ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان

رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان

برکسی پوشیده نیست که تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان یکی از بهترین گزینه های ممکن در جهان است. در حال حاضر دانشگاه های متعددی در جهان وجود دارد که امکان ادامه تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را به دانشجویان خارجی می دهد اما دانشگاه های انگلستان توانسته اند رتبه های کم نظیری را در این رشته به خود اختصاص دهند و به همین دلیل است که به دارندگان رزومه های قوی قدرتمند توصیه می شود تا این کشور را در دسته کشورهای مدنظر خود برای تحصیل در این رشته قرار دهند. اگرچه هزینه های تحصیل در انگلستان بالاتر از متوسط هزینه های تعیین شده در جهان است اما می توان گفت که پرداخت هزینه های بالا برای تحصیل در این کشور ارزش آفرین است.

علاقمندان به رشته بازرگانی بین الملل به راحتی می توانند در دوره پس از تحصیل خود وارد بازار کار شوند و این خود یکی از بزرگ ترین امتیازهایی است که تحصیل در این رشته می تواند برای دانشجویان ایجاد کند. فرایند جذابی که تحصیل در این رشته به همراه داشته سبب شده است تا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان پرداخته و ابهاماتی که ممکن است در این مسیر پیش آید را بررسی کنند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در این کشور کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در انگلستان به کار در این حوزه مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان

افرادی که انگلستان را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این شانس را خواهند داشت که در رشته بازرگانی بین الملل به بهترین جایگاه ممکن دست پیدا کنند و در بازار کار برای خود جایگاه ویژه ای را تدارک ببینند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان در این رشته می توانند از مقطع کارشناسی تا دکترا پذیرش تحصیلی دریافت کنند و به همین دلیل است که انگلستان یکی از کشورهای جذاب برای ورود به این رشته در نظر گرفته شده است. افرادی که قصد ادامه تحصیل در این رشته را دارند، باید در یک آزمون ورودی در مقطع کارشناسی شرکت کنند و در سایر مقاطع ممکن است فرد به مصاحبه دعوت شود.

با توجه به این که زبان تحصیل در انگلستان، انگلیسی است، دانشجویان باید یک مدرک معتبر زبان در سطح نمره 6.5 آیلتس را به دانشگاه ارائه کنند و در غیر این صورت از دریافت پذیرش تحصیلی باز خواهند ماند. باید به این نکته اشاره کرد که کیفیت بالای آموزش در این رشته می تواند مسیر سخت دریافت ویزای تحصیلی انگلستان را ساده تر کند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان را دارند، به بیش از 50 دانشگاه در این کشور دسترسی خواهند داشت و به همین دلیل است که می توان گفت انگلستان یکی از گزینه های ایده آل برای تمامی افراد با رزومه های تحصیلی متفاوت است. برخی از مهم ترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل عبارتند از:

بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان

افرادی که قصد ادامه تحصیل در انگلستان را دارند، باید در مرحله اول اندیشه درستی در رابطه با هزینه های تحصیل در این کشور داشته باشند چراکه انگلستان یکی از 10 کشور گرانقیمت جهان برای تحصیل به حساب می آید. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره داشت که انگلستان به عنوان شهریه تحصیلی دانشجویان خارجی در این رشته، هزینه ای در حدود 13800£ تا 18900£ (پوند) در سال را در نظر گرفته است و دانشجویان بسته به دانشگاه و مقطعی که در آن تحصیل می کنند، می توانند از کمک هزینه های آموزشی، وام های دانشجویی و بورسیه تحصیلی بهره مند شوند.

در حال حاضر هزینه های زندگی در این کشور نیز در حدود 11000£ تا 18000£ (پوند) در سال است که دانشجویان می توانند با توجه به شرایط زندگی خود آن را مدیریت کنند. در حال حاضر کار ضمن تحصیل در انگلستان بهترین گزینه برای تامین هزینه های زندگی دانشجویی در این کشور است.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در انگلستان

شرایط کار یک کارشناس امور تجارت بین الملل در انگلستان

افرادی که در انگلستان تحصیل کرده باشند، می توانند از امتیازات مهاجرت به این کشور بهره ببرند و خود را برای کار در این کشور نیز آماده کنند. بر اساس قوانین جدید، هر فرد بسته به مقطع تحصیلی خود، می تواند تا سقف دو سال در انگلستان اقامت داشته باشد و از این طریق به جستجوی کار مشغول شوند. با توجه به گستردگی نیاز به افراد شاغل در زمینه بازرگانی بین الملل، می توان گفت که این افراد به سرعت جذب بازار کار خواهند شد و می توانند از متوسط درآمدی در حدود 15400£ (پوند) در ماه بهره ببرند. در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *