ویزای تحصیلی

دانشگاه یاشار ترکیه

دانشگاه یاشار ترکیه

در ترکیه 200 مرکز آموزش تحصیلات عالی مشغول به فعالیت می­ باشند. دانشگاه یاشار ترکیه از دانشگاه هایی است که علاقمند به جذب دانشجوی بین المللی می­باشد. این دانشگاه در شهر ازمیر ترکیه واقع گردیده است و دانشجویان می توانند در کنار ادامه تحصیل از مناظر زیبا و تاربخی این شهر نیز لذت ببرند. این شهر هر ساله میزبان توریستان بسیاری از نقاط مختلف جهان می ­باشد. توصیه ما به دانشجویان عزیز اینست با مشاوره و راهنمایی های کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانشگاهی مناسب برای ادامه تحصیل برگزینند.

دانشگاه یاشار در سال 2001 در شهر زیبای ازمیر با ارائه آموزش های با کیفیت با هدف یاری رساندن به دانشجویان در تحقق هداف و آرزوهایشان تأسیس گردید، همچنین از دیگر اهداف این دانشگاه پرورش دانشجویان معاصر و نوآوری است که بتوانند با تفکر و تعقل براحتی به حل مشکلات اجتماعی بپردازند. از آنجائیکه دانشگاه یاشار ترکیه در جذب دانشجویان خارجی تلاش می ­نماید، امکانات بسیار مناسبی را برای آنان فراهم نموده است و این دانشگاه گزینه ای مناسب برای تحصیل دانشجویانی است که قصد تحصیل و کسب تجربه در محیطی متفاوتند. ما در این مقاله به معرفی دانشگاه یاشار ترکیه می­پردازیم و از علاقمندان به این موضوع دعوت می­ نمائیم تا مطالب را با دقت مطالعه فرمایند.

تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه

با توجه به اینکه هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه نسبت به هزینه های زندگی در کشورهای اروپایی مناسب تر است، اکثر دانشجویان بین المللی بدنبال گزینه های تحصیل در ترکیه می­ باشند، زیرا از این طریق می ­توانند با پرداخت هزینه های کمتر از آموزش های باکیفیت در دانشگاه های معتبر جهانی بهره­ مند گردند، علی الخصوص شهر ازمیر که هم سومین شهر بزرگ ترکیه محسوب میگردد و هم به واسطه هزینه های کمتر زندگی نسبت به استانبول و آنکارا از حیث هزینه مقرون بصرفه تر است. دانشگاه یاشار نیز از جمله گزینه هایی است که دانشجویان علاقمند به تحصیل در ترکیه به آن می­ اندیشند. این دانشگاه دانشجویان بین المللی را با شیوه های زندگی و فرهنگ ترکیه آشنا می ­نماید و به دانشجویان آموزش های بسیار با کیفیتی را ارائه می­ دهد.

این دانشگاه از جمله دانشگاه های انگلیسی زبان است که تدریس تمامی دروس در تمامی رشته ها در این دانشگاه به زبان انگلیسی صورت می ­گیرد.

آیتمشرح
عنوان دانشگاهYasar university
شهرازمیر
نوع دانشگاهخصوصی
سال تاسیس2001
امکانات آموزشی2 دانشکده تحصیلات تکمیلی، 9 دانشکده، 1 مدرسه علوم کاربردی، 2 هنرستان و یک مدرسه زبان خارجه
زبان آموزشیانگلیسی
بورسیه تحصیلی
وجود دارد

آموزش در دانشگاه یاشار ترکیه

مسئولین دانشگاه یاشار سعی نموده اند تا مراکز آموزشی این دانشگاه را در نزدیکی محیطی زیبا ایجاد نمایند. این دانشگاه برنامه های متنوعی را در مقطع کارشناسی به دانشجویان ارائه می ­نماید. تعداد این برنامه ها به بیش از 60 برنامه تحصیلی می ­رسد. دانشجویان خارجی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند بدنبال فرصتی هستند تا بتوانند طول دوره­ تحصیلی خود را در این دانشگاه افزایش داده و از زیبائی های موجود در این شهر حداکثر استفاده را بنمایند. این دانشگاه با سایر دانشگاه ها جهان در زمینه های کسب و کار همکاری های بالقوه ای می­ نماید و طرح های تبادل دانشجویی در این دانشگاه هر ساله اجرا می­ گردد. ناگفته نماند تمامی اساتید در این دانشگاه از جمله برجسته ترین اساتید بین المللی می­ باشند.

اگر علاقه مند دانستن برنامه های سال تحصیلی این دانشگاه هستید، توصیه میشود که جدول زیر را ملاحظه نمایید:

مقطع تحصیلیتعداد برنامه
کاردانی13 برنامه
کارشناسی32 برنامه
کارشناسی ارشد23 برنامه
دکترا10 برنامه

کار ضمن تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه

یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه برای دانشجویان بین المللی، امکان کار ضمن تحصیل در این دانشگاه می باشد. به عبارت دیگر، دانشگاه یاشار ترکیه جزو معدود دانشگاه های این کشور می باشد که مجوز کار ضمن تحصیل در این دانشگاه را به راحتی به دانشجویان خود اعطا می کند. دانشگاه یاشار ترکیه با همکاری دولت ترکیه به دانشجویانی که به دنبال پس انداز مالی در طول تحصیل در ترکیه هستند، مشاغل متعددی را ارائه کرده است.

برای آشنایی بیشتر با برخی از محبوب ترین مشاغل دانشجویی برای افرادی که به دنبال کار حین تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه هستند به موارد زیر توجه فرمایید:

محبوب ترین مشاغل دانشجویی در ترکیه

پذیرش در دانشگاه یاشار ترکیه

دانشگاه یاشار یکی از دانشگاه های خصوصی کشور ترکیه می ­باشد و همانطور که بیان نمودیم در سال 2001 در شهر ساحلی ازمیر تأسیس گردید. این دانشگاه مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان ارائه می­ نماید. دانشجویان جهت تحصیل در این دانشگاه می­ باید ابتدا فرم درخواست پذیرش خود را به همراه مدارک زیر به این دانشگاه ارائه نمایند:

  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی دانشجو
  • ارائه یک نسخه کپی از گواهی نامه های علمی و بین المللی
  • ارائه پاسپورت معتبر دانشجو
  • پرداخت هزینه های بررسی پروند دانشجو

پذیرش در دانشگاه یاشار ترکیه

خوابگاه های دانشگاه یاشار ترکیه

دانشگاه یاشار از جمله دانشگاه هایی است که رتبه بالایی را در میان دانشگاه های ترکیه بخود اختصاص داده است. رتبه کشوری این دانشگاه 49 و در میان کشورهای جهان دارای رتبه 3257 می­ باشد. این دانشگاه از جمله دانشگاه هایی است که وزارت علوم کشور ایران آن را تأیید نمی­ نمایند. دانشجویان عزیز توجه داشته باشند قبل از درخواست پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های ترکیه اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمائید.

در محوطه دانشگاه یاشار مرکزی اطلاعاتی جهت حمایت از برنامه های تحقیقاتی و آموزشی دانشجویان و همچنین پوشش دهی اطلاعات و اسناد مورد نیاز دانشجویان تأسیس گردیده است. علاوه بر این در این دانشگاه کتب و مقالات دانشگاه های محلی و بین المللی در این دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار داده می­ شود. این دانشگاه در طی سال های 2010-2011 خوابگاه هایی را جهت اسکان دانشجویان ایجاد نموده است که از 2 بلوک که هر کدام دارای 8 طبقه می ­باشد تشکیل شده است.

هم اکنون نیز 400 دانشجو در این خوابگاه ها اقامت دارند. این خوابگاه ها در برابر زلزله مقاوم می­ باشد و دارای محیطی امن و لذت بخش می ­باشد. دانشجویانی که با سوالات متعددی در زمینه دانشگاه یاشار ترکیه روبرو می­ شوند می­ توانند با ارتباط با کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاوه بر دریافت مشاوره های مفید آنان پاسخ سوالات خود را خصوص اعزام دانشجو به ترکیه دریابند.

پرتکرارترین سوالات در خصوص دانشگاه یاشار ترکیه

در این بخش از مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما در خصوص دانشگاه یاشار ترکیه پاسخ دهیم. برخی از کلیدی ترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • آیا دانشگاه یاشار ترکیه دارای خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویان بین المللی می باشد؟ دانشگاه یاشار ترکیه یکی از معدود موسسات آموزشی در ترکیه می باشد که خوابگاه های دانشجویی متنوعی را در محوطه دانشگاه و خارج از دانشگاه در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهد.
  • آیا تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه گزینه مناسبی برای دانشجویان بین المللی می باشد؟ تحصیل در دانشگاه یاشار ترکیه به دلیل زیرساخت های آموزشی پیشرفته این موسسه آموزشی، انتخاب درستی برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان می باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “دانشگاه یاشار ترکیه

  1. فخرالدین گفت:

    شرایط و مدارک برلی ثبت نام دانشگاه های ترکیه چیه؟ مدرک زبان‌لازم حتما یا نمیخواد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ، ترکیه از شرایط بسیار راحتی برای شما برخوردارد میباشد و نیازمند مدرک زبان هم برای ادامه تحصیل برای شما نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *