ویزای تحصیلی

رشته بیهوشی در فیلیپین

رشته بیهوشی در فیلیپین

رشته بیهوشی در فیلیپین از جمله رشته های تحصیلی است که می تواند به فرد کمک کند تا به کار در شرق آسیا به عنوان یک هدف مهاجرتی دست پیدا کند. صادقانه باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های فیلیپین از نظر کیفیت آموزش در سطح بالایی قرار ندارند و با وجود اینکه تعداد زیادی دانشگاه در این کشور وجود دارد، اما نمی توان آن ها را در جمع برترین دانشگاه های منطقه شرق آسیا نیز مشاهده کرد. در چنین شرایطی اما بسیاری از افرادی که به دنبال فرار از آزمون های ورودی در رشته پزشکی هستند، تلاش می کنند تا کشوری همچون فیلیپین را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنند تا بتوانند ساده تر به خواسته های خود دست پیدا کنند.

رشته بیهوشی به عنوان یکی از رشته های تحصیلی مرتبط با علوم پزشکی در سال های اخیر بیش از گذشته به یک حرفه مورد نیاز در بازار کار تبدیل شده است و این فرصتی مناسب برای علاقمندان به کار در حوزه پزشکی است تا بتوانند با سرعت بیشتری به کار در این حوزه دست پیدا کنند. رشته بیهوشی به عنوان یکی از رشته های پولساز در جهان شاخته می شود و در فیلیپین نیز شرایط مشابهی حکم فرما است. در حال حاضر و به منظور توجه به اهمیت بسیار بالایی که تحصیل در رشته بیهوشی در فیلیپین می تواند به همراه داشته باشد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله همین موضوع را بررسی خواهند کرد.

  • بهترین دانشگاه های فیلیپین برای تحصیل در رشته بیهوشی کدامند؟
  • آیا فیلیپین مقصدی گرانقیمت برای تحصیل در رشته مذکور است؟
  • فرایند کار در فیلیپین به عنوان متخصص فیلیپین چیست؟
  • آیا یک متخصص بیهوشی در فیلیپین می تواند درآمد بالایی کسب کند؟

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در فیلیپین

یکی از مهم ترین نکاتی که متقاضیان تحصیل در خارج از کشور باید به آن توجه داشته باشند آن است که دانشگاه مقصد خود را چگونه انتخاب کنند. یکی از مهم ترین مسیرهایی که فرد باید در این راه طی کند آن است که بتواند با توجه به رشه مورد نظر خود بهترین دانشگاه های جهان را شناسایی کند. باید به این نکته دقت داشت که انتخاب دانشگاه مقصد باید با فیلتر رشته ها انتخاب شود و جایگاه کلی یک دانشگاه.

در فیلیپین نزدیک به 20 گزینه برای تحصیل در رشته بیهوشی وجود دارد که هر یک شرایط خاص خود را دارند اما دانشگاه فیلیپینی مانیلا بهترین شرایط برای تحصیل در این رشته را در اختیار دارد و در رتبه 1244 جهان قرار گرفته است. دومین دانشگاه برگزیده فیلیپین برای تحصیل در رشته بیهوشی نیز دانشگاه سانتو توماس است که رتبه 1862 را به خود اختصاص داده و سایر دانشگاه های این کشور را نمی توان به عنوان یک دانشگها مناسب برای تحصیل معرفی کرد تا جایی که دانشگاه فیلیپینی دیلیمن رتبه 2446 را به دست آورده است و سومین دانشگاه تراز اول فیلیپین در این رشته به حساب می آید.

معرفی دانشگاه های رشته بیهوشی در فیلیپین

هزینه تحصیل رشته بیهوشی در فیلیپین

علاقمندان به تحصیل در رشته بیهوشی به خوبی به این مسئله آگاه هستند که این رشته پزشکی نیز هزینه های بالایی برای تحصیل خواهد داشت اما خوشبختان هزینه تحصیل در فیلیپین برای دانشجویان خارجی نیز بسیار مناسب است. دانشجویان رشته بیهوشی می توانند با پرداخت هزینه ای در حدود 3200$ تا 5300$ (دلار) در سال، شهریه خود به دانشگاه های این کشور را پرداخت کنند. البته باید در نظر داشت که با وجود کیفیت آموزش در این کشور، هزینه های دریافت بسیار زیاد به نظر می رسد.

هزینه زندگی در فیلیپین نیز برای دانشجویان بسیار مناس است چراکه با پرداخت 400$ (دلار) در ماه می توان زندگی با کیفیت دانشجویی را برای خود فراهم کرد. ضمن این که دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت در این کشور به کار مشغول شده و از این طریق هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

متوسط درآمد یک متخصص بیهوشی در فیلیپین

زمانی که فردی برنامه ریزی بلند مدت برای اقامت در این کشور را طراحی کرده باشد، می تواند با تحصیل در فیلیپین به اقامت این کشور نیز دست پیدا کند. در چنین شرایطی فیلیپین به بهترین گزینه ممکن برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل شده است و می توان از آن به عنوان یک گزینه ایده آل نیز یاد کرد چراکه هزینه های اندکی را به همراه داشته است و نیازی به معادلسازی مدرک در این کشور نیز وجود ندارد.

مزایا و معایب تحصیل رشته بیهوشی در فیلیپین

درآمد رشته های پزشکی در فیلیپین بسیار مناسب است و متخصصان بیهوشی در این کشور نیز می توانند درآمد بسیار خوبی در این زمینه داشته باشند. فرایند مهاجرت به فیلیپین از طریق تحصیل و اشتغال در حوزه بیهوشی در این کشور سبب خواهد شد که فرد به درآمدی معادل 145000PHP (پزوی فیلیپین) دسترسی داشته باشد و این مبلغی بسیار خوب برای تامین هزینه های زندگی در این کشور است. در صورتی که در مسیر مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید یا علاقه به مهاجرت دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *