ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند به دلیل وجود دانشگاه های مطرح و موقعیت های شغلی زیاد، گزینه خوبی برای علاقه مندان محسوب می شود. دانشگاه در اسکاتلند رایگان است، اما فقط در صورتی که دانشجوی اسکاتلند (یا از اتحادیه اروپا، و در سال تحصیلی 2024 یا قبل از آن) شروع کرده باشید. در شرایطی که گفته شد، یک پنی هم برای شهریه دانشگاه های اسکاتلند پرداخت نخواهید کرد همچنین آژانس جوایز دانشجویی اسکاتلند (SAAS) سالانه 1820£ (پوند) را برای شما پوشش می دهد. دانشجویان خارجی تحصیل در اسکاتلند را توصیه می کنند، بر اساس یک نظرسنجی توسط دولت اسکاتلند، 94% از دانشجویان بین المللی در اسکاتلند گفتند که این مکان مکانی خوبی است و 86% از دانشجویان اسکاتلندی آن را به دیگران توصیه می کنند.

با وجود اینکه دانشگاه های ارزانی در اسکاتلند وجود دارد، تحصیل در اسکاتلند می تواند گران باشد؛ هر سال هزینه تحصیل از 15000$ تا 20000$ (دلار آمریکا) متغیر است. اگرچه این بسیار گران است، بسیاری از دانشجویان بین المللی در اسکاتلند قادر به تحصیل رایگان هستند؛ اگر در اسکاتلند زندگی می کنید و تحصیل تمام وقت در دانشگاه یا کالج اسکاتلند را انتخاب می کنید، مجبور به پرداخت شهریه نخواهید بود. دانشجویان اسکاتلندی که مایل به تحصیل در جای دیگر در انگلستان هستند، شهریه استاندارد برای ارائه دهنده دوره انتخابی خود دریافت می کنند، اما ممکن است برای پوشش هزینه ها از طریق SAAS درخواست وام کنند.

در این مقاله که به کوشش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص اسکاتلند با تکیه بر رشته ایمنی شناسی به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • درآمد ایمنی شناسان در اسکاتلند چقدر است؟
  • هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند چه میزان می باشد؟
  • کار ضمن تحصیل در اسکاتلند چگونه است؟

دلایل تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان به دلایل گوناگونی برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند به این کشور زیبا مهاجرت می کنند. زیرا این کشور مزیت های ویژه ای را برای متقاضیان رشته ایمنی شناسی ارائه می کند.

برخی از مهمترین دلایل تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند عبارت اند از:

دلایل تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلندتوضیحات
نرخ استخدام بالانرخ استخدام متمایز 97% پس از تکمیل مدرک ایمنی شناسی در اسکاتلند
شهریه معقولشهریه اولیه برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند فقط 750£ (پوند) می باشد.
اقامتگاه های دانشجوییارائه اقامتگاه های دانشجویی پیشرفته توسط دانشگاه های اسکاتلند
طول دوره تحصیلیکارشناسی ارشد در ایمنی شناسی در یک دوره تنها در یک سال صورت می گیرد.

درآمد رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

درآمد رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند سال 2024

کار در اسکاتلند فراوان است و سطح درآمد بالایی هم دارد؛ این موضوع شامل حال رشته ایمنی شناسی نیز می شود. مسیر جدید به فارغ التحصیلان این امکان را می دهد که پس از اتمام تحصیلات خود به مدت 2 سال برای اقامت در بریتانیا درخواست ویزای بدهند تا بتوانند در هر سطح مهارتی به دنبال کار یا شروع کار باشند. فارغ التحصیلان دکترا می توانند به جای 2 سال، 3 سال در بریتانیا بمانند. پس از فارغ التحصیلی در اسکاتلند هم امکان کاریابی و هم کارآفرینی وجود دارد. با ویزای استارت آپ، می توانید 2 سال در انگلستان بمانید؛ پس از این مدت ممکن است بتوانید به ویزای کار عمومی (Tier 2) تغییر دهید.

دانشجویان بین المللی می توانند پس از فارغ التحصیلی با ویزای جدید به مدت 2 سال در انگلستان بمانند. دولت بریتانیا تایید کرده است که از 1 ژوئیه 2024، دانشجویان بین المللی می توانند پس از فارغ التحصیلی با ویزای جدید Graduate Route تا 2 سال برای زندگی و کار در بریتانیا درخواست دهند. پس از اتمام تحصیل، آنها باید یک شغل تمام وقت پیدا کنند. پس از 5 سال کار، می توان برای ویزای ILR “مرخصی نامحدود” درخواست داد که به آنها وضعیت “اقامت دائم” می دهد؛ آنها همچنین ملزم به گذراندن آزمون دانش زندگی در انگلستان و آزمون زبان انگلیسی شناخته شده خواهند بود.

در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند در سال 2024 بیان شده است:

حدود درآمد سالانه رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

کار ضمن تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

اگر دانشجویی بپرسد من مجاز به انجام چه کاری هستم اینگونه باید پاسخ داد که اگر در حال تحصیل یک برنامه تمام وقت در دانشگاه ادینبورگ هستید، ویزای Tier 4 یا دانشجویی شما باید به شما اجازه کار در انگلستان را بدهد، اگر در حال مطالعه یک برنامه تمام وقت در سطح مدرک و بالاتر هستید، اجازه کار 20 ساعت در هر هفته معین در طول ترم را خواهید داشت. دارندگان ویزای دانشجویی و دارندگان ویزای Tier 4 می توانند انواع کارها را انجام دهند. با این حال، شما مجاز نیستید در صورتی که به عنوان یک ورزشکار حرفه ای یا نیمه حرفه ای، از جمله به عنوان یک مربی ورزشی، خوداشتغال شوید یا فعالیت های تجاری انجام دهید.

ویزای تحصیلی صادر شده برای تحصیل در سطح تمام وقت به شما امکان می دهد حداکثر 20 ساعت در هفته در طول ترم کار کنید. این حداکثر 20 ساعت در مجموع در هر هفته است، از جمله کار با حقوق یا بدون مزد و برای یک یا چند سازمان؛ 20 ساعت را نمی توان در مدت طولانی تری به طور میانگین محاسبه کرد. اگر به عنوان دانشجوی بین المللی در انگلستان تحصیل می کنید، حداکثر تا 20 ساعت در هفته در طول ترم و تمام وقت در تعطیلات تعطیلات مجاز هستید.

بهترین دانشگاه های رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

برای تحصیل در اسکاتلند در رشته ایمنی شناسی بهترین دانشگاه ها عبارت هستند از: University of Stirling همچنین University of Glasgow و University of Edinburgh. هزینه تحصیل در اسکاتلند برای رشته ایمنی شناسی بین 11000£ تا 19000£ (پوند) می باشد و هزینه زندگی در اسکاتلند نیز ماهی 900£ تا 1200£ (پوند) می باشد. علاقمندان به تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند، انگلیس، آلمان، کانادا و سایر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

سوالات متداول در خصوص رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند پاسخ دهیم. مهمترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • چشم انداز شغلی در رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند چگونه است؟ چشم انداز شغلی در رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند به نسب سایر کشورهای اروپایی بسیار مطلوب است، و دانشگاه های این کشور فرصت های شغلی ایده آلی را برای فارغ التحصیلان ارائه کرده اند.
  • آیا امکان دریافت بورسیه دانشجویی در رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند وجود دارد؟ شرایط دریافت بورسیه دانشجویی در رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند بسیار دشوار می باشد، و به طور کلی غیر ممکن می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *