در آمریکا متری چند در میاد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      15$ تا 30$ (دلار) در ساعت بسته به شرکتی که قرارداد رو امضا می کنه و همچنین مهارت فرد

  57. محمد گفت:

    سلام و درود،مدرکی که اینجا داریم امریکا بکار میاد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر منظورتون مدرک دانشگاهی هست، بله اکثرا به تایید خواهند رسید

  58. سعید گفت:

    سلام من ظرفشور رستوران هستم و دیپلم هستم..انگلیسی رو هم در حد قابل قبولی بلدم..ایا در امریکا ظرفشور رستوران حقوقش ساعتی 15 دلار هست یا خیر..اگه بخواهیم 12 ساعت در روز رو هم کار کنیم.اجازه میدن یا خیر..چون اینجا من 16 ساعت در روز کار میکنم.و از عهدش برمیام.34 ساله هستم و مجرد.فقط میخوام یکی دو سال کار کنم تا ی پولی جمع کنم تا سرمایه برای خودم دستپا کنم..ایا امکانش هست ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      قانون کار در آمریکا نهایت اجازه 8 ساعت کار روزانه رو به شما خواهد داد.
      در نظر داشته باشید که پیدا کردن کارهای تخصصی در این کشور دشوار هست چه برسه به کارهای ساده

    2. سعید گفت:

      سلام جسارتا حقوق ظرفشور رو نگفتین ساعتی چند دلار است ممنون

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        بین 9 تا 10.5$ دلار در ساعت

  59. پارسا قهرمانی گفت:

    سلام ببخشید میخواستم ببپرسم حقوق یه صندوق دار رستوران چقدر تو امریکا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد این مشاغل معمولا ساعتی حساب میشه و به طور میانگین در حدود 12$ (دلار) در ساعت هست

  60. علیرضا گفت:

    سلام من 24 سالمه و لیسانس ای تی دارم خواهرم هم 27 سالشه و لیسانس مدیریت پزشکی داره میخواستم بدونم میتونیم با پدر و مادرمون به صورت خانوادگی مهاجرت کنیم تعدادی از فامیل های پدری م هم در امریکا کانادا و استرالیا هستن که بالای ده سال در اون کشور ها اقامت دارن ایا اون ها میتونن برای ما دعوت نامه بفرستن و چه جوری میتونیم مهاجرت کنیم ؟؟؟ ممنون از شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سوال شما بسیار گسترده هست و پاسخ دادن به اون به همین سادگی ها نیست و نیاز به بررسی های بیشتر داره.
      حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین روش های مهاجرت رو در اختیارتون قرار بدن

  61. Mojtaba گفت:

    سلام
    کار‌،در‌مزرعه‌یا‌کار‌کشاورزی‌حقوق‌سالانش‌چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد چنین مشاغلی معمولا به صورت ساعتی پرداخت میشه و معادل 11$ تا 16$ (دلار) هست

  62. افشین سهامی فر .. welder گفت:

    من افشین سهامی فر هستم 41 سال دارم و تمام فن های جوشکاری تسلط کامل دارم و تست فرم ها و سرتیفیکیت های معتبر بین المللی جوشکاری دارم و میخواستم بدونم برای جوشکاری در آمریکا میانگین حقوق من چقدر هست دیپلم هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 41000$ (دلار) در سال

  63. احمد عطارد گفت:

    سلام جناب داوری شغل من آهنگریه میخاستم ببینم از چه طریقی میتونم برم آمریکا

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کارفرما در آمریکا رو پیدا کنید که به شغل شما نیاز داشته باشه و بتونه برای شما دعوتنامه کاری ارسال کنه.
      البته می تونید کسب و کار خودتون در این کشور رو هم ایجاد کنید که پروسه کاملا متفاوتی داره

  64. محسن گفت:

    سلام، خوبید؟ من لیسانس حسابداری دارم، خواستم ازتون بمرسن که درامد ماهیاته من اگه به امریکا مهاجرت کنم چقدر خواهد بود؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      یک چیزی در حدود 650000$ تا 70000$ (دلار) در سال

  65. امین گفت:

    سلام وقت بخیر، برای ورود غیر مستقیم به آمریکا باید اول چه کارهایی انجام داد؟ شدنی هست؟برای اینکه بشه از یک کشور دیگه برای ورود به آمریکا ویزا گرفت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید اول اقامت یک کشور ثانویه رو به دست بیارید و بعد برای آمریکا از اون طریق اقدام کنید

  66. neymar jr گفت:

    سلام خسته نباشد، میخواستنم بدونم یک نفر با اجاره اتاق تو اپارتمان،خورد و خوراک،حمل و نقل و… در آمریکاچقدر هزینه داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به شهر محل زندگی شما داره.
      ولی میشه گفت از 1600$ تا 4300$ (دلار) در ماه

  67. آرمین گفت:

    سلام میخواستم بدونم درآمد دانشجوی مهندس برق که بورسیه گرفته و در یکی از دانشگاه های خوب تحصیل کرده و مدرک گرفته و تقریباً یک دانشمند به حساب میاد چقدر هست مثلا تو یه شرکت خوب مشغول به کار بشه خب تحصیلات هم روی درآمد تاثیر داره بهترین درآمدی که می‌تونه با این ویژگی ها کسب کنه چقدره؟!

    1. آرمین گفت:

      و ببخشید یه سوال دیگه مثلا تون دانشمند هم میتونه همزمان به کار ها تحقیق بپردازه و محقق باشه و همرمان کار کنه مثلا تو یه شرکت یعنی درآمد محقق جدا و کار هم جدا

      1. امیر جلالی گفت:

        در بسیاری از شرکت های آمریکایی انجام تحقیقات خودش یک شغل محسوب میشه و شما قطعا توی این کشور نمی تونید دو شغل رو به صورت همزمان کنترل کنید

    2. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بسته به شرکت و مسئولیتی که بر عهده دارید، متوسط درآمد ممکن هست سالانه در حد 90000$ (دلار) باشه

  68. پوریا گفت:

    سلام آقای داوری ببخشید میخواستم بدونم حداقل اجاره برای 1سال در نیویورک چقدر است
    و حداقل چقدر پول برای 1سال نیاز است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اجاره منزل شما 24000$ تا 36000$ (دلار) در سال هزینه می بره
      15000$ (دلار) هم تقریبا برای بقیه هزینه ها نیاز دارید

  69. علی رستمی گفت:

    سلام و وقت بخیر من و دوستم هر دو ورزشکار حرفه ای هستیم و هردو ما داریم اموزش تعمیر موبایل رو یاد میگیریم و میخوایم مدرکشو دریافت کنیم ضمن اینکه ما زبان انگلیسی هم میخونیم و میخوایم ایتلس بگیریم خواستم بدونم با این شرایط میتونیم به امریکا مهاجرت کنیم برای کسب و کار؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر شرایط مهاجرت به کشور آمریکا کمی دشوار هست اما در کشوری مانند کانادا شما می تونید به عنوان ورزشکار حرفه ای، ویزای خود اشتغالی دریافت کنید.

  70. Mohsen گفت:

    با سلام من کارم نمای برج است ینی مجری نما هستم از نوع نمای خشک میخواستم بدونم شرایط لازم رو دارم یا نه اگه ندارم باید چکار کنم ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید بتونید یک پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید یا اینکه از روش هایی مثل تحصیل در این کشور خودتون رو به آمریکا برسونید و در صورتی که با یک کارفرما به توافق رسیدید، نوع ویزای خودتون رو عوض کنید.

  71. مهدی گفت:

    سلام روزتون بخیر. ببخشید میانگین حقوق یک پزشک متخصص مغز و اعصاب در آمریکا ( مثلا شیکاگو ) چقدر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      عوامل مختلفی دخیل هستند از جمله تجربه و تحصیلات اما متوسط حقوق این پزشکان در سال حدود 280000$ (دلار) هست.

  72. محمد باخدا گفت:

    باسلام اقای داوری برای اینکه در امریکا بخواهیم از صفر شروع کنیم در هرکاری از کارگری گرفته تا لوله کشی اب برای مهاجرت به امریکا چه مقدار سرمایه اولیه نیاز است

    1. داوری گفت:

      سلام
      بزرگوار از این طریق نمیشه به امریکا مهاجرت کرد متاسفانه
      لطفا در این خصوص مقاله مهاجرت به آمریکارو مطالعه نمایید

  73. Hadi گفت:

    من مدرس فنی خودروی خارجی که مدرک معتبر تدریس رو از کشور سازنده یعنی ژاپن دریافت کردم . میخواستم ببینم استقبال ازین شغل تو آمریکا به چه صورت است

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در امریکا بادی دعوتنامه کاری داشته باشید و ملاک گرفتن ویزای کاری متفاوته
      لطفا در ابتدا مقاله کار در آمریکا رو مطالعه نمایید

      1. علی.ط گفت:

        سلام و درود
        وقت بخیر من معلم ورزش هستم و مدارک مربیگری فدراسیون والیبال شنا هندبال و نجات غریق را دارم با مدرک تحصیلی لیسانس تربیت بدنی. برای گرفتن ویزا کار آمریکا میتوانم مدرک ils life gard
        و سایر مدارکم را ترجمه و مورد استفاده قرار بدم؟؟
        ممنون میشم راهنماییم کنید?

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما می تونید در این مسیر حرکت کنید اما باید در نظر داشته باشید که مراحل ورود شما به این کشور بسیار سخت هست

  74. ابوالفضل گفت:

    سلام من به صورت تجربی تعمیرات ماشین سنگین یاد گرفتم و ورزشکار هم هستم به صورت حرفه ای کدوم شرایط بهتری برام فراهم می‌کنه و کارم برای مهاجرت راحت تر میشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه تون رو بفرستید تا دقیق تر بتونم پاسخ شما رو بدم

      1. محمد گفت:

        سلام و خسته نباشید، در حال حاظر شغل ازاد، یعنی نقاش ساختمانم، فوق دیپلم صنایع شیمیایی دارم ، در زمینه اشپزی و کشاورزی منحصر ب فرد هم مهارت دارم، یک دوست پیدا کردم ک قصد داره برام دعوت نامه بفرسته، میشه راهنمایی کنید ک مثلا دعوت نامه از چه نوع شرکتایی میتونه برام بفرسته؟؟
        ممنون

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          ایشون می تونن در یکی از زمینه هایی که شما تخصص دارید واستون دعوتنامه ارسال کنه تا شما بتونید با تخصص خودتون مهاجرت کنید

  75. غلام حسین گفت:

    با سلام ودرود
    جناب بنده بیست سال مدیریت یک شرکت خصوصی را به عهده داشتم که در این مدت پروژه های زیادی را انجام داد که اکثرا هم دولتی بود ورزومه کاری وقراردادها نیز موجود میباشد تخصص بنده در رابطه با استراکچر فلزی سوله هست وبنده در این کارها تخصص زیادی دارم ولی الان وضعیت کار خراب شده وکارگاه هم دارم ولی چون کار نیست اجاره دادم قبلا حدودا ۴۰تا پنجاه کارگر داشتم میخواستم ببینم در این مورد میتونین برا رفتن به انگلیس یا امریکا کمکی بهم بکنین در مورد هزینه هم مشکلی نیست

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      راه های مهاجرتی بسیار زیاد و متنوع هستند اما روشی که مناسب شما باشه زمانی مشخص میشه که بتونیم شرایط و رزومه شما به درستی و دقیق بدونیم
      به همین خاطر بهتون پیشنهاد میکنم که در ابتدا با مشاورین ما در تماس باشید تا بهتر شما رو راهنمایی کنیم

  76. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید ی سوال داشتم در مورد کار در امریکا اگر مدرک دوره دکترا رو گرفته باشیم و موفق شده باشم استاد یار یا دانشیار بشم ایا میشه به عنوان شغل دوم در یک شرکت مهندس هم در کنار تدریس استخدام شد رشته مهندسی مکانیک مثل شرکت جنرال

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این بستگی به توانمندی شما داره وگرنه مشکلی از این بابت وجود نداره

      1. محمد پرورش گفت:

        با سلام. خانم بنده پرستار هستن و آیا میتوانیم به آمریکا مهاجرت کنیم؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای مهاجرت به آمریکا در این زمینه باید مدارکتون رو ارزشیابی کنید
          کار سختی در پیش دارید البته پیشنهاد میکنم شررایطتون رو کامل بفرمائید تا دقیق تر بررسی کنیم

  77. جابر بحرینی گفت:

    سلام من لوله کش گاز هستم مدرک فنی حرفه ای هم دارم خارج از کشور برای من کار هست اگه هست چه کشوری؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در هر کشوری نیاز به دعوتنامه کاری دارید اما اگر همه شرایطتون خوب باشه میشه برای کشور آلمان که اقدام کرد
      با ما تماس بگیرید تا شرایطتون بررسی شه

  78. علی گفت:

    سلام من میخواستم مهاجرت تحصیلی بگیرم و این سوالو دارم که امکان کار حین تحصیل وجود داره یا خیر ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله مشکلی از بابت کار حین تحصیل وجود نداره

  79. آرمان گفت:

    سلام.
    من 46سال دارم و 20سال سابقه تعمیر لوازم خانگی با مدرک فنی دارم.بهترین کشور برای داشتن درآمد بهتر همراه با رفاه نسبی کجاست.ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      تمام کشورهای درجه یک دنیا رفاه و امکانات کافی رو برای یک زندگی خوب دارن اما شما باید ببینید که با چه روشی میتونید مهاجرت کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  80. حامد گفت:

    سلام.من فوق لیسانس اسیب ورزشی و حرکات اصلاحی هستم و چند مقاله داخلی خارجی دارم و یک کتاب چاپ کردم و یک نرم افزار دارم و پژوهشگر برتر انتخاب شدمو چند دوره مربیگری دیدم و تخصص اورژانس دیدم.شراسط بنده چجور هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  81. مجتبی گفت:

    سلام.بنده۳۶ سالمه با سابقه ۱۴ سال جوشکاری co2 و جوشکاری صنعتی.وتعمیرکار کولرهای گازی هستم کدوم کشور میتونم برا کار ویزا بگیرم ایا باید از طرف ان کشور دعوت نامه داشته باشم .چطور باید پیمانکار مورد نظر را پیدا کنیم که برامون دعوت نامه بفرست

    1. داوری گفت:

      سلام
      در سایت های کاریابی روزمه ارسال کنید

  82. علی اصغر خطیب گفت:

    به نظر شما حقوق من که امسال به خاطر ویروس کرونا شده 400دلار در ماه اضافه کاری من قطع شده البته مال خیلی های دیگه قطع شده ساعت کاری شده 7 ساعت من توی ایران تهران می تونم به جایی برسم اونم با شرایط اقتصادی که دولت ایران بوجود آورده هر هفته که روی قیمت لبنیات و غیره افزایش پیدا می کنه خدایی من به عنوان یک انسان معمولی هم نمی تونم توی این کشور زندگی کنم عجیب خسته شدم

    1. داوری گفت:

      سلام
      متوجه منظورتون نمیشم دوست عزیز
      در زمینه مهاجرت اگر سوالی دارید بفرمائید تا راهنماییتون کنم

  83. مجتبی کاظمی گفت:

    سلام من در زمینه تولید مبلمان فعالیت دارم و تولیدی دارم
    به نظرتان در آمریکا میتونم فعالیت کنم
    یا باید در صنعت چوب کارگری کنم

    1. مجتبی کاظمی گفت:

      سلام من در زمینه تولید مبلمان فعالیت دارم و تولیدی دارم
      به نظرتان در آمریکا میتونم فعالیت کنم
      یا باید در صنعت چوب کارگری کنم

      1. داوری گفت:

        سلام
        در زمینه چوب میتونید فعالیت کنید به شرط اینکه ببینید از چه روشی میخواین به امریکا مهاجرت کنید

    2. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  84. حسین گفت:

    سلام دوست خوب چقد باید پول داشته باشم که بتونم به امریکا بروم؟

    1. داوری گفت:

      سلام دوست عزیز
      پول تنها یکی از مواردیه که باید داشته باشید اما در ابتدا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  85. احمد گفت:

    با سلام من مدرک فنی حرفه ای اپراتوری(رانندگی) جرثقیل سقفی دارم.کارش خارج از کشور هست؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      متوجه منظور شما نمیشم لطفا بیشتر راجع به منظورتون توضیح بدید بزرگوار

    2. علی گفت:

      سلام.من هیچ پخی نیستم.میخام برم از این خرابشده که یه جا حمالی کنم.باید برای رفتن به امریکا چقد هزینه کنم؟اونجا هم به دستشویی شستن و کارایی مثل این راضییم

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای مهاجرت به هر کشوری باید ابتدا شرایطتون بررسی شه دوست من. پس لطفا اول از همه با ما تماس بگیرید

  86. کتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا بعد از ریاست جمهوری بایدن امکان اخذ گرین کارت از طریق لاتاری برای ایرانیان وجود داره یا خیر؟؟؟؟

    و اینکه با حداقل چه مبلغ سرمایه گذاری اخذ گرین کارت ممکن میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر هنوز چیزی در مورد لغو ممنوعیت سفر به امریکا ابلاغ نشده لذا کماکان به قوت خودش باقی هست

  87. کیارش گراوند گفت:

    سلام خسته نباشید من زبان انگلیسی رو بلدم و برای تحصیل بخوام به امریکا برم کلا چقدر هزینه میبره کلی بخوایم جمع کنیم با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در امریکا هزینه های بسیار متنوعی داره ابتدا پیشنهاد میکنم مقاله هزینه تحصیل در آمریکا رو ابتدا مطالعه نمایید و اگر ابهامی بود در خدمتتون هستم

  88. علی دخت گفت:

    سلام و احترام اقای داوری
    بنده معلول جسمی حرکتی هستم و عضو بهزیستی هستم و مدرک دیپلم نرم افزار کامپیوتر دارم و مدرک ICDL هم دارم و 34 ساله مجرد هستم . شرایط کار و زندگی برای من در امریکا چه جوریه . میشه لطفا توضیح بدین . ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بزرگوار برای مهاجرت به کشور امریکا بهتره که در ابتدا یک دعوتنامه کاری داشته باشید مگر اینکه بخواین برای تحصیل اقدام کنید که شرایط متفاوت خواهد بود
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  89. جواد گفت:

    سلام من ۲۰ سالمه مهندسی کامل سخت افزار موبایل دارم زبان هم کاملا اوکی هستم میخواستم ببینم شرایطم جور هس برای رفتن

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش بررای مهاجرت شما از روش تحصیلیه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  90. Ali گفت:

    سلام
    آقای داوودی
    من تعمیر کار انواع موبایل هستم . ۱۹ سالمه .
    تازه شروع کردم به مغازه زدن .
    آیا میشه به عنوان تعمیر کار موبایل رفت اونجا ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر با توجه منع سفر به امریکا نمیشه برای این کشور اقدام کرد

  91. سپی گفت:

    سلام .کاری به شرایط و هیچ چیزه دیگه ندارم. فقط میخام بدونم منی که تتو ارتیستم .کارم در امریکا قانونیه؟و اگه هست و میتونم سالن بزنم .درامدش حدودا ماهیانه چقدر براورد میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله قانونیه و میانگین حقوقی که در مقاله نوشته شده رو برای خودتون در نظر بگیرید

    2. متین گفت:

      سلام جناب داوری بزرگوار
      افتخاری هستم 24 ساله
      مسلط به زبان انگلیسی و آلمانی
      و انواع کار های فنی
      استاد می خواستم بدونم میشه برای کار به امریکا رفت و ارز رو به ایران انتقال داد؟

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        جهت کار در امریکا بهتره که ابتدا یک دعوتنامه کاری داشته باشید معمولا این اتفاق خیلی سخت میفته ولی در کل اگر سابقه کاری ندارید یا دارید و کمه با ما تماس بگیرید تا بهترین روش مهاجرتی شما رو بهتون معرفی کنیم

  92. داریوش گفت:

    باسلام واحترام من بیش ازده سال سابقه کار باmdf دارم ومدرک تحصیلی دیپلم فنی حرفه ای ایابرای من شغل پیدامیشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار رشته شما در لیست مشاغل آلمان وجود داره و میتونید برای اون اقدام کیند

      1. داریوش گفت:

        بی نهایت سپاس از همراهی شما بزرگوار
        سلامت وپایدار باشید

        1. داوری گفت:

          خواهش میکنم

  93. Roya گفت:

    سلام وقت بخیر
    درصورت ازدواج خانم ایرانی ساکن ایران با آقای تبعه ایرانی که ساکن آمریکا هستند ،به چه شکل میشود اقامت گرفت؟شنیدم از طریق ایران نمی شود و خانم باید در یک کشور دیگر ازدواجشو ثبت کند
    ممنون میشم پاسخ بدهید؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفاا ابتدا مقاله شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج رو مطالعه کنید و اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  94. کیارش محمدی گفت:

    من فارغ التحصیل کارشناسی هستم و 22 ساله ام منظورم برای کارشناسی ارشد بود

  95. کیارش محمدی گفت:

    سلام
    من فارغ التحصیل رشته بیوتکنولوژی از دانشگاه تهران هستم با معدل 17.5 و آیلس 7 و دوتا مقالهISI برای من مقدور هست که بورسیه بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      امکان اخذ پذیرش برای مقطع دکتری وجود داره اما شرایط بسیار رقابیته

  96. Masoud گفت:

    سلام وقتتون بخیر من 22سالمه و اتباع افغان هستم 18 ساله همراه خانواده در ایران زندگی میکنم
    به خاطر شرایط بد مالی نتونستم ادامه تحصیلم رو تکمیل کنم با اینکه تعریف از خود نباشد استعداد خوبی داشتم راهی برای رفتن هست هرکجا که بشه زندگی آسوده ای ساخت به هرقیمتی برام فرقی نمیکنه

    الان ب عنوان مدیر کافه جلاتو ایتالیای کار میکنم و به همه چیز کار خودم مسلط هستم خیاط هستم گچ کاری بلدم نمیدونم فقط دارم بخاطر خانوادم زندگی میکنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در هر زمینه ای نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  97. کریمی گفت:

    سلام پسران دیپلمه که سربازی نرفتن چطوری میتونن مهاجرت کنن؟ اگر برای تحصیل پذیرش بگیرن سربازی مشکل ساز نیست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بابد برای خروج از کشور با نظام وظیفه مشورت کنید

    2. محمد براهویی گفت:

      سلام ببخشید من لیسانس علوم تربیتی با گرایش مدیریت آموزش و پرورش دارم در رابطه با نظام وظیفه هم بگم که معافیت دارمو زبان هم اصلا بلد نیستم میخواستم بدونم برای من توی آمریکا شغلی هست با درآمد بالا؟؟!
      و اینکه میتونم راحت برم اونجا؟!

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای کار در امریکا بایسد دعوتنامه کاری داشته باشید دوست عزیز و مدرک زبان هم از حداقل الزاماته

  98. صابر گفت:

    سلام
    من رشتم پروتز دندان هست و مدرکمم کاردانیه
    ایا رشته من تو امریکا درامد داره و در حد اصلا اجازه میدن من با. مدرک کاردانی برم یا نه

    1. داوری گفت:

      سلام
      بزرگوار شما ابتدا باید بررسی کنید که با رزومه ای که دارید آیا اصلا این کشور به شما ویزا میده یا خیر
      رزومه تون رو برای بررسی بیشتر ارسال کنید

  99. مسعود گفت:

    سلام لطفا در مورد شغلهای مربوط به بخش کشاورزی توضیحی بفرمایید ، مثلا اینکه حداقل حقوق این چنین شغلهایی چقدر هست و اصلا میشه جاب گرفت؟ ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام
      میزان دستمزدها و درآمد ها رو تقریبی در نظر بگیرید و اگر بخواین کاری برید باید درخواست جاب آفر بدید به شرکت ها یا موسسات کاریابی

  100. ناصر گفت:

    با سلام و احترام

    بنده مهندسی مکانیک خوندم و مسلط به نرم افزارهای تخصصی رشته خودم هستم و در زمینه طراحی تخصصی قطعات و قالب های صنعتی تجربه کافی دارم.
    چجوری میتونم برای اخذ ویزای کاری یا اقامت در آمریکا اقدام کنم هم برای خودم و هم برای خونوادم؟
    لازم به ذکر است که زبان انگلیسی را به صورت کامل مسلط نیستم و در حد متوسط هستم.
    ممنونم از راهنماییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      نگفتید که چند سال مشغول به کار در این زمینه هستید اما به طور کلی رشته تحصیلی شما خوبه و میتونید برای دریافت جاب آفر یا قرارداد کاری اقدام کنید

  101. فرهاد گفت:

    من آشپز هستم و یک پیشنهاد کاری از ایالت میزوری دارم اما به دلیل کرونا طرف آمریکایی نمیتونه برای گرین مارت و ویزای من اقدام کنه چَور میتونیم زودتر اینکارو بکنیم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی صبوری کنید راه دیگه ای نداره دوست من

  102. علی گفت:

    من دارم وارد ۱۷ سالگی میشم رشته مهندسی سازه میخونم میخواستم بدونم راهی هست که تا ۱۸ یا ۲۰ سالگی با یه سری اقدامات شرایط مهاجرتم مهیا بشه ؟ وضعیت ادامه تحصیلم چطور خواهد بود

    1. داوری گفت:

      سلام
      فعلا در مورد این کشور نمیشه اظهارنظر کرد تا ببینیم در دو سه سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد

  103. مرتضی گفت:

    راهی نیست از این خراب شده بریم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایطتون رو بفرمائید تا راهنماییتون کنم

  104. امیرحسین مومنی گفت:

    سلام من تازه دارم وارد ۱۸ سالگی میشم رشته نمایش شاخه هنر درس میخونم به زودی دیپلمم رو میگیرم خواستم بدونم میتونم ویزای تحصیل توی آمریکا رو بگیرم؟ کدوم کشور ها محصل رشته هنر قبول میکنه؟ بعضیا میگن باید مدرک تحصیلی بالایی داشته باشی که بتونی اونجا ویزا بگیری؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر بهتره که به کشور های دیگه ای اقدام کنید. کشورهای زیادی هستن که میتونید برای اونها اقدام کنید

      1. امیرحسین مومنی گفت:

        یعنی من نمیتونم برم آمریکا درس بخونم؟
        آمریکا محصل هنرمند قبول نمیکنه؟
        پس حالا که نمیتونم برم آمریکا کجا برم کدوم کشور مناسبه که برم؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای تحصیل در امریکا بهتره که در مقطع کارشناسی اقدام کنید

  105. Zahra گفت:

    سلام و وقت بخیر
    یک خانم جوان با فرض قبولی در لاتاری و توانایی در پرداخت هزینه‌های اولیه و مهاجرت، امکان زندگی معمولی مجردی و شروع کار با شغل کارگری داره در آمریکا؟یعنی بعد از حدود سه چهار سال امکان رسیدن به رفاه رو بدست میاره؟
    یا بهتره با همین شرایط زندگی و کار در ایران مشغول باشه؟تا وقتی که پیشرفت کنه و به رفاه برسه
    با در نظر گرفتن هزینه اجاره منزل و خرجی یک زندگی ساده رو به معیشتی تا وقتی که پیشرفت کنه
    ممنون از وقتی که میزارید

    1. داوری گفت:

      سلام
      احساس میکنم که شاید درک درستی از مهاجرت ندارید چون دغدغه شما باید متفاوت باشه
      پیشنهاد میکنم که مقالات ما رو مطالعه کنید و سوالی داشتید با مشاورین ما تماس بگیرید

  106. مبینا گفت:

    سلام من ۱۴ سالمه و برای تحصیل میخوام به همراه خوانواده به امریکا برم نمراتم عالی هستش و زبان انگلیسی تسلط دارم به همراه خوانواده چجوری باید مهاجرت کنم؟از طریق تحصیل؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      تحصیل یکی از روش های مهاجرتیه اما باید ایتدا بررسی کنیم که شرایط مهاجرت شما به چه نحویه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  107. ماهان گفت:

    سلام من تعمیرات موبایل بلدم به نظرتون کدوم کشور میتونم مهاجرت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا شرایطتون رو کامل بفرمایید تا بررسی شه و پاسخ دقیق دریافت کنید

  108. ابوالفضل گفت:

    سلام من دیپلم رشته ریاضی دارم
    خودم و پدرم میخوایم قصد داریم بریم آمریکا برای کارگری
    خواستم ببینم امکان پذیرشمون هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر خیر متاسفانه شما باید قرارداد کاری داشته باشید

  109. bahram گفت:

    سلام بنده ارشد حسابداری دارم ولی متاسفانه زبان بلد نیستم سرمایه آن چنانی هم ندارم ، میخواستم واسه لاتاری ثبت نام کنم بنظرتون خوبه یا نه ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برنده شدن در لاتاری شانسیه و خیلی نمییشه روش حساب کرد

  110. سحر گفت:

    سلام رشته حسابداری و تغذیه در کدام کشورها ویزای کاری دارند؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      همه کشورها ویزای کاری دارن اما شما باید درخواست دعوتنامه کاری داشته باشید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  111. علی گفت:

    سلام من یه برقکار ساختمان هستم .و اینکه میتونم از این کارت مهارت درجه ۱رو بگیرم .ولی درس زیاد نخوندم بنظر شما منم اگه ثبت نام کنم قبول میکنن؟و سن م ۲۳هستم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما بایستی از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت کنید

  112. فریبرز عزیزی گفت:

    سلام وقت بخیر من و دوستانم یه اکیپ ۵ نفره رنگ کاری مبلمان و صنایع چوبی هستیم کدام کشور برای کار مناسب هست. باتشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر کار شما در لیست رشته های کاری مورد نیاز در آلمان وجود داره لطفا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  113. امید گفت:

    با سلام
    بنده لیسانس معماری دارم با حدود۵ سال سابقه کار.مسلط به نرم افزارهای معماری(3d max,,,Autocad…فتوپشاپ)که شامل نرم افزارهای جهانی معماری میشن،هستم
    و داریی بنده حدود۴۰هزار دلار هستش با۳۰ سال سن
    کدوم کشور رو به بنده پبشنهاد میکنید؟؟
    سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشورهایی مثل هلند آلمان و سوئد کشورهای مناسبی برای مهاجرت شما هستند

    2. حامد گفت:

      من هم لیسانس معماری دارم و 53 هزار دلار کانادا سرمایه . 5 سال فارغ التحصیل شدم و 31 ساله هستم . معدل لیسانس 17 از دانشگاه صنعتی اصفهان .
      مقاله هم 2 تا isi .و 5 سال هم سابقه کار دارم . ایلتس 7.5 هست .
      میخوام برای فقط کانادا اقدام کنم برای ارشد . امکانش هست ؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        رزومه تون خوبه و هنوز شانس ویزای برای ارشد دارید ولی باید سریعتر اقدام کنید

  114. علیرضا اسدی گفت:

    سلام
    بنده سابقه کار در بیمارستان رو دارم و بهیار و کمک پرستار بودم و کارهای ساختمانی رو هم در حدی میتونم انجام بدم
    و سنم 45 هستش ..شرایط برای من چطوره و باید چیکار کنم برای کار

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط مهاجرت شما برای امریکا مناسب نیست اما برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید تا کشورهای مناسب با شما رو معرفی کنیم

  115. امیر گفت:

    سلام دوست
    میشه لطف کنید بگید بهترین رشته دانشگاهی برا کار پر در آمد در امریکا چی هست؟
    ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      این سوال خیلی کلیه دوست من. رزومه تحصیلیتون رو بفرمائید و سن و سابقه کار و سفرتون رو تا بتونم راهنماییتون کنم

  116. Merige گفت:

    سلام ببخشید مجدد مزاحم شدم . فرمودید مقاطع فوق لیسانس و دکتری در امریکا ویزای همراه صادر میشه و همراه هم میتونه در صورت داشتن رزومه مناسب درخواست حق کار فول تایم را بده .حالا ایا وقتی حق کار فول تایم میگیره . برای کار تو ارگان ها … اینها ( غیر از سازمان های فدرال ) ایا محدودیت داره ؟ به لحن ساده تر کارش باید در محیط دانشگاه باشه یا خارج از دانشگاه هم میتونه کار کنه تمام وقت ( همراه ) ؟
    ممنون .

    1. داوری گفت:

      سلام
      بستگی به توانایی و کاریه که ایشون انجام میدن داره

  117. باسلام و عرض ادب
    ر ادرم داری مدرک فنی حرفه ایی درجه ۲ و ۱ تراشکاری میباشدو دارای ۱۰ سال سابقه کار میباشد
    من خودم هم کارشناسی مکانیک دارم و داری ۷ سال سابقه کار با تراش و فرز دستی و cnc میاشم که هر دو استاد کار درجه ۱ میباشیم
    جهت کار در کشوری دیگه بهتر هست به کجا مراجعه و در آن کار کنیم و هزینه و درآمدمان چقدر میاشد
    ممنون از راهنمایتون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      کار شما در آلمان فوق العاده است در این خصوص مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو بخونید اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  118. محمد علی اسدی گفت:

    باسلام
    برادر دارای مدرک فنی حرفه ای درجه ۲ و ۱ تراشکاری میباشد و حدود ۱۰ سال سابقه کار دارد
    من خودم هم کارشناسی مکانیک و داری ۷سال سابقه کار تراش و فرز دستی و cnc میباشم
    که هر دو استاد کار درجه ۱ میباشیم
    برای کار صنعتی به نظر شما بهتر هست به کجا برویم و درآمدش ماهیانه و سالیانه چقدر میباشد
    ممنون میشم اگه راهنماییمون کنید دوست عزیز….

    1. داوری گفت:

      سلام
      روزمه خوبی برای کار در آلمان دارید

      1. حسین رضاخانی طالقانی گفت:

        سلام وقت بخیر
        من لیسانس مهندسی مکانیک دارم و ۷ سال هم سابقه کار در پتروشیمی دارم.زبان انگلیسی هم خوب نیست
        آیا امکان مهاجرت کاری دارم؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و بدون اون امکان مهاجرت به آمریکا بسیار محدود میشه واسه شما

  119. مرتضی گفت:

    سلام . من از فرانسه لیسانس از دانشگاه مارسی دارم با معدل 16.77 به سیستم ایران . ایلتس 7 و همچنین مسلط به زبان فرانسه و همچنین به زبان فرانسه تحصیل کردم و دانشنامه رو هم به این زبان دارم . سن 27 . رشته مهندسی برق – قدرت هست .
    من 3 سال فارغ التحصیل شدم و طبق روالی که برنامه ریزی کردم کار کردم و الان نزدیک 60 هزار دلار دارم . و همش تو این 3 سال بوده و دسترنج خودم بوده .
    میخوام برای فوق لیسانس برم انگلستان . و فوق لیسانس بگیرم و بعد از فوق لیسانس باید 3 . 4 سال کار کنم تو انگلیس و دوباره پس انداز کنم و بعد برم برای دکتری به امریکا . من حاضرم که الان پروسه رو استارت بزنم و مسافر انگلیس شم . بعد تحصیل هم در نظر گرفتم میتونم 40 هزار پوند سالی قرارداد ببندم . که تو این 3 .4 سال کار کنم حداقل 70 تا 72 هزار دلار پس انداز میتونم بکنم .
    و میخوام وقتی به امریکا رفتم 4 سال دکتری بگیرم بعد 1 تا 2 سال کار کنم بعدش هم فوق دکتری بگیرم .
    بعد میخوام برگردم شهرم اصفهان و استاد دانشگاه صنعتی بشم . و همچنین تدریس و کار را هم در اصفهان و هم در امریکا ادامه بدم .
    سرایط اقدام را دارم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      پاسخ سوالتون مفصله اما در کل شرایط خویی برای مهاجرت تحصیلی به انگلستان رو دارید

    2. مرتضی گفت:

      سلام مجدد ، ببخشید اگر متاهل باشم ، با این سرمایه و همچنین رزومه قوی کاری همسر ( ایلتس 7 و سابقه کار و …. ) امکان الحاق همسر و همچنین گرفتن حق کار تمام وقت وجود داره برای او ؟
      خیلی ممنون .

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        روزمه همسر و شرایطشون رو بفرمائید تا راهنماییتون کنم

        1. مرتضی گفت:

          سرمایه رو گفتم بین 57 تا 58 هزار دلار دقیق . ( البته این کل سرمایه ما هست ) که تو پاراگراف بالا هم گفتم . رزومه هم شامل ایلتس 7 و 3 سال سابقه کار و مدرک لیسانس و سن 34 .
          ممنون بابت راهنمایی .

          1. داوری گفت:

            سلام
            بله روزمه خوبی دارید و امکانپذیره دوست عزیز

  120. علی گفت:

    سلام . من از دانشگاه صنعتی شریف لیسانس مهندسی مکانیک گرفتم . و 3 سال تهران کار کردیم برای مقطع فوق لیسانس رفتیم کانادا .. در واقع تو کل ایام تحصیل من که 2 شد همسر من مشغول به کار تمام وقت بود . بعد از تحصیل هم من سرکار رفتم و الان سال 5 فارغ التحصیلی من هست و الان هردو تابعیت کانادا را داریم . در امد 77 هزار دلار کانادا در سال هست و تورنتو زندگی میکنیم .
    من هفته پیش برا پیدا کردن استاد راهنما رفتم تو سایت دانشگاه استنفورد . اوضاع خیلی پیچیده هست و پذیرش و رقابت سنگین هست . استادم تو دانشگاه استنفورد جواب داد و رزومه رو دید . گفت خوبه و این خبر خوب را هم داد که اگر تونستی پذیرش بشی یک فاند بسیار خوب میگیری .
    ولی مساله الان سر پذیرش و در دست بررسی رزومه من . و با این اوضاعی که من میبینم باید زمان بزارم تا پذیرش بگیرم .
    سرمایه رو که گفتم تا حدودی . معدل B
    2 تا ISI و تافل 100 دارم . سنم 32 . بنظرتون برم تو یک دانشگاه خوب ( نه تاپ ) پذیرش بگیرم یا ارزشش داره صبر کنم ؟
    ممنون .

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      این قضیه بستگی داره به سلیقه شما. اگر حوصله صبر کردن دارید منتظر باشید اما کسی برای شما تضمین نمیکنه که حتما پذیرش بگیرید
      در غیر اینصورت برای یه دانشگاه دیگه اقدام کنید

  121. رهگذر گفت:

    باسلام
    بنده مدرک لیسانس ict دارم و تخصص کاریم در زمینه سیستم های نظارت تصویری (دوربین مداربسته) و سیستم های حفاظت اماکن(دزدگیر) میباشد
    میخواستم بدونم تو کدوم کشور میتونم اقامت کاری بگیرم و برای ادامه زندگی برم اونجا؟
    درضمن متاهل و دارای سه فرزند میباشم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میشه برای کار در کانادا و کار در آلمان اقدام کنید

  122. ممفیس گفت:

    سلام .
    میخواستم بدونم یک نفر مثلا تو سن 24 سالگی از آمریکا فارغ التحصیل میشه و لیسانس میگیره .
    وقتی میخواد سرکار بره ( نوشتید متوسط 60 تا 75 هزار دلار میانگین حقوق هست برای کاری که میخواد قرارداد ببنده . حالا هم میتونه بیشتر بشه هم همین حدود بمونه با توجه به شهر انتخابی و سایر مهارت ها .)
    آیا اگر مهارت ها و این ها خوب باشه روی حقوقش ایراد میگیرن با توجه به سنش ؟
    یعنی سن مثلا 24 سال ممکنه در آمد را خیلی کاهش بده در صورتی که طرف مهارت داشته باشه ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      درامد و حقوق شما بستگی یه مهارت و توانایی شما هم داره

  123. حامد گفت:

    سلام . وقتی یک نفر برای تحصیل به امریکا میره و پس از پایان تحصیلاتش نوشتید که میتونه بمونه و کار پیدا کنه وبعدش که کار پیدا کرد ویزای کار بگیره وپس از چند سال اقامت دایم و سپس پاسپورت امریکا بگیره .2 تا سوالل پیش اومد .
    1. بعد چند سال میتونه اقامت دایم بگیره ( بعد از وقتی که ویزای کار گرفت پس از چه مدت از ویزای کار را که گرفت پس از تحصیلش میتونه اقامت دایم بگیره ) ؟
    2.معمولا تو امریکا و هر کشوری اینجوری که وقتی یک کارگر از خارج از کشور بخواد بیاد و تو اون کشور کار کنه کارفرما باید اون کار را به مدت 3 ماه در اون کشور اگهی کنه و بعد گر کسی رو پیدا نکرد این فرد را استخدام کنه ( تو انگلیس . امریکا . استرالیا و. اروپا.. اینجوریه ) . حالا ایا اگر کسی فارغ التحصیل هم شده باشه از دانشگاه های اون کشور ( مثلا امریکا ) ایا بازم وقتی خواست بعد از تحصیلش در امریکا بره سرکار . کارفرما باید اون کار را اگهی کنه برای اون کسی که فارغ التحصیل شده از دانشگاه های امریکا یا برای فارغ التحصیلان امریکا نیازی نیست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      وقتی شما در این کشور مستقر هستید نیازی به آگهی کردن اون کار نیست

      1. انوشیروان گفت:

        و ببخشید اقامت دایم بعد چند سال معمولا صادر میشه ؟

        1. داوری گفت:

          بستگی به اقامتی داره که کسب کردید

  124. احمدرضا گفت:

    سلام خسته نباشید.بنده دانشجو حقوق هستم میخواستم بدونم حقوق یک وکیل تجارت حدودا در امریکا چقدر است؟
    دقیق لازم نیست فقط یه حدودی اگر بدون خوبه؟
    البته ماهیانه

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      شما بایستی میانگین حقوقی که در این مقاله آمده رو در نظر بگیرید
      ضمن اینکه با رشته حقوق ایران در امریکا نمیتونید اقدام به کار کنید و باید از ابتدا شروع به تحصیل در این رشته کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  125. Mhrad گفت:

    سلام من یه مکانیک موتور هستم انگلسی هم یه ۳۰٪بلدم چه جوری میتونم مهاجرت کنم به امریکا درضمن تمام هزینه ها از ویزا تا بلیط هوا پیما وغیره حدودأ چیقد میشه

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در حال حاضر امکان مهاجرت به امریکا وجود نداره متاسفانه
      برای اطلاعات دقیق تر در خصوص هزینه ها لطفا مقاله هزینه زندگی در آمریکا رو مطالعه نمایید
      یا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  126. سهیلا گفت:

    درود،خانمی 56 ساله و دارای پسری 16 ساله هستم، قصد داریم برای ادامه زندگی و تحصیل پسرم به کانادا یا آمریکا بریم،
    در حال حاضر شهروندی آلمان رو داریم
    در ایران لیسانس مترجمی زبان انگلیسی رو گرفتم، اما سالهاست که انگلیسی از یادم رفته.
    آیا میتونیم ب آمریکا مهاجرت کنیم؟؟
    در ضمن من باید اونجا کار کنم تا هزینه های زندگیم رو پرداخت کنم و باید از کارهای سطح پایین شروع کنم. با تشکر!

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      نیاز به اطلاعات بیشتری برای راهنمایی شما دارم سرکار خانم
      به همین خاطر پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله مهاجرت به آمریکا رو مطالعه کنید
      و سپس برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  127. علی گفت:

    ماهم اینجا دولت عزیز ماهی دو دلار حقوق مستمری میده وای که چقد ما خوشبختیم خدایااا مرسی

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      سوالی در خصوص مهاجرت داشتید بفرمائید در خدمتتون هستم

  128. Jeyhan گفت:

    سلام . من دوره دندانپزشکی در دانشگاه شیراز طی کردم و 5 سال ایران طبابت کردم . میخواستم برای دوره تخصص دندانپزشکی ( من دکترای دندان پزشکی عمومی دارم ) . برای دانشگاه جانز هاپکینز ( John Hopkins University ) دوره تخصص طی کنم و بعد از تحصیل وارد بازار کار بشم .
    ازمون Usmle را هر 3 مرحله طی کردم و معادلسازی در حال طی کردن هستم و بزودی نمره قبولی را میگیرم . و نمرات به ترتیب 199 . 180 و 211 اوردم ( مرحله اخر در شیکاگو دادم ) . سرمایه من 1 میلیارد هست . و 1 یونیت و 1 خانه هم دارم .
    من هم تابعیت هلند دارم و 5 سال پیش به هلند از طریق ازدواج مهاجرت کردم ولی بعد مطلقه کردم و الان مجرد هستم و 34 ساله .
    ایا امکان پذیرش و ویزا برای من وجود داره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      توضیحات مفصلی داره که توصیه میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاوین ما در تماس باشید

      1. Jeyhan گفت:

        بله چشم . نه میخواستم این دو مورد را بدونم .
        1. سرمایه من برای تحصیل در این دوره و این دانشگاه یعنی جانز هاپکینز مناسب هست؟
        2. پس از تحصیل من دو راه دارم. ….. یا میخوام یا یک یونیت راهندازی کنم ( یونیت همان مطب دندانپزشک است ) یا در کلینیک دندانپزشکی جانز هاپکینز یا هر کلینیک دندانپزشکی دیگه ای در سرتاسر امریکا مشغول به کار بشم . فقط تنها مشکل اینجاست من اگر در کلینیک دندانپزشکی جانز هاپکینز ( John Hopkins Dental Clinic ) یا هر ارگان دیگه ای در امریکا مرتبط با رشته من استخدام شدم باید ویزای کار بگیرم که این تو 5 سال کار و پرداخت بیمه و مالیات میتونم گرین کارت ( کارت اقامت دایم ) امریکا بگیرم ولی اگر یونیت تاسیس کردم نمیدونم چه ویزایی باید بگیرم و چه مقدار هزینه میخواد ؟
        ممنون این دو ابهام را برطرف کنید

        1. داوری گفت:

          سلام
          سوال شما ابهامات فراوانی داره که در حال حاضر نیازه در ابتدا راجع به کاری که میخواین انجام بدید کامل صحبت کنیم

          1. ابوالفضل گفت:

            سلام وقت بخیر . خواستم بدونم با لیسانس اقتصاد هم می توان به آنریکا مهاجرت کرد من ۱۹ سالمه سربازیم نرفتم

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            برای هم برای ادامه تحصیل میشه اقدام کنید، هم برای کار به شرط این که بعد از پایان تحصیلتون، سابقه کاری داشته باشید و هم پیشنهاد کاری از آمریکا

  129. یحیی گفت:

    سللم دو تا سوال داشتم.
    من فوق لیسانس از آمریکا گرفتم و آلن تو مدت اقامت پس از تحصیل هستم و 1 ماه گذشته ( یک سفر تفریحی رفتم لاس و گاس ) و من تو شهر ممفیس داشنگاه رفتم و فارغ التحصیل شدم . الان لس انجلس هستم و با یک کارفرما به توافق رسیدیم و مبلغ قرارداد که بهم پیشنهاد شد برای سال اول 90 هزار دلار پیشهاد کرد . که من هم مهندسی برق هستم . حالا احتمالا تا هفته آینده عقد قرارداد انجام میشه و من هم وقت گرفتم از اداره مهاجرت و در آمریکا با یک وکیل هم گرفتم .. و من هم کپی رسمی قرارداد را آماده میکنم . ولی میخوام بدونم برای چیه ویزای کاری اید اقدام کنم و پس از چند سال میتونم گرین کارت بگیرم؟
    چون هر سال من باید قرارداد کارم تمدید کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      تبریک بابت قرارداد کاریتون اما نوع ویزای شما بستگی به کارتون داره که با وکیلتون مطرح کنید چون در جریان هستن به شما میگن

  130. سینا گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    ببخشید این امکان وجود داره مثلا با ویزای دانشجویی بریم امریکا و حین تحصیل در امد 30 تا 40 دلار در ساعت پیدا کنیم ایا چینین چیزی امکان پذیره؟
    و ببخشید این کار های فروشندگی و پشتیبانی و تو کافه ها و رستوران کار کردن میشه انتظار در امد ساعتی 25 تا 30 دلار را در ساعت داشت؟
    فقط به طور معمول امکان پذیره ایا یا خیر؟
    و ایا هزینه تحصیل زندگی را سالانه با بورسیه ( 30 تا 40 هزار دلاری ) 35 هزار دلار در نظر بگیریم در مقطع دکترا ایا کفایت میکنه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در امریکا کار سختی رو در پیش دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. sina گفت:

        برای من مشکلی نیست من سیتیزن ایتالیا هستم. میخوام بدونم ایا اون شرایطی که گفتم را در صورتی که مثلا یک مدت بگذره و با شرایط امریکا اشنا بشم ایا امکان پذیره؟

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          بله امکانپذیره

  131. Mohamad ahmadi گفت:

    هزینه زندگی زندگی خوب 40000 دلار بر ماهه؟ چقدر زیاد اینجوری اگر بخوایم حساب کنیم اگر بالا ترین حقوقم داشته باشی باید کل حقوق یه سالتو بدی که فقط 3 ماه زندگی خوب داشته باشی؟ خیلیه 40000 تا 60000 دلار در ماه

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض ادب
      خیر عزیز، هزینه ماهیانه زندگی در شرایط خوب و آسوده 4000$ تا 6000$ (دلار) در ماه می باشد. برای بررسی ریز هزینه ها پیشنهاد میکنیم مقاله هزینه زندگی در آمریکا را مطالعه بفرمایید.

      1. عرفان گفت:

        سلام وقت بخیر . لیسانس حسابداری دارم و سابقه ی کار ندارم آیا میتونم در آمریکا کار پیدا کنم ؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          قطعا خیر. اگر هم پیدا کنید، ویزا شما ریجکت می شه.
          بهتر هست از طریق تحصیل اقدام کنید و بعد به کار برسید

    2. علی گفت:

      سلام میشه تو امریکا کاسبی راه ان

      1. داوری گفت:

        سلام
        بله این هزینه بین 4000 تا 6000 دلار خواهد بود

        1. موج گفت:

          سلام بعداز قبول شدن در لاتاری شرایط کار مهیا هست یا نه اگر به زبان تسلط نداریم چطور

          1. داوری گفت:

            سلام
            قطعا بعد از تسلط به زبان میتونید کار هم انجام بدید

          2. Mohsen گفت:

            سلام جناب. بنده از دوست دخترم در آمریکا دعوت نامه دارم تا چه زمان میتوانم در آنجا زندگی کنم منظور اقامتم هست بعد با وجود دعوت نامه دیگه نیازی به ویزا هست یا خیر؟

          3. امیر جلالی گفت:

            سلام
            شما در صورتی که ازدواجتون رو ثبت کردید، برای شما دعوتنامه ای ارسال میشه برای دریافت اقامت. این دعوت نامه رو باید با توجه به وقت قبلی ببرید سفارت و برای دریافت ویزا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *