ویزای تحصیلی

رشته آنکولوژی در برزیل

رشته آنکولوژی در برزیل

با وجود محدودیت های تحصیل در رشته آنکولوژی در برزیل می توان این کشور را به عنوان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل معرفی کرد. در سال های اخیر با تغییر شرایط تغذیه و سبک زندگی افراد، بیماری سرطان رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و این مسئله می تواند اهمیت تحصیل در رشته های مرتبط با این بیماری را افزایش دهد. رشته آنکولوژی در سال های اخیر به شدت اهمیت پیدا کرده است و افرادی که در این رشته تحصیل می کنند می توانند آینده شغلی خود را به نوعی تضمین کنند.

برزیل به عنوان یکی از گزینه های تحصیل در خارج از کشور نبوده و نتوانسته در سال های اخیر در این رابطه جایگاهی را برای خود به دست آورد ولی در رشته آنکولوژی می تواند به عنوان یکی از رشته های مناسب در این کشور قلمداد شود اگرچه محدودیت بسیار زیادی در این زمینه برای تحصیل وجود دارد. علاقمندان به تحصیلی این رشته علوم پزشکی می توانند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشند تا در این گفتار، اطلاعات تکمیلی را به دست آورند.

  • آیا رشته آنکولوژی در برزیل از اعتبار مناسبی برخوردار است؟
  • آیا پس از پایان تحصیل در برزیل می تواند در این کشور مشغول به کار شد؟
  • هزینه های تحصیل و زندگی در برزیل چه مقدار است؟
  • درآمد متخصصین آنکولوژی در برزیل چه مقدار است؟

بهترین موسسات ارائه کننده رشته آنکولوژی در برزیل

رشته آنکولوژی به عنوان یکی از رشته های پزشکی شناخته می شود و در زمینه های مرتبط با سرطان شناسی تحقیقاتی را انجام می دهد. تحصیل در این رشته از علوم پزشکی در بسیاری از کشورهای جهان محدود است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که به راحتی امکان تحصیل در این رشته در تمامی دانشگاه های جهان ممکن باشد. افراد متخصص دانشگاهی در این زمینه در بسیاری از کشورهای جهان محدود هستند و همین مورد باعث شده است تا تحصیل در رشته آنکولوژی به عنوان یک دانشجوی خارجی در کشورهای مختلف جهان دشوار شود.

در برزیل یک دانشگاه بسیار خوب برای تحصیل در این رشته وجود دارد و آن دانشگاه سائوپائولو است. این دانشگاه در رده بندی جهانی جایگاه 122 را به خود اختصاص داده است اما زمانی که به جایگاه این دانشگاه در رشته آنکولوژی توجه داشته باشید، نام این دانشگاه در رده 168 جهان قرار گرفته است که همچنان آن را در جمع برترین دانشگاه های جهان قرار می دهد.

بهترین موسسات ارائه کننده رشته آنکولوژی در برزیل

هزینه تحصیل رشته آنکولوژی در برزیل

برکسی پوشیده نیست که هزینه تحصیل پزشکی در همه نقاط جهان از متوسط هزینه های تحصیل بیشتر است و در برزیل نیز چنین اتفاقی رایج است. تحصیل پزشکی در برزیل یک دوره 6 ساله است و دانشجویان در هنگام محاسبه شهریه دانشگاهی خود باید به این نکته توجه داشته باشند. تحصیل رشته آنکولوژی در کشور برزیل در هر سال در حدود 6000$ (دلار) محاسبه شده است و از این رو می توان گفت که هزینه کل دوره در حدود 36000$ (دلار) خواهد بود.

دانشجویان خارجی باید در نظر داشته باشند که از سال 2016 کشور برزیل بر اساس قوانین جدید خود این اجازه را به برخی از دانشجویان می دهد که بتوانند به صورت نیمه وقت در این کشور کار کرده و هزینه های زندگی خود را تامین کنند. برای این کار دانشجویان باید به اداره کار کشور برزیل مراجعه کرده و خود را معرفی کنند. در صورتی که با درخواست آن ها موافقت نشود تحت هیچ شرایطی امکان کار دانشجویی در این کشور را نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت قوانین از خاک این کشور اخراج خواهند شد.

هزینه زندگی دانشجویی در کشور برزیل می تواند به شدت متغیر باشد اما با توجه به اینکه تحصیل رشته آنکولوژی تنها در شهر سائوپائولو امکان پذیر است، دانشجویان باید مبلغی در حدود 900$ (دلار) در ماه را برای زندگی خود در این شهر در نظر بگیرند. البته افرادی که موفق به زندگی در خوابگاه های دانشجویی در این شهر شوند، می تواند به صورت چشمگیری هزینه های زندگی خود را کاهش دهند تا جایی که هزینه های زندگی سالیانه آن ها از 8000$ (دلار) در سال نیز می تواند کمتر شود که البته همه این موارد بسته به سبک زندگی افراد می تواند بیش تر یا کم تر باشد.

درآمد متخصصین آنکولوژیست در برزیل

افرادی که تحصیلات خود را در کشور برزیل به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت تا در خاک این کشور به کار مشغول شوند و از این طریق اقامت بلند مدت آن را نیز به دست آورند. با توجه به این که برزیل از کمبود پزشک متخصص رنج می برد، احتمال آنکه یک پزشک در این کشور به کار برسد بسیار بالا است. آنکولوژیست ها نیز در برزیل از درآمد بسیار مناسبی برخوردار هستند و این مسئله خود یکی از امتیازات تحصیل پزشکی در کشور برزیل است.

درآمد یک پزشک در کشورهای مختلف جهان معمولا بالاتر از متوسط درآمد در آن کشور است و این مسئله در کشور برزیل نیز کاملا طبیعی است. در نمودار زیر می توان میزان درآمد یک آنکولوژیست را به طور متوسط مشاهده کرد.

درآمد ماهانه متخصصین آنکولوژیست در برزیل

با توجه به این که هزینه زندگی در کشور برزیل برای یک خانواده 4 نفره در سطح رفاه بسیار بالا حدود 15000R$ (رئال برزیل) خواهد بود، به راحتی قابل مشاهده است که یک پزشک متخصص آنکولوژیست به چه سطح از زندگی در این کشور دسترسی خواهد داشت. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با وجود تمامی نکات مثبتی که در رابطه با تحصیل پزشکی در کشور برزیل وجود دارد، همچنان توصیه می کنند تا گزینه های بهتری را که مطابق با رزومه تحصیلی شما در دسترس است برای ادامه تحصیل در خارج از کشور انتخاب شوند. به همین منظور کافی است با مشاورین ما در این موسسه تماس بگیرید تا ایشان با توجه به توانایی های شما بهترین گزینه ممکن را در اختیار شما قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *