ویترین

خرید ملک در نیجریه

خرید ملک در نیجریه

هنگام خرید ملک در نیجریه موارد زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. خرید خانه در نیجریه مستلزم الزامات قانونی مختلف و رویه های کلیدی است که باید رعایت شود. اولین قدم کلیدی برای خرید ملک در نیجریه، استخدام وکیلی است که بتواند خانه پیشنهادی برای خرید را تأیید کند. این فقط یک وکیل است که اطمینان حاصل می کند که افراد پس از خرید با مشکل حقوقی مالکیت مواجه نشوند و همچنین طبق قوانین نیجریه، این فقط یک وکیل است که قانوناً مجاز است اسناد قانونی (ابزار) را برای انتقال سود در هر ملک در قبال پرداخت هزینه تهیه کند. این فقط بخشی از مواردی می باشد که افراد باید برای خرید ملک در نیجریه به آن توجه کنند و در این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط خرید ملک در نیجریه را به طور کامل بررسی کرده اند.

با توجه به شرایط کرونا و بعد از آن، بزرگترین محرک افزایش ارزش خالص املاک و مستغلات است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نیجریه و خرید ملک در این کشور در سطوح درآمدی قابل دسترس تر می شود زیرا خدمات جدید برای کاهش سرمایه مورد نیاز از طریق پرداخت های نقطه عطف، سرمایه گذاری مشترک و تامین مالی جمعی در حال ظهور است. پلتفرم‌ های جدید نیز سرمایه‌گذاری در سطح جهانی را تنها با چند کلیک روی دکمه آسان‌تر می‌کنند، اما به دلیل بسیاری از عوامل، استفاده از این خدمات هنوز در مراحل ابتدایی است و مردم هنوز قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری در ملک، بازرسی‌ ها و بررسی ‌های فیزیکی را انجام می‌ دهند.

قوانین خرید ملک در نیجریه

خارجی ها می توانند برای استفاده از زمین در نیجریه (خرید ملک در نیجریه)  حداکثر به مدت 99 سال از دولت اجاره نامه بگیرند. قوانین نیجریه حق خارجی ها را برای خرید زمین در نیجریه محدود می کند. در نتیجه، محدودیت ‌ها و رویه‌ هایی برای هر خارجی برای خرید ملک در نیجریه وجود دارد. این محدودیت ها برای کنترل مالکیت زمین های خارجی در نیجریه اعمال شده است. قوانینی که مالکیت خارجی زمین ها را هدایت می کند توسط دولت های ایالتی مختلف در نیجریه وضع شده است و 36 ایالت در نیجریه به همراه قلمرو پایتخت فدرال وجود دارد. قانونی که کنترل مالکیت خارجی زمین در نیجریه را تنظیم می کند، تملک زمین ها توسط قوانین خارجی ها، در ایالات فدراسیون به جز آبوجا است که توسط قانون تملک زمین ها توسط خارجی ها تنظیم می شود.

قانون استفاده از زمین در نیجریه، مالکیت زمین در نیجریه را تنظیم می کند و تمام زمین های نیجریه را به فرماندار ایالت واگذار می کند. قانون استفاده از زمین در سال 1978 در نیجریه تمام زمین ها را به زمین دولتی تبدیل کرد به این معنی که فرماندار ایالت از طرف مردم نیجریه مسئولیت مدیریت همه زمین ها را بر عهده دارد، اما زمین نمی تواند به صورت خصوصی در نیجریه باشد. برای واگذاری مالکیت برای استفاده، تصرف و بهبود اموال با گواهی قانونی، رضایت فرماندار مورد نیاز است. این گواهی شامل حقوق فروش، اعطای یا اجاره فرعی نمی شود که به رضایت بیشتر فرماندار ایالت نیاز دارد.

بررسی قوانین خرید ملک در نیجریه

مراحل خرید ملک در نیجریه

مراحل خرید ملک در نیجریه به 6 بخش تقسیم می شوند و هر فردی برای خرید ملک در نیجریه، حتما باید اطلاعات کافی در این زمینه کسب کند.

پروسه خرید ملک در سنت لوسیا

پروسه خرید ملک در نیجریه به شرح زیر است:

مراحلامور
1درک ماهیت ملک
2تحقیق درباره فروشنده ملک
3تایید و شناخت مالک واقعی ملک
4پرداخت هزینه ها و جمع آوری مدارک مورد نیاز
5ارسال اسناد خرید جدید به دولت ایالتی
6تعیین یک نماینده املاک جهت کمک به مدیریت اموال

سرمایه گذاران می خواهند بهترین ارزش را برای پول خود داشته باشند و این اغلب به بهترین بازده سرمایه گذاری آنها تبدیل می شود.

همچنین تحقیق درباره فروشنده ملک خرید ملک در نیجریه شامل موارد زیر است:

  • تحقیقات درباره فروشنده ملک
  • تحقیقات درباره این که نام چه کسی در اسناد ثبت شده است.
  • تحقیقات درباره مالک فعلی بودن یا مالک قبلی بودن فرد فروشنده

قبل از خرید یک قطعه زمین یا یک ساختمان تکمیل شده، خریداران ملک در نیجریه حتماً باید آنچه را که جستجو درباره ملک نامیده می شود، انجام دهند. این فرآیند تأیید از دولت ایالتی است که آیا ملک مورد نظر در داخل املاک به دست آمده توسط دولت است یا خیر و آیا دعاوی معلق یا مسائل دیگری در مورد ملک وجود دارد یا خیر. سپس خریداران ملک  باید مبلغ ملک را به صاحب ملک بپردازند و رسید خرید، قرارداد فروش، نقشه ساختمان و اصل سایر اسناد مربوطه را که در اختیار مالک قبلی است را وصول کنند. همچنین ارسال اسناد خرید جدید به دولت ایالتی بسیار مهم است زیرا از نظر قانون از نظر قانونی خریداران را صاحب جدید می کند.

وقتی خریداران یک نماینده املاک جهت کمک به مدیریت اموال را تعیین می کنند، از سرمایه خود محافظت می کنند، به خصوص اگر در خارج از نیجریه زندگی می کنند.

هزینه خرید ملک یا خانه در نیجریه

برای خرید ملک در نیجریه، باید هزینه های مختلفی پرداخت شوند. یکی از ویژگی های خرید ملک در نیجریه، به ویژه در لاگوس، هزینه رضایت است. منطق این است که دولت ایالتی مالک زمین است و بنابراین هرگونه تغییر در مالکیت یا واگذاری، در صورت اجاره، باید با موافقت فرماندار باشد. همچنین مالیات بر عایدی سرمایه به میزان 10% از تفاوت بین قیمت فروش و مالیات خرید اصلی اخذ می شود که توسط وزارت دارایی ارزیابی می شود. قبل از خرید، مهم است که متقاضیان اطمینان حاصل کنند که از فرماندار برای فروش رضایت گرفته شده است و هیچ زمینی را نمی توان بدون این رضایت فروش کرد. فروشنده حقوق استفاده و تصرف زمین را به خریدار واگذار می کند. پس از انجام معامله، خریدار برای دریافت گواهی جدید (قانونی) به نام خود اقدام می کند. در این صورت، فروشنده به عنوان واگذارنده عمل می کند و خریدار، واگذارنده است.

پروسه خرید ملک در اسپانیا

در نمودار زیر به هزینه هایی که جهت خرید ملک توسط خریدار و فروشنده باید پرداخت شود اشاره شده است:

هزینه خرید ملک در نیجریه

هموطنان محترم می توانند با مشورت با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین گزینه را برای خرید ملک در یک کشور خارجی و یا مهاجرت به کشورهای برتر دنیا با توجه به شرایط خود انتخاب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *