ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در انگلستان

رشته ارتودنسی در انگلستان

بر کسی پوشیده نیست که انگستان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته های مختلف است و جایگاه رشته ارتودنسی در انگلستان بسیار عالی است. افرادی که تخصص خود در رشته دندانپزشکی را به دست نیاورده اند، می توانند با انتخاب رشته ارتودنسی، شرایط مناسبی برای آینده خود در سراسر جهان ایجاد کنند چراکه همه روزه بر اهمیت این روش درمانی و البته زیبایی در میان جمعیت جهان افزایش پیدا می کند. باید به این نکته اشاره داشت که دانشگاه های مختلف جهان در حال حاضر در رقابت برای رسیدن به بهترین جایگاه در این رشته هستند و انگلستان نیز در جاگیاه مناسبی در سطح جهانی قرار دارد.

رشته ارتودنسی یکی از تخصص های مرتبط با گروه دندانپزشکی است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، می توانند در آینده ای نه چندان دور، بهترین شرایط را برای خود ایجاد کنند. رشته ارتودنسی از جمله تخصص های پزشکی است که در برخی از دانشگاه های این کشور تنها در یک دوره 2 ساله ارائه می شود اما اکثر دانشگاه های این کشور یک بازه زمانی 3 ساله را برای تحصیل در این رشته در نظر گرفته اند. مجموعه هزینه هایی که دانشجویان برای تحصیل در رشته ارتودنسی پرداخت می کنند، سبب می شود تا بسیاری از افراد از انتخاب این کشور به عنوان مقصد نهایی خود امتناع کنند. با این حال، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله توضیح خواهند داد که تحصیل رشته ارتودنسی در انگلستان چه اهمیتی دارد.

  • بهترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته ارتودنسی کدامند؟
  • آیا می توان با هزینه های کم در انگلستان به تحصیل در رشته ارتودنسی پرداخت؟
  • محدودیت های انتخاب رشته ارتودنسی در انگلستان چیست؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در انگلستان مشغول به کار در این حوزه شد؟

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در انگلستان

افرادی که انگلستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود در رشته ارتودنسی انتخاب می کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که رشته ارتودنسی یکی از تخصص های گروه دندانپزشکی است و به همین دلیل در اختیار داشتن مدارک زیر یک الزام است:

  • مدرک معتبر تحصیل دندانپزشکی در انگلستان
  • حداقل 2 سال سابقه کار تمام وقت در حوزه دندانپزشکی
  • ارائه مدرک دندانپزشکی که دارای دوره کارآموزی باشد
  • مدرک زبان انگلیسی با حداقل نمره 7

آنچه می تواند شانس دریافت پذیرش از دانشگاه های برتر انگلستان را برای دانشجویان خارجی افزایش دهد، رزومه تحصیلی آن ها و نمراتی است که در دوره تحصیل در مقطع اولیه تحصیل خود به دست آورده اند است. در حال حاضر دانشگاه کالج لندن بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته ارتودنسی شناخته می شود که رتبه 65 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه لیدز نیز برخلاف انتظار، دومین دانشگاه برتر این کشور در رشته ارتودنسی است که توانسته رتبه 74 را به خود اختصاص دهد. رتبه های 76 و 78 جهان نیز به ترتیب به دانشگاه های کاردیف و بریستول رسیده است که در شهرهایی با همین نام قرار دارند. بر خلاف بسیاری از رشته های تحصیلی، تنها 8 دانشگاه انگلیسی در جمع 100 دانشگاه برتر رشته ارتودنسی در جهان قرار دارند.

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در انگلستان

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در انگلستان

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد را از دریافت ویزای تحصیلی انگلستان باز می دارد، مجموعه هزینه هایی است که دانشجویان باید در طول تحصیل خود به ویژه در رشته ارتودنسی به عنوان یکی از گران ترین رشته های تحصیل در انگلستان متحمل شوند. به طور تقریبی می توان گفت که انگلستان در رشته ارتودنسی یکی از 10 کشور گرانقیمت جهان به حساب می آید و دانشجویان باید پیش از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی خود به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

اگرچه در انگلستان دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت کار کنند و از طرف دیگر امکان دریافت بورسیه تحصیل را نیز خواهند داشت، اما باید به این نکته توجه کرد که هیچ یک از این دو مسیر کمک کننده به کاهش هزینه های تحصیلی برای دانشجویان قطعی نیست و بهتر است دانشجویان به این امید مسیر مهاجرتی خود را انتخاب نکنند. به منظور درک بهتر از شرایط مالی مورد نیاز برای تحصیل در این کشور، گراف زیر که نشان دهنده هزینه احتمالی یک سال تحصیل در انگلستان در رشته ارتودنسی است، ارائه شده است.

هزینه احتمالی یک سال تحصیل در انگلستان در رشته ارتودنسی

شرایط کار یک ارتودنتیست در انگلستان

کار در انگلستان هدیه ای ارزشمند برای افرادی است که تحصیل در این کشور را انتخاب کرده اند و تمامی مسیر دشوار رسیدن به موفقیت را طی کرده اند. باید به این نکته اشاره کرد که تحصیل در انگلستان خود منجر به دریافت اقامت دائم نمی شود اما می تواند مقدمه ای برای رسیدن به این مهم باشد. افرادی که در رشته ارتودنسی تحصیل کرده باشند، تقریبا مسیر بسیار ساده ای برای رسیدن به کار در این کشور خواهند داشت و در این مسیر می توانند به درآمدی در حدود 17600£ (پوند) در ماه نیز دسترسی داشته باشند.

بر کسی پوشیده نیست که انگلستان یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای تحصیل است و روند دریافت ویزای تحصیلی این کشور نیز چالش های حقوقی خاص خود را دارد. در صورتی که بودجه کافی برای تحصیل در این کشور را در اختیار ندارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را در مسیر مهاجرت به کشورهای مقرون به صرفه جهان یاری کنند

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *