ویزای تحصیلی

رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

رشته آسیب شناسی در سنت کیتس جزء پر طرفدارترین رشته ها و گرایشات پزشکی در دانشگاه های این کشور محسوب می شود. در حال حاضر نیز بهترین دانشگاه برای تحصیل در این رشته تحصیلی در سنت کیتس دانشگاه روز می باشد که در گرایش پاتولوژی کلینیکی دانشجو می پذیرد. دانشجویان خارجی هم در مقطع کارشناسی و هم مقطع کارشناسی ارشد می توانند این رشته را در سنت کیتس ادامه دهند. از اهم امتیازات تحصیل این رشته در سنت کیتس نیز می توان به تحصیل به زبان انگلیسی، فرصت دریافت گرانت یا بورس تحصیلی، اپلای آسان و شرایط راحت اخذ ویزای تحصیلی و نیز آینده کاری خوب اشاره کرد. در ادامه این مطالب کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما عزیزان را با ریز جزئیات تحصیل رشته پاتولوژی در سنت کیتس 2022 آشنا می کنند.

درباره رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

تحصیل آسیب شناسی در سنت کیتس دانشجویان را قادر می سازد تا در زمینه انواع موضوعات و گرایشات پاتولوژی از جمله پاتولوژی سلولی و مولکولی به دانش و درک بهتری دست یافته و بتوانند از این دانش خود در زمینه تشخیص سریع و به موقع انواع امراض از جمله سرطان استفاده کنند. بنابراین یک دانشجوی رشته پاتولوژی در سنت کیتس بر روی مطالعه و تحقیق در زمینه بیماری ها از جمله بیماری سرطان متمرکز است. او پس از اتمام دوره تحصیلی خود از دانشگاه سنت کیتس با تخصص پاتولوژیست وارد بازار کار شده و یا به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر می پردازد. انتظار می رود که یک دانشجوی فارغ التحصیل رشته پاتولوژی (آسیب شناسی) در سنت کیتس بعد از اتمام کورس تحصیلی خود به مهارت های زیر دست یابد:

مهارت های رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

امتیازات تحصیل آسیب شناسی در سنت کیتس چیست؟

با اینکه دانشگاه های سنت کیتس از نظر رتبه و اعتبار بین المللی حرف چندانی برای گفتن ندارند. اما تحصیل در این دانشگاه ها مزایا و امتیازات مختلفی دارد که دانشجویان بین المللی به این راحتی نمی توانند از آنها چشم پوشی کنند. اول از همه اینکه امکان تحصیل در سنت کیتس به زبان انگلیسی فراهم است. امتیاز دوم تحصیل رشته پاتولوژی یا رشته های دیگر پزشکی در سنت کیتس سطح علمی بالا و به کار گیری اساتید معروف در این دانشگاه هاست. امتیاز دیگر ادامه تحصیل در سنت کیتس فرصت اخذ گرانت یا بورس تحصیلی از دانشگاه های این کشور می باشد. و امتیاز دیگر تحصیل پاتولوژی در سنت کیتس آینده شغلی مناسب با درآمد ایده آل در آن می باشد.

شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

رشته آسیب شناسی گرایشی از رشته پزشکی یا مدیکال محسوب شده و از همین رو نیز دانشجویان این رشته تحصیلاتشان را در دانشکده های علوم پزشکی سنت کیتس ادامه می دهند. این دسته از دانشجویان برای اخذ پذیرش خود از دانشگاه های سنت کیتس علاوه بر تکمیل فرم درخواست پذیرش همچنین نیازمند ارائه مدرک دیپلم متوسطه با نمرات بالا در دروس زیست شناسی، فیزیک و شیمی بوده و برای اثبات مهارت زبان انگلیسی خود نیز نیازمند ارائه مدرک IELTS و یا TOEFL هستند.

در کل سنت کیتس دارای 4 دانشگاه پزشکی می باشد که از بین این دانشگاه ها نیز بهترین دانشگاه برای تحصیل آسیب شناسی در سنت کیتس دانشگاه روز Ross University می باشد که در رشته پاتولوژی کلینیکی دانشجو می پذیرد. 4 دانشگاه پزشکی سنت کیتس برای ادامه تحصیل رشته آسیب شناسی عبارتند از:

دانشکده پزشکی دانشگاه ویندسور:

دانشکده پزشکی دانشگاه ویندسور

دانشگاه بین المللی علوم بهداشت:

دانشگاه بین المللی علوم بهداشت

دانشگاه پزشکی روز:

دانشگاه پزشکی روز

دانشگاه پزشکی و علوم بهداشت:

دانشگاه پزشکی و علوم بهداشت

نکته مهم دیگر در زمینه تحصیل رشته پاتولوژی در سنت کیتس، هزینه تحصیل در این رشته می باشد. طبق آمارها و گزارشات سال 2021، متوسط شهریه تحصیلی رشته های کلینیکی از جمله رشته آسیب شناسی در دانشگاه های سنت کیتس حدود $4500 (دلار) برای هر ترم می باشد.

اخذ ویزا برای تحصیل در رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

دانشجویان بین المللی علاقه مند تحصیل رشته پاتولوژی در سنت کیتس پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مربوطه و دریافت تاییدیه دانشگاهیشان می توانند برای دریافت ویزای دانشجویی سنت کیتس اقدام کنند. ویزای دانشجوئی سنت کیتس ویزای اقامت بلند مدت این کشور بوده و مدت اعتبار آن یکساله بوده و تا انتهای دوره تحصیلی دانشجویان نیز قابل تمدید است. اما مدارک ضروری به منظور درخواست این ویزای سنت کیتس عبارتند از:

  • فرم درخواست تکمیلی ویزای دانشجویی سنت کیتس
  • پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل شش ماهه
  • نامه پذیرش غیرمشروط از یکی از دانشگاههای سنت کیتس
  • چند قطعه عکس پاسپورتی
  • مدارک تحصیلی معتبر
  • گواهی تمکن مالی کافی
  • توصیه نامه از مرکز آموزشی قبلی
  • کارت واکسیناسیون برای تب زرد و تیفوئید
  • رزرواسیون پرواز
  • رضایت نامه از والدین برای دانشجویان زیر 18 سال
  • رسید واریز هزینه ویزای دانشجویی سنت کیتس

اخذ ویزا برای تحصیل در رشته آسیب شناسی در سنت کیتس

شرایط کار متخصصان آسیب شناسی در سنت کیتس

فارغ التحصیلان رشته آسیب شناسی پس از اتمام کورس تحصیلی اشان و اخذ مدرک از دانشگاه های سنت کیتس می توانند به عنوان پزشک در بیمارستانها و کلینیک های این کشور یا دیگر کشورها استخدام شوند. شغلی که در رده پر درآمدترین مشاغل سنت کیتس نیز محسوب می شود. همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، بیشترین درصد افزایش درآمدی با بیش از 29% متعلق به متخصصان پاتولوژی در سنت کیتس با بیش از 2 تا 5 سال سابقه کاری است:

میزان درآمد سالیانه پاتولوژیست ها در سنت کیتس

به این ترتیب فارغ التحصیلان و متخصصان رشته آسیب شناسی می توانند در سنت کیتس کاریابی کرده و به ویزای کار این کشور نیز دست یابند. هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات تکمیلی تر و یا اخذ مشاوره تخصصی در باب ویزای کار سنت کیتس می توانند با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *