ویزای تحصیلی

دانشگاه ملی Public Service مجارستان

دانشگاه ملی Public Service مجارستان

یکی از دانشگاه های تازه تاسیس این کشور دانشگاه ملی Public Service مجارستان است و دانشجویان ایرانی نیز قادر به تحصیل در این دانشگاه هستند. مجارستان کشوری در قلب اروپا با داشتن دانشگاه های با کیفیت و استاندارد امروز یکی از کشورهای اروپایی مورد توجه برای تحصیل هموطنان عزیز می باشد. در حال حاضر با توجه به تقاضای زیاد تحصیل در کشورهای آلمان و اتریش وقت سفارت این کشورها بسیار پر است و زمان زیادی را برای پذیرش و مهاجرت نیاز است به همین دلیل بسیاری کشور مجارستان را به عنوان پلی بدین جهت استفاده می کند.

علاوه بر این مجارستان کشوری بسیار زیبا با معماری بی نظیر از نظر آموزشی دارای دانشگاه های بسیار خوبی است و امکان تحصیل بدون ارائه مدرک زبان و هزینه مقرون به صرفه زندگی در آن نیز از مزایای تحصیل در این کشور است. هدف کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله آشنا ساختن شما با شرایط تحصیل در این دانشگاه کشور مجارستان است.

درباره دانشگاه ملی Public Service مجارستان

این دانشگاه با ادغام سه مؤسسه آموزش عالی مستقل، یعنی دانشگاه دفاع ملی زرونی مایکل (Zrínyi Miklós National Defence University)، دانشکده پلیس و دانشکده مدیریت دولتی دانشگاه کرووینوس بوداپست در سال 2012 تاسیس شده است. این دانشگاه همچنین در سال های پس از تاسیس دانشکده ها و ساختمان های جدیدی را به خود اضافه کرد و امروز میزبان دانشجویان داخلی و بین المللی می باشد. این دانشگاه یک دانشگاه دولتی است و در پایتخت این کشور یعنی بوداپست واقع شده است. این دانشگاه تازه تاسیس یافته دارای یک محیط و امکاناتی پیشرفته است و همچنین پروژه پردیس لودویکا خود را راه اندازی کرده است که منجر به ایجاد یک ساختمان آموزشی جدید، مرکز ورزشی جدید و محیطی زیبا شده است. این مرکز آموزشی دارای ظرفیت 3955 دانشجو در یک زمان است و همچنین دارای اتاق های سمینار بزرگ، آزمایشگاه ها و کلاس های بزرگ است.

دانشکده های دانشگاه ملی مجارستان

دانشگاه ملی خدمات عمومی مجارستان دارای 5 دانشکده اصلی است. همچنین این دانشگاه دارای مراکز آموزشی و تحقیقاتی می باشد. علاوه بر این همچنین این دانشگاه دارای 4 دانشکده مخصوص مقطع دکتری است که برنامه های متفاوتی را در این دانشکده ها و موسسات برگزار می کند و تحصیل در مجارستان را برای دانشجویان خارجی در این مراکز فراهم نموده است.

در اینجا نام تمامی این دانشکده ها آورده شده است:

  • دانشکده علوم آب
  • دانشکده مطالعات بین المللی و اروپا
  • دانشکده حقوق و قانون
  • دانشکده علوم نظامی و آموزش افسران
  • دانشکده علوم مدیریت عمومی و مدیریت
  • موسسه آموزش اجرایی و آموزش مداوم
  • موسسه مدیریت حوادث
  • موسسه امنیت ملی
  • موسسه تحقیق و توسعه در امور ایالتی و حکومتی
  • مرکز مطالعات استراتژیک و دفاعی
  • دانشکده دکتری علوم مدیریت دولتی
  • دانشکده دکتری علوم نظامی
  • دانشکده مهندسی ارتش
  • دانشکده دکتری اجرای قانون

برنامه های تحصیلی دانشگاه ملی Public Service مجارستان

این دانشگاه برنامه های تحصیلی خود را عمدتا به زبان مجاری و انگلیسی ارائه می کند. در اینجا به برخی از برنامه های انگلیسی زبان ارائه شده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از سوی این دانشگاه می پردازیم:

  • کارشناسی مهندسی عمران: مدت زمان این برنامه 8 ترم تحصیلی است و دانشجویان با طیف گسترده ای از موضوعات معاصر در مهندسی عمران آشنا می شوند. این دوره مهندسین عمران را در امور ساخت و ساز، بهره برداری، نگهداری، مدیریت و کارهای اداری آموزش می دهد. همچنین این دانشگاه دوره های کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی عمران ارائه می دهد. داشتن مدرک زبان انگلیسی، مدرک دیپلم و شرکت در آزمون ورودی از جمله شرایط لازم برای پذیرش می باشد.
  • کارشناسی مهندسی محیط زیست: مدت زمان این برنامه 7 ترم است. این دوره به مهندسان محیط زیست مهارت های به روز در بوم شناسی، فناوری، اقتصاد و مدیریت را ارائه می دهد تا بتوانند فعالیت های مدیریت و اصلاح سوانح را سازماندهی و نظارت کنند. همچنین به دانشجویان دانش عمومی در زمینه های سیاست های زیست محیطی و حفاظت از طبیعت ارائه می گردد. این برنامه شامل 4 ترم مطالعات عمومی مهندسی محیط زیست و 3 ترم دیگر مطالعات تخصصی می باشد.
  • کارشناسی ارشد روابط عمومی بین المللی: طول این دوره 3 ترم تحصیلی است و دانشجویان در این برنامه با روابط گسترده ای از موضوعات معاصر در روابط بین الملل، سیاست گذاری سازمان های بین المللی گرفته تا حقوق بین الملل و قانون اتحادیه اروپا و همچنین مباحث داغ مانند حاکمیت خوب یا مدیریت یکپارچه آشنا می شوند. داشتن مدرک کارشناسی مرتبط و ارائه مدرک زبان نیز از شرایط ورود به این دانشگاه برای این برنامه است.

برنامه های تحصیلی دانشگاه ملی Public Service مجارستان

برنامه های دکتری دانشگاه ملی مجارستان

در اینجا برخی از برنامه های دکتری این دانشگاه که به صورت انگلیسی ارائه می شود معرفی شده اند:

برنامه دکتریتوضیحات
دکترای علوم مدیریت عمومیحوزه های اصلی تحقیق این برنامه در بخش های حقوق عمومی و مدیریت عمومی، دولت و جامعه، مدیریت عمومی، دولت و اقتصاد، مدیریت دولتی در زمینه بین المللی و اروپایی و منابع انسانی می باشد.
دکترای علوم نظامیطیف گسترده ای از زمینه های تحقیقاتی از تاریخ نظامی از طریق تئوری های امنیتی، مدیریت دفاع تا امنیت ملی را شامل می شود.
دکترای مهندسی نظامیدر زمینه های تحقیقاتی که به طور خاص با کاربرد نظامی مهندسی مرتبط هستند تمرکز دارد و آموزش و آماده سازی برای تحقیقات علمی در زمینه های مختلف اعم از تحقیقات اساسی و کاربردی و توسعه، از طریق فناوری و انتقال فناوری به نوآوری را شامل می شود.

هزینه تحصیل در دانشگاه ملی Public Service مجارستان

اکثر برنامه های تحصیلی در دانشگاه ملی خدمات عمومی مجارستان برای دانشجویان بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شوند. هزینه تحصیل و زندگی در مجارستان با توجه به نوع اقامت و رشته تحصیلی متفاوت است.

در اینجا به صورت میانگین هزینه های تحصیل در این دانشگاه در جدول را ملاحظه می کنید:

شرح هزینههزینه (فورینت مجارستان)
شهریه هر ترم کارشناسی ارشدHUF390000
شهریه هر ترم دکتراHUF260000
هزینه درخواست پذیرش دکتراHUF9000
اتاق دو نفره در سالن اقامتگاه لودوویکاHUF30000
هزینه عضویت در انجمن ورزشیHUF2000

بورسیه تحصیل در دانشگاه ملی Public Service مجارستان

دانشگاه ملی خدمات عمومی مجارستان مانند بسیاری دیگر از دانشگاه ها برای دانشجویان داخلی و خارجی کمک هزینه ها و بورس های تحصیلی را ارائه می کند. این بورس های تحصیلی مبالغ متفاوتی را به صورت ماهیانه برای رفع هزینه های تحصیل و زندگی و همچنین معاف از پرداخت شهریه و خوابگاه های این دانشگاه شامل می شود.

از جمله بورس های تحصیلی ارائه شده از سوی این دانشگاه به صورت زیر می باشند:

  • بورسیه تحصیلی دولتی کشور مجارستان برای تحصیل در مقاطع به صورت تمام وقت
  • بورس تحصیلی اراسموس + برای مبادله و جایگاه های دانشجویی
  • بورسیه تحصیلی Stipendium Hungaricum برای تحصیل در مقاطع مختلف به صورت تمام وقت و نیمه وقت

توجه داشته باشید ارائه مدرک تحصیلی معتبر ترجمه شده به زبان انگلیسی و ارائه رزومه قوی تحصیلی همراه با مدارک زبان برای پذیرش در این دانشگاه و دریافت ویزای تحصیلی مجارستان مورد نیاز است. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای مهاجرت تحصیل به مجارستان و دیگر کشورهای اروپایی می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید و از دانش و تجربه کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

سوالات متداول درخصوص دانشگاه ملی Public Service مجارستان

در بخش پایانی مقاله پیشرو پاسخ گوی سوالات پرتکرار شما خواهیم بود:

  • درباره دانشگاه ملی Public Service مجارستان چه اطلاعاتی دارید؟ این دانشگاه با ادغام سه مؤسسه آموزش عالی مستقل، یعنی دانشگاه دفاع ملی زرونی مایکل (Zrínyi Miklós National Defence University)، دانشکده پلیس و دانشکده مدیریت دولتی دانشگاه کرووینوس بوداپست در سال 2012 تاسیس شده است. این دانشگاه همچنین در سال های پس از تاسیس دانشکده ها و ساختمان های جدیدی را به خود اضافه کرد و امروز میزبان دانشجویان داخلی و بین المللی می باشد. این دانشگاه یک دانشگاه دولتی است و در پایتخت این کشور یعنی بوداپست واقع شده است. این دانشگاه تازه تاسیس یافته دارای یک محیط و امکاناتی پیشرفته است و همچنین پروژه پردیس لودویکا خود را راه اندازی کرده است که منجر به ایجاد یک ساختمان آموزشی جدید، مرکز ورزشی جدید و محیطی زیبا شده است. این مرکز آموزشی دارای ظرفیت 3955 دانشجو در یک زمان است.
  • بورسیه تحصیل در دانشگاه ملی Public Service مجارستان چگونه است؟ دانشگاه ملی خدمات عمومی مجارستان مانند بسیاری دیگر از دانشگاه ها برای دانشجویان داخلی و خارجی کمک هزینه ها و بورس های تحصیلی را ارائه می کند. این بورس های تحصیلی مبالغ متفاوتی را به صورت ماهیانه برای رفع هزینه های تحصیل و زندگی و همچنین معاف از پرداخت شهریه و خوابگاه های این دانشگاه شامل می شود.
4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *