ویزای تحصیلی

رشته اورولوژی در رومانی

رشته اورولوژی در رومانی

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در رومانی سبب می شود تا جمعیت کمی هر ساله برای تحصیل در این کشور اقدام کنند و متقاضی شوند. با این حال باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در رومانی بنا بر دلایل مختلف می تواند بسیار ارزشمند باشد و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، از شانس بالایی برای ورود به بازارهای کار اروپایی برخوردار هستند. باید در نظر داشت که در حال حاضر رومانی یکی از کشورهای ارزان قیمت اروپایی برای تحصیل است که افراد زیادی می توانند با تحصیل در این کشور شرایط ایده آل مهاجرتی پیدا کنند. دانشگاه های رومانی از رتبه های عالی در رشته اورولوژی برخوردار نیستند و به همین دلیل می توان آن را در دسته کشورهای مناسب برای ادامه تحصیل قرار داد.

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته اورولوژی را دارند، باید در نظر داشته باشند که این یکی از رشته های تخصص در علم پزشکی است و می توان به کمک آن شرایط بسیار مناسبی برای خود در بازار کار ایجاد کرد. محدودیت های نسبی برای تحصیل در این رشته وجود دارد ولی در شرایط کلی باید به این نکته اشاره داشت که این محدودیت ها در اکثر دوره های تخصص پزشکی وجود دارد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در رومانی به عنوان یکی از کشورهای اروپایی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در رومانی چگونه است؟
  • مهم ترین دانشگاه های رومانی برای تحصیل در رشته اورولوژی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته اورولوژی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان از رومانی به عنوان مقصد مناسب برای کار یاد کرد؟

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در رومانی

افرادی که رومانی را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که این کشور یکی از سهل الوصول ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل در بسیاری از رشته های تحصیلی است اما برای تحصیل در رشته اورولوژی باید مقدمات مربوط به تحصیل در این کشور به درستی رعایت شود.

برخی از مهم ترین نکاتی که دانشجویان برای ورود به رشته اورولوژی باید به آن توجه داشته باشند عبارتند از:

  • دریافت مدرک پزشکی
  • در اختیار داشتن مدرک زبان معتبر در سطح آیلتس 6
  • پشت سر گذاشتن دروه انترنی
  • پشت سر گذاشتن دوره فلوشیپ

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در رومانی

با عبور از این مسیرها است که تحصیل رشته اورولوژی در رومانی برای دانشجویان امکان پذیر می شود و آن ها قادر خواهند بود تا در یکی از دانشگاه های معتبر این کشور به ادامه تحصیل در همین رشته مشغول شوند. برای تحصیل در رشته اورولوژی در کشور رومانی دانشگاه های نسبتا زیادی وجود دارد ولی باید به این نکته توجه داشت که تنها دو دانشگاه در این کشور وجود دارد که کیفیت بهتری برای تحصیل دارند و در رتبه بندی های جهانی توانسته اند رتبه مناسبی به دست آورند:

  • دانشگاه پزشکی و داروسازی کارول داویلا در رتبه 940 جهان
  • دانشگاه پزشکی و داروسازی کلوژ ناپوکا در رتبه 973 جهان

در چنین شرایطی می توان به این نکته اشاره داشت که مهاجرت به رومانی برای تحصیل رشته اورولوژی در این کشور برای افرادی مناسب تر است که رزومه های تحصیلی قوی در اختیار نداشته و نمی توانند دانشگاه های تراز اول را انتخاب کنند.

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در رومانی

یکی از نکاتی که باید در رابطه با تحصیل در رومانی به آن توجه داشت، هزینه هایی است که دانشجویان در طول دوره تحصیل خود در این کشور پرداخت می کنند. به طور متوسط می توان گفت که هزینه های تحصیل در رومانی به نسبت بسیاری از کشورهای دیگر جهان مقرون به صرفه تر است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، با چالش های کمی برای پرداخت شهریه خود روبرو خواهند شد.

باید در نظر داشت که در حال حاضر رومانی یکی از مقاصد ارزان قیمت برای زندگی نیز به حساب می آید و با توجه به این که دانشجویان در این کشور اجازه کار ضمن تحصیل را خواهند داشت، می توان گفت که رومانی در مجموع نیز یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی در هر سال است.

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در رومانی

شرایط کار یک اورولوژیست در رومانی

افرادی که رومانی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، معمولا پس از دریافت مدرک تحصیلی، به سایر کشورهای جهان مهاجرت می کنند تا شرایط ایده آل تری را برای زندگی خود ایجاد کنند. در حال حاضر یک اورولوژیست در رومانی می تواند ماهیانه در حدود 28000RON (لئو) در ماه درآمد داشته باشد و از این طریق زندگی با کیفیتی را برای خود ایجاد کند. عدم عضویت رومانی در حوزه شنگن سبب شده است تا این کشور کمتر مورد توجه قرار گیرد ولی باید به این نکته اشاره داشت که این کشور نیز می تواند مقصد مناسبی برای زندگی باشد. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *