مهاجرت

دریافت مستر کارت اسلواکی

دریافت مستر کارت اسلواکی

با وجود ضریب نفوذ 40% انواع کارت های اعتباری، دریافت مستر کارت اسلواکی به خاطر انجام پرداخت های یورویی روزمره در این کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما برای افتتاح حساب و اخذ مستر کارت در کشور اسلواکی دو گزینه کردیت کارت و دبیت کارت در اختیار دارید که بانک های اسلواکی مثل SLSP، VUB bank، Vesobecna uverova banka، mBank، Poštová banka و … برای مشتریان خود در نظر می گیرند. اما قبل از اقدام به اخذ مستر کارت اسلواکی بایستی ابتداء با شرایط، امتیازات، هزینه ها و کارمزدهای بانکی آن آشنا شده و سپس مستر کارت مناسبی را انتخاب کرد.

  • آیا استفاده از مستر کارت در تراکنش های روزمره در کشو اسلواکی پذیرفته شد است؟
  • برای اخذ مستر کارت های اعتباری و بدهی اسلواکی چه شرایطی لازم است؟
  • مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در بانک های اسلواکی چیست؟
  • آیا ایرانیان می توانند در اسواکی مسترکارت دریافت کنند؟
  • هزینه دریافت مسترکارت در اسلواکی چقدر است؟
  • انواع مستر کارت های کشور اسلواکی کدامند؟

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای ایجاد آمادگی های لازم برای مهاجرت، علاوه بر ارائه مشاوره های تخصصی درباره اخذ انواع ویزاها و اقامت های خارجی در زمینه دریافت سریع و آسان مستر کارت های اروپایی نیز در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

مسیر مهاجرت به کشور اسلواکی

اصولا فرآیند مهاجرت به اسلواکی و هر کشور خارجی دیگر با یک هدف و چند درخواست شروع و نهایتا به اقامت آن کشور منجر می شود. هدف از مهاجرت به اسلواکی ممکن است با توجه به شرایط هر متقاضی متفاوت باشد. عده ای برای کار و عده ای برای تحصیل، بعضی هم برای اخذ ویزای شنگن و گشت و گذار در اسلواکی و اروپا و … به این کشور اروپایی سفر کنند. بنابرین هدف روش مهاجرتی شما یا نوع درخواست شما را تعیین می کند. درخواست ها نیز ممکن است به درخواست ویزا یا اقامت، درخواست اخذ پذیرش تحصیلی، درخواست اجاره خانه، درخواست دریافت مستر کارت اسلواکی دسته بندی شود. از بین این اقدامات مختلف مهاجرتی، نحوه آمادگی قبل از سفر به اسلواکی از طریق دریافت مستر کارت این کشور به ترتیب ذیل است:

  • اخذ کارت اعتباری بدون هزینه های تراکنش خارجی
  • انتخاب مستر کارت مورد نظر
  • اخذ کارت پشتیبان یا کارت بک آپ
  • شارژ کارت تا حدود مبلغ مورد نظر
  • اطلاع رسانی به بانک قبل از مسافرت به اسلواکی

آشنایی با سیستم پولی و اعتباری اسلواکی

اسلواکی عضو رسمی اتحادیه اروپایی (EU) محسوب شد و از ژانویه سال 2009 از واحد پولی یورو در معاملات خود استفاده می کند. ATM ها در اغلب مقاصد توریستی و گردشگری در دسترس بوده و اکثر هتل ها و فروشگاه ها در شهرهای بزرگی مثل براتیسلاوا، کوسیچ و تفرجگاه های کوهستان تاتراس نیز کارت های اعتباری را در انجام تراکنش های خود با مشتریان قبول می کنند. معمولا دریافت و پرداخت با کارت های اعتباری و از طریق یورو انجام می شود. اما افراد در صورت تبدیل ارز هزینه کارمزد بانکی تا 3% را باید تقبل کنند.

هزینه زندگی در اسلواکی بحث دیگری است که ممکن است ذهن مهاجران ایرانی را به خود مشغول کند. معمولا هزینه های زندگی در کشور اسلواکی در قیاس با سایر ملل اروپایی در سطح نسبتا منطقی و مقرون به صرفه ای قرار دارد. سطوح کیفیت زندگی افراد در کشور اسلواکی را می توان با توجه به هزینه های ماهیانه آنها به 3 دسته معیشتی، متوسط و مرفه به صورت نمودار زیر تقسیم کرد: دسته بندی کیفیت زندگی در اسلواکی

دسته بندی کیفیت زندگی در اسلواکی

شرایط دریافت مستر کارت اسلواکی

با وجود اینکه اسلواکی در زمینه برنامه صدور و کاربرد انواع کارت های اعتباری (Credit Cards) و بدهی (Debit Cards) همپای همسایگان خود نرفته است و حتی آمارها نشانگر ضریب نفوذ پایین استفاده از این کارت ها در بین مردم خود این کشور می باشد. اما واقعیت این است که کاربرد کارت های اعتباری و بدهی مستر کارت در بین مهاجران خارجی (مقیم و غیر مقیم) در کشور اسلواک ها علی الخصوص در براتیسلاوا رو به افزایش است.

درصد ضریب نفوذ کارت اعتباری و پول نقد در اسلواکی

اما آیا مهاجران غیر مقیم نیز می توانند در اسلواکی افتتاح حساب کرده و مستر کارت دریافت کنند؟ بله، افتتاح حساب و دریافت مستر کارت اسلواکی برای مهاجران غیر مقیم این کشور امکانپذیر بوده و هیچ محدودیتی در اینباره در کار نیست. این فرآیند کاملا ساده و راحت است به شرط اینکه شما مدارک زیر را برای بانک اسلواکی تهیه کنید:

  • فرم درخواست
  • پاسپورت معتبر
  • کارت ملی همراه با آدرس سکونتی (برای غیر مقیم ها)
  • کارت اقامتی همراه با آدرس سکونتی (برای مقیم ها)

دریافت انواع مستر کارت های تحت پشتیبانی در اسلواکی

موسسات و بانک های مختلفی در کشور اسلواکی وجود دارد که انواع مختلف مستر کارت های اعتباری (Credit card)، مستر کارت های بدهی (Debit card) و مستر کارت های پیش پرداخت (Prepaid card) را برای متقاضیان صادر می کنند. مهاجران مقیم یا غیر مقیم کشور اسلواکی با توجه به شرایط انواع مختلف کارت های پرداخت می توانند متقاضی دریافت مستر کارت اسلواکی باشند. یکی از این شرایط مربوط به پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از مستر کارت ها در اسلواکی است که متقاضیان با توجه به جدول زیر بایستی به آن توجه نمایند:

بانک هاکارت های تحت پشتیبانیکارت های بدون پشتیبانی
Fio banka, a.s. pobočka zahraničnej bankyکلیه مستر کارت ها و ویزا کارت ها
J&Tکلیه مستر کارت ها و ویزا کارت ها
mBankکلیه کارت های اعتباری و بدی مستر کارت و ویزا کارتکارت های دارای برچسب پرداخت یا Payment sticker
N26N26 استاندارد، سیاه و متالیک
Poštová bankaکارت های بدهی Mastercard و Maestro برای مصرف کنندگان و کارت های تجاریکارت های پیش پرداخت و کارت های آفلاین
Prima banka Slovenskoکلیه کارت های بدهی مستر کارت
Revolutکارت های مستر کارتویزا کارت ها
Slovenska sporitelnaمستر کارت های آفلاین یا غیر ارتباطیمستر کارت های آفلاین یا غیر ارتباطی
365.bankکلیه کارت های اعتباری و بدهی مستر کارتهیچکدام
VUB bankاستاندارد مستر کارت و جهان مستر کارتکارت های بدهی و اعتباری مستر کارت و ویزا کارت
Wirecardهمه مستر کارت ها
UniCredit Bankکلیه دبیت مستر کارت های و مائسترو
TransferWiseصرفا مستر کارت

دریافت انواع مستر کارت های تحت پشتیبانی در اسلواکی

خرید مستر کارت بدهی یا اعتباری اسلواکی

همان طوری که در مطالب فوق نیز بیان شد، بانک های مختلف در کشور اسلواکی با توجه به شرایط و امتیازات مختلفی انواع مستر کارت را برای مشتریان و متقاضیان خود ارائه می کنند. پس بدیهی است که قبل از هر انتخابی به این شرایط و امتیازات توجه کرد. مثلا کارت های بدهی با اتصال مستقیم و دائمی به حساب سپرده شخصی شما علاوه بر دادن امتیاز مدیریت حساب اما از امنیت پایین ولی در عین حال نرخ کارمزد بسیار پایینی برخوردار هستند.

اما دارندگان کارت های اعتباری اسلواکی به شبکه اعتبار بانکی متصل بوده و برداشت خود را از این طریق انجام می دهند. پس از یک طرف دارای ضریب امنیتی بالا و از طرف دیگر دارای نرخ کارمزد تراکنشی بالا می باشد. کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هر لحظه آماده قبول درخواست های شما برای ارائه مشاوره رایگان جهت اخذ فوری و آسان انواع مستر کارت ها کشورهای مختلف اروپایی هستند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *