ویزای تحصیلی

رشته بینایی سنجی در برزیل

رشته بینایی سنجی در برزیل

شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در برزیل به گونه ای است که بسیاری از افراد می توانند از آن به عنوان یک سکوی پرتاب استفاده کنند. برزیل از جمله کشورهای شناخته شده در جهان است که در سال های اخیر توانسته در زمینه های مختلف از جمله آموزش، شرایط بسیار مناسبی را برای خود ایجاد کنند. در حال حاضر می توان گفت که برخی از دانشگاه های برزیل در جمع دانشگاه های تراز اول جهان قرار دارند و نباید در انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود، به کشور آن در مرحله اول توجه داشت.

رشته بینایی سنجی به عنوان یکی از رشته های گروه آموزش پزشکی شناخته می شود و به همین دلیل است که افرادی که دوره تحصیلی خود را در این رشته به پایان می رسانند، در پایان به عنوان پزشک وارد بازار کار می شوند و از این طریق می توانند به درآمد نسبتا بالایی نیز دسترسی داشته باشند. کیفیت تحصیل این رشته در برزیل، از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر بسیار متفاوت است و به همین دلیل است که دانشجویان باید در انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود دقت بسیار ویژه داشته باشند. به منظور این که بتوان انتخابی شایسته در این رابطه انجام داد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله نگاهی اجمالی به شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در برزیل خواهند داشت.

  • مدارک مورد نیاز تحصیل در رشته بینایی سنجی در برزیل چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در این کشور چقدر است؟
  • آیا برزیل کشور مناسبی برای تحصیل در رشته بینایی سنجی است؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور در رشته بینایی سنجی کدامند؟
  • شرایط ورود به بازار کار رشته بینایی سنجی در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته بینایی سنجی در برزیل

برزیل به عنوان بهترین کشور آمریکای لاتین برای تحصیل شناخته می شود و به همین دلیل است که می توان به بسیاری از افراد توصیه کرد تا در میان گزینه های خود، برزیل را نیز قرار دهند. در رشته بینایی سنجی، دانشگاه های زیادی از برزیل موفق شده اند تا رتبه مناسبی در رتبه بندی های جهانی به دست آورند و به همین دلیل است که برزیل را می توان به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان در این رشته معرفی کرد.

برترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته بینایی سنجی در برزیل

تصویر فوق به خوبی نشان از کیفیت تحصیل رشته بینایی سنجی در این کشور دارد و دانشگاه های آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه های تحصیل در این رشته معرفی می کند. دانشجویان برای این که بتوانند در این رشته که 4 سال به طول خواهد انجامید به ادامه تحصیل بپردازند، باید مدارک زیر را در اختیار داشته باشند:

  • مدرک دیپلم 12 ساله
  • مدرک زبان پرتغالی یا مدرک زبان انگلیسی
  • پاسپورت معتبر

افرادی که برزیل را برای تحصیل خود انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که این کشور در سطح همین 3 دانشگاه در شرایط مناسبی قرار دارد و سایر دانشگاه های این کشور رتبه های چندان مناسبی در این رشته در اختیار ندارند.

هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در برزیل

یکی از امتیازاتی که تحصیل در برزیل به همراه دارد، هزینه های اندکی است که دانشجویان باید به صورت ماهانه در این کشور صرف کنند تا بتوانند زندگی مناسبی در سطح یک دانشجو در این کشور داشته باشند. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان برای گذران زندگی در این کشور به حدود 400$ تا 500$ (دلار) در ماه نیاز خواهند داشت. خوشبختانه به تازگی در برزیل این فرصت در اختیار دانشجویان قرار داده شده است که بتوانند مایحتاج خود در این کشور را از طریق کار دانشجویی تامین کنند.

برای تحصیل رشته بینایی سنجی در برزیل، دانشجویان به هزینه های بسیار کمتر از رشته های پزشکی نیاز خواهند داشت و می توانند با در اختیار داشتن سالانه حدود 4900$ تا 7600$ (دلار)، هزینه های کامل تحصیل خود در این کشور را نیز پرداخت کنند. در شرایط کنونی می توان گفت که برزیل یکی از کشورهای ارزان قیمت در جهان برای تحصیل در این رشته است و به همین دلیل دانشجویان بسیار اندکی در این کشور به بورسیه های تحصیلی مختلف دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر می توان برزیل را یکی از مناسب ترین مقاصد تحصیلی در آمریکای لاتین دانست.

هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در برزیل

شرایط کار اپتومتریست ها در برزیل

پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در رشته بینایی سنجی، قادر خواهید بود در برزیل به کار مشغول شوید و این کشور از جمله کشورهای مناسب از این نظر در جهان است. افرادی که برزیل را برای کار انتخاب می کنند، از نظر مالی در شرایط مناسبی قرار خواهد داشت و می تواند هزینه های خود را به طور کامل پرداخت کند.

یک اپتومتریست در برزیل به طور متوسط 17900BRL (رئال برزیل) در ماه درآمد کسب می کند و به همین دلیل در دسته افراد با درآمد بالا قرار می گیرد. در حال حاضر می توان گفت که برزیل یکی از کشورهای سخت برای دریافت ویزای تحصیلی است و به همین دلیل توصیه می شود تا پیش از هر گونه اقدام در این زمینه، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *