ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در تایلند

رشته ایمنی شناسی در تایلند

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در تایلند به گونه ای است که بسیاری از افراد می توانند تحصیل با کیفیت بالا در این رشته را تجربه کنند. رشته ایمنی شناسی یکی از رشته های مرتبط با گروه پزشکی است و افرادی که در این رشته تحصیل می کنند، آینده شغلی بسیار مناسبی را پیش روی خود خواهند داشت. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل رشته ایمنی شناسی می تواند به بسیاری از علاقمندان کمک کند تا آینده شغلی مناسبی را برای خود به ارمغان آورند. با این حال باید در نظر داشت که دانشگاه محل تحصیل و سطح علمی فرد نیز می تواند در آینده فرد موثر باشد.

شرایط تحصیل در تایلند برای همه افراد فراهم نیست و این مسئله می تواند نیازمند طی کردن پروسه های طولانی مدت و بررسی های کاملی باشد. خوشبختانه در رشته ایمنی شناسی برخی از دانشگاه های تایلند توانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آوردند. از همین رو می توان گفت افرادی که در سطح مناسبی از نظر مالی قرار دارند، می توانند در این کشور در سطح نسبتا مناسبی به ادامه تحصیل بپردازند. در شرایط کنونی نمی توان تایلند را به عنوان کشور مناسبی برای تحصیل دانست اما باید به این نکته اشاره کرد که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در تایلند را مورد ارزیابی قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های تایلند در رشته ایمنی شناسی کدامند؟
  • فرایند دریافت پذیرش از دانشگاه های تایلند در رشته ایمنی شناسی چگونه است؟
  • آیا می توان با هزینه های کم در تایلند به ادامه تحصیل پرداخت؟

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در تایلند

باید به این نکته اشاره داشت که در بسیاری از رشته های تحصیلی دانشگاه های تایلند از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند اما در رشته ایمنی شناسی برخی از دانشگاه های تایلند موفق به کسب رتبه های برگزیده در آسیا و جهان شده اند و به همین دلیل است که می توان گفت برخی از دانشگاه های این کشور ارزش انتخاب را از نظر علمی خواهند داشت و دانشجویان با رزومه های مناسب، اگرچه به دانشگاه های زیادی دسترسی دارند، اما می توانند دانشگاه مناسبی را در این کشور پیدا کنند.

دانشگاه های معتبر تایلند برای تحصیل رشته ایمنی شناسی

همانطور که از تصویر بالا مشخص است، برای تحصیل در تایلند در رشته ایمنی شناسی تنها یک دانشگاه با اعتبار بسیار بالا وجود دارد و 2 دانشگاه این کشور نیز در سطح متوسط قرار دارند و سایر گزینه هایی که در دسترس متقاضیان قرار دارد در جمع دانشگاه های نه چندان مناسب از نظر علمی قرار دارند. باید به این نکته اشاره کرد که در برخی از دانشگاه های این کشور امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود ندارد و این مسئله ای است که می تواند شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور را دشوارتر از گذشته سازد. افرادی که از رشته های مرتبط برای تحصیل در این رشته اقدام کرده باشند، می توانند در بازه زمانی 2 ساله، مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند.

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در تایلند

یکی از مهم ترین چالش هایی که همواره پیش روی علاقمندان به تحصیل در کشور تایلند قرار دارد، متوسط هزینه هایی است که باید سالیانه به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت کنند. از طرف دیگر، هزینه های زندگی در این کشور نیز چندان کم نیست. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی در این کشور، به طور متوسط به هزینه ای در حدود 13500$ تا 19600$ (دلار) در سال نیاز خواهند داشت که به طور قطع این کشور را در دسته کشورهای پرهزینه برای تحصیل قرار می دهد.

با توجه به این که دانشجویان در کشور تایلند اجازه کار ضمن تحصیل را نخواهند داشت، می توان به این نکته اشاره داشت که هزینه های زندگی در این کشور نیز می تواند فشار اقتصادی به دانشجویان را افزایش دهد. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور به طور متوسط به 450$ تا 750$ (دلار) در ماه نیاز خواهند داشت و این میزان می تواند هزینه ای سنگین در کشوری با کیفیت متوسط زندگی را به همراه داشته باشد.

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در تایلند

شرایط کار ایمنی شناسان در تایلند

با وجود اینکه دانشجویان برای تحصیل در این کشور به هزینه های زیادی نیاز دارند و نمی توانند ضمن تحصیل خود کار کنند، می توان گفت که فرصت کار پس از تحصیل در این کشور فرصتی مناسب به حساب می آید. افرادی که در تایلند تحصیل کرده باشند، با توجه به تخصص خود، قادر خواهند بود در حوزه های مختلف پزشکی در آزمایشگاه های سلامت به کار مشغول شده و شرایط مالی نسبتا مناسبی را در این کشور به دست آورند.

اگرچه میزان درآمد یک ایمنی شناس در مقایسه با پزشکان در این کشور کم است اما می توان گفت که نسبت به متوسط درآمد در این کشور، شرایط بسیار مناسبی دارد. متوسط درآمد ایمنی شناسان در تایلند به طور متوسط در حدود 181000THB (بات) در ماه است. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، می توانید با با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *