ویزای تحصیلی

دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین

دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین

اگر شما علاقه مند به تحصیل در یکی از دانشگاه های نخبه پرور اروپایی هستید، دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین می تواند گزینه مطلوبی باشد. دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین از قدیمی ترین دانشگاه های شرق اروپاست. این دانشگاه به دلیل همکاری و ارتباط با دانشگاه های بین المللی و وجود بیش از 4000 دانشجوی خارجی در این دانشگاه دارای شهرت جهانی است. دانشگاه کارازین با پرورش 3 تن از برندگان جایزه نوبل در حقیقت از نخبه پرورترین دانشگاه های اوکراین و اروپا محسوب می شود. برای پذیرش تحصیلی از دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین بایستی علاوه بر تکمیل فرم درخواست پذیرش، اسکن مدارک تحصیلی دیپلم دبیرستان و ریزنمرات مربوطه و نیز پاسپورتتان را به دانشگاه ارسال کنید تا دانشگاه دعوت نامه برای شما صادر کند.

پس از صدور دعوت نامه از طرف دانشگاه، در مرحله آخر فرآیند پذیرش تحصیلی خود بایستی ویزای تحصیلی خود را جهت ورود و اقامت در اوکراین درخواست کنید. ما در این مقاله به طور جامعی شما را در جریان آخرین اطلاعات و شرایط مورد نیاز جهت تحصیل در دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین قرار می دهیم. جهت دسترسی به اطلاعات تخصصی بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

معرفی دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین

دانشگاه کارازین خارکف با توجه به قدمتی که دارد به عنوان جزوی از میراث فکری، فرهنگی اوکراین تلقی می شود. به مدت بیش از دو قرن، دانشگاه کارازین پیشگام روشنگری، کشفیات علمی، ارتقای کیفیت آموزش در اوکراین بوده است. دانشگاه دارای سنت های دیرینه همکاری بین المللی است، که این نشانگر اعتبار جهانی دانشگاه کارازین در تربیت متخصصان زبده می باشد. دانشگاه کارازین تنها دانشگاه اوکراین است که 3 تا از برندگان جایزه نوبل را آموزش و استخدام کرده است: زیست شناس ایلی مچنیکوف، اقتصاددان سیمون کوزنتز، فیزیکدان لو لاندائو. آموزش دانشجویان بین المللی در این دانشگاه در سال 1948 شروع شد. اکنون، این دانشگاه با 4000 دانشجوی خارجی از 70 کشور جهان، دانشگاه پیشرو در تعداد دانشجویان خارجی ثبت نامی می باشد.

معرفی دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین

برنامه های تحصیلی دانشگاه کارازین در 2022

درجه لیسانس دانشگاه کارازین دانش تئوریکی و مهارت های عملی را به دانشجویان آموزش داده و توانایی های کافی جهت انجام موفق کارهای حرفه ایی در زمینه تخصص را برای کلیه دانشجویان ش فراهم می کند. در 2022 تحصیل در مقطع لیسانس دانشگاه کارازین هم به صورت تمام وقت و هم پاره وقت امکان پذیر است. مدت برنامه های درجه لیسانس در دانشگاه کارازین 3 ساله و کل واحدهای درسی این مقطع 180 الی 240 واحد می باشد.

برنامه های درجه فوق لیسانس دانشگاه کارازین طوری طراحی شده است که دانش تئوریکی و عملی ژرف، مهارت ها، توانایی ها، اصول عمومی روش شناسی علمی و حرفه یی و سایر مهارت های کافی جهت انجام موثر سطح حرفه یی مربوطه را برای دانشجویانش فراهم کند. طول دوره فوق لیسانس 2 ساله است و تعداد کل واحدهای این مقطع تحصیلی در دانشگاه کارازین خارکف 90 تا 120 واحد میباشد.

درجه دکتری (PhD) بالاترین و آخرین درجه آموزشی در دانشگاه کارازین است. برنامه های درجه دکتری نیز طوری طراحی شده است که دانش، مهارت ها و قابلیت ها و دیگر مهارت های کافی برای تولید ایده های جدید، حل مسائل پژوهشی و حرفه ای پیچیده، کل واحدهای درجه دکتری 30-60 واحد است.

فرآیند پذیرش از دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین

به منظور درخواست پذیرش از دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین، بایستی مراحل پروسه درخواست زیر را به ترتیب انجام دهید و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. مدارک لازم که بایستی به صورت اسکن شده همراه با فرم درخواست به دانشگاه تحویل داده شود عبارتند از: مدرک دیپلم و ریزنمرات پایه های 10، 11 و 12 به علاوه پاسپورت معتبر و گواهی تولد. مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه کارازین به شرح زیر است: درخواست آنلاین، اخذ دعوت نامه، پرداخت هزینه های ثبت نام و درخواست ویزای تحصیلی اوکراین. کلیه دانشجویان خارجی جهت ورود به کشور اوکراین بایستی ویزای تحصیلی خود را از سفارت اوکراین درخواست کنند. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی اوکراین به شرح زیر می باشد:

  • دعوت نامه اصلی و کپی
  • پاسپورت بین المللی 3 نسخه
  • گواهی تولد 1 نسخه
  • مدارک تحصیلی 3 نسخه
  • گواهی های معاینه پزشکی و HIV/AIDS و ترجمه شده به زبان اوکراینی- 1 نسخه
  • 20 عکس پاسپورتی 3,5×4
  • رزرو بلیط پرواز
  • بیمه پزشکی اصل و کپی
  • هزینه درخواست اصل و کپی پرداخت
  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده

در پایان، اگر شما هم به تحصیل در اوکراین در یکی از معتبرترین دانشگاه‌هایی که دارای 3 برنده جایزه نوبل بوده، علاقه مند هستید، ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما تحصیل در دانشگاه کارازین خارکف در اوکراین را پیشنهاد می کنیم.

4.6/5 - (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *