ویزای تحصیلی

رشته ایمنی شناسی در فرانسه

رشته ایمنی شناسی در فرانسه

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در فرانسه نیز به مانند بسیاری دیگر از رشته های تحصیلی در این کشور بسیار مناسب ارزیابی می شود و متقاضیان زیادی دارد. فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که از دیرباز تا کنون به عنوان یکی از قطب های علمی این قاره شناخته می شود و به همین دلیل است که افراد زیادی تمایل به تحصیل در این کشور دارند. در رابطه با تحصیل در کشور فرانسه می توان چنین گفت که شهروندان غیر اروپایی می توانند از این طریق خود را به اروپا رسانده، با هزینه کم تحصیل کرده و همچنین اقامت حوزه شنگن را به دست آورند.

رشته ایمنی شناسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی از کیفیت آموزش مناسبی در فرانسه برخوردار است و در رتبه بندی های جهانی، می توان نام دانشگاه های این کشور را در رتبه های برتر جهان نیز مشاهده کرد. افرادی که در فرانسه تحصیل می کنند، معمولا شانس بسیار بالایی برای اقامت پس از تحصیل در این کشور خواهند داشت. توصیه اکید به علاقمندان اقامت بلند مدت در فرانسه آن است که حتما زبان فرانسوی را بیاموزند و شرایط مناسب تری را از این طریق برای زندگی دانجشویی خود در این کشور رقم بزنند به دلیل خیل عظیمی از مشتاقان تحصیل در فرانسه، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله توضیح خواهند داد که چگونه می توان در رشته ایمنی شناسی در فرانسه به ادامه تحصیل مشغول شد.

  • شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در فرانسه چیست؟
  • بهترین دانشگا ه های این کشور برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان شهروند خارجی، پس از تحصیل در این کشور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در فرانسه

فرانسه یکی از قطب های آموزشی در جهان به حساب می آید و دانشگاه های این کشور در بسیاری از رشته های تحصیلی رتبه های عالی را در اختیار دارند. برخی از دانشگاه های این کشور در رشته ایمنی شناسی نیز رتبه های برتر را در اختیار دارند و دانشجویان برای تحصیل در راین دانشگاه ها باید رزومه های تحصیلی قوی در اختیار داشته باشند. تحصیل در رشته ایمنی شناسی در این کشور به دو زبان انگلیسی و فرانسوی امکان پذیر است اما افرادی که به زبان فرانسوی مسلط باشند، می توانند شانس بیشتری برای ورود به این کشور داشته باشند.

دانشگاه پاریس دسکارتس به عنوان بهترین دانشگاه فرانسه در این رشته شناخته می شود و رتبه 197 جهان را نیز در این رشته به خود اختصاص داده است. در رتبه دوم بهترین دانشگاه های فرانسه برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی، نام دانشگاه پیر و ماری کوری دیده می شود که رتبه 230 جهان را به خود اختصاص داده است. سومین دانشگاه برتر فرانسه برای تحصیل در رشته ایمنی شناسی نیز دانشگاه پاریس سود است که رتبه 357 جهان را به خود اختصاص داده است. بیش از 40 گزینه برای تحصیل در فرانسه در رشته ایمنی شناسی وجود دارد و از همین رو می توان گفت که فرانسه از جمله کشورهایی است که همه افراد می توانند نسبت به دریافت پذیرش از آن امید داشته باشند.

شرایط تحصیل رشته ایمنی شناسی در فرانسه

هزینه تحصیل رشته ایمنی شناسی در فرانسه

از دیگر امتیازاتی که تحصیل در فرانسه به همراه دارد آن است که دانشجویان در این کشور نیاز چندانی به کمک هزینه های تحصیلی نخواهند داشت و می توانند با مبالغ نه چندان زیاد، مدرک تحصیلی خود در این کشور را دریافت کنند. متوسط شهریه برای دانشجویان خارجی در فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد در حدود 2700€ تا 3600€ (یورو) در سال است و نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی ارزان به نظر می رسد.

با این حال در رابطه با هزینه های زندگی دانشجویی در کشور فرانسه تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد و دانشجویان باید با توجه به شرایط خود شهر مد نظر برای اقامت را انتخاب کنند. تصویر زیر اطلاعات دقیق تری در این رابطه ارائه می کند.

هزینه زندگی در شهرهای مختلف فرانسه

دانشجویان در فرانسه این فرصت را خواهند داشت که به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و از این طریق می توانند هزینه های زندگی خود را نیز تامین کنند. بدیهی است که در شهری مانند پاریس امکان کار ضمن تحصیل در فرانسه بیشتر از سایرین باشد.

شرایط کار پس از تحصیل ایمنی شناسان در فرانسه

با اتمام دوره تحصیل در کشور فرانسه، به دانشجویان این فرصت داده خواهد شد که در این کشور به جستجوی کار بپردازند و در صورتی که موفق به امضای قرارداد کاری شدند، ویزای تحصیلی آن ها به ویزای کاری فرانسه تغییر پیدا می کند و می توانند شرایط مناسبی در این کشور از نظر اقامتی پیدا کنند.

به طور متوسط می توان گفت که یک ایمنی شناس در کشور فرانسه 7040€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و در مقایسه با سایر مشاغل موجود در فرانسه می توان گفت که ایمنی شناس ها شرایط مناسبی برای زندگی در این کشور خواهند داشت. در صورتی که به دنبال راهی برای مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *