مهاجرت

دریافت مستر کارت مالتا

دریافت مستر کارت مالتا

بانک های مختلفی در کشور مالتا هستند که به متقاضیان دریافت مستر کارت مالتا خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب غیر مقیم ارائه می دهند. مهاجران خارجی از هر دسته شامل دانشجویان، کارگران، سرمایه گذاران و … برای انجام تراکنش های مهم و ضروری خود نیازمند مستر کارت در کشور مالتا هستند. حالا این تراکنش ممکن است از پرداخت شهریه تحصیلی، پرداخت هزینه فروشگاهی، واریز قبض خانگی، پرداخت اجاره مسکن و غیره متفاوت باشد.

  • چگونه و با چه مدارکی می توان مستر کارت مالتا دریافت کرد؟
  • آیا اصولا شهروندان خارجی غیر مقیم اجازه افتتاح حساب در مالتا را دارند؟
  • آیا می توان بدون کارت اقامت در مالتا مسترکارت دریافت کرد؟
  • مزایای دریافت مسترکارت در مالتا چیست؟
  • انواع مستر کارت اعطایی توسط بانک های کشور مالتا کدامند؟
  • بهترین مستر کارت های مالتا در سال 2022 کدامند؟

اخیرا مالتا به دلیل شرایط آسان مهاجرتی و اخذ سریع اقامت و تابعیت اروپایی و نیز به خاطر وجود فرصت های خوب اشتغالی مورد توجه جمع کثیری از هموطنان قرار گرفته است. در این رابطه یکی از موضوعاتی که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در کنار شرایط دریافت اقامت اروپایی به متقاضیان مشاوره می دهد، نحوه دریافت سریع انواع مستر کارت مالتا می باشد. اگر شما هم متقاضی اخذ این نوع کارت بانکی مالتا هستید ولی از شرایط اخذ آن اطلاع دقیقی ندارید توصیه می شود حتما با کارشناسان موسسه مذکور تماس حاصل نمائید.

مهم ترین دلایل دریافت مستر کارت مالتا

مالتا کشوری کوچک و عضو اتحادیه اروپایی (EU) می باشد و در زمینه پولی نیز یکی از اعضای ثابت و مهم ناحیه یورویی اروپا محسوب می شود. اقتصادی پیشرفته و شرایط پر رونق کسب و کار در این کشور باعث شده است که هر سال انبوهی از نیروهای کار خارجی به این کشور اروپایی مهاجرت کرده و اقامت خود و خانواده همراهشان را به دست می آورند. اما برای این نوع مهاجرت کاری به مالتا مقدماتی لازم است.

یکی از این مقدمات که جزو لوازم ضروری برای مهاجرت به مالتا نیز محسوب می شود، دریافت کارت بانکی معتبر مثل مستر کارت مالتا می باشد. افراد با درخواست مستر کارت مالتا می توانند به راحتی و سهولت و با ایمنی بیشتر در این کشور عملیات بانکی خود را چه به صورت آنلاین از طریق بانکداری موبایل و چه به صورت فیزیکی از طریق ATM ها و دستگاه های POS فروشگاهی انجام دهند. بنابرین برای انجام راحت و سریع امور روزمره زندگی مهاجران مقیم و غیرمقیم کشور مالتا نیازمند دریافت مستر کارت مالتا می باشند.

شرایط دریافت مستر کارت مالتا

در مالتا بانک ها و موسسات ملی و بین المللی مختلفی حضور دارند که به متقاضیان دریافت مستر کارت مالتا خدمات بانکی آنلاین و حضوری ارائه می کنند. باید در جریان باشید که فرآیند دریافت مستر کارت در کشور مالتا دارای پروسه ساده ای است و حتی مهاجران غیر مقیم که با ویزای اقامت موقتی به این کشور مهاجرت نموده اند نیز از حق افتتاح حساب بانکی و اخذ مستر کارت مالتا برخوردار هستند اما به شرطی که مدارک زیر را به بانک مالتا تحویل دهند:

  • ID یا کارت شناسایی (مثل پاسپورت و کارت اقامت الکترونیک E-Residence)
  • مدرک سکونتی (قبض خانگی، صورت حساب بانکی، کارت شناسایی دارای نشانی سکونتی و غیره)
  • قرارداد کار (که این قرارداد را همچنین می توان از شرکت غیر مالتایی هم به دست آورد)

شرایط دریافت مستر کارت مالتا

بهترین بانک ها برای دریافت مستر کارت مالتا

گزینه های مختلفی برای افتتاح حساب و دریافت مستر کارت مالتا از حساب های شخصی گرفته تا گزینه های بانکداری سرمایه گذاری وجود دارد. با بررسی بیشتر نظام بانکداری مالتا متوجه این نکته مهم می شویم که از بین بانک های مختلف کشور مالتا حداقل 4 بانک وجود دارد که مجموعه کاملی از خدمات بانکی مثل مستر کارت ها را به مشتریان ارائه می کنند. این بانک ها عبارتند از:

  • Bank of Valletta: این بانک با حروف اختصاری BOV در کشور مالتا از جمله بانک های بسیار معروف محسوب می شود. BOV دارای شعب مختلف و ATM های فراوان در این کشور جزیره ای است. کارت های بدهی یا Debit Card ها از جمله خدمات ارائه شده توسط این بانک معروف مالتا می باشد. از جمله امتیازات این بانک نیز پاسخگوئی 24 ساعته به زبان انگلیسی می باشد.
  • APS Bank: بانک معتبر دیگر در مالتا با امتیازاتی مثل بانکدارای اینترنتی، حساب های جاری، کارت های بدهی، برنامه بازنشستگی، طرح وام مسکن و دانشجویی با شعب و ATM های مختلف بانک APS Bank کشور مالتا می باشد.
  • HSBC Malta: از جمله بانک های موفق دیگر در عرصه ارائه خدمات بانکی به شهروندان خارجی مخصوصا در زمینه افتتاح حساب و ارائه کارت اعتباری بانک HSBC مالتا است.
  • FCM Bank: این بانک از جمله بانک های بسیار موفق در زمینه ارائه خدمات ارزشمند به سرمایه گذاران خارجی در زمینه افتتاح حساب و صدور انواع کارت اعتباری و بدهی می باشد.
  • Lombark Bank: این بانک دارای تاریخچه طولانی در کشور مالتا بوده و در مقایسه با 3 بانک مذکور از ATM ها و شعب بانکی کمتری برخوردار است. یکی از خدمات ارائه شده در این بانک صدور انواع کارت های بانکی می باشد.

مقایسه بهترین مستر کارت های مالتا

در کشور مالتا، هر دو نوع مستر کارت اعتباری و بدهی در ATM ها مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که کلیه ATM هایی که متعلق به HSBC Malta و Bank of Valletta می باشد به شبکه Mastercard/Cirrus/Solo/Maestro متصل است. بنابراین امکان پرداخت هزینه ها و نیز دریافت وجه نقد با استفاده از مستر کارت ها در ATM های این دو بانک بسیار زیاد است. در اینجا به بررسی برترین مستر کارت های این کشور می پردازیم و شما را با امتیازات خاص هر یک از این کارت ها آشنا می کنیم:

نوع مستر کارتامتیازاتهزینه ها
HSBC Mastercard Credit Cardمورد قبول بیش از 30 میلیون فروشگاه در جهان و بیش از 4000 فروشگاه در مالتا، بدون نیاز به نوشتن چک یا حمل پول، پرداخت به یورو و هر ارز خارجی، سقف شارژ و پرداخت بسیار بالا، تایید هویتی آنلاینهزینه سالیانه 21.00€ (یورو) بدون شرایط حداقل موجودی، پرداخت 30.00€ (یورو) برای درخواست همزمان ویزا کارت و مستر کارت اعتباری HSBC، حداقل پرداخت ماهیانه 12€ (یورو) یا 5% موجودی هنگفت
Bank of Valletta Credit and Debit Card and Prepaidمورد قبول اکثر فروشگاه ها و ATM های موجود در کشور مالتا، امنیت بالا، جایگزینی سریع به هنگام سرقت یا مفقودی مستر کارت، پرداخت آنلاینصدور انواع مستر کارت اعتباری، بدهی و پیش پرداخت با کمترین هزینه سالیانه و گاها 0€ (یورویی) و نیز دارای امتیازات فراوانی از جمله بیمه مسافرتی و پاداش هایی مثل تخفیفات خرید

در پایان یادآوری میشود که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره های حرفه ای در خدمت هموطنانی هستند که درصدد اخذ انواع مستر کارت اروپایی می باشند. شما با اخذ این مشاوره ها علاوه بر اخذ سریع معتبرترین مستر کارتهای اروپایی آمادگی خود برای مهاجرت و اخذ اقامت اروپا را نیز تسریع می کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “دریافت مستر کارت مالتا

  1. مهران خسروی گفت:

    سلام
    آیا به صورت غیر حضوری فردی که اقامت مالت ندارد، میتواند از ایران حساب بانکی در مالتا باز نماید و تا چه اندازه معتبر است؟

    سپاس از شما.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در مالتا در حال حاضر برای ایرانی ها به ندرت و خیلی سخت حساب باز می کنند. ولی اگر حساب ارزی در کشورهای اروپایی نیاز داشته باشید، می تونید با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *