ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در مونته نگرو

خرید ملک در مونته نگرو

خرید ملک در مونته نگرو یکی از راه هایی است که به کمک آن می توان اقامت و همچنین پاسپورت این کشور را به دست آورد. در حال حاضر این کشور یکی از کشورهای عضو ناتو و اتحادیه اروپا است که می توان به کمک آن به امتیازات بسیار زیادی دست پیدا کرد. فرایند مهاجرت به این کشور شامل راه های مختلفی است و می توان با استفاده از این مسیرها به اقامت کشوری دست یافت که در سطح جهانی دارای اعتبار و ارزش بالایی است و به همین دلیل می توان گفت که افراد زیادی ممکن است تمایل داشته باشند تا مونته نگرو را به عنوان مقصد نهایی مهاجرت خود انتخاب کنند.

خرید ملک در برخی از کشورهای جهان می تواند منجر به دریافت اقامت شود و مونته نگرو نیز یکی از کشورهایی است که از این طریق امکان دریافت اقامت را به شهروندان خارجی می دهد. یکی از مزیت های خرید ملک در این کشور آن است که متقاضیان هزینه های کمتری نسبت به برخی از کشورهای اروپایی دیگر پرداخت می کنند و می توانند در یک بازه زمانی کوتاه مدت به خواسته های خود در این زمینه دست پیدا کنند. محدودیت های کمی برای مهاجرت به مونته نگرو از طریق خرید ملک وجود دارد و این مسئله می تواند برای بسیاری ارزشمند باشد و همین خود دلیل روشنی برای مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است به به توضیح شرایط رسیدن به این خواسته بپردازند.

  • شرایط خرید ملک در مونته نگرو چگونه است؟
  • هزینه خرید ملک در مونته نگرو چقدر است؟
  • برای رسیدن به اقامت مونته نگرو از طریق خرید ملک، به چه بودجه ای نیاز است؟
  • فرایند خرید املاک در مونته نگرو چگونه است؟

بررسی هزینه خرید ملک در مونته نگرو

برای خرید املاک در مونته نگرو حداقل مبلغ در نظر گرفته شده است و شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که با استفاده از حداقل بودجه تعیین شده، چه متراژی را می توان خریداری کرد؟ شهرهای مختلف مونته نگرو شرایط مالی متفاوتی را ایجاد می کنند و به همین دلیل است که دولت نیز بودجه های مختلفی را در این زمینه تعیین کرده است. جدول زیر هزینه خرید ملک در برخی از مهم ترین شهرهای این کشور را به تصویر کشیده است.

نام شهرهر مترمربع ملک در مرکز شهر (یورو)هر مترمربع ملک خارج از مرکز شهر (یورو)
مونته نگرو (متوسط کشور)1721€1266€
پودگوریتسا1600€1237€
بار1450€1200€
بودوا2833€1733€
نیکسیچ950€600€
تیوات2500€2200€

حداقل مبلغ مورد نیاز خرید ملک در مونته نگرو

مونته نگرو یکی از کشورهایی است که به شهروندان خارجی این فرصت را می دهد که با سرمایه گذاری در بخش املاک این کشور بتوانند به اقامت دست پیدا کنند و این یکی از بهترین فرصت هایی است که می توان برای رسیدن به اقامت در اروپا از آن استفاده کرد. برای خرید ملک در مونته نگرو دو راهکار عمومی وجود دارد که شهروندان خارجی می توانند از آن استفاده کنند.

دولت مونته نگرو در حال سرمایه گذاری بر روی قسمت های شمالی این کشور است تا بتواند توسعه شهری و زندگی را در آن به نهایت خود برساند و به همین دلیل است که می توان با مبلغی نسبتا ناچیز (نسبت به هزینه اصلی خرید ملک در این کشور) اقامت آن را نیز به دست آورد.

تصویر زیر نشان می دهد که برای دریافت اقامت مونته نگرو از طریق خرید املاک، به چه بودجه ای نیاز خواهد بود.

هزینه مورد نیاز خرید ملک در مونته نگرو

بررسی مزایای خرید خانه در مونته نگرو

حال ممکن است این سوال پیش آید که به چه دلیل فرد باید سرمایه خود را در این کشور سرمایه گذاری کرده و اقدام به خرید ملک کند. در این مسیر مزایای بسیار زیادی وجود دارد که هریک از آن ها می تواند خود عاملی اثرگذار در این رابطه باشد. برخی از مهم ترین مزایای خرید املاک در مونته نگرو عبارتند از:

  • هزینه های نسبتا مناسب خرید ملک در مونته نگرو
  • محدودیت گزینه های مرتبط با خرید ملک در اروپا
  • امکان دریافت پاسپورت به همراه اعضای خانواده
  • بدون نیاز به مدرک زبان
  • امکان دریافت شهروندی در 6 ماه
  • عدم وجود اجبار در اقامت در مونته نگرو
  • بدست آوردن حق زندگی و اقامت در مونته نگرو
  • نرخ مالیات بسیار کم
  • امکان به اجاره سپردن ملک

بررسی مزایای خرید خانه در مونته نگرو

شهروندان خارجی این اجازه را دارند که مالکیت 100% یک ملک در این کشور را به دست آورند ولی امکان مالکیت بر زمین در مونته نگرو برای شهروندان خارجی وجود ندارد. با این حال باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر فرایند مهاجرت به مونته نگرو از طریق خرید ملک دارای محدودیت های زمانی نیست و فرد می تواند بلافاصله پس از فراهم کردن بودجه کافی برای خرید خانه مورد نظر خود، اقدامات لازم در این زمینه را پیگیری کند و در یک بازه کوتاه مدت این مسیر را به پایان ببرد. در صورتی که شما نیز در جستجوی مسیری برای سرمایه گذاری در خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *