مهاجرت

دریافت مستر کارت مجارستان

دریافت مستر کارت مجارستان

اگر شما قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری به مجارستان دارید، دریافت مستر کارت مجارستان می تواند جزء ضروریات اصلی شما برای زندگی در این کشور اروپایی باشد. چراکه شما با برخورداری از مستر کارت می توانید علاوه بر دریافت و پرداخت پول همچنین از ATM های بانکی موجود در مجارستان نیز وجه نقدی دیافت کنید. برای اخذ مستر کارت مورد نظر خود، شما نیازمند افتتاح حساب بانکی در مجارستان می باشید. در اینباره نیز اغلب بانک های کشور مجارستان از متقاضیان دو مدرک تعیین هویتی و آدرس سکونتی را برای گشایش حساب بانکی می خواهند.

اما اطلاع از شرایط و جزئیات انواع حساب های بانکی در کشور مجارستان و نیز شرایط صدور انواع مستر کارت مثل هزینه سالیانه کارت، کارمزد تبدیل به ارز خارجی، کارمزد برداشت پول از ATM و یا امتیازت و پاداش های هر یک از مستر کارت های صادره از کشور مجارستان می تواند امری فوق العاده مهم باشد. متقاضیان محترم ایرانی برای اطلاع از خدمات مشاوره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ سریع و آسان مستر کارت های مسافرتی می توانند با کارشناسان مجرب این موسسه در ارتباط باشند.

استفاده از کارت اعتباری در مجارستان

مجارستان به پایتختی شهر بوداپست به خاطر زیبایی ها و جذابیت های بی بدیل خود همواره یکی از مقاصد گردشگری بین المللی محسوب می شود. سالانه بیش از 700000 نفر توریست از سراسر جهان برای دیدن این جذابیت ها عازم مجارستان می شوند. شهر زیبای بوداپست مخصوصا برای افرادیکه به دنبال تاریخ و فرهنگ، آرامش در حمام های چشمه آب گرم و یا طبیعت گردی هستند می تواند سوژه فوق العاده زیبا و به یادماندنی باشد. همچنین مجارستان به دلیل نرخ بیکاری 3.4% و نیز میانگین درآمدی HUF1280000 (فورینتی) معادل 3808€ (یورویی) و نیز وجود دانشگاه های برتر جهانی مورد توجه کارگران ماهر و دانشجویان خارجی است.

برای استفاده هر چه بهتر از این جذابیت های کشور مجارستان، شما نیازمند ترکیب کارت اعتباری و پرداخت نقدی می باشید. لازم به ذکر است که کارت های اعتباری در مجارستان کاملا پذیرفته شده است. اما نباید فراموش کرد که با وجود پذیرش عمومی کارت های اعتباری و بدهی در مجارستان اما پرداخت هزینه ها در برخی شهرهای کوچک هنوز به صورت نقدی انجام می گیرد. در حالت کلی، Mastercard جزء شبکه کارت کاملا پذیرفته شده در مجارستان تحت عناوین Maestro و Cirrus هم برای پرداخت فروشگاهی و هم دریافت نقدی محسوب می شود.

دلایلی برای دریافت مستر کارت مجارستان

در اینکه پرداخت الکترونیک مساوی با زندگی آسانتر، شکی نیست و هم اکنون مجارستان با به کارگیری انواع تکنولوژی های مدرن همانند پرداخت آفلاین، بانکداری موبایل و کیف پول آنلاین و نیز بهره گیری از فناوری Chip&PIN این امر را کاملا اجرا می کند. انجام تمامی این امور نیز در سیستم MasterCard امکان پذیر است. در واقع دریافت مستر کارت مجارستان به منزله انجام انواع تراکنش های پولی و اعتباری روزانه در یک سیستم ایمن و مطمئن جهانی است.

شما از این طریق می توانید به عملکردهای زیر دست یابید:

  • خرید از کلیه فروشگاه ها
  • خرید بلیط مسافری (هواپیما، قطار و غیره)
  • پرداخت شهریه تحصیلی به حساب دانشگاه
  • واریز مبلغ درخواست ویزای اقامت شنگن
  • پرداخت هزینه اجاره ماهیانه
  • خرید بلیط سینما یا تئاتر و غیره

بنابرین داشتن مستر کارت برای انجام انواع تراکنش ها در کشوری مثل مجارستان مورد قبول همگان است. لازم به یادآوری است که اکثر ATM ها و فروشگاه ها و مغازه های دارای دستگاه POS موجود در بوداپست انواع مستر کارت ها را می پذیرند. حالا که با اهداف و دلایل دریافت مستر کارت مجارستان آشنا شدید زمان آن است که با نحوه اخذ این نوع کارت پرداخت (payment card) نیز آشنا شوید.

دلایلی برای دریافت مستر کارت مجارستان

شرایط دریافت مستر کارت مجارستان

جهت دریافت مستر کارت مجارستان اطلاع از نکاتی مهم در این خصوص قبل از هر گونه اقدامی الزامی است. اولا اینکه باید بدانید که دو روش برای صدور مستر کارت مجارستان وجود دارد که شامل افتتاح حساب حضوری و اخذ مستر کارت فیزیکی و افتتاح حساب آنلاین و اخذ مستر کارت مجازی می باشد. بانک ها در کشور مجارستا ن معمولا از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر باز هستند و به جز یکشنبه بقیه روزها خدمات بانکی به مشتریان خود ارایه می دهند.

اما برای افتتاح حساب در بانک های مجارستان و اخذ مستر کارت شما نیازمند ارائه مدارک زیر می باشید:

  • فرم های درخواست افتتاح حساب بانکی
  • ویزای اقامت دائم مجارستان یا اقامت موقت
  • مدرک سکونتی
  • پاسپورت معتبر

شما در کشور مجارستان می توانید حساب های جداگانه فورنیتی (HUF) یا یوویی (€) و دلاری ($) داشته باشید و در این مورد نیز هیچ محدودیتی در برابر متقاضیان وجود ندارد. اما باید در جریان باشید که عملیات تبدیل ارز در ATM های کشور مجارستان مشمول کارمزد بانکی حدود 3% می شود. با این توضیح اکنون در بخش بعدی مقاله به بررسی انواع بانک ها و برخی از برنامه های صدور مستر کارت مجارستان می پرداریم.

دریافت انواع مستر کارت مجارستان

بانک های ملی و بین الملی معتبری مثل Budapest Bank، CIB Bank، CITIbank، Erste Bank، K&H Bank، KDB Bank و نیز UniCredit Bank در کشور مجارستان هستند که در زمین صدور انواع مستر کارت مجارستان فعال می باشند. باید در نظر داشت که مستر کارت های صادره توسط بانک های مذکور در انواع مختلف با شرایط و امتیازات متفاوتی در اختیار متقاضیان قرار دارد.

اکنون در این بخش از مقاله به بررسی برخی از معروفترین و پر کابردترین مستر کارت های کشور مجارستان می پردازیم:

نوع یا عنوان مسترکارتبانک صادر کنندهشرایط و ویژگی ها
Mastercard Gold credit cardUniCredit Bankهزینه کارت در حدود HUF6000 (فورنیت)، نرخ سود سالانه یا APR حدود 38.31%، حداکثر میزان بازپرداخت نقدی در هر دوره حدود 37.22%، بیمه مسافرتی حدودا HUF48000 (فورنیت)
Citi@Secured MastercardCITIbankهزینه سالیانه HUF0 (فورنیت)، نرخ سود سالانه یا APR در حدود 23.99% متغیر
CIB Credit MastercardCIB Bankدوره بدون کارمزد تا 55 روز، SMS رایگان، بیمه عمر اعتباری، خدمات میز مسافرتی، تخفیف های خرید هوشمند، امکان استفاده از کارت اعتباری در خارج

مهاجرت به مجارستان در بین ایرانیان طرفداران و علاقه مندان زیادی دارد. عده ای جهت ادامه تحصیل، برخی به دنبال یافتن کار و بعضی دیگر جهت سرمایه گذاری و اخذ اقامت و تابعیت اروپایی خانوادگی به فکر مهاجرت به مجارستان هستند. متقاضیان محترم در جریان باشند که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاوه بر راهنمایی شما عزیزان تا دستیابی به ویزای مورد نظر خود را همچنین مشاوره های کارشناسی رایگان جهت دریافت مستر کارت مجارستان نیز ارائه می کند.

سوالات کلیدی در خصوص دریافت مستر کارت مجارستان

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص دریافت مستر کارت مجارستان، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات شما عزیزان در این خصوص پاسخ دهیم. این سوالات عبارت اند از:

  • آیا برای دریافت مستر کارت مجارستان باید شرایط خاصی را رعایت کنیم؟ بله، تمامی افرادی که به دنبال دریافت مستر کارت مجارستان هستند، باید شرایطی را از قبیل امتیاز اعتباری، شرایط سنی، درآمد مورد نیاز و شرایط استخدام را رعایت کنند.
  • روند درخواست برای دریافت مستر کارت مجارستان چگونه است؟ بر خلاف اغلب کشورهای مدرن اروپایی، روند درخواست برای دریافت مستر کارت مجارستان بسیار دشوار است، به همین جهت توصیه می شود که قبل از درخواست به خوبی با شرایط درخواست این کارت آشنا شوید.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *