ویزای تحصیلی

رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

رشته بینایی سنجی در پاراگوئه شاید برای دانشجویانی که در حوزه آمریکای لاتین زندگی می کنند و کشورشان ضعیف باشد، علاقمندان بیشتری داشته باشد. اما معمولا دانشجویان کشورهای اروپایی و آسیایی برای تحصیل خود کشوری مثل پاراگوئه را انتخاب نمی کنند. پاراگوئه کشوری در حال توسعه و غیر انگلیسی زبان است که دانشگاه های ممتازی هم ندارد. همچنین اگرچه امن تر از مکزیک و کلمبیا می باشد، اما نرخ جرم و جنایت آن نسبت به کشورهای مجارستان، اتریش، لهستان و غیره، به مراتب بالاتر است. در حالی که هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در تمام کشورهای گفته شده تقریبا مشابه پاراگوئه است. به علاوه کشورهای گفته شده عضو شنگن می باشند و اخذ ویزای آن ها مزیت های زیادی دارد، از جمله امکان سفر آزادانه به کل حوزه شنگن. البته انتخاب پاراگوئه هم قطعا علاقمندان خاص خودش را دارد.

برای دانشجویان کشورهای ضعیفی مثل ونزوئلا، افغانستان، پاکستان، بنگلادش و غیره، پاراگوئه یکی از بهترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است. مطمئناً از شهری چنین، مملو از مؤسسات معتبر و واقع در محیط‌های آرام، انتظار کمتری نخواهید داشت. آموزش عمومی برای همه رایگان است، اما نرخ ترک تحصیل همچنان بالاست. تا دهه 1990، ایالت Universidad Nacional de Asunción و Universidad Católica Nuestra Señora de la Asunción به کل جمعیت پاراگوئه خدمات رسانی می کردند؛ به عنوان بخشی از اصلاحات آموزشی در دهه 1990، دولت 10 دانشگاه جدید ایجاد کرد. در این مقاله که در خصوص مهاجرت به پاراگوئه تهیه شده، توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به یکسری سوالات پاسخ داده می شود:

  • بهترین دانشگاه های پاراگوئه برای تحصیل رشته بینایی سنجی کدام اند؟
  • هزینه تحصیل رشته بینایی سنجی در پاراگوئه چقدر است؟
  • بهترین راه مهاجرت به پاراگوئه برای علاقمندان فعالیت درحوزه بینایی سنجی چیست؟

درآمد بینایی سنج ها در پاراگوئه

از آن جایی که کار در پاراگوئه با مدرک بینایی سنجی اخذ شده از دانشگاه های ایران، حتی دانشگاه های ممتازی مثل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امکان پذیر نمی باشد، رمز ورود به این کشور باید تحصیل در پاراگوئه باشد. بینایی‌سنجی به دلایل زیادی از جمله تعادل بین کار و زندگی، توانایی کمک به دیگران و فرصت‌های رشد، انتخاب شغلی عالی است؛ بینایی سنجی به دلایل زیادی از جمله تعادل بین کار و زندگی، توانایی کمک به دیگران و فرصت های رشد، انتخاب شغلی عالی است. گزارش جدیدی از PayScale، شرکتی که پایگاه‌های اطلاعاتی پروفایل‌های حقوق فردی را نگهداری می‌کند، 20 شغل پردرآمد را برای زنان رتبه‌بندی کرد و “بینایی‌سنجی” در رتبه 10 قرار گرفت. نکته مهم، PayScale تنها موقعیت هایی را که زنان حداقل 40% از نیروی کار را تشکیل می دهند، تجزیه و تحلیل کرد.

میانگین دستمزد با استفاده از کل غرامت نقدی برای کارگران زن با 5 تا 8 سال سابقه محاسبه شد. بر اساس داده های مورد استفاده برای این گزارش، نیروی کار بینایی سنجی به طور مساوی بین مردان و زنان تقسیم شده است و پزشکان زن اپتومتری حقوق متوسط ​​95900$ (دلار آمریکا) دریافت می کنند. در صدر فهرست، متخصصان زنان و زایمان هستند که میانگین دستمزد سالانه 195600$ (دلار آمریکا) دارند. این گزارش نشان داد که 5 شغل پردرآمد برای زنان در صنعت مراقبت های بهداشتی است؛ اگرچه شکاف دستمزد جنسیتی در حال کاهش است، با این حال، مرکز تحقیقات پیو تخمین می‌زند که زنان به طور کلی هنوز تنها 84% از درآمد مردان را دریافت می‌کنند. طبق گزارش PayScale، اپتومتری یک شغل نسبتاً پرسود برای زنان است.

در نموداری که در ذیل ترسیم شده حدود درآمد رشته بینایی سنجی در پاراگوئه به نقل از وبسایت salaryexplorer.com با توجه به شرایط سال 2022 بیان شده است:

درآمد ماهانه بینایی سنج ها در پاراگوئه

تحصیل رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

در سال 2022 سیستم آموزش عالی پاراگوئه توسط 41 دانشگاه با 941 برنامه تحصیلی ارائه می شود. رشته های حقوق، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، علوم انسانی، ارتباطات، اقتصاد و مدیریت دوره های اصلی ارائه شده هستند؛ دانشگاه کلمبیا دل پاراگوئه یا دانشگاه کلمبیا پاراگوئه یک دانشگاه خصوصی در پاراگوئه است که در سال 1943 تأسیس شد و امکان تحصیل رشته بینایی سنجی را فراهم کرد. تحصیل در پاراگوئه رایگان نیست و شهریه هر کدام از دانشگاه های این کشور متفاوت می باشد. اما به طور کلی شهریه سالانه رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پاراگوئه را می توان در بازه سالی 3000$ تا 7500$ (دلار آمریکا) قرار داد. به این مبلغ باید هزینه زندگی در پاراگوئه را نیز اضافه نمود که ماهانه حدودا 700$ (دلار آمریکا) می باشد.

بهترین دانشگاه ها برای رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

بهترین دانشگاه ها برای رشته بینایی سنجی در پاراگوئه

به منظور تحصیل رشته بینایی سنجی مهم است که فرد موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های ممتاز شود. این دانشگاه ها در سال 2022 عبارت هستند از:

بهترین دانشگاه های پاراگوئه برای تحصیل رشته بینایی سنجیسال تاسیس
National University of Asuncion1889
Our Lady of the Assumption Catholic University1960

البته بهترین دانشگاه های دنیا برای تحصیل رشته بینایی سنجی در آمریکا قرار گرفته اند. این دانشگاه ها به ترتیب عبارت هستند از: Harvard University، Johns Hopkins University، University of California–San Francisco، Stanford University و غیره. البته دانشگاه تورنتو نیز گزینه خوبی برای رشته بینایی سنجی است که مستلزم تحصیل در کانادا می باشد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به رشته بینایی سنجی در پاراگوئه توضیحاتی ارائه گردید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *