ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در روسیه

رشته اورولوژی در روسیه

تحصیل رشته اورولوژی در روسیه می تواند به عنوان راهکاری اساسی برای افرادی باشد که رزومه قوی در اختیار ندارند. روسیه یکی از مقاصدی است که می توان آن را برای تحصیل در خارج از کشور مناسب دانست چراکه هزینه های تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است و از طرف دیگر می توان گفت که روند دریافت پذیرش در دانشگاه های این کشور نیز ساده تر از گذشته شده است. روسیه یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است ولی باید به این نکته اشاره داشت که در رشته های مرتبط با علوم پزشکی، شرایط در این کشور کمی متفاوت است و نمی توان انتظار داشت که دانشجویان تحصیلات عالی و در سطح بین المللی را سپری کنند.

رشته اورولوژی یکی از رشته های مهم در علوم پزشکی است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، قادر خواهند بود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پس از تحصیل خود به بازار کار وارد شده و شرایط مناسبی را برای خود به ارمغان آورند. باید به این نکته اشاره داشت که رشته اورولوژی در دانشگاه های محدودی ارائه می شود و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در روسیه خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در روسیه چیست؟
  • روند دریافت پذیرش رشته اورولوژی در دانشگاه های کدام کشور ساده تر است؟
  • هزینه تحصیل رشته اورولوژی در روسیه چقدر است؟
  • برای کار در روسیه به عنوان اورولوژیست چه مسیری را باید طی کرد؟

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در روسیه

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در روسیه

افرادی که روسیه را به عنوان کشور مقصد خود در رشته اورولوژی انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که دانشگاه های محدودی در این کشور موفق به دریافت رتبه های بین المللی شده اند و این مسئله یک چالش اساسی برای دریافت پذیرش در این کشور به حساب می آید.

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته اورولوژی را دارند، در روسیه باید در ابتدا وارد دوره های پادفک شده و در صورت قبولی در آزمون های ساده ورودی است که می توانند وارد مقطع تحصیلی خود شوند. تحصیل رشته اورولوژی در روسیه به زبان های روسی و انگلیسی انجام می شود و این یکی از امتیازاتی است که دانشجویان در این کشور خواهند داشت. در دوره آموزش پادفک، فرد می تواند به زبان روسی نیز تسلط پیدا کند و به همین دلیل است که نیازی به در اختیار داشتن مدرک زبان در ابتدای روند پذیرش در این کشور نیست. طول دوره تحصیل رشته اورولوژی در روسیه برای دانشجویان خارجی در حدود 4 سال است که به انضمام دوره پادفک، 5 ساله خواهد شد.

معرفی دانشگاه های برتر روسیه در رشته اورولوژی

برای تحصیل رشته اورولوژی در روسیه، دانشگاه های بسیار زیادی در دسترس علاقمندان به این رشته قرار خواهد گرفت ولی تنها 5 دانشگاه این کشور هستند که موفق به کسب رتبه های برتر جهانی شده اند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویانی باید مهاجرت به روسیه را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند که رزومه های سطح عالی در اختیار ندارند. برخی از مهم ترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل در رشته اورولوژی عبارتند از:

دانشگاه های روسیه برای تحصیل در رشته اورولوژی

هزینه تحصیل اورولوژی در روسیه

افرادی که رشته اورولوژی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند می توانند با هزینه های نسبتا اندک در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند و این یکی از مزیت هایی است که تحصیل در این کشور به همراه دارد. برای تحصیل در روسیه در رشته اورولوژی، دانشجویان باید بودجه ای در حدود 3200$ تا 6500$ (دلار) در سال را در اختیار داشته باشند و به همین دلیل است که روسیه به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل از نظر هزینه های آموزش است.

از طرفی باید به هزینه های زندگی در این کشور نیز توجه داشت که بسته به سبک زندگی و شهر محل تحصیل افراد می تواند بین 350$ تا 550$ (دلار) در ماه باشد. به تازگی قوانین روسیه به دانشجویان خارجی اجازه می دهد تا در این کشور کار کنند و از این طریق هزینه های زندگی خود را نیز تا حد زیادی در همین کشور تامین کنند.

شرایط کار یک اورولوژیست در روسیه

افرادی که در روسیه کار می کنند، شرایط مناسبی برای دریافت اقامت در این کشور خواهند داشت و علاقمندان به زندگی در روسیه می توانند از طریق تحصیل، اقامت روسیه را برای خود پایه ریزی کنند. تحصیل در رشته اورولوژی در این کشور سبب می شود تا فرد به درآمدی در حدود 175000RUB (روبل) در سال دست پیدا کند و از این طریق زندگی اقتصادی بسیار مناسبی را برای خود رقم بزند. در چنین شرایطی می توان گفت که اقامت در روسیه نیز می تواند برای فرد ارزشمند باشد. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *